שיחת משתמש:גיאאוליאל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף עברייני על. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,Uziel302 - שיחה 21:53, 25 בינואר 2014 (IST)[תגובה]

שלום גיאאוליאל,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "בבשר החי" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:גיאאוליאל/‏בבשר החי". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!Assayas שיחה 19:17, 26 בפברואר 2014 (IST)[תגובה]

ג'יימי וולמר[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, אליסף · שיחה 23:53, 11 במרץ 2014 (IST)[תגובה]

העברתי ממרחב הערכים לטיוטה במרחב המשתמש שלך[עריכת קוד מקור]

שלום גיא. הערך שיצרת, "קרייג טאקר", אינו בשל ומוכן למרחב הערכים. גם אם הערך היה מושלם, חשיבותו מוטלת בספק. העברתי את הדף למשתמש:גיאאוליאל/קרייג טאקר, אבל ספק רב אם יהיה זה אפשרי להחזירו למרחב הערכים. במקום זאת תוכל להרחיב (אם תרצה) את הפסקה על קרייג בסאות' פארק - דמויות, אבל תצטרך להקפיד על ניסוח מדויק יותר: משפטים כמו

המגיפה בה הילדים קינאו בלהקות חליל פרואניות כי הם עושות הרבה כסף לכן הם שמעו שקרייג קיבל 100 דולרים מסבתו ליום הולדת לכן הם ביקשו ממנו שיממן להם אלבום וציוד מרוב להקות החליל הפרואניות בעולם הממשלה האמריקאית החליטה לקחת אותם למתקן כליאה בפלורידה שהחבורה אמרה לממשלה והמשטרה שהם אמריקאים ולא ילידי פרו הם חשבו שהם הכלאה של משהו לכן היא השליכה אותה לפרו לבינתיים בעיירה סאות'פארק חזירי ים (שרקנים) תקפו את העיירה וגילו שהכול היה מתוכנן מראש מי שתכנן היה מי ששלח את הלהקות החליל הפרואניות לפלורידה הוא שלח את ילדים לפרו מכיוון שהיחיד שיכל לעצור אותו זה קרייג.

לא מתאימים לוויקיפדיה. בברכה - קיפודנחש 01:08, 14 במרץ 2014 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, פין וולף, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  Botend - שיחה 15:30, 5 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור ערכים חדשים ללא הגבלה. עם זאת, ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים חדשים צריכים לעמוד בקריטריוני חשיבות. הדף שיצרת -- פין וולף -- יימחק, מכיוון שתוכנו אינו אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.