שיחת משתמש:יונה בנדלאק/ארכיון 11

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


תרגום הולנד בוויקינתונים[עריכת קוד מקור]

שלום יונה, בעת שעדכנתי תבנית סגל 2019 של קבוצות אופניים שנמשך מוויקינתונים, למשל בדסונק קוויק-סטפ, או בקבוצת סקיי, שבטור "מדינה" (מדינת הרוכב) הולנד מוגדרת שם כ"ממלכת ארצות השפלה". האם ניתן לתקן את התרגום ל"הולנד"? תודה.אודי - שיחה 08:24, 10 בינואר 2019 (IST)

תיאורטית ניתן. אתה יכול למשל להיכנס ל‏פאביו יאקובסן‏ (Q20743779) ולשנות שם להולנד. השאלה היא האם יש דבר כזה אזרחות הולנדית או שזה אזרחות של ממלכת הולנד/ממלכת ארצות השפלה? אני לא מתקן כי אני לא יודע מה נכון. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:02, 13 בינואר 2019 (IST)
מסתבר שממלכת ארצות השפלה היא הממלכה המאוחדת סטייל הולנד. נשאיר אותם עם החלומות האימפריאליסטים שלהם, למרות שאיש לא מכיר אותם בשם הזה ויש כאן סוג של מכשול בפני הקורא, בעיקר כשאין ערך בעברית והוא אינו יכול להיכנס לקישור ולראות מהיכן הרוכב.אודי - שיחה 14:48, 15 בינואר 2019 (IST)

המפגש בירושלים[עריכת קוד מקור]

שלום לך. ייתכן שפספסתי אותך היום בסינמה סיטי? Mbkv717שיחה • ה' בשבט ה'תשע"ט • 13:31, 11 בינואר 2019 (IST)

לא. לצערי יש מספר אירועים בחיי הלא וירטואלים שלא אפשרו לי להגיע למרות שממש רציתי (עד שהמפגש נערך בעיר מגורי, זו היתה הזדמנות טובה). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:58, 13 בינואר 2019 (IST)
חבל, אני מקווה שתהיה הזדמנות אחרת. תתנחם בכך שאני די בטוח שאתה לא הירושלמי היחיד שהבריז . Mbkv717שיחה • ז' בשבט ה'תשע"ט • 19:07, 13 בינואר 2019 (IST)
פֿאדיחה לגמרי, ממש רציתי לבוא ופשוט התבלבלתי בתאריך ⁦🤦‍♂️⁩ --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 21:57, 13 בינואר 2019 (IST)

שאלה על ויקינתונים[עריכת קוד מקור]

היי, לאחר שהסברת לי איך להשתמש בויקינתונים הוספתי כמה itemים שם של מחלפים. שמתי לב שמחלף נקרא junction בכמה מקומות למרות שזה interchange אבל זרמתי עם מה שהיה. הגעתי למסקנה שכדאי לתקן. השאלה שלי היא אם אפשר לכתוב סקריפט או משהו ממוכן שיחפש ערכים בעברית בשם מחלף בויקינתונים ויעדכן בסוג שלהם מjunction ל interchange? במידה וזה אכן junction? תודה! Shinaimm - שיחה 23:23, 13 בינואר 2019 (IST)

אני לא יודע בנוגע לשינוי אוטומטי אבל יש אפשרות לשאילתא כך שניתן יהיה לקבל רשימה של ערכים כאלו ואז לשנות אותם ידנית. אולי ערן מכיר מישהו שמפעיל בוט בוויקינתונים שיכול לעשות את זה אוטומטית. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:18, 15 בינואר 2019 (IST)
אפשר להשתמש בpetscan - למשל מחפשים לפי קטגוריות, בלשונית Other sources בוחרים בUse wiki:Wikidata ומריצים חיפוש. בחלק של Command list אפשר להסיר/להוסיף junction/interchange. ערן - שיחה 00:41, 16 בינואר 2019 (IST)
ערן, השתמשתי בpetscan , סימנתי בUse wiki:Wikidata, בsearch כתבתי מחלף וגם hewiki אבל מה שקיבלתי זה המון ערכים של וויקינתונים שקשורים לישראל - יש מצב שיש בעיה עם חיפוש בעברית? ניסיתי גם לחפש במקום עם המילה מחלף עם המילה interchange וגם קיבלתי שטויות... Shinaimm - שיחה 20:18, 29 בינואר 2019 (IST)
Shinaimm: לא הבנתי מה עשית. תוכל להעתיק את הכתובת עם הפרמטרים לכאן ואז יהיה ברור מה עשית. ערן - שיחה 23:03, 29 בינואר 2019 (IST)
ערן, petscan:7388592 Shinaimm - שיחה 23:08, 29 בינואר 2019 (IST)
Shinaimm: השימוש בsearch הוא לא דרך טובה כל כך - עדיף להסתמך על קטגוריות או תבניות. (המילה "מחלף" יכולה להופיע בהמון ערכים, לאו דווקא מחלפים). כדי להשתמש בקטגוריות בחר בטאב הראשון, וכדי להשתמש בתבניות בחר בטאב השני. אני לא בטוח מה הsearch עושה. ערן - שיחה 08:21, 4 בפברואר 2019 (IST)
תודה על הניסיונות. החיתוך הנכון היה לעשות שאילתא על תבנית מחלף + מחלף בשם הערך (ככה לא יעלו גם צמתים) ואז לקחת את הitemים שלהם בויקינתונים ולכן את זה לinterchange. אבל אני פשוט לא מצליח להסתדר על החיפושים האלה. אוותר. תודה Shinaimm - שיחה 23:28, 4 בפברואר 2019 (IST)

היי. משהו לא מסתדר לי. זה ספר? זה סרט? תוכל לבדוק, בבקשה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:44, 18 בינואר 2019 (IST)

מישהו שינה את קובץ:שמונה בעקבות אחד.jpg ושם שם את כרזת הסרט. שחזרתי לעטיפת הספר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:30, 20 בינואר 2019 (IST)
תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:40, 20 בינואר 2019 (IST)

תופעות מוזרות וכנראה חמורות בוויקינתונים[עריכת קוד מקור]

היי יונה. משתמש:GuySh דיווח לי כי הרבה קטגוריות שנים מהמאות הראשונות אינן מקושרות לוויקינתונים. בבדיקה התברר לי כי כל אלה הן קטגוריות שאין להן מקבילה באנגלית. לא אסבך אותך בדרך שקישרתי אותן, כל השאר קושרו. דוגמה כזו היא למשל קטגוריה:ילידי 97. התחלתי לעבוד על קישור מחודש עם הכלי הזה אתמול. ואכן קישרתי בהצלחה את ‏קטגוריה:ילידי 311‏ (Q6625220), ראה ההיסטוריה בוויקינתונים. ואולם תוך כדי העבודה על ‏קטגוריה:ילידי 323‏ (Q6544214) אחרי ששיניתי את התווית לעברית, פתאום ראיתי שתוך כדי עבודה הוא כבר קושר ל-‏קטגוריה:ילידי 323‏ (Q61234551). בהתחלה חשבתי שזה באג שלי אבל אז הסתבר לי שבוט בשם "User:GZWDer (flood)" רץ במקביל אלי ופתח לו מאפיין חדש!

