שיחת משתמש:זור987/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום זור987, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Botend - שיחה 16:35, 22 בדצמבר 2011 (IST)[תגובה]

עריכותיך האחרונות[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. בעריכותיך במיזוג אוויר, משנק, נורה פלואורסצנטית, משנק ונורה חשמלית אתה משנה את הטקסט ומוסיף תוכן עם קביעות שאינן ברורות מאליהן. אנא צרף מקורות תומכים לעריכות שלך. זה שנכתב בתקציר העריכה "הוספת העובדה ש..." איננה מספקת. בשיטוט קל מצאתי למשל את זה [1] ושם כתובים דברים אחרים. בברכה Assayas שיחה 22:11, 17 במאי 2012 (IDT)[תגובה]

תשובה ל-Assayas[עריכת קוד מקור]

הרבה מהמידע שעל פיו הכנסתי שינויים בערכים במיזוג אוויר, משנק, נורה פלואורסצנטית, משנק ונורה חשמלית, הוא מפה לאוזן, או מפורומים שעל פי רוב אינם מתאימים להוות מקורות לויקיפדיה. כמו כן, עלי להסתמך רק על מקורות מחו"ל בכל הקשור לתחום התאורה למשל, מאחר והמידע שמופיע במקורות ישראליים בתחום התאורה הוא תכופות שקרי ולא נכון.

הוספת מקורות וכן קישורים חיצוניים, היא פעולה קשה ומסובכת לי. ביכולתי להוסיף קישורים חיצוניים לאתרים www.lighting-gallery.net (קהילת תאורה) ו-www.lamptech.co.uk (אתר מידע בתחום הנורות), מהם קיבלתי את רוב האינפורמציה.


בקשר לשינויים שביצעתי בערכים נורה חשמלית ונורה פלואורסצנטית: המקור שנתת, [2], עלול להיות בחלקו לא נכון, שכן בחברת החשמל מבינים בערך כמעט אפס בתאורה ובחסכון בחשמל אם הם חושבים שנורה פלואורסצנטית קומפקטית (כזו עם משנק מובנה שמיועדת להתקנה במקום נורת ליבון, ולא בגוף ייעודי בשביל נורה קומפקטית ללא משנק מובנה) יעילה פי 5 בצריכת החשמל ואורך החיים שלה הוא כה גבוהה בהשוואה לנורות ליבון.

מחישובים עצמיים שהעליתי, למרבית הנורות הפלואורסצנטיות הקומפקטיות יש נצילות של לא יותר מ-50 לומן/וואט [כלומר יעילות של פי 4 בצריכת החשמל], וכי הן הבזבזניות ביותר בצריכת החשמל במשפחת הנורות הפלואורסצנטיות (קומפקטיות ללא משנק מובנה (PL), מרובעות (2D), טבעתיות וקוויות).

כמו כן, הנני מודע לכך, כי רבות מהנורות הפלואורסצנטיות הקומפקטיות אינן מחזיקות מעמד יותר זמן מנורות ליבון (תוך כמה ימים עד חודשים ספורים), כאשר בחלק נכבד מהמקרים, המשנק שלהן סיים את חייו לפני הנורה. חוויתי את זה מנסיון אישי, אך באינטרנט, רק בפורומים בחו"ל, וחיפוש מאמרים מחו"ל בעניין יכול להיות מסובך מאוד בשבילי.

בנוסף, אורך החיים של נורה פלואורסצנטית קומפקטית, מושפע מאוד מסוג גוף תאורה שבה הנורה מותקנת. לדוגמא נורה תחזיק מעט מאוד זמן מעמד בגוף אטום לעומת בגוף כמו מנורת שולחן דקורטיבית בה היא מופנית כלפי מעלה, בשל העובדה שבגוף אטום המשנק המובנה של הנורה והנורה עצמה לא יכולים לשחרר את החום שלהם. במנורת שולחן דקורטיבית, השפופרת של הנורה לא תחמם את המשנק והחום שלו ישתחרר החוצה מכיוון שאויר חם עולה למעלה.

בקשר הפוספור של נורה פלואורסצנטית רגילה וקומפקטית: פוספור של נורה פלואורסצנטית רגילה רגיש מאוד לתנאי החום של נורה פלואורסצנטית קומפקטית. שלושת הפוספורים המשמשים את הנורות הפלואורסצנטיות הקומפקטיות, מסוגלים לעמוד טוב יותר בתנאי החום שלהן.

הכספית בנורה פלואורסצנטית הוא חלק מרכזי בה, משום שהוא זה שאחראי על פליטת הקרינה האולטרה סגולה שמאירה את הזרחן. נורות פלואורסצנטיות שזורחות באור ורוד קלוש הן נורות שאיבדו את כל הכספית שהייתה בהן, לאחר שנספגה בתוך הזרחן שבהן, או כאלו שבמהלך הייצור שככו להוסיף להן את הכספית.

עם זאת תיקנתי בשני הערכים את משמעות החשיבות של הכספית בנורה פלואורסצנטית, מאחר ובדף השיחה של הערך נורה פלואורסצנטית, מישהוא כתב שכל חלק בנורה הפלואורסצנטית הוא חשוב, ושיש להתייחס אל הכספית כאל מרכיב חשוב בנורה ולא כאל החשוב ביותר.

הגז האינרטי שבנורות הפלואורסצנטיות הוא ארגון או קריפטון.

שמה הנכון של נורת מתכת הלייד הוא "נורת מטל הליד"

השימוש במונח "נורת קסנון", לתיאור נורת פריקה לפנסים קדמיים של רכב, זהה במשמעותו לכינוי נורה פלואורסצנטית "נורת ניאון". מדובר פה בסוג של נורת מטל הליד עם גז אינרטי של קסנון במקום ארגון, אבל חוץ מזה, היא איננה שונה מנורת מטל הליד רגילה.


בקשר לשינויים שביצעתי בערך משנק:

במרבית המקרים, נורה פלואורסצנטית יכולה להחזיק מעמד יותר זמן על משנק מגנטי מאשר על משנק אלקטרוני, מאחר ורוב המשנקים האלקטרוניים מדליקים את הנורות בצורה ששוחקת את האלקטרודות שלהן מהר יותר מאשר סטרטרים במשנק מגנטיים. במקרה והמשנק האלקטרוני אכן בנוי לאפשר מעל ל-5 הדלקות ביום (מדובר על פי רוב במשנק יקר מאוד במחיר של כמעט פי 4 גבוה יותר ממשנק מגנטי), מכיוון היא מכיל יותר רכיבים אלקטרוניים, אורך החיים שלו יתקצר בהתאם, ולרוב הוא יכשול לפני הנורה.

ההתחממות הפחותה של המשנק האלקטרוני, איננה מהווה יתרון כלשהו למשנק עצמו, משום שהוא עצמו רגיש יותר לחום. משנק מגנטי יכול לעבוד עשרות שנים בטמפרטורת עבודה סטנדרטית של 130 מעלות מבלי לכשול. לעומת זאת משנק אלקטרוני מחזיק רק כמה שנים בטמפרטורת עבודה של 60 מעלות.


בקשר לביצועים שביצעתי בערך מיזוג אויר:

מערכת קירור מים, מכונה תכופות "צ'ילר" בעולם המיזוג, מהמילה באנגלית Chiller.

מדחסים של מזגנים ביתיים ישנים עבדו עשרות שנים ללא תקלות עם אין ספור הפעלות מחדש ע"י התרמוסטט של המכשיר, על כן הפעלת המדחס במערכות מיזוג ביתיות איננה משמעותית בשבילו כמו במערכות מיזוג תעשייתיות וצבאיות, שבהן ההתנעה מאמצת יותר את המדחס בשל גודלו ומשקלו, וגם להבדיל ממערכת מיזוג ביתיות, למדחס במערכת מיזוג תעשייתית (כמו במערכת קירור מים למשל) לוקח זמן מסויים להאיץ למהירות העבודה שלו (להבדיל ממזגן ביתי בו המדחס מגיע מיד למהירות העבודה ללא זמן האצה בכלל), דבר שמגדיל את השחיקה בעת ההתנעה.

הפעולה הרצופה והמשתנה של המדחס במזגן אינוורטר לבדה איננה משפיעה על צריכת החשמל שלו, אלא רק מקטינה את גלי הקור והחום בחדר, בנוסף מזגן אינוורטר יכול להפסיק את פעולת המדחס אם מתרחשת חריגה בטמפרטורה.

החיסכון בחשמל תלוי בעיקר בערך ה-COP של המזגן. ככל שערך זה גבוה יותר, המזגן חסכני יותר בחשמל.

כמו כן כדי שמזגן אינוורטר יאפשר הגעה לטמפרטורה דרושה בזמן קצר, התפוקה המקסימלית שלו חייבת להיות גדולה ביחס לחדר הממוזג.

זור987 - שיחה 11:20, 18 במאי 2012 (IDT)[תגובה]

ראשית תודה על השקעתך בתשובה. את המקור נתתי כדוגמא ואינני יודע מאין קביעתך כי אינם מבינים, למיטב ידיעתי הם דווקא כן ואין להם אינטרס מסחרי משום שהם חב' ממשלתית ומונופול. לא מקובל להתבסס על מחקר אישי ("חישובים שעשיתי בעצמי") וגם לא על בלוגים כאלו ואחרים שם נאמרים "דברים מפה לאוזן" שאין לדעת היכן ומתי הומצאו, או אפילו על ניסיון אמפירי אישי, שכן שהוא לא בהכרח יתאים לכלל. מאחר ולגבי חלק ממה שאתה מכנה עובדות יש מחלוקת, ראוי שתמצא מקורות תומכים בעברית או באנגלית. אוכל לעזור לך בשמחה לשלב אותם בערך, או כהערת שוליים או כקישור חיצוני. כל שעליך לעשות הוא למצוא חומר רלוונטי ולציין אותו כאן עם הקשרו, כאשר את כתובת הקישורית רושמים בתוך: [כאן כתובת הקישורית]. בברכה Assayas שיחה 14:14, 18 במאי 2012 (IDT)[תגובה]

מצעד הגאווה[עריכת קוד מקור]

אני מצטערת, אבל שיחזרתי את שכתבת. הניסוח בעייתי בעיני גם אם הוא נכון והניסוח הקודם בהיר וטוב יותר. בברכה, דורית 17:08, 16 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]

תשובה לדורית[עריכת קוד מקור]

דורית, מצעד הגאווה של תל אביב ב-2012, היה מצעד הגאווה הראשון בהיסטוריית מדינת ישראל שהשתתפו בו תיירים בכלל, בלי קשר למספרם. לא זכור לי על מצעד גאווה כל שהוא שנערך בישראל בנוכחות תיירים מכל רחבי העולם עד היום. במצעד הגאווה של תל אביב ב-2011 למשל, לא השתתפו תיירים כלל, זאת למרות שהוא היה בעל מספר המשתתפים הרב ביותר בהיסטורית מצעדי הגאווה בישראל, וכך גם במצעדים שלפני כן.

ביכולתי לכתוב בסוף הפסקה המתארת את המצעד של שנת 2012, כי זו הפעם הראשונה בהיסטוריית מצעדי הגאווה בישראל שתיירים מכל רחבי העולם השתתפו בו. זור987 - שיחה 17:22, 16 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]

יש לך מקור שיאשש את הטענה שלך? גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 17:24, 16 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]
כתבתי לפני התנגשות עריכה: וההוכחה לכך היא? במצעדים קודמים אפילו תייר אחד לא הגיע? לא נשמע לי הגיוני וגם בלתי ניתן להוכחה. במילים אחרות, לא, אין ביכולתך לכתוב זאת. בברכה, דורית 17:24, 16 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]
קראתי על מצעד הגאווה של תל אביב הרבה מאוד במהלך השנים בעיתונות הכתובה וכן באתרי החדשות באינטרנט. עד היום אני לא זוכר שהוזכרה נוכחות תיירים כלשהי במצעד הזה באמצעי התקשורת. רק השנה נוכחתי לשים לב לכך.
בנוסף, מצעד הגאווה בתל אביב, לא מוכר לי כבתור אירוע בינלאומי. התיאור שלו באתר Mako, הזכיר לי יותר את הקרנבל הברזילאי מאשר את מצעד הגאווה בת"א מבחינת הנוכחות הבינלאומית והתיירות בו. זור987 - שיחה 17:33, 16 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]
ראה הערותי אליך בפוסטים הקודמים. הוויקיפדיה איננה במה למחקר מקורי, השערות והנחות אישיות או כאלו שמועלות במקורות לא מוסמכים. הוויקיפדיה היא אנציקלופדיה המעוניינת להתבסס על עובדות מוצקות המופיעות במקורות מהימנים. אם אין לך מקורות, אז בבקשה אל תניח הנחות במסגרת ערך אנציקלופדי. בברכה Assayas שיחה 18:45, 16 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]
שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף נורה פלואורסצנטית קומפקטית אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, Assayas שיחה 17:29, 23 באוגוסט 2012 (IDT)[תגובה]

תשובה ל-Assayas לגבי השינוים שלי בערך נורה פלואורסצנטית קומפקטית[עריכת קוד מקור]

המידע שנותנים לגבי נורות פלואורסצנטיות קומפקטיות כיום, הוא שגוי ואיננו נכון, ומתבסס על היתרונות של הנורות הפלואורסצנטיות הרגילות וכן על נורות פלואורסצנטיות קומפקטיות ללא משנק מובנה (PL, 2D וכ"ו).

שמעתי על מספר רב מאוד של מקרים הן בארץ, הן בפורומים של תאורה מחו"ל (כמו lighting-gallery.net), והן מניסיוני אישי, כי כמעט כל הנורות הפלואורסצנטיות הקומפקטיות שמיוצרות כיום אינן מחזיקות יותר זמן מנורות ליבון, ורבות מהן שורדות כמה חודשים בלבד. חשוב לציין גם שיש מעט מאוד גופים לנורות ליבון שמתאימים לעבודה עם נורות פלואורסצנטיות קומפקטיות (גופים סגורים או אטומים).

