שיחת משתמש:אריאול

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אריאול, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

נדב

מדוע כתבת בערך כי יתכן ששמו הפרטי אינו אלי? נדב 11:34, 20 יוני 2005 (UTC)

הודעת עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום אריאול. כמו שוודאי ראית, הערך פולין במלה"ע השנייה הינו רחוק מלהיות כתוב ורחוק מלהיות מושלם. אבקשך לא לגעת בו כל עוד יש עליו "הודעת עריכה", מכיוון שהדבר מפריע לי בעבודתי. לאחר סיום העבודה אקבל כל הערה. באשר לשינויים לגופם, הביטוי "אולי" אינו ראוי לערך אנציקלופדי. שיחזרתי את העריכה האחרונה שלי. כאמור, לאחר סיום העבודה אשמח אם תעבור על הערך ותתקן את כל הדרוש תיקון לדעתך. אלמוג 5 יולי 2005 16:21 (UTC)

אין צורך לכתוב על צלב הזהב אם הוא מוזכר מעט אחר כך, וגם כדאי לשים לב היכן מכניסים טקסט, כדי שלא יקטע רצף של טקסט אחר שש"ז 6 יולי 2005 19:35 (UTC)

בבדיקה שנייה התברר לי שאת האזכור השני אתה היית זה שהוספת. אז סליחה שש"ז 6 יולי 2005 21:14 (UTC)

שוב אני מוצא עצמי משחזר סדרת עריכות שלך. אולי הן נכונות מבחינה תכנית, אבל הביטויים "אולי", "לפחות" וכו' אינם אנציקלופדיים. אם אני כתבתי שצ'פלין כתב את המוסיקה לסרטיו, ואתה רוצה לסייג, במקום "ואולי רק לחלק מהם" או "לפחות לחלקם" אפשר לכתוב "כתב את המוסיקה לחלק מסרטיו". אין כאן שום דבר אישי (למרות שזו הפעם השנייה תוך 48 שעות) אלא רק עניין של סגנון נאות וניסוח, שנרכש במהלך העבודה כאן. אלמוג 7 יולי 2005 18:41 (UTC)

לפחות ואולי[עריכת קוד מקור]

ניסיתי להבהיר לך את העניין לפחות פעמיים, ואולי אתה לא קורא את דף המשתמש שלך. הביטויים "לפחות" ו"אולי" אינם ראויים, ואין להשתמש בהם. הכנסת עכשיו "לפחות" אחד קטן בערך עמלק (לפחות על פי המדרש). או שהמדרש אומר מה שאתה מייחס לו או שלא. מה פירוש ה"לפחות"? אני מתחנן בפניך לא להמשיך עם השינויים הללו, ואולי למחוק את "לפחות" ו"אולי" מהלקסיקון שלך, לפחות כשאתה כותב ערכים בויקיפדיה. אלמוג 8 יולי 2005 08:01 (UTC)

שוב מופיע בערך צוללת "לפחות" "ואם לא" וכו'. אני מתחיל להרגיש שאתה מתעלם ממני... ההערה שלי היא עניינית. צורה וסגנון חשובים כאן לא פחות ממהות. אני שב ומבקש לא להשתמש בביטויים אלו. אנא ערוך מחדש את הפסקאות הבעייתיות. אלמוג 8 יולי 2005 11:23 (UTC)
אני חוזר להערתו של אלמוג. אנא אל תשתמש בביטוים אלו בערכים. עריכתך לערך "ירושלים" שוחזרה בגלל סיבה זו. כמו כן, אם אתה רוצה לטעון טענה כלשהי, כדאי שתביא את המקורות שעליהם התבססת. במיוחד כשמדובר בנושאים רגישים כמו ירושלים. גילגמש שיחה 9 יולי 2005 07:47 (UTC)

היי שוב,
ראה בבקשה את פנייתו של אלמוג אלי בדף שיחתי ואת תשובתי לפנייתו בשיחת משתמש:גילגמש#משתמש אריאול. תודה. גילגמש שיחה 9 יולי 2005 08:35 (UTC)