ולמה זה חמור מאוד? כי עכשיו לכאורה כל הקטגוריות אצלנו כמו קטגוריה:ילידי 323, קטגוריה:ילידי 97 או קטגוריה:ילידי 98 מקשרות לוויקינתונים, אבל הן מקשרות רק לעברי ולא לשאר הוויקיפדיות! יש כמה מאות כאלה אני מניח. שמעת פעם על בוט שעושה כאלה שטויות? איך מתקנים את המצב הקלוקל שנוצר, דהיינו ממזגים לקישור הראשי ומוחקים את הקישור ההזוי? אתה מכיר את המשתמש הזה? צריך לחשוב איך מצילים את המצב. לך תדע אם הוא עולל את זה לעוד ערכים שזה עתה נכתבו ועדיין לא קושרו. בורה בורה - שיחה 16:58, 31 בינואר 2019 (IST)

ראיתי את העבודה של הבוט הזה. הוא לקח כמעט כל הקטגוריות בויקיפדיה העברית שלא היו מקושרות לויקינתונים וקישר אותן. לא יודע למה זה טוב. יכול להיות שזאת פעולה תקופתית שמתבצעת מדי כמה חודשים. בכל מקרה, עכשיו יש לנו בעיה לדעת אילו קטגוריות באמת מקושרות לקטגוריות בויקיפדיות אחרות ואילו "בודדות". גיא - פתרון למחיקה 00:54, 1 בפברואר 2019 (IST)
בקטגוריות השנים אני עדיין יכול לדעת כי נשאר בהן הקישור הידני ששתלתי בסיבוב הראשון. כשנחליט מה עושים אפשר יהיה לתקן אותן. בכל הקטגוריות האחרות במערכת הוא גרם בנראה נזק ממשי. בורה בורה - שיחה 01:34, 1 בפברואר 2019 (IST)
יש בוט עיתי שיוצר פריטים לערכים שלא מקושרים מכל מיני שפות וכנראה שנפלת על המועג בו הוא רץ לפני שסיימת לקשר. אני לא רואה בזה נזק אלא תועלת כי אם מישהו יוצר קטגוריה שלא מקושרת לוויקינתונים, הבוט יצור פריט אוטומטית. לאור זאת כאשר אתה עושה פעולה שדורשת יצירת קטגוריות רבות, אתה צריך במהירות לקשר אותם לוויקינתונים. אם יש לך דרך לטפל בקטגוריות הנוכחיות אז מה טוב. אם אתה צריך את העזרה שלי שמפעיל שם, אתה מוזמן ליצור לי טבלה של איזה פריטים למזג יחד ואני אמזג אותם (אם אני זוכר נכון, לכולם יש הרשאת מיזוג ולכן אתה מוזמן לעשות את זה). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:05, 3 בפברואר 2019 (IST)
הבעיה היא שאם ערך או קטגוריה לא מקושרים לויקינתונים, אני יכול לראות אותם בדפים מיוחדים ולחפש להם פריט מתאים לקשר. ברגע שהבוט קישר אותם אין לי דרך למצוא אותם. לשימחתי הספקתי לעבור על הכל הקטגוריות הלא מקושרות אבל סביר להניח שפספסתי כמה. איך אפשר למצוא קטגוריות שקושרו לויקינתונים אבל אין להן קטגוריה מקבילה בשפה אחרת ? גיא - פתרון למחיקה 13:05, 3 בפברואר 2019 (IST)
ראו את:
  • petscan:7489130 קטגוריות ילידי שנים שאין להם קטגוריה באנגלית
  • petscan:7489859 קטגוריות נפטרי שנים שאין להם קטגוריה באנגלית

היות והאכלוס הראשוני בוצע על סמך הקטגוריות באנגלית, סביר ביותר שמי שאין לו קטגוריה באנגלית לא אוכלס במקור, ורק הבוט לעיל אכלס אותו עכשיו שגוי. כל זה להוציא ערכים שגיא עדכן ידנית מאז האכלוס הראשוני. היות וממש אין הרבה, אני מציע שיונה יסביר לגיא איך ממזגים ערכים וגיא ימזג רק את אלה שמקושרים שגוי. אפשר בדרך גם להסיר את הקישור הידני שיש בקטגוריות מסוג en:Category:171 deaths:. האם זה ברור? בורה בורה - שיחה 16:08, 3 בפברואר 2019 (IST)

אטפל בקטגוריות האלה לאט-לאט. אבל השאלה שלי הייתה יותר כללית. גיא - פתרון למחיקה 18:14, 3 בפברואר 2019 (IST)
גיא, נראה שזו רשימת הערכים לטיפולך המסור - שיחת קטגוריה:נולדים/קישור ילידי ונפטרים לקטגוריה האנגלית/פלט לטיפול על ידי גיא. אני מסיר מהם את הקישור הידני לאנגלי. בורה בורה - שיחה 22:36, 3 בפברואר 2019 (IST)
גיא ויונה אתם מטפלים ברשימות האלה? לא הרבה וחבל שזה נשאר כך. גיא, אתה יודע למזג רשומות? בורה בורה - שיחה 05:52, 10 בפברואר 2019 (IST)
כן, התחלתי. גיא - פתרון למחיקה 14:24, 10 בפברואר 2019 (IST)

קטגוריה:מדינות המחזיקות בנושאת מטוסים[עריכת קוד מקור]

היי יונה, מה שלומך?