עקב מחירה הגבוה במיוחד (100 ש"ח לנורה) והגודל הענקי של נורות פלואורסצנט קומפקטית משנות ה-80 וה-90, מנסים היצרנים להקטין את גודלה של הנורה ע"י קיצוץ באיכות הייצור של הנורה והמשנק האלקטרוני המובנה שלה וכן להשתמש בעיצוב ספירלי במקום עיצוב ישר לשפופרת.

התוצאה, המשנק האלקטרוני שלה שרוי בטמפרטורות גבוהות בהרבה מאלו שהרכיבים שבו תוכננו לעבוד (כ-60 מעלות צלסיוס ואולי אף יותר). הכללת המשנק כחלק מהנורה מגביל את השימוש שלה למנורות שולחן דקורטיביות, נברשות וכן מנורות תלויות בלבד (אם איכות הייצור של רכיבי המשנק נחותה או אם משתמשים בנורה בזרקורים, פנסי חוץ או גופים אטומים, הנורה לא תחזיק מעמד יותר מנורת ליבון, מכיוון שהמשנק יכשל לפני השפופרת).

בנוסף, כל המשנקים שיש בנורות הפלואורסצנטיות הקומפקטיות מודרניות מדליקים את הנורה ע"י שליחת מתח גבוה לנורה ישירות וללא חימום אלקטרודות כלל (באופן הדומה להדלקת נורות פריקה בלחץ גבוה), על מנת להוזיל את מחיר הנורה, מה שמקצר באופן משמעותי את חייה, במיוחד אם הנורה מודלקת בתדירות גבוהה וגם בתדירות יומיומית. זור987 - שיחה 18:00, 23 באוגוסט 2012 (IDT)[תגובה]

פורומים אינם מקורות אמינים. עם כל הכבוד לתשובתך מעלה, אני יכול לכתוב להפך. So?. אינני מקור מוסמך, כך גם כב'. אבקשך לא להוסיף נתונים שאינם בדוקים ואינם אמינים. זוהי הערה חוזרת ונשנית לגבי עריכותיך. שנה נתונים רק בצירוף מקור בבקשה. Assayas שיחה 19:11, 23 באוגוסט 2012 (IDT)[תגובה]
טוב, תודה. זור987 - שיחה 08:33, 24 באוגוסט 2012 (IDT)[תגובה]

הועבר לדף שיחה:נורה חשמלית

שלום זור987/ארכיון 1,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 15:56, 26 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

אנא ממך, אל תיכנס למלחמות עריכה. זה לא בריא ולא עוזר. אני מציע לך פעולה דו שלבית: א. תמשיך את הדיון בשיחה:YouTube ותוכיח בעזרת מקורות מוסדרים שיש אנשים רציניים שטוענים שיוטיוב זייפו נתונים או הטו אותם בצורה אחרת. אני משוכנע שאם הטענה הזו רצינית תמצא לה מקורות ראויים. ב. במידה ומסקנת הדיון היא שאכן לא מומלץ לציין מספר צפיות, תפתח ביון בויקיפדיה:מזנון על מנת להגיע להסכמה על מדיניות כללית שבעקבותיה נסיר מספרים אלו מערכים רבים אחרים (למשל אנדרדוס). ‏DGtal‏ - שיחה 16:09, 26 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]
למשתמש DGtal: לפי דעתי, צפיות ביוטיוב אינן מקור אמין כל כך לזיהוי הצלחה של שיר בהשוואה למכירות או השמעות, אך אינני יודע איפה לפתוח במזנון דיון בנושא (לא מצאתי מקום שמתאים לדיון שלי, ואני לא יודע האם העמוד הראשי מתאים לדיונים בנושא שלי, מכיוון שהוא מבוי סתום בשבילי. אם היה בויקיפדיה פורום מסודר שאפשר להתמצא בו כמו שצריך, היה לי קל יותר לעשות זאת). זור987 - שיחה 13:28, 28 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

מכונת מזל[עריכת קוד מקור]

צודק בהחלט. עריכה טובה. --‏Yoavd‏ • שיחה 14:06, 25 בנובמבר 2015 (IST)[תגובה]

מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. אבקשך להפסיק עם זאת את מלחמת העריכה בערך פורשה 911 מיידית. שחזרתי אתהערך לגירסה היציבה. אנא פעל לפי ההוראות בדף ויקיפדיה:מלחמת עריכה ודון על השינוי בדף השיחה של הערך. תודה על ההבנה. Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 15:49, 8 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]

ויקיפדיה:ציוד נייד ברכבת ישראל[עריכת קוד מקור]

שלום, העברת את הערך בטעות למרחב ויקיפדיה ולא בתוך מרחב הערכים. בברכה, ‏DGtal‏ - שיחה 15:58, 14 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

תודה וסליחה. לא ידעתי האם צריך להעביר למרחב הערכים או למרחב ויקיפדיה. זור987 - שיחה 16:04, 14 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]
לא נורא. תיקנתי בינתיים. ‏Lionster‏ • שיחה 16:05, 14 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מתקן התפלה אשקלון. הסיבה לכך היא: אינך יכול לשלול פרס כי לאחר מכן מישהו הצטיין יותר. ודאי שאינך יכול למחוק את עובדת מתן הפרס. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, שנילי - שיחה 12:34, 28 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

לתשומת ליבך![עריכת קוד מקור]

אני מבין שחורה לך על מה שלטענתך מהווה "פרסומת". אביא לידיעתך שהכלל משתנה בין מקום למקום וההבחנה בו היא דקה ולעיתים גבולית. כך למשל דיווחים רשמיים עניניים-מקצועיים אינם מהווים הפרה של נוהלי ויקיפדיה, ועל כן מחיקת מידע זה היא בלתי נסלחת. בוקר טוב. בברכה: eli - שיחה 07:53, 27 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

דיון בחשיבות של ערכים[עריכת קוד מקור]

היי, לא מוחקים ערכים שאינם השחתה פרופר עם תבנית:מחק. יש לפתוח דיון חשיבות. תומר - שיחה 12:46, 4 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

פתחתי דיון חשיבות בדף השיחה של הערך. לפי דעתי לערך הזה וכן לערך מחסני חשמל, אין מקום בויקיפדיה כי אין להם חשיבות אנציקלופדית, והם מופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל.

הי זור, לידיעתך, כשרוצים לשנות או להעביר שם של ערך שמים תבנית תבנית:שינוי שם. לאחר מכן, נהוג לחכות כמה ימים לדיון לפני שמעבירים את הערך. לא שהיתה לי התנגדות במקרה של ג'אז הארנב, אבל לא השארת מספיק זמן לשיחה, ולא נתת זמן שישימו לב שיש דיון (לרוב יש הפנייה כששמים את התבנית). כך שרשמית זה לא הייתה העברה תיקנית. שים לב להבא. בברכה אמא של גולן - שיחה 16:28, 11 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

אינני יודע איך משתמשים בתבנית הזו, ובאיזה מקום להוסיף אותה בדף השיחה. זור987 - שיחה 20:42, 11 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]
שלום זור, שמים בדף השיחה את התבנית (לא משנה איפה, אפשר לפתוח פיסקה חדשה)
{{שינוי שם}}

(בלי הקוד ששמתי כאן מסביב לתבנית , כדי שלא ייצא שדף השיחה שלך הוא דיון לשינוי שם). התבנית מקשרת את הדיון לקטגוריה, שכולם יכולים לראות, קטגוריה:ויקיפדיה: הצעות לשינוי שם דף. אם תסתכל במסך בצד שמאל למעלה, ליד שם המשתמש שלך, יש אפשרות ללחוץ על "רשימת המעקב". זה כולל את כל הדפים שאתה עוקב אחריהם. בנוסף בתחילת הדף יש קישורים לכל מני דפים שימושיים של הקהילה. בצד שמאל , יש דיונים: דינוי חשיבות, דינוי שינוי שם. זאת האפשרות של כל הקהילה והמשתמשים לראות את כל הדיונים שיש להם תבניות חשיבות, תבניות שינוי שם ועוד. ראה דיון לדוגמא בשיחה:הנמר הלבן. אם לא הצלחת לראות, אז תכתוב כאן ואנסה לצרף צילומי מסך. אמא של גולן - שיחה 18:53, 12 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מכונת כביסה. הסיבה לכך היא: אין שום מניעה לפרט על מכונות כביסה בישראל. מחיקת הפרטים עלולה להיחשב השחתה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בקרה וייעוץשיחה • כ"ט בתשרי ה'תשע"ח • 16:08, 19 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

כאשר המשתמשים הוסיפו מידע על ההיסטוריה של מכונת הכביסה בישראל, הם השמיטו את רוב המידע על ההיסטוריה של מכונת הכביסה בעולם, כך שרוב המידע בהיסטוריה של מכונת הכביסה התייחס לישראל בלבד, ומעט מאוד מידע שיקף באופן גלובלי את הנושא לפני שינויים אלו. הפסקה "אחריות" איננה רלוונטית לדעתי גם לערך, ומתייחסת לישראל בלבד. בגלל זה שחזרתי לגרסה שמלפני השינויים. זור987 - שיחה 16:12, 19 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]
הי זור987, אני מציעה שאם אתה רוצה להוריד כמות גדולה מהערך, תרשום את ההסבר הזה גם בדף השיחה, כדי שיהיה אפשר לנהל דיון ולהבין למה התכוונת (ולא אולי שמחקת בטעות כמות גדולה של מידע). בקרה וייעוץ, לאור הסטוריית עריכותיו של זור, הייתי שואלת ובודקת לפני שהייתי מאשימה ישר בהשחתה, בברכה אמא של גולן - שיחה 19:00, 19 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

הוברבורד[עריכת קוד מקור]

שלום רב, ביקשת שנמחק את ההפניה מהוברבורד להאברבורד, כדי שאפשר יהיה להעביר לשם הנכון. לא היה צורך לפתוח שוב את הערך האברבורד. הכפילות נמחקה וקיים עתה רק ערך אחד בשם הוברבורד. Shani - שיחה 14:21, 19 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

לא יודע למה זה קרה, אך בזמן שערכתי את הערך כאשר הוא עוד היה בשם הישן (האברבורד)(החלפת כל המופעים של האברבורד בהוברבורד), ושמרתי את השינויים, באותו הרגע, העברת את הערך, וכנראה ששמרתי את העריכות שלי אחרי שהעברת אותו ומסיבה שטרם ברורה, הגרסה נשמרה בנפרד, בשם הישן של הערך, וזה יצר את הכפילות. זור987 - שיחה 18:31, 19 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]
בסדר גמור. בקיצור, זה טופל והערך המיותר נמחק. Shani - שיחה 18:35, 19 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

החלפת קונגלומרט בקונצרן[עריכת קוד מקור]

החלפות מעין זו מומלץ לעשות באמצעות בוט ההחלפות או בעזרת AWB.בברכה, Uziel302 - שיחה 20:23, 6 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

אוקיי תודה רבה. זור987 - שיחה 21:07, 6 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

הסרת קישור פנימי אדום[עריכת קוד מקור]

זור שלום תודה רבה לך על עריכותיך, ראיתי את עריכתך הזו ולא הצלחתי להבין מדוע הסרת קישור פנימי אדום במילה נורות פריקה? הסברת בתקציר העריכה שהסרת משום שאין ערך כזה. קישור אדום פירושו שאכן אין ערך כזה, אך הוא זכאי לערך משלו ובבא היום יבא מישהו חרוץ (אולי אתה) ויכחיל אותו, תוכל להצטרף למבצע הכחלת אדומים.
מה גם שבאותו ערך הופיע עוד קישור אדום אמנם לא תחת השם "נורות פריקה" אלא "נורת פריקה", כידוע שאנו מסירים קישור פנימי עודף, ומסתפקים בקישור פנימי אחד בכל הערך (מלבד חריגים). אשמח לסייע לך במה שאוכל. בברכה עט הזמיר - שיחה 09:18, 20 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

שלום רב, אתה מעלה שם עניינים רבסים אולם דף זה לא משמש לכך אלא לנושאים שקשורים לדף בקשות ממפעילים. להלן מספר דפים שבהם אתה יכול להעלות את השאלות והבקשות שיש לך:

  1. אם אתה רוצה למחוק דף יש לעשות זאת בויקיפדיה:בקשות ממפעילים בפסקה המיועדת לכך. וכן כל הבקשות שצריך הרשאות מפעיל כדי לעשותם (הגנה על דף, מסתרת גרסאות ועוד).
  2. אם יש לך שאלה טכנית (מחיקה בויקינתונים שלא "עברה" לכאן, למשל) יש לעשות זאת בויקיפדיה:דלפק ייעוץ. גם שאלות על תבניות או בעיות עיצוב אפשר להעלות שם.