קצר בתקשורת[עריכת קוד מקור]

שלום אריאול. מספר ויקיפדים פנו אליך עד כה בדף השיחה שלך (כן, כאן למעלה) ולא השבת לפניותיהם. מדוע? ערןב 9 יולי 2005 11:36 (UTC)

אולי תפסיק[עריכת קוד מקור]

אולי תפסיק לעשות שטויות ותתייחס ברצינות למה שאנשים אומרים לך,המעשים שלך לא גובלים בחוצפה הם ההגדרה המדוייקת לחוצפה, ואגב זה שאתה מנופף בכך שאתה בא ל"תקן" ולעשות את ויקיפדיה טובה יותר ומדוייקת יותר לא עושה עליי רושם שכן בדקתי חלק מעריכותיך והם לא בדיוק אמת צרופה ונר לרגלי האמת. בברכה Shayakir 9 יולי 2005 17:46 (UTC)


שינוי משני[עריכת קוד מקור]

שלום, עקבתי אחר חלק מעריכותך, והן רובן משניות. אנא סמן בתיבה שמתחת לשורת התקציר כאשר מדובר בשינוי משני, כדי שנוכל לעקוב אחר הערכים השונים ביתר יעילות. בברכה, דורית 12:55, 12 יולי 2005 (UTC)

עריכות בעייתיות[עריכת קוד מקור]

שלום,
אתה ממשיך עם עריכות בעייתיות. אנא תפסיק. זאת אזהרה אחרונה. גילגמש שיחה 08:15, 13 יולי 2005 (UTC)

שלום אריאול, אין צורך לתרגם בערכים השונים את שם הערך לשפות שונות, בדרך כלל מספיק תעתוק לאנגלית וזהו. מתניה שיחה 08:38, 14 יולי 2005 (UTC)

כניעת גרמניה הנאצית[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי שהיה לך דיון על נושא עיתוי הכניעה. אנא תסתכל בערך כניעת גרמניה הנאצית שכתבתי בזמנו, ובמסמכים והקישורים שהבאתי שם eman 14:10, 17 יולי 2005 (UTC)

כתיבת הודעות שוב ושוב[עריכת קוד מקור]

שלום אריאול, אין הצדקה לכתוב אותה הודעה במזנון ובדפי שיחה שונים ומשונים, גם אם המידע על הסרט חשוב לך מאוד. אם אחרים ינהגו כמוך, ויקיפדיה תהיה מוצפת בספאם. שש"ז 20:21, 17 יולי 2005 (UTC)

מה שמעניין כאן הוא כי דף שיחה זה הוא הדף היחיד בו אין המשתמש אריאול משאיר הודעות (או עונה להודעות עמיתיו) אלמוג 21:05, 17 יולי 2005 (UTC)

פיקנטריה[עריכת קוד מקור]

אין מקום לפיקנטריה באנציקלופדיה. אנא סנן עיקר מטפל. עמית 07:52, 19 יולי 2005 (UTC)

אריאול שוב שלום. אני מבקש ממך לנהוג לפי המקובל ולענות בדפי השיחה בהם החלה השיחה. אני מניח שאתה לא רואה לך כמטרה להרגיז ויקיפדים אחרים. אני טועה? עמית 09:31, 19 יולי 2005 (UTC)
אריאול: עכשיו זו אזהרה. אתה מבצע עריכות שאינן אנציקלופדיות. עריכה נוספת כזו ואני חוסם אותך. עמית 12:39, 19 יולי 2005 (UTC)

יגאל עמיר[עריכת קוד מקור]

מהיכן המידע שהוספת לערך? דרור 08:43, 3 אוגוסט 2005 (UTC)

מהאתר של משפחת עמיר. אבל כתוב שם שזה פורסם ב"על השרון". אריאול 08:45, 3 אוגוסט 2005 (UTC)
לא נראה לי שזה מקור מתאים, וכן אני לא בטוח שהעובדה הזו (גם אם נכונה) מתאימה לערך. לדעתי צריך פרסום אובייקטיבי שמדבר על מנת המשכל לפני שניתן יהיה להוסיף את זה לערך. דרור 09:00, 3 אוגוסט 2005 (UTC)