מחקת אתמול את הקטגוריה קטגוריה:מדינות המחזיקות בנושאת מטוסים. רציתי להסב את תשומת ליבך שיתכן ושמא יש מקום לקטגוריה הזו.
לשקילתך הנוספת אודה.
לילה טוב:) eli - שיחה 01:41, 4 בפברואר 2019 (IST)
בעד הקטגוריה. טובה ומועילה ויש למעלה מחמש מדינות כאלה. בורה בורה - שיחה 06:48, 4 בפברואר 2019 (IST)
לא ברור למה יונה עשה דין לעצמו (ולדעתי שימוש פסול בהרשאת המחיקה) ומחק אותה ללא כל דיון. יש הליכים מקובלים למחיקת קטג' – דיון חשיבות והצבעת מחיקה. בינתיים זה שניים (גיא שפתח דיון חשיבות) שמתנגדים לקטגוריה מול שלושה שרואים בה צורך – זה ודאי לא מקרה למחיקה מהירה. בהערה לדברי בורה – יש תשע מדינות כאלו (איטליה, ארהב, ברזיל, הודו, סין, ספרד, צרפת, רוסיה ותאילנד). אני מבקש שתשחזר את הקטגוריה באופן מיידי ותחזיר את הערכים הנ"ל לקטגוריה. — דגש 10:51, 4 בפברואר 2019 (IST)
אלי גודין - בעבר (אין לי לא זמן ולא חפץ לנסות למצוא את הדיון הרלוונטי) הוחלט שערכים על מדינות יקוטלגו רק לפי מזהים גאוגרפיים ולא על ידי חיתוכים אחרים (חברויות בארגונים למשל). וקטגוריה זו לא שונה מאחרות באותו סגנון. אם קטגוריות כאלו יותרו אני יכול לקטלג את ערכים המדינות בעשרות קטגוריות לפי חיתוכים שונים (מדינות שהגיעו לירח, מדינות שאסטרונאוטים שלהם יצאו מהאטמוספירה, מדינות שיש להם לוויינים, מדינות שיש להם חוף ים, מדינות חברות קבועות במועצת הבטחון של האו"ם, מדינות תורמות לחיזבבאלה ועוד. רוצים לקיים דיון כללי על קטגוריות מהסוג הזה? אין לי בעיה אבל נא לא ליצור קטגוריה אחת או שניים כאלו לפני כן.
דגש חזק - אתה טוען שלמפעיל אין סמכות להשתמש בכלי המחיקה ללא דיון? אם כך נא למחוק את הפסקה המתאימה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. או לפחות לשנות את הניסוח כך שיובהר שאין להעלות לשם דפים למחיקה ללא דיון מקדים. האיום המרומז שלך כל פעם שמפעיל עושה משהו שלא מוצא חן בעיניך לא עובד עלי, אני מזכיר לך את ויקיפדיה:ביטול הרשאה ואתה מוזמן לפתוח דיון להסרת הרשאותי מתי שאתה רוצה.
ורק בנוגע ללוחות הזמנים, כשמחקתי את הקטגוריה היא היתה קיית רק מספר שעות היתה לה התנגדות אחת ואני הייתי השני, לאור דיוני העבר ראיתי לנכון למחוק מחיקה מהירה הזגת הדברים כאילו היו שלושה בעד ושניים נגד אינה נכונה. כמו כן, אתה יודע טוב מאוד שמה שמופיע בדף שיחתי אינו נספר במניין המתנגדים או התומכים וגם עכשיו יש רק מתנגד אחד בדף השיחה של התבנית. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:00, 4 בפברואר 2019 (IST)
שוב אני מתמוגג מיכולת הבנת הנקרא שלך.
  1. מפעיל רשאי למחוק במחיקה מהירה רק לפי ויקיפדיה:מדיניות המחיקה#סיבות למחיקה מהירה. "כי ככה יונה בנדלאק חושב" זו לא סיבה המצוינת שם.
  2. אף אחד לא דיבר על הסרת הרשאות. ביצעת שימוש פסול בהרשאות שלך, ויש מקום להעביר עליך ביקורת. העובדה שאתה מקפיץ את זה ישר לביטול הרשאה מעידה על חוסר היכולת המוחלטת שלך לקבל ביקורת. זו אולי סיבה להסיר את ההרשאות שלך, אבל אין לי זמן ואנרגיות להשקיע בכך.
  3. זה לא דיון שסופרים קולות, אלא ברגע שאתה רואה שיש תומכים לכך, כנראה זה לא סיבה למחיקה מהירה. — דגש 13:32, 4 בפברואר 2019 (IST)
  1. שכחת לקרוא את השורה הראשונה באותה פסקה. אני מצטט: "הערה: רשימה זו אינה מקיפה בהכרח. ייתכנו מחיקות מהירות של דפים שאינם עונים במדויק על הקריטריונים המפורטים למטה על פי נהגים מקובלים בוויקיפדיה העברית זה מכבר." - הנימוק "כי ככה יונה חושב" הוא נימוק שאתה המצאת. אני רשמתי את הנימוק גם בסיבת המחיקה של הקטגוריה גם בדיון שנפתח בבקשות ממפעילים וגם בתגובה הקודמת שלי כאן.
  2. נתתי נימוק שאתה לא מקבל, גם גיא כתב נימוק שלא התיחסת אליו. כל מה שאתה מתיחס זה לשימוש פסול (לפי דעתך) בהרשאות מפעיל. אז אתה יותר ממוזמן להעביר ביקורת בדף שיחתי (או בכל מקום במרחב ויקיפדיה שתמצא לנכון) אבל כשאתה תוקע את זה בתוך דיון חשיבות ובמיוחד בדף שיחה של הערך זה כבר מעבר לביקורת. אני יודע שקשה לך להפריד בדיונים בין הנושא עצמו למי שמתנגד לך אבל כדאי שתנסה בכל זאת.
  3. לא היו תומכים כשמחקתי את הקטגוריה. אם היו תומכים הייתי ממשיך את דיון החשיבות ולא מוחק מחיקה מהירה, למרות שלקטגוריה כזו אין זכות קיום נכון להיום בוויקיפדיה.
המשך יום פורה, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:45, 4 בפברואר 2019 (IST)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: דגש, שים לב שבעת המחיקה לא היו תומכים לקטגוריה (אם לא מחשיבים את הסימון שלי כבדוק דקות לאחר שהקטגוריה הועלתה), ומשכך, בסמכותו של מפעיל מערכת להפעיל שיקול דעת מתון ולהכריע בעניינו. גם שים לב שלא רק שלא היו תומכים אלא גם היו מתנגדים. זה נקודה אחת. נקודה שניה, יונה העלה טיעון חזק שאני אישית כשפניתי אליו, לא ידעתי את זה ומשכך אני מושך פורמלית את בקשתי עד לבירור הנושא. תחת הערך ארצות הברית לדוגמה, אני יכול לדחוף הרבה קטגוריות גנריות שלכשלעצמם הם טובות ומועילות (כמו חברות קבועות במועצת הביטחון של האומות המאוחדות) כמו מדינות המחזיקות בנושאות מטוסים. עכשיו, אפשר לדון האם יש להחריג את הקטגוריה הזו או לאו. אבל אני מוצא לנכון לקבוע חד משמעית שבמקרה זה יונה פעל בתום לב. אני רק מזכיר, אני אישית יצא לי למחוק ערכים (אמנם לא קטגוריות, אבל ההבדל לא משמעותי) שהוצבה עליהם תבנית חשיבות כי לא מצאתי שהם עומדים בקרטיריונים מינימליים. נכון שזה די נדיר שאני מבצע זאת אבל בהחלט זה דבר שיכול לקרות. eli - שיחה 13:46, 4 בפברואר 2019 (IST)
לא היו תומכים – בחייאת, כמה זמן עבר מהנחת התבנית? שעה? הלוואי שיונה היה מגיב לדברים אחרים תוך שעה.
אתה נכנס לשאלה עד כמה הקטגוריה חשובה – זה בדיוק העניין: יש לנהל דיון חשיבות מסודר, ולא החלטה של יונה בנדלאק. — דגש 13:49, 4 בפברואר 2019 (IST)
אני מגיב תוך דקות לדברים שאני רואה כשאני מחובר באותם דקות ותוך שעות אם אני מחובר שעות לאחר מכן ותוך ימים עם אני מתחבר ימים לאחר מכן.
אתה עוד לא הגבת אפילו פעם אחת לטענה שעלתה בסיבת החשיבות של הקטגוריה, גם בתגובה שלך בדף השיחה כתבת שאתה בעד הקטגוריה בלי שום נימוק לחשיבות הקטגוריה. מי מפריע לך לכתוב שם נימוק למה אתה חושב שיש מקום לקטגוריה כזו, גם אם הקטגוריה כרגע לא קיימת?! יהיה אפילו יותר טוב אם תרחיב את התגובה שם שתכלול גם תשובה ללמה דווקא קטגוריה כזו ולא קטגוריה של מדינות עם לווייניים למשל או שאולי כן לאפשר את כל הקטגוריות מהסוג הזה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:57, 4 בפברואר 2019 (IST)
מעבר להתכתשויות יש בדיון הזה גם דברי טעם. אני מציע להעביר אותו לדף השיחה הרלבנטי ולהמשיך שם. בורה בורה - שיחה 16:46, 4 בפברואר 2019 (IST)

שלום, יונה. תוכל בבקשה להבהיר את שכתבת בתקציר העריכה שלך (בו ביטלת את הביטול שלי)? היתה הצבעה בין שתי אפשרויות:

  1. תבנית "פירוש נוסף" תופיע רק במקרים בהם שם הערך מבלי הסוגריים אינו דף פירושונים
  2. תבנית "פירוש נוסף" תופיע גם במקרים בהם שם הערך כולל סוגריים אולם שם הערך הראשי אינו דף פירושונים

