שיחת משתמש:חתול תעלול

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברוך בואך לוויקיפדיה![עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here.

שלום חתול תעלול, וברוך בואך לוויקיפדיה – האנציקלופדיה העברית החופשית הראשונה.
ויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית, שיתופית ופתוחה שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לערוך אותה. להלן מידע שיהיה לך לתועלת:

עריכה: אם ברצונך להוסיף או לשפר ערך שקראת, ניתן ואף כדאי לעשות זאת. יש ללחוץ על לשונית "עריכה" בראש העמוד ולתקן כמיטב הבנתך. לפני שמירת השינוי מומלץ ללחוץ על "הראה תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי שעשית תקין. לפרטים נוספים: איך לערוך דף, סיוע לגבי עריכות "נעלמות", איך לעצב דפים.

דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", שלחיצה עליה מובילה לדף השיחה של הדף. שם ניתן לדון עם אחרים בתוכן הערך. לדף השיחה ניתן להוסיף נושא חדש בלחיצה על לשונית הפלוס (+) הנמצאת בראש הדף. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי התנהגות בין חברי הקהילה.

חתימות: בוויקיפדיה אין חותמים בגוף הערכים, אך חותמים בסוף כל הערה שכתבת בדף שיחה. כדי לעשות זאת יש להוסיף ארבעה סימני ~ (זרקא) בסוף הטקסט שכתבת (כך: ~~~~), אלו יהפכו אוטומטית בשמירה לחתימה הכוללת את שמך וקישור לדף המשתמש שלך, בתוספת השעה והתאריך.

דפי משתמש והודעות אישית: לכל משתמש רשום יש "דף משתמש" ודף "שיחת משתמש". דף המשתמש, שאליו ניתן להגיע בלחיצה על שמו של המשתמש, משמש בדרך כלל את המשתמש כדי להציג פרטים על עצמו. בדף השיחה של המשתמש אפשר להשאיר לו הודעות. המשתמש יקבל חיווי על ההודעה הממתינה.

לתשומת לבך: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.

מומלץ לעיין במדריך הכתיבה המקוצר שמסביר את כללי הכתיבה הבסיסיים. אם ברצונך בעזרה נוספת, ניתן לקרוא את דפי העזרה. אם ברצונך לשאול שאלה כללית הקשורה לוויקיפדיה (מדיניות, נהלים וכדומה), יש לעשות זאת במזנון. אם יש לך שאלה ספציפית, או שברצונך לקבל עזרה בנושא מסוים, ניתן לפנות לדלפק הייעוץ. אני אישית אשמח לעזור אם תתעורר שאלה או בעיה, וכך גם כל שאר הוויקיפדים.

בהנאה!
הידרו 20:30, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

הרשיון לתמונה עם האפרוחים.[עריכת קוד מקור]

האם ציינת רשיון שימוש לתמונה? בן ה. 21:06, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

רשימת העלאות

מה המקור של התמונות(אתר אינטרנט או שאתה צילמת)?הידרו 21:16, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

שלום הידרו,

נעים מאוד - אורי, או כפי שאני מכונה במערכת: חתול תעלול. התמונות לקוחות מתוך אתר אנונימוס www.anonymous.org.il בתחתית העמוד הראשי של אתר העמותה, מצויין כי העמותה מעוניינת בהפצת חומריה, כל עוד צויין המקור. איני מצליח לשנות את הגדרות זכויות היוצרים של התמונות, למרות ההסבר בעמוד העזרה...

המשך גלישה נעימה!!!חתול תעלול (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

אם תוכלו לשחרר את התמונות לרשות הציבור זה יהיה הכי טוב או אם תוכל לארגן לויקיפדיה אישור
נ.ב
חתום את שמך בסוף הודעותיך בעזרת ~~~~ והמשך שיחות באותו דף שבו הם התחילו.הידרו 21:38, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
במידה ואתה מעוניין לשחרר את התמונה, ויש לך אישור מבעל זכויות היוצרים, בכתב, המפרט את סוג הרשיון המאושר אתה יכול להוסיף תבנית לתמונה ע"י הלשונית "עריכה" בדף התמונה, והכל יבוא על מקומו בשלום. למשל {{CC}} או משהו כזה (תבנית המציינת כי התמונה משוחררת תחת CREATIVE COMMONS. בן ה. 22:00, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

תודה על הסיוע. בסופו של דבר, העליתי את התמונה מחדש, תוך ציון סוג זכויות היוצרים והאסמכתא עבורו. הערך של 'מיון אפרוחים' עודכן כך שישתמש בתמונה החדשה.

אורי

שחזרתי את עריכותיך בערך ביצה, כיוון שאין מקום לקידום אג'נדה כזו או אחרת באנציקלופדיה.
בברכה, גדי ו. (שיחה) 22:50, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

  • אתה\את יכולה לכתוב משהו בדף המשתמש - באופן זה יהיה יותר לגיטמיות לעריכות שלך, היות ואחרת אפשר לחשוב שמדובר בטרול ארעי.
  • מה שהוספת ל"חלב" בנושא חליבה הוא ארוך מידי (זה לא הנושא של הערך), רצוי לכתוב ערך חדש בשם חליבה, לתת פסקה קצרה בנושא בתוך הערך חלב, ולהעביר את הטקסט לשם. ראה\י http://en.wikipedia.org/wiki/Milking
  • ואגב, חסר כאן הרבה מידע בנוגע לזכויות בעלי חיים וטבעונות- אפשר ליצור ערכים בנושא, וזה לפעמים קל יותר מאשר להתחיל לריב על ערכים קיימים (שכן הטענות הן פעמים רבות לגבי "יותר מידי מקום" שמוקדש לנושא)- לדוגמה "כל יום הוא טרבלינקה", או "מחקר סין" (גם ערכי תזונה בויקי הם די על הפנים).
  • לאחר 100 עריכות במרחב הערכים תוכל\תוכלי להשתתף בהצבעות.

האזרח דרור 14:39, 29 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

שלום. יש לך אישור להעתיק מכאן? ‏סקרלטשיחה 15:13, 1 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, Geagea - שיחה 10:29, 13 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

הקובץ נלקח מכאן, זאת הפרת זכויות יוצרים. הקובץ יימחק. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 18:32, 14 במאי 2017 (IDT)[תגובה]