שיחת משתמש:יוהן ריץ

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "אוניברסלים אנושיים". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

ה"ציטוט ההיפי" מקורו בספר עצמו.

!Σiη Stαlεzε  אילן שמעוני - שיחה   06:59, 12 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

משתמש:אילן שמעוני, טעות שלי. יש עוד הרבה ציטוטים מטומטמים בערך הזה. צריך למחוק את כולם. הציטוטים האלה הם ההשחתה האמיתית.

יוהן ריץ - שיחה 15:16, 12 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

שינוי שם של מספר ערכים ללא דיון[עריכת קוד מקור]

שלום יוהן ריץ, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה.
שינית שם ערך ללא דיון מקדים. על פי מדיניות ויקיפדיה, יש לקיים קודם דיון בדף השיחה של הדף שאותו רוצים לשנות, ולהציב בדיון תבנית {{שינוי שם}}. יש להקפיד על כך שהדיון יימשך לכל הפחות שבוע, על מנת לאפשר לשאר העורכים להגיב לפני שינוי השם.

מכיוון שהליך זה לא נעשה, בוטלה ההעברה. נא הקפד לנהוג כך בעתיד.

אשמח לעזור לך בשאלות נוספות.
בברכה, התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 01:46, 17 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

שלום, ביטלתי את העריכה בערך (מיוחד:הבדל/32172681), שבה הוספת תבנית עריכה לערך עם הסיבה "בערך זה חסר תוכן מהותי". תוכן בתוכן מסומן באמצעות {{קצרמר}} או {{להשלים}} ולא באמצעות תבנית עריכה. בערך כבר הופיעה תבנית קצרמר. בברכה, ערן - שיחה 18:25, 17 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

שלום יוהן ריץ,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "בית סיסו" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:יוהן ריץ/‏בית סיסו". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 08:49, 12 באוקטובר 2021 (IDT)[תגובה]

בוקר טוב. כפי שהעירו לך בעבר - אתה לא יכול להעלות ערך של שורה וחצי למרחב הערכים ולצפות שישלימו אותו כי שמת תבנית {{להשלים}}. אם אתה מעלה ערך למרחב הערכים הוא צריך להיות מלא. בתודה מראש, התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 08:52, 12 באוקטובר 2021 (IDT)[תגובה]

משתמש:התו השמיני על מה אתה מדבר? למה ההאשמות המופרכות האלה? יוהן ריץ - שיחה 18:20, 12 באוקטובר 2021 (IDT)[תגובה]

אני התכוונתי להרחיב את הערך הזה ואחרים, פשוט רציתי לפרסם את הערך כמה שיותר מהר. בושה שאנשים מעיזים להעביר ערכים לארגז החול ללא דיון. יוהן ריץ - שיחה 18:31, 12 באוקטובר 2021 (IDT)[תגובה]

ראשית - בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
שנית - אם אתה רוצה להרחיב את הערך, תעשה את זה במרחב האישי שלך. למרחב הערכים צריך להעלות רק ערכים מלאים או ערכים שמשלימים אותם מיד, לא אחרי כמה ימים.
שלישית - הערך כלל את המשפט וחצי הבא: "בית סיסו (בססוטו: Seeiso) הוא בית המלוכה של לסוטו מאז הקמת המדינה ב-1822. ראש הבית הנוכחי הוא לטסי השלישי, מלך לסוטו ומקובל לראות את מושושואה הראשון כמייסד הבית".
נראה לך הגיוני להשאיר אותו ככה במרחב הערכים עם שתי תבניות {{להשלים}}?
רביעית - לא באתי להאשים אף אחד, ציינתי עובדות מבלי כוונה לפגוע. בברכה, התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 18:38, 12 באוקטובר 2021 (IDT)[תגובה]