הקהילה בחרה באפשרות (1) ודחתה את אפשרות (2). המקרה הנוכחי מתאים בדיוק לאותה אפשרות (2) שנדחתה: Imagine (שיר) הוא ערך שבשמו יש סוגריים אולם שם הערך הראשי (Imagine))אינו דף פירושונים. Dovno - שיחה 13:10, 11 בפברואר 2019 (IST)

אתה צודק רמת העיקרון אבל לא במקרה הספציפי הזה. ההחלטה היתה שאם יש כמה משמעויות ל־"XXX" אז בערך "XXX (מזהה יחודי)" לא שמים את התבנית. הסיבה העקרית היא שמי שנמצא בערך XXX (מזהה יחודי) כנראה הגיע לערך שחיפש ואין צורך בהפנייה לערך הפירושונים. אבל אם יש ערך "XXX (מזהה אבל לא כל כך יחודי)" אז יתכן שמי שהגיע לערך הזה מחפש ערך אחר אם אותו מזהה לא יחודי. לכן אם יש שבעים שירים בשם IMAGINE אז ל-IMAGINE (שיר) יגיעו כל מי שמחפש שיר בשם הזה ושים לב שההפניה שיצרתי היא לשיר אחר ולא לדף הפירושונים. אישית אני מקווה שזה יפתר בדיון שינוי השם שיש שם בדף השיחה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:22, 11 בפברואר 2019 (IST)
אוקיי, כלומר (אם הבנתי נכון), יש מקום לתבנית כיוון ששם הערך לא מכיל מאפיין מבחין ייחודי מספיק. ואם וכאשר ישונה שמו לImagine (שיר של אריאנה גרנדה) (או משהו דומה) אז לא יהיה שם צורך בתבנית הפירוש הנוסף, נכון? Dovno - שיחה 13:25, 11 בפברואר 2019 (IST)
נכון. ראה את הנימוקים בגוף ההצבעה שציינת. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:27, 11 בפברואר 2019 (IST)
מסכים עם יונה 100%. בורה בורה - שיחה 16:51, 11 בפברואר 2019 (IST)

עזרה מול משחית[עריכת קוד מקור]

דרך אגב, כיוון שנראה שאתה זמין (ולא ראיתי מפעילים אחרים שעורכים/מגיבים כרגע), תוכל בבקשה לעזור לעצור את המשחית הזה? (רצוי גם להסתיר את תקצירי העריכה שלו באותה הזדמנות). תודה! Dovno - שיחה 13:34, 11 בפברואר 2019 (IST)

תודה! Dovno - שיחה 13:40, 11 בפברואר 2019 (IST)
אין בעד מה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:41, 11 בפברואר 2019 (IST)

שוב בלגאן, ראה את ההשחתות בבקשות ממפעילים. תודה. נרו יאירשיחה • ז' באדר א' ה'תשע"ט • 12:23, 12 בפברואר 2019 (IST)

הקדימו בשעה היום. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:52, 12 בפברואר 2019 (IST)

למה מחקת את הערך רחפן לוחם[עריכת קוד מקור]

תוכל לחזור אלי בבקשה יונתן ברהמי - שיחה 12:46, 17 בפברואר 2019 (IST)

כי לא היה שם שום מידע, לא היה שם מקורות ובגדול זה נראה יותר כמו שקף במצגת מאשר ערך אינציקלופדי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:19, 17 בפברואר 2019 (IST)

שחמט, תמונה של החותם השביעי[עריכת קוד מקור]

שלום, מבקש לשאול מדוע מחקת? זוהי אחת התמונות המפורסמות ביותר בתולדות הקולנוע, לא הבנתי מבחינת שימוש הוגן מדוע לא יכולה להיות בערך של השחמט, תודה, רוני RonyH73 - שיחה 12:21, 26 בפברואר 2019 (IST)

קרא את ויקיפדיה:רישוי תמונות/שימוש הוגן ובעיקר את הנימוקים בצד שמאל. האם נראה לך שאחד הנימוקים שם מתאים לערך שחמט? שים לב שלא מחקתי את התמונה אלא הסרתי אותה להערך שחמט במקביל שמתי אותה בערך על הסרט. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:29, 26 בפברואר 2019 (IST)
הי, בצד שמאל רשום "מדובר בתמונה היסטורית רבת משמעות של אדם מפורסם, עצם מפורסם או אירוע מפורסם.", ולכן נראה כמתאים. מנגד, וזאת לא ידעתי בצד ימין תחת 4. רשום שמותר לשים רק בערך אחד ולא שניים ולכן אם מופיע בחותם השביעי לא יכול להיות בשחמט :(. נ.ב. הייתי בטוח שאינג. זה תואר מאוד ישן בין Bsc ל MSc (כך הסבירו לי) לא מכיר צעירים עם תואר כזה, למה הכוונה?RonyH73 - שיחה 13:38, 26 בפברואר 2019 (IST)
אני לא חושב שיש בעיה לשים בשני ערכים, אם הם מתאימים לשניים אבל העניין הוא שהתמונה לא ממש מתארת משהו שחשוב מאוד בערך שעוסק בשחמט. מה גם שיש שם הרבה תמונות אחרות.
נ.ב. אינג. הוא תואר לכל מי שלמד הנדסה ורשאי להרשם בפנקס המהנדסים והאדריכלים. במקרה שלי מדובר על תואר בהנסדת אלקטרוניקה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:55, 26 בפברואר 2019 (IST)

שלום רב, אני רוצה לברר בבקשה מדוע הערך של מכבי קריית ים נמחק?

תודה יוסי.Yosishushan1 - שיחה 15:11, 28 בפברואר 2019 (IST)

Yosishushan1 קודם כל הערך לא נמחק אלא הועבר לטיוטה:מכבי קריית ים. שנית, בוויקיפדיה העברית הוגדר רף חשיבות שמזכה קבוצת ספורט לקבל ערך בויקיפדיה. הרף הוא לפחות עונה אחת בליגה בכירה. מכבי קרית ים לא עומדת ברף הזה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:43, 1 במרץ 2019 (IST)

בקשר למה שכתבת בלוח מודעות על ערכי החלל[עריכת קוד מקור]

תראה את זה ואת זה ואת הרשימה שעשיתי פה ואת זה...--שלום1234321שיחה • כ"ד באדר א' ה'תשע"ט • אם אני לא עונה תפסיקו להתעטש 15:21, 1 במרץ 2019 (IST)

פרסום ערך חדש, אדריכל צדוק שרמן[עריכת קוד מקור]

שלום רב, ביום חמישי שעבר פתחתי ערך חדש באתרכם על אדריכל צדוק שרמן. לאחר בדקתך הערך הועבר לטיוטה.