אם יש לך נושא שאתה לא יודע איפה לשים אתה יכול לשאול כאן או בדף שיחתי ואני אענה לך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:44, 20 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

מחקתי את הבינויקי כפי שאמרת. ולמקרים הבאים שאני לא אדע איפה לשאול שאלות טכניות בויקיפדיה, לפרסם זאת בדף השיחה שלי? זור987 - שיחה 16:52, 20 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]
הי זור, שאלות טכניות שואלים בויקיפדיה:דלפק ייעוץ, שאלות לשוניות בויקיפדיה:ייעוץ לשוני. לא בטוח איפה? האם אחד מהדפים של ויקיפדיה:ייעוץ עוזר? עדיין אף שאלה לא נופלת בקרטריונים הללו? תייג אותי כאן ואענה לך. אמא של גולן - שיחה 08:33, 21 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

ליברה אופיס[עריכת קוד מקור]

תודה על התיקון בערך ליברה אופיס. מה שכן, אם המקור לשינוי שלך הוא מוויקינתונים, הרי שיכולת פשוט למחוק את השורה בתבנית כדי להשתמש בערך. ברוב המקרים זה עובד (ר' השינוי שלי בהמשך) אבל רצוי כמובן לבדוק בעזרת תצוגה מקדימה. Tzafrir - שיחה 13:13, 12 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום זור987,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 15:51, 12 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

הי זור, המשתמש הוא משתמש חדש שעורך כבר חודש. לא נראה לי שזו היתה השחתה. מן הנימוס להסביר לו בדף שיחתו או בדף השיחה של הערך מדוע לדעתך זה לא מתאים להוסיף את הפסקה הזו. חג שמח אמא של גולן - שיחה 08:55, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

זאת אכן הייתה טעות שלי, הנימוק לביטול שכתבתי. הייתי צריך לרשום "מיותר ולא תורם לערך" ולא שזאת הייתה השחתה. מה שקורה, יש לי קושי בהבנת עורך קוד המקור של ויקיפדיה, שבו נעשה שימוש לצורך ביטול עריכות של משתמשים. כמו כן, אני די מתקשה להסביר או להעיר לויקיפדים אחרים בדפי השיחה שלהם, לגבי העריכות שלהם. זור987 - שיחה 11:20, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
אנא ממך, שים לב להבא, כיוון שלומר "השחתה" זה די חמור על מישהו, ואם זה מישהו חדש זה יכול לגרום לו להפסיק לתרום. אם אתה רוצה רק לבטל, פשוט תמחוק את הפסקה, ותרשום למה היא לא מוסיפה לדעתך. בברכה אמא של גולן - שיחה 11:44, 5 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

היי זור, ביטלתי את העריכה הנ"ל, שים לב שדווקא יש תימוכין למספר שני מיליארד, ערב נפלא--Haya831 - שיחה 21:12, 21 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

היי Haya831. בערך בויקיפדיה האנגלית אין כל איזכור ל-2 מיליארד צופים, אלא כתוב שם מאות מיליוני צופים, וכך גם רוב המקורות שבאנגלית כותבים. במקור שבפסקה הפותחת, התימוכין לגבי שני מיליארד צופים הוא במקום לא בולט במיוחד לעין. זור987 - שיחה 05:23, 22 במאי 2018 (IDT)[תגובה]
אני מניחה שהכוונה שהפוטנציאל צפייה היה שני מיליארד ובפועל מאות מיליונים אכן הדליקו את המסכים(כך לפי המקור שמופיע בפסקת הפתיחה בערך), בברכה--Haya831 - שיחה 08:39, 22 במאי 2018 (IDT)[תגובה]
לפי דעתי כן. רוב התקשורת הבריטית והעולמית מעריכה את מספר הצופים ברחבי העולם במספר לא מוגדר של מאות מיליונים. זור987 - שיחה 12:46, 22 במאי 2018 (IDT)[תגובה]
תיקנתי, עם תימוכין חדשים, יום מקסים--Haya831 - שיחה 14:43, 22 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

היי זור. מתחקש לך לבדוק את כל הערכים שלו? אתה מבין בזה? • דגש חזקשיחה • ט"ז בסיוון ה'תשע"ח • 18:49, 30 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

בדקתי את כל הערכים שהאנונימי יצר, כולם הם כפילים של הערך תאיים בשמות מומצאים, ואין בינויקי בהם, אין תוצאות בגוגל. זור987 - שיחה 18:55, 30 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

נראה שאתה מבין באלקטרוניקה. בויקיפדיה העברית עדיין אין ערך על מצלמות מהירות/מצלמות תנועה, וגם לא על מצלמות דרך. מתחשק לך לכתוב? • דגש חזקשיחה • כ"ט בסיוון ה'תשע"ח • 14:35, 12 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אין לי שום הבנה באלקטרוניקה. זור987 - שיחה 18:23, 12 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]
זה לא היה אתה ששיגע אותי פעם בקשר למכונות כביסה? • דגש חזקשיחה • כ"ט בסיוון ה'תשע"ח • 18:26, 12 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]
לא. זור987 - שיחה 19:13, 12 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

התנהגות כלפי משתמש חשוד[עריכת קוד מקור]

שלום, נכנסת למלחמת עריכה עם אנונימי. אמנם אותו אנונימי לא התנהג כיאות ואכן צריך להחסם (זמנית) על מעשיו, אולם הוא אינו "טרול" וגם לא "הטרול המשחזר". התנהגות העריכות שלו שונה. על כן, לא נדרש לשחזר את עריכותיו באופן גורף. על סמך מה ביצעת את הזיהוי הזה? שים לב לא לתת תיוגים באופן מהיר, יש לכך משמעויות. בברכה אמא של גולן - שיחה 10:59, 2 באוגוסט 2018 (IDT)[תגובה]

העליתי השערה שזה הטרול המשחזר, לאחר שראיתי אותו מאיים בחסימה בוק:במ על משתמש:חיים 7 וכן השחתות מרובות שלו במרחב הערכים. אני נכנס הרבה לוק:במ, ולא ידוע לי על אנונימיים נוספים מלבד הטרול המשחזר שמגיעים לוק:במ כדי לדווח, בטח כאלו שמאיימים על משתמשים אחרים תוך שימוש בתבניות אזהרה כמו שקרה במקרה של דף השיחה שלי. כמעט כל האנונימים שראיתי עד כה בוק:במ, היו או הטרול המשחזר או הטרול שמטיח איומי סרק על משתמשים אחרים (שנקרא ליאור רודיטי פה?) ושרבים נפלו לו קורבן. זור987 - שיחה 12:06, 2 באוגוסט 2018 (IDT)[תגובה]
הי, היית מאוד החלטתי. הזיהוי שלך לא היה נכון. התגובה שלו זהה למספר עורכים שנכנסים למלחמות עריכה. בכל מקרה, אין לבצע שחזורים גורפים אם אין לך זיהוי ודאי, וללא אישור נוסף. אמא של גולן - שיחה 12:42, 2 באוגוסט 2018 (IDT)[תגובה]
טוב תודה. זור987 - שיחה 12:50, 2 באוגוסט 2018 (IDT)[תגובה]
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף PlayerUnknown's Battlegrounds. הסיבה לכך היא: ויקיפדיה האנגלית אינה מקור. אפשר לקחת מהם מקורות אם מוודאים אותם אישית, אבל לא להפנות אליהם כמקור. נא לדון בדף השיחה.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Dovno - שיחה 11:01, 12 בספטמבר 2018 (IDT)[תגובה]

פתחתי דיון בקשר לנושא בדף השיחה של הערך. זור987 - שיחה 14:58, 12 בספטמבר 2018 (IDT)[תגובה]

ניגשתי לענות לך,[עריכת קוד מקור]

ואז ראיתי ששחזרת את האנונימי. לא, לא מדובר כאן בהשחתה, אלא בהוספה לגיטימית לערך. לכן שחזרתי את שחזורך. אלדדשיחה 13:23, 20 בספטמבר 2018 (IDT)[תגובה]

חד-משמעית, זו לא השחתה, ולא הצפה בפרסומת. אלדדשיחה 13:23, 20 בספטמבר 2018 (IDT)[תגובה]
שים לב לכך שבשמות של התוכנות, הוא הכניס קישורים חיצוניים לדפי הבית של האתר שלהן. דבר כזה לא נחשב לפרסומת? זור987 - שיחה 13:30, 20 בספטמבר 2018 (IDT)[תגובה]
אתה צודק. בחלק משמות התוכנות הוכנס שם האתר של החברה, ומדובר בקישור פרסומי. בינתיים הסרתי את כולם, והעברתי לדף השיחה, עד שנמצא פתרון להכללת התוכנות השונות. אלדדשיחה 13:38, 20 בספטמבר 2018 (IDT)[תגובה]

מה היתרון של רשימה אנכית? זה סתם תופס מקום. רשימות כאלה לא קיימות בערכים המקבילים בוויקיפדיות הזרות הנדב הנכון - שיחה 13:31, 25 בספטמבר 2018 (IDT)[תגובה]

כלל לא שמתי לב לכך, שערך האנגלי, הרשימה היא כמו שאתה עשית. החזרתי את השינויים שלך. זור987 - שיחה 16:33, 25 בספטמבר 2018 (IDT)[תגובה]

היי,

נכנסת מבלי משים למלחמת עריכה: שים לב כי הגרסה המפרטת את פעילותו ברשת היא גרסה יציבה, להבדיל מהגרסה הנוספת המפרטת על זכיותיו שבה פעלת כשורה כשביטלת. בכל אופן, אני מבקש שתדון על כך בדף שיחה.
יום נפלא. eli - שיחה 12:58, 15 בינואר 2019 (IST)[תגובה]
משתמש:אלי גודין: שמתי לב לכך שבפסקה "ביוגרפיה ופעילות ברשת", מחקתי יותר מדי, אז במקום לשחזר את העריכות שלי, השארתי רק את החלק שמפרט את פעילותו ברשת, ומחקתי את התארים והפרסים מהתקשורת, וגם פתחתי דיון בדף השיחה. זור987 - שיחה 19:25, 15 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

היי,

למה זה מועמד למחיקה מהירה ?--eli - שיחה 09:56, 17 בינואר 2019 (IST)[תגובה]
משתמש:Billinghurst העמיד את הדף למחיקה מהירה (והערך מופיע גם בוק:במ למחיקה מהירה), מהנימוק הבא: long term vanity autobiographical spam article; not notable (לפחות לפי מה שכתוב בתבנית המחיקה המהירה שהוא שם בתחתית הערך). יש לציין כי משתמש:Billinghurst איננו מויקיפדיה העברית ואיננו דובר עברית כשפת אם. אם יש חשש שזהו משחית בין ויקי, אני יכול לבטל את המחיקה המהירה שלו. בכל מקרה, שחזרתי את הטקסט בערך, כי חשבתי שהוא דורש את המחיקה מכוונות טובות ולא מכוונות זדון. זור987 - שיחה 11:41, 17 בינואר 2019 (IST)[תגובה]
בכל מקרה, ביטלתי את התבנית של המשתמש, משום שהוא לא שייך לויקיפדיה העברית ואיננו דובר עברית. זור987 - שיחה 11:47, 17 בינואר 2019 (IST)[תגובה]
הי, גם אם המשתמש לא מויקי העברית, אפשר לדון איתו ולבדוק מי הוא במטא ויקי. בכל מקרה, למרות שאתה הרבה מנטר ונחשב לצדדים הלא נעימים של המשתמשים, אני ממליצה להניח כוונות טובות אמא של גולן - שיחה 11:04, 22 בינואר 2019 (IST)[תגובה]
טוב. מכיוון שהוא כתב באנגלית ולא הבנתי את משמעות מה שהוא כתב בתבנית המחיקה המהירה, וכן לא היה ידוע לי על האפשרות של משתמשים ממיזמי ויקי זרים להתערב בנעשה בפעילות של ויקיפדיה העברית, חשבתי שהוא עשה את מה שהוא עשה בכוונת זדון. גם השאלה של משתמש:אלי גודין בתחילת הדיון, בילבלה אותי, כי הוא לא ידע למה הערך הועמד למחיקה מהירה.
  1. Please point me to the policy that says that only heWP contributors can request speedy deletion.
  2. Please define what is the criteria for someone being or not being part of heWP and point me to that definition.
  3. I have been contributing to this wiki longer than you have.
  4. I have been contributing to WMF wikis for a long time and in a variety of ways and I do not think that you get to dismissively disenfranchise me.
  5. Anyone with a modicum of courtesy and wikiexperience would normally engage in a conversation and see if a speedy is not the direction forward then look to take it to a deletion request.

Billinghurst - שיחה 12:23, 17 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

,Hey Billinghurst
eli - שיחה 14:08, 17 בינואר 2019 (IST) ? I think That you mean picture[תגובה]

hi u:Billinghurst Thank you for writing the explanation at the article talk page. It is easier for Admins to understand why the deletion is necessary if there is an explanation and not just the template, especially since it is not clear at first glance. אמא של גולן - שיחה 11:02, 22 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

שלום זור987/ארכיון 1,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, פעיל למען זכויות אדם - שיחה 16:26, 3 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

משתמש:פעיל למען זכויות אדם: אתה הוא זה שמנהל איתי מלחמת עריכה. משתמש:Theshumai הודה לי על העריכה ואתה משחזר לי אותה. פרסמתי את זה בלוח המודעות במטרה שמפעילי המערכת יתערבו במה שאתה עושה שלי. זור987 - שיחה 16:39, 3 במאי 2019 (IDT)[תגובה]
זור אני מבין שאתה מתקשה להפנים את הכללים בויקיפדיה ובמלחמות עריכה, מעט תמוה לאור התרשמותי מדף שיחתך בנושא. בכל אופן כאשר יש מחלוקת משחזרים את הערך לגרסה היציבה ודנים בנקודת המחלוקת, ולצערי אתה לא מבין זאת. החלטתי לנהוג לפנים משורת הדין ולא לבקש את חסימתך אלא רק את הגנת הדף למרות הפרות הסדר הבוטות. פעיל למען זכויות אדם - שיחה 16:48, 3 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

הצפת דף בקשות ממפעילים בבקשות מיותרות[עריכת קוד מקור]

שלום, אנא אל תבקש בקשה של מחיקה של דפי משתמש של משתמשים אחרים אלא אם יש בהם קללות. נא לקרוא את ויקיפדיה:דף משתמש. ערן - שיחה 08:13, 20 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

טוב, קראתי. זור987 - שיחה 12:30, 20 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

שלום. לא הבנתי את שתי העריכות האחרונות שלך בערך על-סגול. ממה שראיתי עדיין אין הערת שוליים, אז למה למחוק את [דרוש מקור] ולהוריד מידע לגבי הקרינה (אלא אם כן זה אכן לא נכון ואז נחמד יהיה לציין שהן פולטות את הקרינה ולהוסיף מקור)? המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:13, 4 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

שלום המקיסט. המשפט עם תבנית [דרוש מקור], טען שחשיפה ל-UVC, מהווה את הגורם הנפוץ ביותר בעולם לעיוורון שזה לא נכון. בעניין הנורות זה מורכב. נורות ליבון וגם נורות נתרן, לא פולטות קרינה אולטרה סגולה. נורות פלואורסצנטיות פולטות כמות מזערית מאוד של UVA, אך כמות גדולה של UVA כנורות לקוטל חרקים, כמות גדולה של UVB במיטות לשיזוף, וכמות גדולה של UVC, כנורות לקטילת חיידקים. זה נגרם מסוג הזכוכית וכן הציפוי הפלואורסצנטי שמהן הן בנויות. נורות הלוגן פולטות קרינה אולטרה סגולה בגלל הטמפרטורה הגבוהה יותר של חוט הלהט והיותן עשויות קוורץ. חלק מהנורות האלו מכילות חומרים אטומים לקרינה אולטרה סגולה. יש גם נורות הלוגן שעשויות מזכוכית קשה שאינן פולטות קרינה אולטרה סגולה בכלל. כנ"ל לגבי נורות כספית ומתכת הליד. זור987 - שיחה 15:25, 4 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]
אוקיי, חידשת לי. תודה רבה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:14, 4 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