ראית ששחזרת את העריכה שלי. עדיף שלא ניכנס עכשיו למלחמה טפשית, אפשר לדון בזה כאן. פכידרם 08:50, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

יש לי רושם שלפני שהזדהית באת בטענות, במזנון, בדף השיחה שלי ובדף השיחה של שש"ז, על שגילגמש חסם אותך וכינה אותך משחית. לצערי הרב, טענות אלה רק מחזקות את גישתו של גילגמש. הבנתי שהחסימה הכאיבה לך, ולכן הסרתי אותה, אך לא עשיתי זאת על מנת שתתקוף את גילגמש, אלא על מנת שתחזור לפעילות מועילה. אני רואה את המילים "זו לא השחתה, גילגמש!", שאתה כותב בעריכותיך האחרונות, כקינטור. אל תעשה זאת יותר, משום שקינטור שיטתי של משתמש אחר הוא סיבה מצוינת לחסימתך. דוד שי 17:18, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

היי אריאול,
אפשר לגייס אותך לחלק את ערכי קטגוריה:מחלות לתחומי הרפואה השונים? אתה יכול לראות מה הקטגוריה המתאימה על-ידי התבוננות בויקיפדיה האנגלית. אם תהיינה בעיות בתרגום המונחים אתה מוזמן לפנות אליי. בברכה, צ'סשיחה 17:56, 23 אוגוסט 2005 (UTC)

טוב. אריאול 18:08, 23 אוגוסט 2005 (UTC)
ובאותו עניין - כל או כמעט כל המחלות מדבקות. אל תוסיף בבקשה את הקט' הזאת. היא מיותרת לחלוטין. גילגמש שיחה 10:32, 24 אוגוסט 2005 (UTC)
4,000 המחלות התורשתיות אינן מידבקות; 100 מחלות הסרטן אינן מידבקות; כמעט כל מחלות הדם אינן מידבקות. בכל אופן, גם אני חושב שאין צורך בקטגוריית מחלות מידבקות. אפשר ליצור קטגוריה לכל הגורמים האפשריים: מחלות תורשתיות, מחלות חיידקיות, מחלות נגיפיות, מחלות טפיליות, מחלות פריוניות. Pixie 13:31, 24 אוגוסט 2005 (UTC)
השאלה איך תגדיר "מדבקות" הרי אפשר לקבל מחלה תורשתית על ידי גנים. מבחינה זו, מדבקות גם מדבקות. גילגמש שיחה
מעולם לא ראיתי מקור שמגדיר הורשה באמצעות גנים כ"הדבקה". ממש לא. איפה שמעת על זה? Pixie 13:46, 24 אוגוסט 2005 (UTC)

ראיתי שיש לך טעויות תרגום בסגנון תרגום "פידיאטריקס" כ"פידיאטריקים" במקום רפואת ילדים. אנא העזר במילון הנ"ל ובלקסיקון הרפואי הזה. צ'סשיחה 15:56, 24 אוגוסט 2005 (UTC)

שלום. תודה על עבודתך על קטגוריות המחלות. אנא שים לב:

  • לא מקובל לתת לקגוריות שמות ארוכים המהווים משפט שלם, כמו "מחלות הנובעות מליקוי תורשתי". שיניתי את שמה של קטגוריה זו לקטגוריה:פגמים גנטיים.
  • כל קטגוריה של מחלות צריכה להופיע כקטגוריית משנה של קטגוריה:מחלות. עליך פשוט להיכנס למצב עריכה בדף קטגוריית המשנה החדשה שאתה יוצר ולהוסיף [[קטגוריה:מחלות]], כפי אנו עושים בכל ערך רגיל.

