שיחת משתמש:בנימין זרחין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בנימין זרחין[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך בנימין זרחין שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 14:19, 11 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

לתשומת לבך: אנא אל תסיר שוב את התבנית מהערך בוץ ים המלח, שבוודאי דורש שכתוב. בברכה, אביעדוסשיחה 20:44, 11 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

הועבר מהדף שיחת משתמש:Aviados

שלום, אני הנציג של הערך בוץ ים המלח אני מתייחס להודעה שלך לגבי זה שמחקתי את השכתוב, אני חושב שערך זה אינו זקוק לשכתוב , אין עוד מידע שאני חושב שניתן להוסיף, עם יש משהו שאתה רוצה לשנות אתה מוזמן להגיד לי ואני בשמחה ישנה ויוסיף.
תודהבנימין זרחין - שיחה 21:06, 11 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]
(סוף העברה)
השיחה התחילה בדף השיחה שלך ולכן תמשיך כאן.
לעצם העניין, לדעתי בהחלט יש מה לשכתב – לאו דווקא להוסיף מידע, אלא לכתוב את הדברים בצורה אנציקלופדית. לפיכך, תבנית השכתוב תישאר. בברכה, אביעדוסשיחה 21:13, 11 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]
אתה מוזמן להיעזר בויקיפדיה:חממה. אביעדוסשיחה 21:15, 11 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

הסרת אזהרות מדף השיחה[עריכת קוד מקור]

אנא, אל תעשה זאת. בברכה, אביעדוסשיחה 21:29, 11 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]