בנוגע לשינוים בערך "הידלדלות שכבת האוזון". לא כל חומר הוא כימיקל. אויר אינו כימיקל אלא תערובת של כימיקלים. מי ים אינם כימיקל וכך גם זכוכית, פלדה או גרניט. יש מקום לשימוש במונח "כימיקל" כאשר מתייחסים לחומרים טהורים העלי הרכב ידוע וקבוע. יורם שורק - שיחה 12:12, 13 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

קרא את הערך Chemical free בויקיפדיה האנגלית ותראה על מה מדובר. גם שם כתוב שמים ואוויר הם כימיקלים. זור987 - שיחה 15:08, 13 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]
אכן יש שגיאה בערך האנגלי. מים (טהורים ללא מומסים) הם אכן כימיקל אבל אוויר אינו כימיקל. אויר הוא תערובת של כימיקלים. כימיקל הוא חומר טהור בהרכב כימי מוגדר וידוע. יורם שורק - שיחה 22:27, 13 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]
קיימת סטיגמה בקרב הציבור הרחב של שימוש במונח "כימיקלים" לתיאור כימיקלים שנוצרו ע"י האדם בלבד, ומכאן קיומו של המונח השיווקי והמוטעה "ללא כימיקלים", כמו גם ההפרעה כימופוביה. זור987 - שיחה 07:51, 14 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]
מודע היטב לכימופוביה הציבורית אבל זו לא סיבה להשמיט מונח מהשפה וניתן להשתמש בו בהקשרים נכונים - כאשר מדובר בחומרים טהורים (לא תערובות) בהרכב ידוע. יורם שורק - שיחה 10:08, 14 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

כללי ההתנהגות בתקצירי עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום. תקציר העריכה הזה שכתבת נוגד את כללי ההתנהגות בקהילה. יש כאן משתמשים מנוסים יותר ומנוסים פחות, בעלי כתיבה אנציקלופדית נאותה ופחות נאותה. אין לכנות עריכות מסוג זה כ"השחתה", גם אם היא לא מוצאת חן בעיניך מאוד. קרא את ויקיפדיה:איך לנטר ולהישאר בחיים. דגש חזק - שיחה 13:01, 18 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

ביטלתי את השחזור שלי, לאחר שהבנתי שהוא לא היה נכון. העריכה הזאת הייתה נראית לי כמו השחתה/עריכה לא אנציקלופדית. יש לציין כי המשתמש אף העביר את הערך JT 42BW (רכבת ישראל) לשם JT42BW ללא דיון. זור987 - שיחה 13:10, 18 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]
אני לא נכנס לשאלה האם העריכה הייתה נכונה, הנקודה היא אחרת: אי־התמצאות בנהלי ויקיפדיה או כתיבה לא מנוסה הן לא עבירות. מותר וצריך לבטל עריכות בעייתיות, אבל תוך הסבר ידידותי לכותב; ודאי שלא לכנות אותן סתם כ"השחתות". המשאב היקר והנצרך ביותר לוויקיפדיה הוא כוח־אדם, והתנהלות כזו כלפי חדשים לא מעודדת המשך תרומה. דגש חזק - שיחה 13:16, 18 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

שימוש שגוי בתבנית למחוק[עריכת קוד מקור]

שלום, ותודה על עזרתך בניטור הדפים החדשים בוויקיפדיה.

נראה שהשתמשת בתבנית {{למחוק}} באופן לא נכון. ככלל, תבנית זו היא תבנית שירות שנועדה לסמן דפים לא נחוצים במרחב המשתמש (כגון ארגזי חול).

ערכי הבל חדשים שראויים למחיקה מהירה אין לסמן בתבנית {{למחוק}}, אלא יש לפנות לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים ושם לבקש את מחיקת הדף תחת הפסקה "בקשות מחיקה".

מפעילי המערכת עוברים על כל הערכים החדשים ומוחקים את הדרוש. והיה ונתקלת בערך לא ראוי, עדיף לבקש את מחיקתו בדף הבקשות מהמפעילים. סימון הדף בתבנית מאט את תהליך המחיקה, משום שהוא מחייב את מפעילי המערכת לבדוק את הגרסאות הקודמות של הדף ולוודא שאכן מדובר בהבל (או בערך לא ראוי).

טיפ: באפשרותך לבקש מחיקה של דפים בקלות ובמהירות על ידי התקנת גאדג'ט: בדף העדפות ← גאדג'טים, תחת הפסקה "ניטור", באפשרותך להפעיל את האפשרות "הוספת לשוניות "מחיקה", "הגנה", "חסימה" ו"הסתרת גרסה" ". כך יהיה באפשרותך לבקש מחיקה של דפים באמצעות לחיצה על כפתור המחיקה שבתפריט "עוד" המופיע בראש הדף.

שוב, תודה רבה על עזרתך בניטור ההשחתות בוויקיפדיה! אמירושיחה 17:45, 18 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

השתמשתי בתבנית כדי להסתיר את תוכן הערכים, על מנת שהוא לא יופיע בתקציר המחיקה לאחר מחיקתם. זור987 - שיחה 17:48, 18 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]
ברור לי שכוונתך טובה, אך אין בזה צורך. אם המפעיל שמוחק את הדף ימצא לנכון להסתיר את תקציר המחיקה - יש לו את הכלים לעשות את זה. אמירושיחה 17:52, 18 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]
שלום, אני רואה שאתה ממשיך להשתמש באופן שגוי בתבנית ב{{למחוק}}, שים לב בבקשה, אמירושיחה 17:58, 24 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]
היו ויקיפדים נוספים שהשתמשו כך בתבנית מבלי למחוק את ההבלים, או שפשוט רוקנו אותם מתוכן. זור987 - שיחה 17:59, 24 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]
אז הם טעו וכדאי להסב לכך את תשומת לבם.. אמירושיחה 18:01, 24 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]

שלום וברכה !

לעניין עריכתך בדף על סגול - לא צריך למחוק אם אין מקור. אפשר לעזור ולמצוא בצורה פשוטה ומהירה לרוב מקור אמין ואפשרי. זה שאין מקור לא אומר שהתוכן לא נכון או מפוקפק. כל העניין בתבנית זו היא שיעזרו לאמת את העובדה הנכתבת, ולא למחוק אותה.

בתודה, ET - שיחה 00:31, 28 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

שיחזוריך הלא לגיטימיים בערכי מורטל קומבט[עריכת קוד מקור]

מדובר במשתמש שמוסיף מידע הבל לערכים ללא כל פיקוח, ועצם שיחזוריך שלי מראות על אי-בקיאות בנדון (לראיה נימוקך כי "פגעתי ברגשותיו"). בויקיפדיה נדרש כתיב תקני וממצה בערכים ולא פירוט טרחני ששיחזוריך למעשיי מבטאים לגיטימציה למעשיו. זהו שימוש לא יאה בסמכויות מפעיל. לידיעתך, ארימיסשיחה 22:39, 4 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]

משתמש:Arimis, זור לא מחזיק אפילו בהרשאות ניטור. המשפט האחרון שלך פשוט לא קשור. דגש חזק - שיחה 23:11, 4 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]
ארימיס: לא ראיתי שהמידע שהוא הוסיף, זה הבל. הוא היה נראה לי תקין לחלוטין. גם לא טרחת להסביר לו בדף השיחה. זור987 - שיחה 05:25, 5 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]
אני לא בא לריב אז אני מנסה פשרה:החזרתי את ההמשכיות בין MK9 מ-MK7 (הקרב בפירמידה) והרמז להמשך ל-MKX (הרווננטים). ורק את ציון זה ש-MKX מתפרש על 1997 ו-2017 בלי לפרט את 1992 ו-2012. ב"דמויות" רק הוספתי ב-MKX את ריין וסינדל, נגדם נלחמים בסטורי. אם גם הפשרות האלה לא מקובלות על שיחה אז הוא סתם מחפש לריבShlomicatz - שיחה 14:08, 6 בספטמבר 2019 (IDT)[תגובה]

אם מישהו מפר זכויות יוצרים לדעתך, צריך להעיר לו בדף השיחה, ולא מיד לבקש את חסימתו, בייחוד שלא הוכח שהוא אכן מפר זכויות יוצרים. המשך ערב נפלא. התו השמיניהבה נשוחחתובנות 20:30, 25 באוקטובר 2019 (IDT)[תגובה]

המשתמש הזה לא נראה כדובר עברית כשפת אם, והוא כבר כמה שנים מחליף תמונות בערכים לתמונות עם רישיון שנראה לי חשוד, כיוון ששמו של הגולש מופיע כיוצר הקבצים. זור987 - שיחה 20:42, 25 באוקטובר 2019 (IDT)[תגובה]

התנהלות בלתי מקובלת[עריכת קוד מקור]

שלום זור,

הרושם שעלה מהתנהלותך מול משתמש יהודה אמיר, לרבות ריקון דף המשתמש שלו באופן תמוה ומעליב, הוא שחרגת מתחום סמכויותיך. במיזם שיתופי זה ערכי שמירת כבוד האדם הם מן המעלה הראשונה, ומכל משתמש, בפרט ממנטר ערכים, נדרש לנהוג בשיקול דעת, איפוק ומתינות. אין בבקשה זו משום דרישה לנהוג ברצינות תהומית, אולם בהחלט נדרש ממך לא להתנהל בקלות דעת. קח להבא את מידת האמצע ותמשיך בעבודתך. eli - שיחה 00:07, 4 בדצמבר 2019 (IST)[תגובה]
משתמש:אלי גודין: דבריו של האנונימי שהתלונן על תפקודו של המשתמש בוק:במ, עשה לי את הרושם שהמשתמש המדובר עושה זאת בזדון, ובפרט גם שבהתחלה המשתמש לא הגיב לאזהרות שניתנו לו בדף שיחתו. זור987 - שיחה 08:03, 4 בדצמבר 2019 (IST)[תגובה]
אתה ייחסת לו כוונות זדון שעות אחרי שהוא השיב להודעתי בצהריים בבהילות, ובמקביל אף טרח ופנה לעוד משתמשים כדי שיימנעו את החסימה שלו. שימת לב ואכפתיות מינימלית הייתה מונעת זאת. אני מעריך אותך ואת עבודתך, רק להבא גלה מעט יותר מידת סנגוריה על משתמשים. אין צורך לקחת ברצינות מדי חוות דעת של משתמשים על אחרים, יש צורך לבחון אותה בניחותא ובאיפוק. eli - שיחה 09:10, 4 בדצמבר 2019 (IST)[תגובה]

כוכב ניטור![עריכת קוד מקור]

כוכב המנטרים
על השעה... שלום1234321אפצישיחה • ב' בטבת ה'תש"ף 03:50, 30 בדצמבר 2019 (IST)[תגובה]

תבנית:למחוק מעצבנת את המפעילים (תראה בדף השיחה שלה.
אולי התבנית הבאה תעזור לך...

שלום זור987,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה בתחום הניטור, ברצוני להציע לך מספר כלים שימושיים שיכולים להיות לך לעזר, ומספר הנחיות כלליות לניטור:

גאדג'טים אלו יוסיפו לדף השוואת הגרסאות קישוריות להנחת הודעות בדף השיחה של העורך (רשום או אלמוני) שאת עריכתו בוחנים, וקישוריות להוספת בקשות לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים.

כללים לניטור יעיל ומאבק בהשחתות

כל הדברים להלן נכתבים כעצות שנצברו מניסיונם של מנטרים אחרים, הם לא פקודות או כללים מחייבים. הכלל הראשון אותו יש לזכור בעריכה בוויקיפדיה ובניטור הוא השמעות לשכל הישר.

  • בראש ובראשונה, קרא את הדף ויקיפדיה:איך לנטר ולהישאר בחיים.
  • ביטול עריכה ייעשה רק אם לא מצאת מקור אמין להוספה זו (כל שינוי נתון לשיקול דעת שלך; אם הוסף מידע שאריק איינשטיין נולד בקנדה ולא מצאת מקורות בוויקיפדיה אחרת או בחיפוש גוגל פשוט – בטל העריכה. אם הוספו טענה או מחקר שאיינשטיין שנא תפוחי עץ כי הייתה לו טראומה מתפוחי עץ ולא מצאת מקור לכך – כדאי להצמיד תבנית {{מקור}} בערך. כמובן שאם הטענה היא טענת הבל ברור, ניתן לשחזר אותה מייד).
  • כשמוצאים השחתה, יש לבדוק עריכות קודמות באותו הדף: אם נעשו שלוש השחתות ברצף בערך מסוים, ואתם מתקנים את האחרונה, התיקון שלכם "מסתיר" את ההשחתות הקודמות משאר המנטרים, שבדרך כלל יבדקו את ההיסטוריה עד העריכה האחרונה של משתמש מוכר (כלומר השחזור שלכם), ויעצרו שם.
  • אחרי סיום טיפול בהשחתה, כדאי לבדוק את שאר העריכות של אותו עורך או מאותה כתובת בתקופה האחרונה: משחיתים רבים נוהגים לבצע מספר השחתות, באותו הדף או בדפים אחרים.
  • עריכות כמו "גכהמהכקהכק" שנעשות מכתובת IP או חשבון רשום – יש להניח (מחמת חזקת החפות שעומדת לכתובת או חשבון שאין להם היסטוריית השחתות) כי הוא מבצע ניסויי עריכה ולכן יש להציב בדף שיחתו שניסויי עריכה עושים בארגז חול (תבנית {{ניסויים}} מבהירה זאת היטב).
  • עריכות כמו "הדס המלכה המהממת/המעצבנת" הן השחתה לכל דבר ועניין ויש להזהיר עליהן (תבנית {{אזהרה}} עושה את העבודה ולרוב הם לא חוזרים). אם חזרו על כך – פנה למפעילים בבקשת חסימה. בדרך כלל נהוג שאין לבקש חסימה אם המשתמש או האלמוני טרם הוזהר. כמו כן, אין טעם לבקש חסימת אלמוני בשל עריכה שנעשתה לפני זמן רב (מספר שעות). לפני בקשת חסימה של אלמוני, כדאי לבדוק את הכתובת (whois מתחתית דף התרומות)
  • כשעריכה ששחזרת מכילה חשיפת פרטים אישיים, איומים, או ביטויים גזעניים, התבטאויות נאציות וכדומה, אפשר לבקש "הסתרת גרסה".
  • אם נתקלת במשחית שמשחית ערכים מרובים, אין טעם למלא את דף השיחה שלו באזהרות. אזהרה אחת מספיקה – לאחר מכן ניתן לבקש חסימה.
  • יש להניח כוונה טובה; כשנתקלים בעריכה גרועה או מזיקה שיכלה להיות תוצאה של טעות ולא זדון, בנוסף לשחזור או ביטול הנזק, רצוי לפנות לעורך או האלמוני שביצע את הטעות בדף השיחה, ולהסביר להם איפה טעו - אין עודף של עורכים מועילים בוויקיפדיה, ועדיף לסייע לעורכים, רשומים ואלמונים כאחד, להפוך מועילים, מאשר לגרש אותם מוויקיפדיה בבושת פנים.