פתחתי כמה קטגוריות חדשות; אתה מוזמן להציץ בקטגוריה:מחלות ולהכניס לתוכן את ערכי המחלות. אנא התייעץ עמי לפני פתיחת קטגוריה חדשה. לעת עתה נשאיר את כל המחלות גם בקטגוריה הראשית, כך שכל הערכים ישתייכו גם לקטגוריית המשנה (מחלות של מערכת הדם, למשל) וגם לקטגוריה הראשית (מחלות). תודה, Pixie 03:51, 27 אוגוסט 2005 (UTC)

תפסיק בבקשה לכתוב לי ספאם. בתקציר עריכה של הפעם הקודמת בדף שיחת המשתמש שלי ביקשתי שלא תעשה את זה ואתה ממשיך לעשות. חלאס. -*- עמבה -*- 15:28:42, 2005-09-04 (UTC)

תיאור השינוי צריך לתעד את השינוי - לא את מכתביך למפעילים[עריכת קוד מקור]

שלום אריאול,

ערכת שינוי משני בערך אוברטורה, ותיעדת את השינוי באמצעות הודעת מחאה כלשהיא, שמיועדת לאיזה שהוא מפעיל. פעולה זו חסרת טעם, מכיוון שאין קשר בין האדם שעוקב אחר הערך אוברטורה (אני) לבין מפעילים.

תיעוד השינוי צריך לתעד את השינוי, ולא את מצב רוחך או מה שרצית לומר למישהו. לשם כך נועדו המזנון, דפי שיחה, ועוד. ladypine 17:13, 4 ספטמבר 2005 (UTC)

דיון הוגן בנושא אריאול[עריכת קוד מקור]

אני דורש דיון הוגן בנושא אריאול! אריאול הוא לא משחית!

אריאול אינו משחית מבחינת הכוונה - הוא בוודאי לא בא לכאן כדי להשחית, אבל הוא משחית מבחינת התוצאה - בערכים אחדים אריאול הכניס שטויות, והיה קשה לשכנע אותו להפסיק. דוד שי 08:50, 1 אוקטובר 2005 (UTC)
אני בטוח שכל ויקיפד הכניס קצת שטויות לוויקיפדיה. בערך כוכב נולד אריאול כתב שהרעיון הישיר לכוכב נולד בא כנראה מאמריקן איידול. לפני זה היה כתוב שם רק שהרעיון המקורי בא מהגרסה הבריטית. הוא זה שיצר את התבנית על רצח רבין. ויש עוד.
גילגמש, אל תמחק את זה ואל תחסום אותי!
לא נורא להכניס שטויות עקב טעות, אבל קצת נורא להתעקש על שטויות. אריאול, האם אתה מסוגל לכתוב בוויקיפדיה וגם להיות קשוב לביקורת של גילגמש ושל מפעילים אחרים? דוד שי 09:34, 1 אוקטובר 2005 (UTC)
אריאול לא יתעסק יותר עם אף אחד.
האם תוכל להסביר את כוונתך? דוד שי 10:11, 1 אוקטובר 2005 (UTC)
אריאול לא יתווכח יותר עם משתמש אחר.

שלום אריאול,
מפאת הכבוד הרב שאני רוחש לדוד שי ו-Noon שיחררתי את החסימה שלך. ראה בהסרת החסימה הזדמנות אחרונה. אל תבצע בבקשה עריכות שנויות במחלוקת. אם אתה לא בטוח אם עריכתך שנויה במחלוקת או לא, אנא תעלה את זה בדף שיחת הערך. עריכה שמתסמכת על עיתונים איננה מקובלת מראש. כמו כן, הסתמכות על מקורות מפוקפקים (לצורך העניין כל מקור שאיננו אקדמי הוא מקור מפוקפק) איננה מקובלת ואראה בהסתמכות על מקורות מהסוג הזה השחתה. כמו כן, אני מצפה שתענה לפניות אליך בדף שיחתך שנוגעות לכתיבתך. בנוסף לכך אני מבקש ממך לחדול מהערות בנוסח "זו לא השחתה", "אני דורש דיון חדש בנושא אריאול" וכו'. הערות אלו מהוות השחתה לכל דבר ועניין. כמו כן, כפי שכבר אמרתי לעיל, שיחרור זה הוא על תנאי, אם תבצע השחתות נוספות, בין אם בתום לב ובין אם בזדון, תחסם הפעם באופן סופי. פרטים נוספים בדף שיחתו של דוד שי. גילגמש שיחה 13:33, 1 אוקטובר 2005 (UTC)