הערך שהעליתי לא היה מושלם מאחר ונתקלתי בבעיה בהעלאת התמונות לגלריה (מה לדעתך יכולה להיות הסיבה? התמונות הינן תמונות שצולמו ע"י משרד שרמן והן תמונות פרויקטים של המשרד, גודלם ושמם מותאם לכתוב באתר, התמונות הינן מהמחשב האישי)

כמו כן, לאחר הפרסום שמתי לב כי בטעות נשמטה חלק מרשימת הקישורים החיצוניים, אותה התכוונתי להשלים היום- יסודר בנוסח החדש שאעלה

אשמח לדעת את הסיבה להעברת הערך לטיוטה וכן מה ניתן לעשות כדי לעלות את הערך שוב על תיקוניו. רוני שרמן1944 - שיחה 13:07, 3 במרץ 2019 (IST)

  1. כפי שאמרת הערך הועבר לטיוטה, שם אתה ואחרים יכולים להמשיך לעבוד על הערך. כרגע אני לא יודע האם לנשוא הערך יש חשיבות מספקת לערך בוויקיפדיה וכדי למנוע קיום של דיון חשיבות לפני שאתה מסיים לעבוד על הערך, עדיף היה להעביר לטיוטה. אם אתה סבור שיש חשיבות אשמח אם תפנה אותי לערכים בוויקיפדיה על אישים שדומים בהיקף העשייה או שתפרט בכמה משפטים למה אתה סבור שיש.
  2. בנוגע לתמונות, קשה לענות על השאלה כזו כי אני מעלה תמונות מהמחשב שלי בגודל המתאים ללא בעיה. על מנת לסייע לך בזה, אני צריך להבין לאיפה אתה מעלה את התמונות לוויקיפדיה או לויקישיתוף. ובאיזה שלב אתה נתקע, ברוב המקרים יש למעלה שורה אדומה עם הסבר מה הבעיה והסבר כזה יכול לסייע לך לתקן את מה שצריך או לשאול שאלה יותר ממוקדת. אין לי בעיה עקרונית שתשאל כאן אם אתה נתקל שוב בבעיה בהעלאת תמונות אבל עדיף שתעשה את זה בויקיפדיה:דלפק ייעוץ יש שם יותר אנשים שצופים בדף ויש סיכוי גבוהה יותר שתקבל מענה מהיר יותר.
    נושא נוסף הוא הרישיון של התמונות. אם התמונות שייכות למשרד שרמן צריך לנפק להם אישור שימוש לפי מה שמוסבר בויקיפדיה:OTRS. זה לא אמור להשפיע על העלאה הטכנית של התמונה אלא רק השימוש בה לאחר מכן.
  3. אני לא בטוח שאני מבין מה אתה מתכוון בנוסח חדש שאתה תעלה, אני מקווה שאתה מתכוון לערוך את הדף טיוטה:צדוק שרמן ולא להעלות מחדש את כל המידע. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:48, 3 במרץ 2019 (IST)

שלום רב, ייחוד עבודתו המקצועית של אד' שרמן הינה בהיקף וברמה הגבוהה האדריכלית בקמפוסים אוניברסיטאיים, במכוני מחקר ובמערכת הביטחון. טיפולו המקצועי האינטנסיבי והייחודי במבנים עתירי מערכות בשירות המדע ובכל המרחב האקדמי- מחקרי במדינת ישראל. כמו כן, בעבר ייחודיות בנושא שיתוף הציבור בתהליכי קידום תכניות לשיקום שכונות וכן פעילותו הציבורית ארוכת השנים. אדריכלים דומים אשר מופיעים בוויקיפדיה: טומס לייטרסדורף, יובל בר, זלמן עינב, ג'ויס אורון, זלמן כ"ץ, צבי מוססקו, יוסי סיון, אריה שילו, ערד שרון. בקשר להעלאת התמונות- הסתדרתי, המון תודה. שרמן1944 - שיחה 10:58, 7 במרץ 2019 (IST)

בסדרת ערכים זו, משתמש:DimaLevin אנס את תבנית:ליגה לערכי עונות בליגה הרוסית. בייחוד הפריע לי שהוא השתמש בשדה "אתר אינטרנט" באופן פטיזני ביותר להכנסת ערכי עונה קודמת ועונה הבאה! כדי לפתור את זה הוספתי בתבנית את המנגנון להצגת ערכי עונה קודמת והבאה ויישמתי בערך זה. זה אכן נראה טוב אבל אני חושב שתבנית ליגה לא מתאימה לערכים אלה וצריך להשתמש בתבנית אחרת. מה אתה אומר? מתייג גם את משתמש:Little Savage. בורה בורה - שיחה 00:32, 4 במרץ 2019 (IST)

נהוג להשתמש בתבנית:תחרות כדורגל עבור ערכי עונות. עמרישיחה 01:12, 4 במרץ 2019 (IST)
עמרי תוכל לעשות את הערך הספציפי הזה שדימה יראה איך עושים? בורה בורה - שיחה 01:25, 4 במרץ 2019 (IST)
בוצע. האמת שיש המון מקום לשיפור בתבנית הזאת. היא במקור נוצרה לתחרויות בינלאומיות ובהמשך נאנסה לשימוש בערכי תחרויות ליגה מקומיות. ניתן לראות זאת לפי שמות הפרמטרים ("מספר נבחרות", "שם בשפת המארחת" ועוד). גם שמות הפרמטרים "משחק קודם" ו"משחק הבא" לא מתאימים. בנוסף, יש לא מעט פרמטרים שאפשר להוסיף (הקבוצות שהעפילו ליגה, הקבוצות שנשרו ליגה ועוד). עמרישיחה 01:51, 4 במרץ 2019 (IST)
עמרי שינה את עונת 2017/2018 בליגת העל הרוסית בכדורגל. התבנית גם לא שואבת מוויקינתונים... למשל עונות יכולות להשאב. החליטו אתם אם להעלות אותה לדיון שדרוג. בורה בורה - שיחה 02:03, 4 במרץ 2019 (IST)
אופס, שכחתי לעדכן באמת שערכתי ערך אחר. אני אבדוק את העניין הזה בקרוב יותר לעומק ואפתח דיון. עמרישיחה 10:36, 4 במרץ 2019 (IST)
עמרי מבחינתי מה שחשוב זה לחשוב האם יש צורך בתבנית יעודית או שניתן להשתמש בתבננית תחרות כדורגל. מוזר שדווקא התבנית הזו חמקה לנו במשיכה מויקינתונים, היא אידאלית לוויקינתונים שמכיל מידע רב כמו מספר משחקים, מספר משתתפות, זוכה, כמות שערים ועוד. ולכן גם אם תחליט שצריך תבנית נפרדת לעונות בליגה את התבנית הזו צריך לשדרג. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:20, 4 במרץ 2019 (IST)
כן, אני מודע לשיקולים האלה. אני אנסה לבדוק את העניין בימים הקרובים ואכתוב את מסקנותי והמלצותי. עמרישיחה 00:39, 5 במרץ 2019 (IST)
עמרי מה המסקנות שלך? בינתיים מפריעה לי מאוד הרשימה petscan:8364888 של ערכי הליגה הרוסית עם תבנית ליגה. דימה בחופשה. אתה יכול לתקן את הערכים האלה? אני יכול גם בבוט, אבל ממה שבדקתי יישאב מידע מועט מאוד מוויקינתונים. בורה בורה - שיחה 14:31, 22 במרץ 2019 (IST)
טרם יצא לי לבדוק את העניין. אנסה להתפנות לכך ביום-יומיים הקורבים. נראה שDimaLevin פעיל. דימה, תוכל לטפל בערכי הליגה הרוסית? עמרישיחה 18:06, 22 במרץ 2019 (IST)
Done טופל DimaLevin - שיחה 14:33, 23 במרץ 2019 (IST)
דימה, תודה אבל זו לא הייתה הכוונה. המטרה הייתה החליף את {{ליגה}} ב{{תחרות כדורגל}}. ראה דוגמה בערך עונת 2017/2018 בליגת העל הרוסית בכדורגל. עמרישיחה 14:37, 23 במרץ 2019 (IST)
עמרי, כדאי לנהל דיון מסודר כי {{תחרות כדורגל}} עדיין חסרה סעיפים שיש ב{{תחרות ספורט}}, כמו תאריך תחילת תחרות ותאריך סוף תחרות על מנת שאפשר יהיה להטמיע בערכים השונים. יש לנו כפל תבניות ולא ברור מה משמש למה, זה יוצר בלבול ובלגן. מציע לפתוח דיון על זה לפני שנטמיע. DimaLevin - שיחה 14:41, 23 במרץ 2019 (IST)
אכן. זה משהו שאני מתכוון לבדוק בקרוב. בכל מקרה, ב{{תחרות כדורגל}} יש סעיפים שעוסקים בעונה ספציפית, בעוד ש{{תחרות ספורט}} עוסק בתחרות עצמה בכלליות, לכן {{תחרות כדורגל}} נכון לעכשיו הרבה יותר מתאימה לערכי עונות הליגה הרוסית. עמרישיחה 16:38, 23 במרץ 2019 (IST)
בורה בורה וDimaLevin, עברתי על שלוש התבניות ולא מצאתי מקום לבלבול כמו שנטען לעיל. אמנם ניתן במקרים רבים להמיר את שימוש ב{{תחרות ספורט}} {{ליגה}}, היות שהשנייה ממוקדת הרבה יותר מהראשונה, אך אני לא מוצא מקום לבלבול שיגרום להצבה של {{ליגה}} שמיועדת לתיאור כללי של ליגה (פרמייר ליג, ליגת העל בכדורגל וכו'), במקום {{תחרות כדורגל}} שמיועדת לתיאור עונה ספציפית של תחרות כדורגל (עונת 2016/2017 בפרמייר ליג, מונדיאל 2018, הגביע הרוסי בכדורגל 2016/2017 וכו'). בנוגע לפרמטרים חדשים - ייתכן שבעתיד תהיה דרישה להוסיף ל{{תחרות כדורגל}} פרמטרים של הקבוצות שהעפילו וירדו ליגה והקבוצות שהעפילו למפעלים בינלאומיים, אם כי במקרה הזה ייתכן שגם יהיה צורך לבצע פיצול נוסף וליצור את {{עונת כדורגל}}, היות שהפרמטרים הללו כבר ממוקדים בתחרויות ליגה ולא מתאימים לתחרויות בינלאומיות כמו מונדיאל. עמרישיחה 01:09, 7 באפריל 2019 (IDT)