בברכה,--שלום1234321אפצישיחה • ב' בטבת ה'תש"ף 03:57, 30 בדצמבר 2019 (IST)[תגובה]

מיזם הילולים[עריכת קוד מקור]

שלום זור, אני מזמין אותך לכתוב למיזם הילולים. מעוניין? גל - בואו נדבר ~ 13:47, 30 בדצמבר 2019 (IST)[תגובה]

לא מעוניין. זור987 - שיחה 15:43, 30 בדצמבר 2019 (IST)[תגובה]

היי זור כל הכבוד על העירנות! כדי למנוע עוד אנשים שיפרסמו ערכים מועתקים, נא לא לשכוח להבא להשאיר למשתמש אזהרה באמצעות {{העתקה}}.
אם תרצה לקצר תהליכים, יש גם סקריפטים/גאדג'טים שמקלים על כך. ראה ויקיפדיה:איך לנטר ולהישאר בחייםHummingbird° כולי אוזן ° יש לך הודעה 01:31, 31 בינואר 2020 (IST)[תגובה]

הרחקת משתמשים[עריכת קוד מקור]

שלום זור.

נדמה ששלוש הבהרותיי הקודמות לך כי דף במרחב משתמש אכן חוסה תחת הגדרת שמו, לא הועברו כהוגן. בהתנהלותך בדף זה הפרת בבוטות את כללי ההתנהגות הקהילתיים שלנו, לאחר שרוקנת את הדף והצבת תבנית מחק - באקט המקשה על המפעילים לחשוף את הסיבה להתנהגותך - ואף לא אפשרת ליוצרו זכות ערעור על החלטתך החד-צדדית. (בנוסף, לאחר שמפעיל מחק את עריכתך, חזרת שוב ומחקת חלקים מדף המשתמש, ורק לאחר ששוחזרת בשנית, הפסקת את פעילותך בדף.) מעבר לכך שכאמור מדובר במרחב משתמש (שנעשה בו שימוש נאות - לא נכתבו שם נאצות/הבל גמור/תוכן פרסומי מובהק) שמן הראוי שעורכים יצמצמו, ככל הניתן, את פעילותם שם, דרסת זכויות משתמש באופן שמעלה תהייה באשר להמשך תרומתך כמנטר (-ללא הרשאה).
אינני עוקב אחר פעילותך - ופעולה זו, כמו גם חלק מקודמותיה שדווחו, הובאה לידיעתי בעקבות קובלנה שנשלחה לי לדוא"ל - וייתכן כי ישנם עוד שורת מקרים דומים. התנהלותך כלפי משתמשים חדשים בוודאות גורמת נזק למיזם, ורצוי שעריכותיך יסומנו כבדוקות ידנית על ידי משתמשים מנוסים. עם זאת, מאחר ואין לי הפנאי והיכולת לבחון את התנהגותך באמת מידה של מספר רב של פעולות, אבקש חוות דעת מהבירוקרטים. eli - שיחה 18:45, 18 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]
דף המשתמש אכן לא עבר על כללי ההתנהגות במיזם - לא היו כאן נאצות ולא הבל גמור. למעשה, הפרטים שנמחקו גם לא הופיעו בדף משתמש ממש, אלא בדף משנה של דף משתמש, כך שלכאורה אין גישה מיידית אליהם מצד ויקיפדים אחרים שנכנסים למיזם.
יש למשתמש במיזם זכות להסיר תוכן דף בעצמו או לבקש למחוק דף משתמש של ויקיפד כאשר הדף מכיל נאצות, גידופים, הבל, פגיעה בפרטיותם של אנשים אחרים, אחצון ועוד. במקרה הנוכחי מן הראוי היה לא להסיר את תוכן הדף; זאת ועוד, במקרה שמשתמש כן הסיר תוכן מהדף (ואכן הסרת את כל תוכן הדף במרחב המשתמש החדש בוויקיפדיה), אבל חברים אחרים בקהילה שחזרו אותו (בנימוק הולם בתקציר העריכה) - מחיקה מחדש בניגוד לפעולתם לא רק שתפגע בכללי ההתנהגות בקהילה ותרחיק משתמש חדש מוויקפדיה - היא גם פוגעת באלה שהתערבו ושחזרו את המחיקה (לטעמם, מן הסיבה הנכונה). מה שמצופה במקרה כזה הוא לפנות לדף הבקשות ממפעילים ולהציע לטפל בדף המשתמש מן הסיבות הרלוונטיות (למשל, לדעתך, להגיד שדף המשתמש מכיל פרסומת, ולהציע למחוק אותו). כך אתה מעביר את העניין לשיפוטה של הקהילה, וכמובן, לשיפוטם של המפעילים, בלי לפגוע במרחב הפרטי של המשתמש שהעלה את הפרטים במרחב המשתמש שלו. הדף נראה כטיוטה (אני מזכיר שוב: הוא לא נכתב בדף משתמש, אלא כדף משנה במרחב המשתמש), וככזה הוא בהחלט יכול להימצא במרחב משתמש כלשהו. הוא לא מכיל תוכן לא אנציקלופדי, קללות ונאצות, או פרטים המאחצנים מישהו אחר. לחלופין, יכולת לפנות למשתמש שהעלה את הדף (בדף השיחה שלו) ולכתוב לו שוויקיפדיה אינה מאפשרת פרסומת, ולבקש ממנו להסיר פרטים הנחשבים לטעמך פרסומת עצמית מהדף - ואז להשאיר את העניין לשיקולו; במקרה שהוא לא מגיב, אפשר גם לפנות לדף הבקשות ממפעילים ולשטוח את בקשתך/הצעתך שם.
בהמשך לפנייתו של אלי לעיל, אני לא הבחנתי במקרים אחרים שבהם זור הפר באופן בוטה את כללי ההתנהגות בקהילת ויקיפדיה, ולכן אני מעיר ספציפית למקרה דנן. אלדדשיחה 19:32, 18 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]
דף הטיוטה של המשתמש היה נראה לי כפרסומת מובהקת, ולא ידעתי שאסור לויקיפדים אחרים לערוך דפי משתמשים או את דפי הטיוטה שלהם או להשתמש בתבנית מחיקה בהם. גם אחד מהמפעילים או הויקיפדים ביקש בוק:במ למחוק את הדף בנימוק של פרסומת, ו-משתמש:‏Yoavd אמר שזה לא נראה לו כפרסומת. זור987 - שיחה 19:43, 18 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]
יכולת לטעות, ולסבור שצריך למחוק את הדף (נגיד, בטעות). מה שאני אומר זה שברגע שמישהו אחר בקהילה תיקן את החלטתך, קח צעד אחד אחורה, אולי במקרה טעית. אל תמהר למחוק מחדש. אלדדשיחה 19:47, 18 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]

בגדול אני מסכים על רוב מה שנכתב כאן. אציין שכבר נתקלנו במשהו דומה בעבר (מיוחד:היסטוריה/משתמש:יהודה אמיר) ולכן אני מבין את אופן הפנייה של אלי גודין אליך.

אומר בקצרה: תבנית {{מחק}} (או {{למחוק}} – אלו שתי צורות לאותה התבנית) נועדה למקרים ברורים של דפי משתמש שלך ובהרחבה קלה דפי שיחה או דפי משתמש שהפכו להפניות. לא לערכי הבל או דפי משתמש לא ראויים, וזאת משתי סיבות: (א) מפעיל צריך לבדוק מה הוא מוחק, והכנסה שלהם בתבנית מקשה על הבדיקה (ב) סימון בתבנית הוא למעשה פעולה אקטיבית של ריקון הדף. זו החלטה שצריכה להתקבל על ידי מפעיל.

עריכת דף משתמש או דפי משנה במרחב משתמש שהוא לא אתה היא פעולה שצריכה להתבצע כמוצא אחרון, ורצוי שתהיה על ידי מי שהוסמך לכך. ברגע שנגעת בדף משתמש "פלשת" לשטח לא שלך. אתה יכול ורשאי לפנות לדף הבקשות ולבקש שמפעיל (שאלו משתמשים בעלי ניסיון בנהלי האתר ובהתמודדות עם עורכים שונים) יפעל כנדרש.

בהזדמנות זו תודה על יתר תרומותיך, הן כמובן מועילות וחשובות. בברכה, דגש חזק - שיחה 00:07, 19 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]

יש מצבים שבהם יש צורך להסתיר את תוכן הדף לפני מחיקתו כדי שאחרים לא יראו את התוכן (כמו למשל כאשר מישהו פוגע באנונימיות של מישהו, או משמיץ מישהו בפומבי בדף, או כדי למנוע מפרסומת למוצר או חברה לממש את ייעודה). זור987 - שיחה 08:41, 19 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]
כשמישהו פוגע באנונימיות של מישהו או משמיצים אותו, אז מסירים את התוכן וכותבים בדף בקשות ממפעילים שהסרת את התוכן. "למנוע מפרסומת למוצר או חברה לממש את ייעודה" זה נימוק לא נכון להתערבות מיידית – לשם כך יש לבקש מחיקה באופן מסודר בדף בקשות ממפעילים. לא יקרה כלום אם הפרסומת תהיה על גבי האתר כמה דקות או אפילו שעות. דגש חזק - שיחה 10:26, 19 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]
לסיכום הפנייה, זור, האם הדברים שנאמרו כאן ברורים לך? eli - שיחה 13:59, 19 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]
כן. זור987 - שיחה 14:47, 19 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]

סתם לידיעתך[עריכת קוד מקור]

ראיתי שתייגת בתקציר עריכה, משתמש אנונימי.
משתמשים אנונימים לא מקבלים תיוגים. --דוד-- Cumputer guyשיחה • ג' באדר ה'תש"ף • 12:14, 28 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]

היי. מה שנכתב כאן הוא הבל לחלוטין, אבל לא השמצה😂 המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:00, 10 במרץ 2020 (IST)[תגובה]

בהבל הוזכר שם של אדם פרטי וכן תיאור שלו שמעלה ההבל נתן לו, זו בהחלט השמצה אם מדובר באתר פומבי כמו ויקיפדיה. זור987 - שיחה 06:35, 11 במרץ 2020 (IST)[תגובה]
לדעתי מי שכתב את הדף ניסה לפרגן לו (התוכן שראיתי לפחות היה "מסי חתיך") תוך ניצול של פלטפורמת ויקיפדיה. לא הייתי מגדיר את זה בתור השמצה (אם כי זה ראוי למחיקה בכל מקרה כמובן).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 11:06, 11 במרץ 2020 (IST)[תגובה]
אפשר להגיד שזו פגיעה באנונימיות. זור987 - שיחה 11:48, 11 במרץ 2020 (IST)[תגובה]
זה סתם דבר הבל שצריך להימחק כי הוא לא מתאים לוויקיפדיה. סליחה אם הייתי קטנוני מדי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:12, 11 במרץ 2020 (IST)[תגובה]

פגיעה באנונימיות? הרי ברור לך שהוא כתב על עצמו. --‏Yoavd‏ • שיחה 16:10, 5 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

צודק. לא שמתי לב לכך. זור987 - שיחה 16:13, 5 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

שחזור העריכה שלי בדף מחזור שתי פעימות[עריכת קוד מקור]

שלום לך. מדוע שחזרת את העריכה שלי והחזרת את הצורה השגויה שריפה (שהיא דף הפנייה לערך הנכון שרפה)? אנא ראה את הדיון בדף שיחה:שרפה. RimerMoshe - שיחה 08:08, 27 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

כמעט בכל מקום משתמשים בכתיב השגוי "שריפה" ולא בכתיב הנכון "שרפה". מעולם לא ראיתי את הכתיב הנכון. בכל מקרה, לאחר עיון בדף שיחה:שרפה, החזרתי את עריכותיך. זור987 - שיחה 08:13, 27 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]
תודה. RimerMoshe - שיחה 08:16, 27 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף סמיון גרפמן. הסיבה לכך היא: סמיון אכן השתתף בתוכנית. לא צריך להוסיף באיזה מקום הוא אולי יזכה אבל עצם ההשתתפות שלו בתוכנית היא עובדה קיימת.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Nimrodbr - שיחה 10:42, 7 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

האם התוכנית קודם מצולמת ואז משודרת? חשבתי משום מה שזה כמו בהאח הגדול שהתוכנית מצולמת ומשודרת בשידור חי, גם אם אני כבר יודע כי ה"אי" שבתוכנית הוא סביבה מבויימת. זור987 - שיחה 11:18, 7 במאי 2020 (IDT)[תגובה]
התוכנית עצמה מצולמת באופן מרוכז. עונה לרב מצולמת בין חודש לחודש וחצי. השידור של התכנית מתבצע מספר חודשים לאחר מכן. Nimrodbr - שיחה 21:17, 7 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

אהבתי . פגיעה באנונימיות? זה בסך הכל תקציר (אולטרה קצרמר) של "הפעם הראשונה" (אנ'). --דוד-- Cumputer guy - שיחה21:39, 31 במאי 2020 (IDT) (מחוץ לחשבון)[תגובה]

משתמש:Cumputer guy: כלל לא ידעתי על כך. תודה רבה שאתה מזכיר לי את זה. חשבתי שדילן אובריין הוא אנונימי, לא שחקן בסדרה הזאת. זור987 - שיחה 21:44, 31 במאי 2020 (IDT)[תגובה]
הכל טוב, אני פשוט התפעלתי מהמקוריות קריצה. הרבה הצלחה בהמשך, --דוד-- Cumputer guy - שיחה 21:48, 31 במאי 2020 (IDT) (מחוץ לחשבון)[תגובה]

אהלן, הנחת תבנית חשיבות בערך בן זיני, לפחות תשתתף בדיון תראה מה קורה שמה תביע דעה משהו..--King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:35, 1 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

שימוש בתבנית מחיקה[עריכת קוד מקור]

בשביל מחיקת ערכי הבל יש לפנות לדף בקשות ממפעילים, ולא בתבנית מחק.