אני מצטרף לדבריו של גילגמש ומבקש שתקפיד על שני דברים:
  • כתוב רק על נושאים שאתה בקי בהם ועל סמך מקורות אמינים
  • קבל את דעתם של מפעילי מערכת, כאשר היא שונה מדעתך, ללא ויכוחים מיותרים. דוד שי 15:33, 1 אוקטובר 2005 (UTC)

סליחה?![עריכת קוד מקור]

דוד שי וגילגמש הנכבדים! אני מאוד מכבד ומעריך אתכם, אבל התנאים שאתם מציבים בפני אריאול גורמים לגבות שלי לנוע בכיוון המצח. מה זאת אומרת "אריאול לא יתווכח עם מפעילי מערכת"? ואם הוא במקרה דווקא כן צודק, אז מה? ואם יש דיון באיזשהו נושא ומפעיל כלשהו מביע דעה שאריאול אינו מסכים אתה, אז מה, הוא צריך לשתוק? זה נורמלי לדעתכם?
אנחנו ויקיפדיה ולא אריסטופדיה או אוליגופדיה. זה אומר שלכל אחד הזכות לערוך אותה. אז משחיתים ברורים צריך לחסום בלי סנטימנטים, ואני מאוד מעריך את העבודה של גילגמש בנושא הזה ואני לא רוצה לדעת איך הוויקי' הייתה נראית בלעדיו. אבל אריאול אינו משחית, ואם הוא מכניס שטויות אז זה לא בכוונה. בכלל, מי לא מכניס שטויות? ניקח אותי, לדוגמא. בערך תא זרע כתבתי שתאי זרע נוצרים בגוך כל הזמן, וזו שגיאה שאף תלמיד שסיים חטי"ב לא יעשה. ובערך אלכסנדר סובורוב כתבתי בהתחלה שהוא נלחם בנפוליאון, וגם זו שטות מוחלטת. ועל הערך קבל היה ועדיין יש לי ויכוח עם עמית אבידן וויכוח עוד יותר גדול עם חשמלית. אבל הם חומסים אותי? לא! - ואני מאוד מעריך את הסובלנות שלהם. וגם את שלך, גילגמש, כי לגבי סובורוב פשוט הראית לי שטעיתי, בלי לחסום ובלי לצעוק. אז למה לא לנקוט באותה גישה כלפי אריאול? אנא, הסבירו לי, בבקשה.
אני חושב שרוב מה שאריאול עשה נובע מחוסר הכרה של הוויקי' (לדוגמא זה שהוא לא הגיב להערות שרשמו לו). אני חושב שלדרוש ממישהו להסתמך רק על "מקורות אקדמיים" קצת מגביל את הוויקי' בגלל הקטע של זכויות יוצרים ומשום שיש דברים שפשוט לא כתוב עליהם במקורות האלה - כמו, למשל, הבחירות לכנסת השש עשרה. אני חושב שזה פשוט לא הוגן להציב בפני אריאול תנאים שונים מאשר בפני כל וויקיפד אחר.
מארק ברלין 18:39, 2 אוקטובר 2005 (UTC)