מחיקת דף מיותרת[עריכת קוד מקור]

הערך שלי נמחק לאחר עבודה מאוד קשה עליו ואסיפת חומר מאוד רחבה על הנושא. אני חושב שהנושא מתאים לוויקיפדיה מכיוון שהוא תיאור של פרויקט מסוים שהוקם, וזה לא התיאור היחיד שיש בנושא הזה יש את הערך של Hypixel https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hypixel שהוא גם שרת במשחק המחשב מיינקראפט

אני לא רואה סיבה מוצדקת לחוסר הרלוונטיות של הערך לוויקיפדיה, הערך מתאר פרויקט מסוים שנוצר והוא לא שונה במקצת מהערך על Hypixel. אני מבקש ממך (שמחק את זה) לבטל את המחיקה, אני רואה בזה זלזול בפרויקט שלנו וסיבה לא מוצדקת למחיקה. OctaPokta - שיחה 00:48, 8 במרץ 2019 (IST)

שכחתי לציין כי הערך עליו מדובר הוא "התמשושון" OctaPokta - שיחה 00:53, 8 במרץ 2019 (IST)

OctaPokta קודם כל אתה מצביע על ערך בויקיפדיה האנגלית להם קריטריונים שונים. שנית, בשרת שם יש 14 מיליון כניסות, האם אתם קרובים לזה? עזוב 14 מיליון. האם השרת שלכם גדול בקהילה הישראלית? אם כן, נא לצר מקור לכך. נ.ב. איך בדיוק זלזלתי בפרויקט שלכם? כתבתי במפורש שהערך לא מתאים לוויקיפדיה אלא לאתרים אחרים, לא כתבתי שמדובר על פרויקט גרוע או משהו דומה. אני עומד מאחורי המחיקה עד שתביא מקורות שהשרת הזה בעל חשיבות לפחות בקרב הגיימרים הישראלים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:36, 9 במרץ 2019 (IST)

רבותינו (תוכנה)[עריכת קוד מקור]

ב-26 בפבואר העברת את הערך 'רבותינו (תוכנה)' לדף 'משתמש:Momo148/רבותינו (תוכנה)', וכתבת: "נראה מה יהיו ההערות על הערך ואם הערך יתוקן או שלא יהיו הערות אני אחזיר את הערך", אבקש אם תוכל להחזיר את הערך למקומו הראשון מאחר ולא היו עד עכשיו שום הערות, תודה! (Momo148 - שיחה 12:59, 8 במרץ 2019 (IST))

לשחזר דף מחוק[עריכת קוד מקור]

שלום, מחקת לי דף בשם "התמשושון" אתה יכול לשלוח לי את מה שהיה כתוב בו או להפוך אותו לטיוטה מכיוון שעבדתי על הדף מאוד קשה ביצירתו וכל החומר אבד. OctaPokta - שיחה 16:21, 8 במרץ 2019 (IST)

הייתי שמח לשלוח לך את התוכן אולם לא אישרת מייל כך שאין לי אפשרות לשלוח לך את התוכן למייל. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:37, 9 במרץ 2019 (IST)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
אני שולחת ויקי אהבה כדי שיהיה כאן קצת יותר נעים. אני עדיין עובדת על זה :-) דריה - שיחה 11:15, 12 במרץ 2019 (IST)
תודה דריה באמת שלא היית צריכה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:21, 12 במרץ 2019 (IST)
זה לא קשה להפיץ אהבה... וזה משהו שהייתי רוצה שיהיה יותר נפוץ במחוזותינו... דריה - שיחה 11:39, 12 במרץ 2019 (IST)

אני מניח שפשוט לא שמת לב, אבל כששיחזרת את העריכה שלי, גרמת נזק לערך; הקישור לקתדרה לא עובד באמצעות התבנית, הקישור שהחזרת, למאמר מאת שרון שגב ותמי רון, אינו קיים באינטרנט, ונזק נוסף גרמת כשהסרת קישור מצוין שאני עצמי הוספתי, למאמר של אריה דובנוב. עוד אחד - שיחה 14:25, 13 במרץ 2019 (IST)

עוד אחד הקישור לא עובד כי ב־ID היה חסר את המילה article. בנוגע לשאר התוספות אכן לא שמתי לב. כל מה שרציתי לעשות זה לפתור את הבעיה שהעלת בנוגע לקישור ליוסי הנכון. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 19:54, 13 במרץ 2019 (IST)
עדכון מסתבר שהמילה Article_ נוספת אבל רק כאשר אין סוגריים. הסרתי את (2) וזה הסתדר. בדקתי וראיתי שהקישור לא עבד גם לפני כן. בכל מקרה עכשיו זה מסודר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:01, 13 במרץ 2019 (IST)

הזכות למות[עריכת קוד מקור]

שלום רציתי רק לוודא שמחקת את הדף כי עדיין לא תרגמתי את הערך מאנגלית, כי אני עובד על זה. --רם אזרח - שיחה 21:06, 16 במרץ 2019 (IST)

רם אזרח מזרחי לא הבנתי מה אתה רוצה. אפשר לקשר לדף שאתה רוצה שיקרה בו משהו? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 21:12, 16 במרץ 2019 (IST)
יונה בנדלאק אני מתרגם את הערך מאנגלית ולא מצאתי דרך להקים ערך זמני (sand box) ולפרסם אותו ברגע שאסיים לתרגם אחרי מספר ימים. אקים את הערך בצורה מלאה בהמשך השבוע --רם אזרח - שיחה 09:13, 19 במרץ 2019 (IST)
אני רואה שאתה משתמש כבר במשתמש:רם אזרח מזרחי/טיוטה. אתה מוזמן ליצור את הערך במשתמש:רם אזרח מזרחי/הזכות למות או כל שם שאתה רוצה לאחר הלוכסן. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:10, 19 במרץ 2019 (IST)