כל פעם שהצבת את התבנית, קפצה לך מייד ההודעה

⧼Abusefilter-warning-Deletion-template⧽

אבל בחרת להתעלם, ולשים פס על הבקשה.

מה בעצם אתה רוצה? שנבטל בגללך את התבנית? שנמנע הצבה שלה במרחב הערכים בגללך? או אולי להיחסם? מה בעצם כל כך קשה לבקש בדף בקשות ממפעילים? יש היום גאדג'ט ששולח בקשה מתוך דף ההבל בלי אפילו לטרוח לגשת לדף הבקשות. אז מה-כל-כך-קשה לעשות זאת, במקום להקשות על המפעילים והמנטרים???

אבקשך לחדול מיידית מהפעולה הנפסדת הזו. תודה, דגש חזק - שיחה 02:16, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

רציתי להסתיר את תוכן הדפים הללו, כדי שלא יופיע בתקציר המחיקה משום חשיפת פרטים אישיים, השמצה וביוש בפומבי, פגיעה באנונימיות של מישהו, ועריכות טרול. זור987 - שיחה 05:33, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
עברתי עכשיו שוב על תוכן הדפים והוא לא הצדיק הסתרה. אבל גם אם כן, לא משתמשים בתבנית. מרוקנים את הערך ומפרטים בוק:במ. לא עם תבנית מחיקה מהירה. דגש חזק - שיחה 05:41, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
לא תמיד המפעילים נענים לבקשות הקשורות בהסתרת תוכן. זור987 - שיחה 08:14, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
הם צודקים לרוב, אבל זה לא קשור. גם אם החלטת לרוקן את הערך, פנה לבקשות ממפעילים בבקשת מחיקה. אל תסמן דף באמצעות תבנית {{מחק}}. דגש חזק - שיחה 08:21, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

שלום זור987/ארכיון 1,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "רצח ג'ורג' פלויד" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, חזרתישיחה 09:41, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

התמונה הזאת חייבת להיות מוסתרת. אסור לאפשר בויקיפדיה הצגת תמונות קשות לצפייה או בעלות תוכן לא הולם. כל עת שהתמונה של הרצח מוצגת, היא יכולה לגרום לטראומה עבור הקוראים, כולל אני. זור987 - שיחה 09:45, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
שלום, יכול להיות שאתה צודק, ויכול להיות שלא. המסלול שנקבע למקרים כאלו הוא הצבעת מחלוקת, ולא ביצוע שינוי מבלי שהושגה הסכמה לשינוי. חזרתישיחה 09:51, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
אמורה להיות מערכת צנזור תכנים מסודרת בויקיפדיה, אתר שמתיימר להיות אנציקלופדיה שנגישה לציבור הרחב, ללא צינזור תכנים לא הולמים, היא עבירה על החוק, וביכולתי גם להתלונן על כך במשטרה. זור987 - שיחה 14:23, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
כפי שכתבתי בדף השיחה, אין מדיניות רשמית לגבי זה ו-"הצנזור" שעושים זאת מוסכמה חברתית שקיבלנו כקהילה. לא צריך להגזים ולהגיש תלונה במשטרה (מה שגם לא בטוח שיעזור, ויקיפדיה אינה מאוחסנת בישראל והחוק הישראלי לא חל עליה). ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 14:26, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
חזרתי אם בחרת לאיים באמצעות תבניות על משתמשים, קח בחשבון שאתה שחזרת את העריכה לפחות 3 פעמים במקום לפנות למפעילים, דבר שדורש את חסימתך על השתתפות במלחמת עריכה. Eladti - שיחה 14:29, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
Hyuna: משתמש:חזרתי כופה עלי בכוח לצפות בתמונה קשה לצפייה אם ברצוני לקרוא את הערך על רצח ג'ורג' פלויד, בגלל זה עליתי לרמה של הגשת תלונה במשטרת ישראל לגבי העניין. בגלל זה אני חושב שדחוף שתהייה מדיניות צנזורה הולמת בויקיפדיה. זור987 - שיחה 14:34, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
אתה מוזמן גם לפנות ל-Kim Jong Yang. כנראה זה הערך היחידי שאתה מתעניין בו, לכן לא אמליץ לך למשל ללמוד על השואה מהערך "השואה", שם יש תמונות קשות ביותר. חזרתישיחה 14:38, 4 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
זור987, בעקבות דבריך "עליתי לרמה של הגשת תלונה במשטרת ישראל" נחסמת לזמן בלתי מוגבל, בהתאם לנוהל ויקיפדיה:טיפול באיומים משפטיים. דוד שי - שיחה 08:09, 5 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
אפשר לשחרר את החסימה שלי? אני משתמש ותיק, ומעולם לא עשיתי בעיות בויקיפדיה שהצריכו חסימה. אלו כולכם אשר מבטלים צנזורה בויקיפדיה וכופים עליי לצפות בתכנים קשים לצפייה. זור987 - שיחה 08:31, 5 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
דוד שי: השתמשתי בציטוט המדובר בשוגג, כיוון שהייתי כל כך עצבני על כך שאין מדיניות צנזורה בויקיפדיה ושכופים עלי לצפות בתכנים בלתי הולמים כאשר אני רוצה לקרוא בערכים מסויימים. שכחתי לגמרי את מה שכתוב בויקיפדיה:טיפול באיומים משפטיים. זור987 - שיחה 08:42, 5 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: אכן התמונה קשה. בשביל הקהל הרגיש, אולי באמת כדאי היה להסתיר כמו שעשו בפין או בערכים אחרים (אם שם יש הסכמה של הסתרה כזאת; אז למה לא פה?). חבל שזה הדרדר לדרך הזו שביניהם היו גם לאיומים משפטיים (למרות שאני זוכר שהיה לא מזמן איזשהו משתמש שאיים משפטית על אנשים בגלל דבר מסויים אבל לא נראה לי שנחסם). Euro know - שיחה 09:42, 5 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
זה בדיוק מה שהתכוונתי Euro know. יש אנשים שמעוניינים כמוני לקרוא על הרצח, אך עלולים להפגע אם יראו תמונה של הרצח בפועל. אני יש לי רגישות גדולה לתמונות קשות לצפייה או לתכנים לא הולמים. שים לב דר"א שבערך פורנוגרפיה נעשה שימוש בתמונות של מייצגים אומנותיים וציורים עתיקים, במקום בתצלומים, מתוך ידיעה שאלו אינם קשים לצפייה לעומת תצלומים. זור987 - שיחה 09:51, 5 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

נא לשחרר את החסימה[עריכת קוד מקור]

משתמש:דוד שי חסם אותי לצמיתות על שימוש באיומים משפטים בדף השיחה שלי. אבקש לציין כי זה נעשה בטעות ובאופן ספונטני למדי, כי הייתי לחוץ מאוד מהדיון שנוצר סביב הסתרת תמונת ביצוע הרצח בערך רצח ג'ורג' פלויד, וכי שכחתי שהאיום במשטרה עובר על הנהלים בויקיפדיה:איומים משפטיים

רמת עצבנות הויקי שלי בעת המקרה הייתה:

משתמש זה חש עצבנות-ויקי רבה


על כן איבדתי את שליטתי בדבריי.

אני מתנצל על השימוש שלי באיומים משפטיים ומבטיח שהאירוע לא יחזור על זה שוב, ואני מקווה מאוד שאשוחרר בקרוב. זור987 - שיחה 15:03, 5 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

שחררתי. דוד שי - שיחה 18:17, 5 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
תודה רבה :) זור987 - שיחה 18:50, 5 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

מחיקת התוספות שלי בערך דוד לייבל[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אני רואה שלבקשתו של חסר תקנה מחקת את העריכה והתוספות שלי בערך דוד לייבל, לצערי משתמש זה מתנכל לעריכת הערך ומוחק תוספות ואף דיוקים ללא נימוק מספק. (תוכל לראות את הדיון בינינו בדף השיחה). לפני כניסה למלחמות עריכה אבקש נימוק מספק למחיקת העריכה שלי על ידך. מתי1000 - שיחה 20:19, 8 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

משתמש:חסר תקנה טען שהדברים שהוספת בערך הם פירוט יתר, ושהפירוט הנוכחי מספיק לערך. אם אתה חושב שיש לך בעיות עם משתמש זה בערך הנ"ל, פתח דיון בשיחה:דוד לייבל. אתה יכול גם לכתוב בוק:במ לגבי מה שמשתמש:חסר תקנה עושה לך. זור987 - שיחה 05:09, 9 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

מחיקת תוכן שהכנסתי לערך דוד לייבל[עריכת קוד מקור]

היום שמתי לב שלפני מספר ימים ביצעת מחיקה של תוכן מהערך דוד לייבל שאני הוספתי ל30 באפריל ועד עכשיו היה קיים בערך הנימוק של משתמש חסר תקנה שביקש את המחיקה היה 'פירוט יתר', והוא אינו נוגע לתוספת שלי ולכן אין כל סיבה למחיקה, מבקש ממך להחזיר את הגסרה שלי. (במידה ויש סיבה אחרת למחיקה שלא צויינה אשמח שתעדכן אותי). באופן כללי ניתן לעקוב בהיסטוריה ובדף שיחה:דוד לייבל שהמשתמש הנ"ל מתנכל לערך ממניעים אישיים, אני מתכוון לקחת חלק בדיונים שהחלו בנושא זה בדף השיחה של הערך אודה לך אם תוכל לעקוב על דף השיחה ועל הערך להביע את דעתך ולמנוע המשך התנכלות זו Yaakovkl - שיחה 23:03, 9 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

האם אתה במקרה משתמש:מתי1000??? זור987 - שיחה 08:57, 10 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
ממש לא, אני מכיר אותו טוב וכן את משתמש:דוד25 כולנו לומדים אצל הרב לייבל ומאד מפריע לנו שמשחיתים את הערך שלו בצורה מגמתית, נשמח לקבל תשובות ענייניות לגבי המחיקות במקום נסיונות חסימה מופרכים. תודה Yaakovkl - שיחה 10:18, 10 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

אהלן, שים לב שישנם דיונים אשר מתקיימים בנושאים שונים זה לא אומר שצריך לכתוב שמה דברים שלא קשורים ולתת האשמות על משתמשים שונים במידה ויש לך הוכחות למה שאתה טוען גש תבקש לבדוק זאת ולראות במידה והטענה נכונה.. אבל לא כותבים זאת בדיונים שונים שהמשתמש הגיב בו. King G.A - נא התנהגו בהתאם 11:58, 10 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

היה נדמה לי שמשתמש:Yaakovkl, שיש לי חשד שהוא בובת קש של משתמש:משתמש:מתי1000, הגיב בדיון החשיבות, אך בסוף התברר לי שהמשתמש שחשבתי שהוא Yaakovkl הוא בעצם משתמש:YairMelamed. אם המשתמש המדובר אכן היה Yaakovkl, והיה מתגלה שהוא בובת קש, קולו היה צריך להיפסל בדיון. זור987 - שיחה 12:10, 10 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
כל עוד זה לא אין הוכחה לכך שום קול לא יכול להיפסל. אבל זה לא אומר שצריך להגיב בדיון את הנושא הזה בשביל זה יש מיליון ואחת דרכים אחרות בויקיפדיה בשביל למנוע דברים כאלה. King G.A - נא התנהגו בהתאם 12:12, 10 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
איני מפעיל אף בובת קש. מפעילי המערכת יכולים לבדוק זאת. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופ 12:15, 10 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
YairMelamed: לא אמרתי שאתה מפעיל בובת קש. אני חושד שמשתמש:Yaakovkl הוא בובת קש של משתמש:משתמש:מתי1000, בשל העובדה שרק מעלינו הוא שלך לי הודעה זהה לחלוטין לזו של מתי1000, לגבי זה שמשתמש:חסר תקנה ואני, ביטלנו להם עריכות בערך דוד לייבל, למרות שרק מתי1000 ומשתמש:דוד25 (שאני גם כן חושב שהוא בובת קש), ביצעו את העריכות שחסר תקנה שחזר. זור987 - שיחה 12:23, 10 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
אז אני לא קשור לזה והתבלבלת ביני לבין משתמש אחר, הבנתי. אם אתה אכן חושד באותו משתמש שהוא בובת קש, מוזמן להעלות דיון בנושא, ופעם הבאה שים לב למה שאתה כותב. קריצה YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופ 12:31, 10 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
היי זור, תודה לך, אני גם מזדהה עם תחושותיך (שים לב גם לזה). חסר תקנה :-)שיחה • י"ט בסיוון ה'תש"ף • 22:21, 10 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

העיתון השבועי[עריכת קוד מקור]

היי זור 987 , תרצה לעשות מנויי לעיתון השבועי?. אם תרצה תוכל כאן. יום טוב. מגזין יהלום - העיתון השבועי - שיחה 15:50, 14 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

