שיחת משתמש:המממ/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
זהו הארכיון של דף השיחה שלי, כדי לשוחח איתי יש ללחוץ כאן


עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, המממ, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערן 12:08, 25 אפר' 2004 (UTC)


שלום

בקשר לתאריך הלידה של אפלטון. מאיפה המידע שהוא נולד ב21 במאי? והאם בכלל היה ביוון העתיקה חודש מאי, ובכלל לוח שנה שאפשר לקשר אותו ללוח השנה הנוכחי? eman

מצאתי את המידע במספר אתרים של "היום בהסטוריה":

וגם באתר המידע about בלינק:

למיטב ידיעתי חודש מאי כבר היה... רק יולי ואוגוסט נוספו והרסו את הסדר ההגיוני של שמות החודשים. המממ 11:00, 19 מאי 2004 (UTC)


ראיתי שאתה מוסיף טבלאות מסביב לתמונות שיופיעו נכון גם במוזילה פיירפוקס (לדוגמא בערך כתב הירוגליפי). לדעתי הדבר שגוי ביותר. אין לשבור את ה-Syntax הסטנדרטי של ויקיפדיה כדי לתקן בעיה נקודתית. הפתרון הנכון הוא ליצור קשר עם מפתחי ויקיפדיה ולתקן את ה-Parser כך שזה יראה תקין.

מאיר מ 07:49, 8 יוני 2004 (UTC)

תודה על הערתך, אבל לא נראה לי שיש באמת תחביר אחיד לתמונות בויקיפדיה (לדוגמא הערך מגדל אייפל או ערך אקראי: אופן אופיס). שנית, אינני יודע למי לפנות בקשר לתיקון הבעיה. נדמה לי שלפני הסקין החדש היא לא התקיימה
המממ 10:39, 8 יוני 2004 (UTC)
קיים תחביר אחיד והוא התחביר שמבוסס על [[תמונה:PictureFileName.jpg|left|thumb|250px|כיתוב תמונה]]. יש בויקיפדיה הרבה תמונות בתחביר אחר בעיקר כי התחביר האחיד הוא חדש (מחודש פברואר לערך) וכי הוא לא מאפשר שימוש בתמונות מויקי האנגלי אלא רק תמונות שהועלו לאתר העברי.
הבעיה הזו אכן ניראת לי בעיית סקין. יש שני מקומות לדווח זאת. ברשימת הבאגים הכללית וב-SourceForge. תבדוק קודם אם הבאג הזה לא דווח כבר. אני מאמין שבאגים של מוזילה כבר נמצאים שם.
מאיר מ 11:08, 8 יוני 2004 (UTC)