למה הדף שלנו חסום ליצירה[עריכת קוד מקור]

למה הדף הרפתקאות תורה ומדע חסום ליצירה? אליה צמח - שיחה 15:33, 17 במרץ 2019 (IST)

אליה צמח כי זה לא ערך אנציקלופדי. פנו אליכם מספר פעמים ואתם לא מגיבים רק מעלים את הערך מחדש. ויקיפדיה זה לא הפלטפורמה לשטויות של תיכוניסטים, בשביל זה אתם מוזמנים ליצור אתר משלכם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:19, 17 במרץ 2019 (IST)

בקשת חסימה[עריכת קוד מקור]

שלום יונה. בעריכה זו הסרת בקשה לחסימה של משתמש הממשיך באיומים ובהשמצות בדף שיחתו לאחר כבר שנחסם ללא הגבלת זמן ע"י בריאן לפני יותר משבוע. אם הבנתי נכון את בקשת החסימה מהיום, הכוונה היתה לחסום אותו גם מדף שיחתו. לא היה ברור לי אם הסרת את הבקשה מדף הבקשות מהמפעילים מכיוון שהחלטת שבמקרה זה אין צורך בהרחבת החסימה, או שמכיוון שראית שהמשתמש כבר חסום ולא היה ברור שנחסם בעבר ושהבקשה החדשה היא להרחבת החסימה גם לדף השיחה. תודה, Dovno - שיחה 11:00, 19 במרץ 2019 (IST)

ראיתי שהוא חסום. אם יש בקשה לחסום מדף שיחתו או להעריך את החסימה יש להדגיש זאת בבקשה (אתה מוזמן ליצור בקשהה חדשה עם דרישות החסימה). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:12, 19 במרץ 2019 (IST)

שלום, מנסור עבאס הוא סגן יו"ר הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית, לכן יש לו חשיבות והוא אינו עונה להגדרה של ערך גבולי. עקב כך מחיקתו המהירה אינה מוצדקת, אבקשך לשחזרו. ההחרגה במדיניות המחיקה לערכי נבחרים פוטנציאלים בחודש שלפני הבחירות, נוגעת רק לערכים גבוליים. ישראל - שיחה 10:12, 26 במרץ 2019 (IST)

הערך לא נמחק אלא רק הפניות. הערך נמצא בויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ח"כים פוטנציאליים/רע"ם-בל"ד/מנסור עבאס, אתה מוזמן לדון שם בחשיבות הערך, עוד לפני הבחירות, ולראות מה דעת הקהילה. אישית אני לא חושב שסגן יו"ר של ארגון עומד בקריטריונים אבל אולי יהיו שיחשבו באופן שונה במקרה זה. כמו כן, העלת את השאלה הזו בארבע מקומות שונים וקבלת בגדול את אותה תשובה, לא יעזור לך להמשיך להציג את זה בעוד מקומות. אפשר לקיים דיון חשיבות ולסגור את הנושא בימים הקרובים (כמובן שעדיף לחכות שלושה שבועות ולאחר הבחירות, במידה ויבחר לכנסת, הערך יועבר מיידית למרחב הערכים). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:25, 26 במרץ 2019 (IST)

סדנת ויקינתונים לוויקיפדים[עריכת קוד מקור]

במסגרת פעילות עמותת ויקימדיה ישראל להגברת המודעות, השימוש והשילוב של ויקינתונים (Wikidata) בוויקיפדיה, נערוך מפגש שיכלול הרצאה ופעילות עריכה.

המפגש יערך ביום רביעי ה-3 באפריל 2019 בשעות 18:00-20:00, במשרדי עמותת ויקימדיה ישראל (קרליבך 7, תל אביב).

אשמח מאוד אם תוכל לבוא!

Keren - WMIL - שיחה 18:53, 26 במרץ 2019 (IST)

שלום Keren - WMIL אני אנסה להגיע. מי מעביר את ההרצאה? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:45, 27 במרץ 2019 (IST)
היי יונה, התכנון הוא שאני אעביר הרצאת מבוא לוויקינתונים, בדגש על המשמעות וההשפעות ההדדיות על ויקיפדיה. לצערי עד עכשיו רק משתמש אחד נרשם אז נראה אם יצא לפועל ... Keren - WMIL - שיחה 10:58, 27 במרץ 2019 (IST)
Keren - WMIL בנוסף לדף המפגש הוספתי הודעה בראש האתר למשתמשים רשומים. אם יש בעיה בניסוח, תגידי לי (או תבקשי בדף בקשות ממפעילים) והשנה את ההודעה. כמו כן, אם תרצי בכל זאת שההרשמה תהיה במזנון, אני אשנה את זה (אם כי עדיף דף מפגש שירכז את זה). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:44, 27 במרץ 2019 (IST)
תודה רבה מקרב לב! Keren - WMIL - שיחה 11:51, 27 במרץ 2019 (IST)

למה אני לא מצליח לקשר אותו לוויקינתונים? בורה בורה - שיחה 02:44, 28 במרץ 2019 (IST)

דיווחתי כבר בדלפק ייעוץ. היה באג שתוקן. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:44, 28 במרץ 2019 (IST)

למה הוא נמחק? אם אני זוכר טוב עבדנו עליו חודשים בסדנה. בורה בורה - שיחה 15:54, 29 במרץ 2019 (IDT)

הוא נמחק כי בדקשו בבקשות ממפעילים. האם הקובץ:Israel Natural Gas Lines Map.svg לא מספיק טוב? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:37, 31 במרץ 2019 (IDT)
מי ביקש, מישהו אצלנו? ולמה מחקו אותו בשיתוף? הקובץ נראה דומה והטמעתי אותו חזרה. אתה יכול לראות אם זה כמו הקובץ שנמחק? בורה בורה - שיחה 21:12, 31 במרץ 2019 (IDT)
הוא לא נמחק בוויקישיתוף (שים לב לשם השונה line לעומת lines) רק מקומית אצלנו. מישהו ביקש למחוק בבקשות ממפעילים. אם זה ממש חשוב לך לדעת מי, אתה מוזמן לבדוק בבקשות ממפעילים קצת לפני שעת המחיקה. אני אישית לא זוכר ואני לא חושב שחשוב לדעת מי ביקש. הדף המקומי אצלנו נוצר לפני שבועיים על ידי טל מאיר שהשתמש בקובץ מוויקישיתוף. בקיצור כפילות, צריך להשתמש בקובץ מוויקישיתוף. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 21:16, 31 במרץ 2019 (IDT)

אייך אפשר לדעת כמה עריכות יש לי? אליה צמח - שיחה 09:55, 2 באפריל 2019 (IDT)

אם השאלה היא בנוגע לזכות הצבעה, יש חפיץ שעושה את זה. אם מדובר על סטטיסטיקה כללית אז בדף התרומות למטה יש קישור "מונה עריכות" לחיצה עליו תפנה לדף בו ניתן לראות את הנתון הזה ועוד אחרים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:58, 2 באפריל 2019 (IDT)
אני לא מוצא את זהאליה צמח (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.--שלום1234321שיחה • ב' בניסן ה'תשע"ט • אם אני לא עונה תפסיקו להתעטש 12:53, 7 באפריל 2019 (IDT)

מהנייד כנראה לא ניתן לראות את זה. תנסה להכנס לקישור הזה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:43, 7 באפריל 2019 (IDT)

ביטול סדנת ויקי נתונים[עריכת קוד מקור]

שלום יונה, לצערנו בגלל מחלתה של ד"ר קרן שצמן, לא תתקיים הסדנה מחר. לסטר - שיחה 18:52, 2 באפריל 2019 (IDT)

מצטער לשמוע. Keren - WMIL מקווה שתרגישי טוב ובתקווה בסדנה בתקבע בתאריך חלופי תהיה הענות גבוהה יותר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 21:12, 2 באפריל 2019 (IDT)

היי. אם יהיה לך זמן, תוכל לעבור על זה, לבדוק שאין שגיאות? תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:57, 3 באפריל 2019 (IDT)

שלום יונה,

אתה מוזמן לעיין בהיסטוריית העריכות מהיום; משתמש מוחק שוב ושוב משפט פתיחה של מילים בודדות שמתקצר במה עוסק הערך; אם המהלך הזה לא היה סרקסטי אולי הייתי דן בכך ברצינות בדף השיחה.