אני לא רוצה. זור987 - שיחה 15:59, 14 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]
בסדר. מגזין יהלום - העיתון השבועי - שיחה 16:00, 14 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

בקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

היי, אל תבקש למחוק דפים של משתמשים אחרים כמו משתמש:איילתבצלאלאהרונוביץ'/Got to get you into my life עברית כ"לא אנציקלופדיים". תודה, ערן - שיחה 19:15, 21 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

שלום. שים לב בבקשה שבעריכתך האחרונה בערך זה הסרת כמה קישורים שמשתמשים אחרים התנגדו במפורש להסרתם (דוד שי לאחד מהם ופוליתאורי לשלושה נוספים), ולכן אין להסיר אותם עד למיצוי דיון בדף השיחה לגבי הסרתם. אין בעיה להסיר קישורים אחרים שלא הובעה להם התנגדות. Dovno - שיחה 17:20, 22 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

אתה אמיתי?! קודם ביטלת עריכה קטנה בנימוק "לא אנציקלופדי" (?!) ואז כשהסרתי ציטוט לא אנציקלופדי - אתה מבטל שוב? ועוד שואל למה הסרתי?! לירה - שיחה 12:48, 9 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]

שלום לירה. בפעם הראשונה ביטלתי כי השינויים שביצעת לא נראו לי אנציקלופדיים, ובפעם השנייה, כי כאשר מדובר בציטוט מאמצעי התקשורת, מותר לו לכלול ניסוח לא אנציקלופדי, הרי שהציטוט מועתק בשלמותו מהמקור שבו הוא נאמר או נכתב. בגלל זה כאשר מצטטים, תוחמים את הציטוט במרכאות כפולות כדי שיבינו שמדובר בציטוט ולא בהשחתה או תוכן לא אנציקלופדי. זור987 - שיחה 13:06, 9 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]
תסתכל בעריכה הראשונה שוב, ואם היא עדיין נראית לך לא אנציקלופדית - נסה להסביר מה החלק הלא אנציקלופדי בה. לירה - שיחה 13:11, 9 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]
יותר נראה לי אנציקלופדי לכתוב "בראיון שנערך עם,ד"ר חגי לוין, מזכיר איגוד רופאי בריאות הציבור, אמר כי" מאשר לכתוב "ד"ר חגי לוין, מזכיר איגוד רופאי בריאות הציבור, אמר:". זה גם יותר מפורט. זור987 - שיחה 13:37, 9 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]
לא מדויק, ובכלל כל הקטע הזה מיותר. ודאי שציטוט חייב להיות אנציקלופדי - רק הניסוח שלו לא חייב. לירה - שיחה 13:44, 9 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]

מחיקת דברי אחרים בדף שיחה[עריכת קוד מקור]

אני לא יודע מי מתחבא מאחורי הכינוי הזה, אבל מה שעשית כאן זו עבירה של מחיקת דברי אחרים בדף שיחה ומה שכתבת בתמצית העריכה הוא שקר גס. ראה בדברי כאן אזהרה. ליש - שיחה 15:15, 29 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]

היי, מוטב שלפחות אחרי ההעברה, היית מחזיר את תבנית שינוי השם. peledy - שיחה 22:11, 7 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

? peledy - שיחה 18:38, 8 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]
טוב. זור987 - שיחה 19:35, 8 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

ריקון דפי הבל[עריכת קוד מקור]

שלום זור, תודה על סיועך בניטור, אני מבקש שתמנע מריקון דפי הבל. כשאני נכנס לבקשות שלך בוק:במ אני נאלץ לחפש בגרסאות האחרונות את הדף בטרם הריקון, עניין אשר מכביד על התהליך. תודה רבה וחתימה טובה אמירושיחה 19:10, 22 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

We sent you an e-mail[עריכת קוד מקור]

Hello זור987/ארכיון 1,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:50, 25 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

שלום, שחזרת "השחתה" שביצעתי בדף ביטלמניה ממש מזמן כשהוספתי תבנית:מחלה לערך. אני לא רואה את זה כהשחתה, שכן לא הוספתי שום מידע שגוי לערך. הייתי אז יחסית חדש יותר בויקיפדיה והיום לא הייתי מוסיף את התבנית מהסיבה שהיא נראית לי לא מתאימה לנוסח הכללי של הערך, אבל השחתה?

בנוגע לתמונה, שוב, הייתי חדש יחסית בויקיפדיה והנחתי כי כל תמונה שיש בויקיפדיה אני יכול להוסיף לערך (בגלל שויקיפדיה מבטיחה שכל התמונות שבה הן תחת רישיון CC). לא טרחתי לבדוק את דיני זכויות היוצרים שלה, דבר שהייתי עושה היום, אבל זאת עדיין לא השחתה - אולי טעות או אי הבנה. בכל זאת, אני מודה לך על השחזור מכיוון שאני מסכים איתך שאין מקום ממש בערך לתבנית ובטח שלתמונה.

אשמח לתגובתך, סנדמן המלך | דברו! | בואו לעשות קומיקס! 14:46, 10 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

לא ראיתי את עריכותיך לפני כן, אז חשבתי שזה איזה שהוא משתמש שביצע השחתה, אבל לאחר שאתה אומר את זה אז אני מבין. גם חשבתי שזו השחתה בגלל שתמונה שהוספת בערך, החשודה בהפרת זכויות יוצרים, איננה מציגה את הביטלס בשל מראה האנשים והיותה בצבע. בתקופת הביטלמניה הצילום היה עדיין בשחור לבן. זור987 - שיחה 05:14, 11 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

בר רפאלי ועשרות ערכים אחרים[עריכת קוד מקור]

שמתי לב שהסרת מהערך כ-8K מידע שהוסיפו עורכים שונים במשך שנים! בנוסף עברת שיטתית על עשרות ערכים והסרת מידע ללא שום דיון. כך לא פועלים. אם יש לך השגות לגבי פריטי מידע בצורה רוחבית בהרבה ערכים, העלה את זה לדיון במזנון. אם יהיה לעמדתך רוב רק אז תוכל לפעול. עד אז אני משחזר את עריכותיך מסוג זה. בורה בורה - שיחה 03:45, 27 באוקטובר 2020 (IST)[תגובה]

בורה בורה, תאר לעצמך את ההערה הבאה: "שמתי לב שהכנסת תוכן חדש לערכים. עברת שיטתית והוספת מידע ללא דיון. כך לא פועלים. אם יש לך פריטי מדיע שרצונך להוסיף למספר ערכים תעלה את זה לדיון במזנון. אם יהיה לעמדתך רוב רק אז תוכל לפעול. עד אז אני משחזר את עריכותיך מסוג זה.". לא סביר, נכון?
אם לדעתך התוכן שהוסר מהערך בר רפאלי כן ראוי שיהיה בערך כתוב את זה כנימוק להסרת התוכן. אי אפשר להתנות עריכת ערך (ולא משנה אם זה הוספת תוכן, שינוי תוכן או מחיקת תוכן - כולן פעולות עריכה) בניהול דיון קודם, ובטח לא בשליחת עורכים למזנון לשם כך. מה הקשר בין ההתנגדות שלך (אותה עדיין לא נימקת) להסרת ה-8K מהערך "בר רפאלי", לבין הביטול שלך של הסרת משפט בודד מהערך גל גדות? שם זה ודאי לא "8K מידע שהוסיפו עורכים שונים במשך שנים". יכולת בקיצור לכתוב "לדעתי אזכור רשימה זו של פנאי פלוס חשובה לערך", וזהו - אז יהיה צורך בדיון כדי להסיר את האזכור (בין אם דיון נקודתי או במזנון), לא כי "רך לא פועלים" אלא כי הובעה התנגדות עניינית להסרת התוכן ומנהלים דיון כמו כל פעם שמובעת התנגדות לעריכה כלשהי. נא לא להתנות עריכות של אחרים בדיון מקדים. תודה, Dovno - שיחה 09:07, 27 באוקטובר 2020 (IST)[תגובה]
מסכים עם דבריו של Dovno. לא הייתה שום סיבה לשחזר את כל מה שמחקתי בערכים. זה שזה קיים כמה שנים לא אומר כלום לגבי זה, ובהתנהגות זו, משתמש:בורה בורה מזכיר את התנהגותו החוצפנית של משתמש:דוריאן כלפי. זור987 - שיחה 09:19, 27 באוקטובר 2020 (IST)[תגובה]
שים לב שאין להיכנס למלחמת עריכה, לא משנה אם אתה מסכים או לא מסכים עם הכתוב בערך, במיוחד כשהדיון עדיין מתקיים ולא קרוב לסיום - אתה לא יכול לחזור על אותה עריכה רק באופן "עדין" יותר ללא כל הסכמה בדף השיחה. ראה זאת כאזהרה אחרונה לפני חסימה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:24, 27 באוקטובר 2020 (IST)[תגובה]
למרות אזהרתי, חזרת על מלחמת עריכה ועל כך נחסמת ליום. המשך ניהול מלחמת עריכה עלולה להביא לחסימתך לפרק זמן ארוך יותר ואף ללא הגבלת זמן. אתה לא יכול לצפצף על הכללים שוב ושוב ולצפות שיוותרו לך בכל פעם. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 18:26, 10 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]
בעבר לא היו עושים לי בעיות כאלו כאשר אני הייתי מוחק דברים כאלו. זו תופעה שהחלה רק בשנים האחרונות. יש פה כמה מפעילי מערכת שהחליטו לנקום בי ולמנוע את פעולתי בויקיפדיה, ולגרום לויקיפדיה להיות לא אנציקלופדית. אני שנים פעיל בויקיפדיה, ורק בשנים האחרונות מפעילים החלו להתנהג אליי כך. זור987 - שיחה 18:43, 10 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]
אולי בעבר אף אחד לא התנגד לעריכות שלך אז לא היו בעיות, אבל המצב כרגע הוא שיש מתנגדים לעריכות שלך ולכן יש לפנות לדף השיחה לדיון ולא להמשיך במלחמת עריכה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 18:57, 10 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]

יותר קל לראות מישהו שהדף שלו כחול! אתה לא חייב לרשום הרבה דברים מספיק אפילו שלום זה יותר זורם בעין. לילה טוב! יהונתן חזי - דברו איתי 22:07, 23 בדצמבר 2020 (IST)[תגובה]

נשמח להכיר אותך[עריכת קוד מקור]

שלום זור987,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:זור987/ארכיון 1". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, מושך בשבטשיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"א • 20:34, 4 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

היי זור היקר, ראיתי בדף התרומות שלך שאתה משחזר הרבה מאוד משחיתים, מזהיר אותם ואף לא פעם מבקש לחסום אותם. לכן רציתי להציע לך הצעה, האם תרצה להיות מנטר (להלן הסבר מה הוא המנטר:ויקיפדיה:מנטר) - אם כן, אציע אותך בהקדם. אך אם לא אקבל זאת בצורה יפה ואשמח אם תמשיך בעבודה הקשה שאתה עושה. בברכה דזרטשיחה - הצטרפו למיזם הפוליטי - ויקיפדים ותיקים? הצטרפו ותעזרו לויקיפדים חדשים 12:16, 29 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

לא רוצה לקבל דרגה של מנטר. אני רוצה להמשיך להיות ויקיפד רגיל. זור987 - שיחה 13:09, 29 בינואר 2021 (IST)[תגובה]
סבבה, שבת שלום דזרטשיחה - הצטרפו למיזם הפוליטי - ויקיפדים ותיקים? הצטרפו ותעזרו לויקיפדים חדשים 13:11, 29 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

ריקון ערכי הבל[עריכת קוד מקור]

תן לי בבקשה שם של מפעיל אחד שמרוקן ערכי הבל לפני שהוא מוחק אותם (אני מקווה שאתה מבין את האבסורד שבהצהרה הזאת). אני לא מבין אתה נהנה להקשות על המפעילים? אתה מנסה לצבור עריכות? (כי אם התשובה היא כן, אז עריכות בדפים מחוקים לא יוסיפו לך למונה.)

שים לב שנכנסת למלחמת עריכה בערך הבל!! לאיזה מצב הגענו... קומפיוטר - שיחה 13:26, 1 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

אינני זוכר איזה מפעילי מערכת ראיתי שמרוקנים ערכי הבל. ערכי הבל רבים מכילים תוכן חשיפת פרטים אישיים או קללות או שיימינג, וערכים כאלו אני מרוקן כדי שהתוכן שלהם לא ישפיע על ציבור הקוראים. זור987 - שיחה 15:13, 1 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]
הטיעון שלך לא הגיוני ולדעתי מדומיין. מה התועלת בכך שמפעיל מערכת ירוקן את הדף במקום למחוק אותו? לא צריך לרוקן ערכי הבל, והסבירו לך את זה פעמים רבות. דגש חזק - שיחה 15:19, 1 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

בניין המשביר בכיכר ציון[עריכת קוד מקור]

בניין המשביר לצרכן החדש, מימין, על כיכר ציון

עריכתך זו, לא היה ולא נברא? הבניין שם חדש. אם קרה משהו אחר ממה שמתואר שם בערך, אנא כתוב שם מה שקרה, אבל לא להסיר מידע סתם. מה באמת היה שם? ביקורת - שיחה 13:10, 4 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

ביקורת: הייתי כמעט בטוח שהכתבות הפרסומיות שהופיעו בישראל היום ו-Ynet (אשר כינו את הבניין "המשביר לצרכן ג'רוזלם") הן בגדר מתיחה או פייק ניוז. במיוחד לאחר שבעת פרסומן, לא הבנתי מה פשר כל הרעש סביב זה + מחיקת הערך המשביר לצרכן ירושלים שקשור לעניין, בגלל היעדר חשיבות אנציקלופדית, כמו גם חוסר דברי אמת בכתבות ובערך על פי דיון החשיבות בערך הנ"ל. ראה שיחה:המשביר לצרכן ירושלים. זור987 - שיחה 13:39, 4 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]
אז גם מה שכתבת בדף השיחה שם הוא שגוי. טוב שתיקנת! ביקורת - שיחה 13:50, 4 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

עריכות יח"צ[עריכת קוד מקור]

