שיחת משתמש:דורית/ארגז חול/פורטל מדעי החברה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לדעתי, ההכרעה הראשונה שצריך לקבל לפני שמעצבים את העמוד הזה היא - מה הוא יכיל. את הנושאים השונים במדעי החברה? דברים משותפים? נדב 18:50, 24 נוב' 2004 (UTC)

לא משותפים, הנחת העבודה שלי כרגע שארבעת המדעים העיקריים המרכיבים את מדעי החברה יזכו לאזכור. הרעיון הוא להביא מכל קטגוריה מאמרים מומלצים, קטגוריות משנה, אנשים מרכזיים בתחום וכולי. אתה (ואחרים) מוזמן בכל שלב להאיר, לתקן ולהציע רעיונות חדשים. דורית 18:57, 24 נוב' 2004 (UTC).
אוקיי, נשמע סביר. שתי הערות - ראשית, חסרה פה האנתרופולוגיה. אמנם התחום מאוד קטן בויקיפדיה של ימינו, אבל בכל זאת כדאי להשאיר לה מקום. שנית, כן כדאי שיהיה מקום לדברים המשותפים למדעי החברה (מגדר ופוסט-מודרניזם הם שתי דוגמאות שקופצות לי לראש) נדב 19:05, 24 נוב' 2004 (UTC)
צודק, תיקנתי. זה בגלל שאצלנו מחברים את סוציו ואנתרופו כל הזמן, למרות שבחו"ל לומדים אותם בבתי ספר נפרדים. לגבי המשותף, יש לך רעיון איך לתת כותרת לנושא?

עברתי בין הפרוייקטים השונים בויקי ונתקלתי בויקיפדיה:פרוייקט קטגוריזציה שם ראיתי חלוקה של מדעי החברה, תכנסי לשם אולי זה יעזור לך להחליט אילו נושאים עוד את יכולה להכניס לפורטל. בהצלחה! Ramiy 20:36, 25 נוב' 2004 (UTC)

רמי, תודה. אבל דווקא שם הבעיה, לכן החלטתי ללכת לפי מה שנהוג באקדמיה. נקווה שאני לא טועה. בהצלחה בפורטל המדינות שאתה מקים.

לצורך נוחות בלבד, במקום:

מאמרים מומלצים : פוסט מודרניזם ליברליזםאפליית נשים סרבנות ניו דיל עבודה דילמת האסיר שיח תעמולה כלל הברזל של האוליגרכיה

תעשי הפרדה בין הנושאים:

מאמרים מומלצים : פוסט מודרניזם - ליברליזם - אפליית נשים - סרבנות - ניו דיל - עבודה - דילמת האסיר - שיח - תעמולה - כלל הברזל של האוליגרכיה

הערות יתקבלו בברכה[עריכת קוד מקור]

עם הערכים אני חושבת שסיימתי, יש הערות לשיפור הפורטל? דורית 22:34, 25 נוב' 2004 (UTC)

היי דורית, עיצבת פורטל לתפארת! ברכות על המעשה החשוב, המבורך והמאד מאד מוצלח! רק הערה קטנטונת: בולט מאד בעיני חסרונם של מאמרים שיפנו לאדמונד ברק או לשמרנות בפורטל. אין אזכור אליהם לא בתחום הכללי של מדעי החברה, לא בזה של מדע המדינה ולא בזה של סוציולוגיה. כידוע לך, שמרנות היא אידיאולוגיה פוליטית מובילה ומרכזית בעולם בו אנו חיים ובישראל בפרט ואני חושב שיש מקום להזכיר את האידיאולוגיה או את יוצרה המקורי, הלא הוא אדמונד ברק, בפורטל של מדעי החברה, כאשר אני משאיר את המיקום המדויק לבחירתך.
מלבד זאת - כל הכבוד ואני שמח על החלטתך להוסיף ולתרום לויקי. כולנו מרוויחים מכך. SHIMONSHA 06:23, 26 נוב' 2004 (UTC)
תודה:). ותיקנתי, הוספתי את ברק לתיאורטיקנים במדע המדינה, ואת שמרנות למושגים. הם אינם מפורטים מספיק (לצערנו) כדי להיות מומלצים, ואינם לדעתי צריכים להכלל בסוציו'. אני מקווה שזה פותר את הבעיה. דורית 09:50, 26 נוב' 2004 (UTC)
איך מוחקים ערך? פשוט מוחקים את זה מארגז החול שלי?
מה זאת אומרת? מה את רוצה למחוק? SHIMONSHA 10:22, 26 נוב' 2004 (UTC)

את זה - משתמש:דורית/ארגז חול/פורטל מדעי החברה