לא אגיב על הכל, אגיד רק שאלו תנאים מיוחדים למשתמש מיוחד. הם נוסחו בגלל סיבות מוצקות. גילגמש שיחה 18:43, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
אני מניח שזו לא סתם קפריזה שלך, הרי כולנו (הוויקיפדים) אנשים אינטליגנטיים ואנחנו יכולים לרסן את עצמנו. אני ראיתי את דף השיחה של אריאול ואת מה שכתבת לדוד שי בנושא שלו, אבל השאלה היא כמה כבר שטויות גדולות הוא כתב. בכלל, אני פניתי בנושא ל-Shayakir, והוא הפנה אותי לדף המשתמש של עדן קוגן. ענייתי גם בדף השיחה של הדף הזה, וראיתי שסילקתם אותו (למעשה) רק אחרי שנה שבהמלכה התברר שהוא "לא מסוגל לקשור שני משפטים כמו שצריך". ואריאול, כמדומני, פעיל בוויקי' למעשה חודש או אולי אף פחות מכך. לכן אני מציע להיות קצת יותר סבלניים כלפיו. מארק ברלין 18:49, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
יש גבול לסובלנות, וזו אינה קפריזה של אף אחד מאיתנו וההסכם לעיל מקובל לדעתי על כל המפעילים. אני מקווה שהשנה החדשה תביא עימה רק עריכות טובות של אריאול. שתהיה שנה טובה לכולנו, דורית 18:55, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
הוא נמצא כאן מסוף יוני וכעת אם זכרוני לא בוגד בי תחילת אוקטובר. לגבי החסימה ראה את תרומותיו ואת דיון חסימתו אצל דוד שי. אלו תנאים מיוחדים כי מדובר במשתמש בעייתי. לגבי ויכוח עם מפעילים - הכוונה לוויכוחי סרק ולא לדיונים ענייניים. גילגמש שיחה 18:53, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
לדורית: אני לוקח כמובן מאליו את זה שאין מדובר בקפריזה.
לגילגמש: מצטער, חשבתי שהוא חדש יותר. אבל זה בכל זאת פחות משנה. ואני גם דיברתי על השתתפות נטו (קרי לא כולל חסימות). אני קראתי גם את מה שכתוב בדף השיחה של דוד שי ולאור הוספתך כי המדובר בדיוני סרק והבל אני מצידי מסיר את התנגדותי להסדר.
מארק ברלין 19:29, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
בלי קשר, זה רעיון לקראת ימי חשבון הנפש המתקרבים. מה השטויות הכי גדולות שהכנסנו לוויקיפדיה. פעם, בכתיבת ערך, הצמדתי תופעת לוואי איומה של התאבדות לתרופה מסוימת בשעה שהתבלבלתי עם תרופה אחרת. גיליתי זאת לאחר זמן והייתי מזועזע. בסוף קראתי מחקר שאומר שגם לתרופה הראשונה יש תופעת לוואי של אובדניות שש"ז 19:15, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
צדיקים מלאכתם נעשית על ידי אחרים :-)
ניבא ולא ידע מה ניבא (מדובר על תרופות נגד אקנה?). בברכה Shayakir 19:30, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
אני כתבתי בטעות שלרפובקליקה הרומית היה צבא קבע. זאת שטות מוחלטת - הם גייסו צבא חדש לקראת כל מלחמה. גילגמש שיחה 19:20, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
חשבון נפש כזה זה אחלה רעיון, אבל נדמה לי שמקומו בויקיפדיה:הומור או בויקיפדיה:מזנון/חשבון נפש. חוץ מזה, צריך להציג את הרעיון לשאר הוויקיפדים. מארק ברלין 19:29, 2 אוקטובר 2005 (UTC)
אכן. אני מייסד בזאת את "ויקיפדיה:חשבון נפש" ואעתיק לשם את הפרקים הרלוונטיים. 20:18, 2 אוקטובר 2005 (UTC)

היי אריאול[עריכת קוד מקור]

קבל ח"ח על הערך המרשים של נאום גטיסבורג. למרות זאת, נראה לי חסר מאוד שקיים ערך על הנאום, אבל הערך על הקרב עצמו לא קיים. אודה לך אם תארגן את כוחות התרגום שלך גם לערך מכובד זה, ותשפר בו זמנית את סיכוייך הטובים לזכות בפרס הגדול. צ'סשיחה 16:59, 16 מרץ 2006 (UTC)

כתיבת שטויות[עריכת קוד מקור]

אם תכתוב עוד שטות אחת, תחסם לתמיד. הפעם לא אהיה רחמן כמו בפעם שעברה. גילגמש שיחה 13:14, 18 מרץ 2006 (UTC)

האם אפשר לשלוח לך הודעה אישית שתהיה לעיניך בלבד?[עריכת קוד מקור]

יש לי שאלה שאני לא רוצה שאחרים יקראו... ‏RevolutioNine13:30, 30 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]