אם בזכות הניסיון שלך במאבק בעריכות יח"צ הצלחת לשים לב לדפוסים חוזרים, יכול להיות שהפתרון הטוב ביותר למחלוקת שנוצרה יהיה לנסות לפתוח דיון במזנון שיהפוך חלק מהעריכות האלו ללא לגיטימיות (בדיון שפתחתי פעם היה נראה שעם קצת ליטוש ובישול אוכל לקבל הסכמה במזנון נגד הכללת פרקי "חזון" בערכי חברות ועמותות, אבל הדיון ההוא לא היה מלוטש מספיק ולא קידמתי את זה). זה אמנם לקח לי שנתיים של ליטושים (בעיקר בגלל חוסר זמן זמינות שלי ושל אחרים שהתייעצתי איתם. זה יכל להצטמצם פי כמה אם היינו יותר "על זה") אבל לא מזמן הצלחתי לגרוף הסכמות נגד יח"צ בפרקי הקישורים החיצוניים, כך שזה אפשרי. בדרך כלל זה עובד טוב יותר אם מלטשים את זה בשיתוף פעולה בין מספר ויקיפדים, ואם תרצה אשמח לסייע. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 10:46, 9 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

כוכב בשבילך!
מגיע לך קצת לנוח:)

תודה על תרומתך ויקיפדיה! מושך בשבט ~ שיחה ~ כ"ז בשבט ה'תשפ"א • 10:49, 9 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

מזל טוב! עכשיו הקישור לדף המשתמש שלך הוא כחול ידידיה צבאןשיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"א • 14:42, 9 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

מלחמות עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום. אנא הפסק עם מלחמות העריכה, באופן כללי. אתה לא יכול לעבור על כללי הקהילה שוב ושוב מבלי לשאת בתוצאות. ראה זאת כאזהרה אחרונה לפני חסימה נוספת. אני רואה שיש לך גם עצבנות ויקי - הנח את המחלוקות בצד ושתה כוס מים. לא כותבים אנציקלופדיה בלהט, אלא ברוגע. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 11:02, 9 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

שלום זור, הצעתי להחליף את שם הערך שהיה באנגלית, לעברית. למילה פומית יש לפחות 5 פירושים שונים, לכן הצעתי את התוספת שבסוגריים. מבקשת לערוך כמקובל, דיון על שם הערך. בברכה, אילי - שיחה 11:31, 18 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

זיהוי שגוי של עריכות טרול (וגם: חוסר הפנמה של הערות)[עריכת קוד מקור]

שלום זור.

בהמשך למה שכתבתי לך פעמים רבות בדף וק:במ, אל תזהה טרולים על דעת עצמך. ההחלטות שלך במקרים רבים מתבררות כשגויות, והנזק שאתה גורם מכך ברור. העריכה האחרונה שלך, שאותה ביטלתי הייתה שגויה. על סמך מה החלטת שהוא אברהם במחזה? יש לך היכרות עם הטרול? סגנון עריכות, תחומי עניין, משהו? מילא אם לא היו מעירים לך, אבל גם משתמשת:אמא של גולן כבר העירה לך על זה בעבר (שיחת משתמש:זור987#התנהגות כלפי משתמש חשוד), אבל מאז ביקשת רבות לחסום עורכים חדשים או/ו כתובת IP בטענתם היותם טרולים (פעם האנציקלופדיסט, פעם אברהם במחזה ואולי גם אחרים) – טענות שהיו תלושות מהמציאות.

ממעקב אחרי פעילותך, אני רואה שאתה פשוט לא מוכן לפעול לפי המקובל והנהוג באתר. דוגמאות לכך ישנן בדף שיחתך, כאן:

אז מה, אתה מעוניין לעשות כאן מה שבא לך, ולא משנה מה אומרים לך, מסבירים לך או חולקים עליך. אם תמשיך בהתנהלות זו, קרוב לוודאי שתיחסם. בכוונתי לעקוב אחרי פעילותך ולהביאה לדיון קהילתי במקרה הצורך. דגש חזק - שיחה 10:47, 19 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

ראיתי מפעילי מערכת ומשתמשים רבים נוספים שמרוקנים דפי הבל, לפני שהתחלתי לעשות זאת. כמו כן חלק ממלחמות העריכה היו מטעם מפעיל המערכת שהעיר לי ולא בגללי למשל שיחת_משתמש:זור987#מלחמת_עריכה_אלכס_פרידמן ושיחת_משתמש:זור987#מלחמת_עריכה_דרגון בול סופר. בשני המקרים, מפעיל המערכת שחזר את הערך לגרסה שהכילה סופרלטיבים או ניסוחים לא אנציקלופדיים וכן תוספות מיותרות. היו לי בעבר מקרים שבהם מפעילי מערכת הטרידו אותי שיטתית. בחלק מהמקרים, מלחמת העריכה נוצרה בגלל תוכן קשה לצפייה כמו #רצח ג'ורג' פלויד, ובמקרים אחרים מדובר היה מדובר בפרסים בעלי אופי מפוקפק, פוגעני, סופרלטיבי או כזה שאין לו מקום באתר שמתיימר להיות אנציקלופדי כמו ב#בר רפאלי ועשרות ערכים אחרים. את העניין של ריקון הבלים כבר הפנמתי. אבל ניכר שיש גם מפעילים שרוצים לגרום לי לסבל ולעצבנות ויקי חזקה, בכך שהם משחזרים עריכות לגיטימיות שלי. וללא קשר לזה: תקלה בויקיפדיה גורמת לכך שאינני מקבל התרעות בדוא"ל, כך שלא קיבלתי את זו הנוכחית בדוא"ל שלי. זור987 - שיחה 13:11, 19 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]
נשמע לא אמין. אין סיבה שמפעיל מערכת ירוקן תוכן של ערך, אם ביכולתו פשוט למחוק. לגבי מלחמות עריכה – לא משנה כמה אתה חושב שאתה צודק או שמתנכלים לך, חזרות על עריכה (או עריכות) הן מחוץ לתחום. יש דפי שיחה לברר את הנושא. אשר לטענתך "ניכר שיש גם מפעילים שרוצים לגרום לי לסבל ולעצבנות ויקי חזקה, בכך שהם משחזרים עריכות לגיטימיות שלי" – כל עוד שלא תניח את האצבע על סיבה אפשרית שתהיה לאנשים שמכירים אותך רק מכאן לא לרצות אותך, לא נוכל להיגרר לשם. דגש חזק - שיחה 02:59, 21 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

שלום. אבקש לא לשתף פעולה עם מלחמת עריכה. אלא אם מדובר בתוכן שאסור להשאיר במרחב הערכים (השחתה לשמה, הוצאת דיבה, הפרת זכויות יוצרים, וכו'), אין לחזור שוב ושוב על עריכה רק בשל חוסר הסכמה על התוכן הראוי, גם אם בטוחים שזה לגרסה היציבה. יש לפנות למפעילים להגנה/חסימה בהתאם לנסיבות. לגבי הערך המסויים הזה: כתבתי בדף השיחה. תודה, Dovno - שיחה 10:13, 8 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

ערב טוב,

אתה בטוח שאתה משחזר את הטרול? בדקתי את עריכותיו ואני לא סגור על זה במאת האחוזים (ראה את תרומותיי בדגש על בקשות ממפעילים). כך או כך אם אתה סבור שזה אכן המשתמש החסום, עליך למחוק גם את העריכות שבוצעו בIP הזה: 147.161.13.153 שבבירור קשור לIP ששחזרת. גילגמש שיחה 18:59, 19 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

אני בטוח ב-100% שמה שאני משחזר זה את משתמש:מגזין יהלום. זור987 - שיחה 19:30, 19 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
סליחה על ההתערבות אבל גם אני כמעט בטוח שזה הוא. • צאו להצביע – לא חשוב למי! דזרטשיחה 19:41, 19 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
אוקי. תודה. לקחתי לתשומת לבי. גילגמש שיחה 19:43, 19 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

כוכב ניטור![עריכת קוד מקור]

כוכב המנטרים
צל"ש, האם תרצה שאעלה בקשה לתת לך הרשאת מנטר?זה מאוד יקל עליך בעבודת הניטור הקשוחה והקשה שאתה עושה • צאו להצביע – לא חשוב למי! דזרטשיחה 19:46, 19 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

עריכתך בארכיון דף השיחה של חנה[עריכת קוד מקור]

שלום.

תוכל להסביר את עריכתך זו? האם התבקשת להמשיך מלחמת עריכה של משתמשים אחרים? דגש - שיחה 22:16, 25 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

חשבתי שגיברס הוא זה שפתח במלחמת העריכה. בפעם הראשונה שהוא ערך את הארכיון של חנה, חנה שיחזרה אותו, ואז הוא חזר על אותה העריכה בדיוק, ולא שוחזר, כך שחשבתי שצריך לשחזר אותו. זור987 - שיחה 09:26, 26 במרץ 2021 (IDT)[תגובה]
גם אם זה היה נכון, (ובמקרה הזה זה היה שגוי – העריכה של גיברס הייתה תקינה ועריכתה של חנה הייתה מנוגדת לנהלים) אין לך היתר להמשיך במלחמת עריכה. במלחמת עריכה משתתפים שניים: מי שמבצע עריכה שוב, ומי שמבטל אותה שוב. משתמש:HiyoriX הסביר לך, הזהיר אותך ואף חסם אותך בדיוק בגלל דברים כאלו. אתה מעוניין להיחסם שוב? בנוסף, לא ברור לי הצורך שלך להידחף לעימות בין שני משתמשים ותיקים. דגש - שיחה 09:32, 26 במרץ 2021 (IDT)[תגובה]
לא ידעתי על כך. זור987 - שיחה 10:04, 26 במרץ 2021 (IDT)[תגובה]

מלחמת עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום זור, מה שביצעת בערך שדה אלקטרומגנטי זאת מלחמת עריכה. המידע סוביקטיבי כי אין מקור לטענה, ומיותר כי כתוב מה הקשר בין קרינה א"מ לשדה א"מ בתחילת הערך. ערכתי מהטלפון והכלים שם מוגבלים כך שלא יכלתי לכתוב את סיבת השחזור. בכל מקרה, הדבר הנכון אינו להחזיר עריכה אלא לכתוב על כך בדף השיחה. נא לא לבצע מלחמת עריכה להבא. ‏Setresetשיחה 09:01, 5 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

מצטער, עשיתי ctrl+x ושכחתי להניח את התמונה במקום אחר. תודה על הביטול י.חדברו איתי!הצטרפו למיזם הרכבים 09:52, 6 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

התמונה ממוקמת בסדר גמור, כיוון שאם תכנס לפסקה "רכבי שטח עירוניים" בעורך קוד מקור, תראה ששתי התמונות נמצאות בפסקה הזו, כך שלא צריך להעביר אף אחת משתי התמונות. בגלל שהפסקה הזאת קטנה יחסית, התמונה של הלנד קרוזר גולשת הלאה לפסקה הבאה. זור987 - שיחה 09:54, 6 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]
👍. אני לא עורך בקוד מקור לכן זה קורה לפעמיים. תודה רבה י.חדברו איתי!הצטרפו למיזם הרכבים 09:58, 6 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

מחיקה לא ברורה[עריכת קוד מקור]

אשמח שתסביר לי למה מחקת את התוכן הזה. בברור מדובר על משתמש שרצה ליצור טיוטה ועשה את זה בדף הלא נכון. אז למה למחוק לו את המידע ולא להעביר אותו לטיוטה או לפחות להסביר לו מה הוא עשה לא טוב ומה הוא צרך לעשות? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:50, 12 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

הקישור שהוא שם לטיוטה שלו לא מובילה לשום מקום, ונראה לי שהוא רצה לפרסם בויקיפדיה את חברת אירופלקס לפי תוכן ההודעה שלו. זור987 - שיחה 16:06, 12 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]
הוא הוסיף שורה ומתחתיה תוכן של טיוטה. הפתרון היה להעביר את התוכן לטיוטה ולידע את הכותב. הדף שך העברת טיוטות הוא לפעמים אחד הדפים הראשונים שמשתמש חדש מגיע אליו ולפעמים צריך לנסות להבין מה רצה המשתמש, גם אם מה שהוא כתב זה לא בדיוק מה שצריך לעשות.
אשמח שתשים לב למקרים כאלו ואחרים בפעמים הבאות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:12, 12 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]
טוב. זור987 - שיחה 19:03, 12 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

שלום, לא הבנתי את הניטור שעשית בערך הילה לולו לין, ביטלת שתי עריכות שהן תקינות ונכונות. מדוע קבעת שהן השחתה ועוד נתת אזהרה למשתמשת? אמא של גולן - שיחה 19:16, 23 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

אם שפטת את המשתמשת רק על סמך שמה, היית צריך לשים לב שזה השם המלא של האמנית, הילה לולו לין פרח כפר בלעם כמו שכתוב בערך "בן זוגה הוא האמן חנא פרח כפר ברעם, שלין אימצה את שם משפחתו", ושבדיקה בגוגל ובאתר בצלאל אומרת שהיא אכן מלמדת שם. אנא קח את זה לתשומת לבך כשאתה מקבל עורכים חדשים בויקיפדיה, שכן הניטור הוא הפנים שלנו כלפי חוץ אמא של גולן - שיחה 19:21, 23 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]
בעריכות הקודמות של המשתמש המדובר, משתמש:Mod שחזר את עריכותיו של המשתמש המדובר בשחזור עמוק. לכן חשבתי שמדובר בהשחתות. זור987 - שיחה 06:46, 24 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]
השחזור היה בעקבות כך שהשינויים שברו את הערך (גם את התבנית, וגם את הגלריה), ולא בגלל שהשינויים עצמם היו השחתה או בעיתיים. Mod - שיחה 11:09, 24 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]
בדקתי וראיתי את מה שהשינויים שלה שמשתמש:Mod שחזר גרמו. משתמש:Mod לא כתב זאת בתקציר העריכה של השחזור. זור987 - שיחה 12:21, 24 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]
תודה לכל משתתפי הדיון. הסרתי את הפנייה לחסימה ופניתי אל המשתמש/ת בדף השיחה. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 18:48, 24 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]