שיחת משתמש:בן1994

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שלום, בן1994, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: ראשית כל, מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
חונכות: אם ברצונך לקבל סיוע אישי מוויקיפדים בעלי ניסיון, יש להוסיף בדף המשתמש שלך את הצירוף {{חונכות}} ונפנה אליך בהקדם. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
דרור 11:45, 6 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

פרננדו גוזלס[עריכת קוד מקור]

למה עשית הפניה מהדף הזה? אם השם הוא גונזלס, אין טעם לעשות הפניה לכל תקלדה שיכולה לצאת בשם שלו. הייתי צריך לבקש מחיקה מייד, אבל חשבתי שיתכן שאני מפספס משהו. יאירשיחה 13:58, 6 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]


השם הנכון[עריכת קוד מקור]

השם שלו הוא פרננדו גונזאלס, יש הרבה אנשים שטועים וקוראים לו פרננדו גונזלס ולכן עשיתי הפניה, אתה חושב שאני צריך למחוק אותה?

בברכה, בן 14:47, 6 בדצמבר 2007

השבתי בדף שיחתי. בכל מקרה, הנושא תוקן. דבר נוסף- שים לב לאופן ניהול השיחה: כותרת משמשת לדיון חדש. כשאתה רוצה להגיב בדיון קיים, אתה כותב בשורה חדשה, ולפני המשפט את כותב נקודותיים (:) שמזיחות את התגובה שלך שמאלה. על תגובה שלישית פעמיים :: וכן הלאה. בסיום דבריך, חתום ע"י ארבע טילדות (~~~~) שיהפכו לחתימתך. בכל עניין, אשמח לסייע בדף שיחתי. יאירשיחה 15:13, 6 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]
González מבטאים כגונְסָלֶס. אין בספרדית אות שמבטאים אותה כ-ז'. Fade to Black 19:03, 7 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

כמה הערות חשובות בקשר לערך פרננדו גונזאלס[עריכת קוד מקור]

קודם כל, ברוך הבא ואני שמח שיש פה משתמש חדש שמתעניין בטניס. שנית, הערך שכתבת "פרננדו גונזאלס" נראה כללית טוב אך עדין יש לך לא מעט טעויות עם העריכה (שכנראה נובעות מזמנך הקצר מאד פה), אנסה לפרט לך אותן: כבר ביומך הראשון פה התחלת במלאכת כתיבת ערך חדש מה שמאד לא ממולץ וכדאי תחילה להתחיל בעריכות ותיקונים קטנים בכדי "להשתפשף" ורק לאחר שתיהיה מודע לכל פנקציות העריכה תוכל לכתוב ערך לעניין על פי מודל הכתיבה, אם ברצונך ליצור קצרמר (כפי שעשית) היה כדאי לך להיכנס תחילה לויקיפדיה:קצרמר ושם לראות שבקצרמר צריכים להיות קישורים חיצוניים מועילים והפניות לויקיפדיות אחרות (מה שאצלך אין) ולא כמה פסקאות חלקיות, אם בתוך הפסקאות עצמן יש שמות מוכרים של אנשים, ערים, טניסאים וכו' גם אם הם לא כתובים בויקיפדיה הוסף להם קישור אדום ([[ ]]) בכדי שויקיפדים אחרים יוכלו לכתוב אותם (אתה הוספת רק קישורים כחולים של ערכים המופיעים בויקיפדיה) וכשכבר הוספת קישור לדוגמא "ATP" תבדוק שהוא מוביל לאן שצריך (הקישור שלך הוביל לתרכובת אורגנית ולא לסבב האי.טי.פי) השתמש בסימן "|" בכדי להוביל לקישור הנכון. את רוב הטעויות (הרבות לצערי) שעשית תיקנתי בעצמי ופעם הבאה אני ממליץ לך מאד לא למהר רק בשביל להגיד "כתבתי ערך" אלא תחילה ללמוד את שפת הכתיבה של ויקיפדיה (שהיא לא פשוטה בכלל) ורק אז לכתוב ערכים חדשים או להפך להתחיל בעריכות קטנות או אפילו לבקש חונכות בדף המשתמש שלך. עלה והצלח, אשמח לעזור לך
David te 18:48, 7 בדצמבר 2007 (IST).שיחה[תגובה]