זה המשפט שהוא מוחק שוב ושוב ללא הסבר הגיוני:

התפתחות הזהות המגדרית או היווצרות הזהות המגדרית היא תהליך פסיכו-התפתחותי במהלכו נוצרת זהותו המגדרית של אדם.

נראה לך הגיוני להסיר את המשפט הזה ולהשאיר במקומו משפט שבור עם בקשת מקור? לי לא ואני משוכנע שזה נעשה במטרה לגרום לערך להיראות גרוע ולא רציני. לדעתי צריך לשים סוף לחרפה הזו. 182.232.46.141 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

זה לא מדויק, בכל מקרה שחזרתי לגרסה מלפני שבוע. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:37, 3 באפריל 2019 (IDT)
שלום יונה, אני לא יודע למה אתה אומר שזה לא מדויק; מצער אותי שהמשפט הנ"ל לא נכנס לפתיח וכעת חזר מצג השווא שאותו משתמש גרם לו כאילו כלל אי אפשר לסמוך על הערך. אני מתנחם בכך שהמידע פורסם ללא הטיה מחוץ לויקיפדיה. 182.232.46.141 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
זה לא מדויק כי אני לא ראיתי שנמחק משפט פתיחה אלא רק נוספה תבנית דרוש מקור. אם פספסתי משהו, אשמח לקישור לגרסה שאתה מדבר עליה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:25, 4 באפריל 2019 (IDT)
בשמחה, ראשית, אנא ראה איך Dindia שבר את משפט הפתיחה של הערך ואחר כך שם בקשת מקור למשפט השבור. שנית, אנא ראה איך הנוסח החלופי ה"נייטרלי כביכול" למשפט השבור נמחק גם הוא (מספר פעמים על ידי Dindia וכעת על ידי נעם דובב).
כנרמז, זהו תהליך ציני שמטרתו דיכוי השיח הרציני על הנושא מתוך אידאולוגיה המקדשת זאת. 182.232.195.196 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לדעתי Cynthia Belliveau לדעתי צריך להיות "סינתיה בליבו" ולא כפי ששם הערך כיום. מה דעתך? דוד א. - שיחה 09:03, 10 באפריל 2019 (IDT)

ודאי. העברתי את שם הערך (לכתיב "סינתיה בליבו") ומחקתי את השם הקודם (הוא אפילו לא אמור לשמש כהפניה). אלדדשיחה 09:32, 10 באפריל 2019 (IDT)

הכנסת מידע רב לויקינתונים עם סקריפט או פתרון אחר[עריכת קוד מקור]

היי, התחלתי להזין את הזוכים בפרס אות אביר השלטוו. אני מסתכל באתר ומזין אחד אחד לאנשים וגם קצת מסדר את העמוד של כל אחד. אבל זה מתיש. ברור לי שאם היה איזה סקריפט שבו שם של דמות, שנת הוספה ואיזה פרס להוסיף באיזה שדה זה היה הרבה יותר נוח( כמובן עם השגות ועם חריגים שמה שלא נכנס פשוט מכניסים לבד כי לא קיימת הדמות וכו'.. ) יש חיה כזו? זה ממש יקל ואז אוכל להכניס הרבה יותר מידע. תודה Shinaimm - שיחה 17:05, 17 באפריל 2019 (IDT)

יש כלי כזה. למד אותו. אתה פשוט מזין באקסל וטוען אותו. אתה צריך הרשאה תחילה, ראה בף. בורה בורה - שיחה 17:48, 17 באפריל 2019 (IDT)

אליעזר ראוכברגר[עריכת קוד מקור]

יונה בנדלאק היקר, מתקיים דיון חשיבות בדף שציירתי על אליעזר ראוכברגר. לעניות דעתי היה נראה כי עבודה כעיתונאי במשך 30 שנה בעיתון החרדי הנפוץ ביותר יתד נאמן וכהונה כסגן וממלא מקום ראש העיר ירושלים ויו"ר הועדה המקומית לתכנון ובניה אמורה להיות מספיקה עבור זכאות לערך בויקיפדיה, בטח ובטח אחרי שיש לנו מאות ערכים על עיתונאים וסגני ראש עיר (בפרט שמתקיימים בו 2 התנאים ובנוסף הוא ממלא מקום ראש העיר ויו"ר הועדה לתכנון ובניה). לאור העלאת דיון החשיבות אני מהורהר בנושא ואשמח לחוות דעתך והמלצתך מה לעשות בנוגע לערך הזה ולשאר הערכים (עיתונאים, סגני ראש עיר). יוני דוד - שיחה 21:11, 1 במאי 2019 (IDT)

כתבת את זה שם ויש כמה שמסכימים איתך. למה פנית אלי אישית? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 22:26, 1 במאי 2019 (IDT)
יונה בנדלאק, מתנצל שלא הייתי ברור. פניתי לקבל את חוות דעתך והמלצתך בתור מפעיל מערכת האם עיתונאי וממלא מקום ראש עיר זכאי לערך או לא, ובמידה ולא - כיצד להעלות לדיון את מחיקת שאר הערכים על סגני ראש עיר ועיתונאים במטרה לשמור על ויקיפדיה כפלטפורמה מכובדת. אני מסופק כיצד צריך לנהוג. יוני דוד - שיחה 22:48, 1 במאי 2019 (IDT)
כמפעיל מערכת דעתי שווה לשלך, אני רק מבצע פעולות טכניות לפי כללים שהקהילה הגדירה. לצורך העניין לעיתונאי יש קריטריונים ומ"מ ראש עיר לא זכאי לערך. אישיות ציבורית רבת פעלים במישור המוניציפלי כן זכאי לערך והגבול אינו מוגדר כראוי עדין. לכן הפרון הוא או להגדיר כללים או לדון כל מקרה לגופו. במקרה זה כבר מתנהל דיון כך שאיני רואה בעיה כלשהי אחרת. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:26, 2 במאי 2019 (IDT)

שלום יונה, אשמח אם תוכל לעזור לי בבקשה בכמה עניינים בקשר לערך. ראשית כיצד היית מתרגם את Trouée de Belfort? שנית, האם ידוע לך על מקורות זמינים בקשר לקהילות יהודיות בצרפת? אין הרבה בשר בבית התפוצות וכרגע לא מצאתי הרבה מעבר. שבת שלום! Mbkv717שיחה • כ"ח בניסן ה'תשע"ט • 18:34, 3 במאי 2019 (IDT)

הכי קרוב שאני יכול לחשוב עליו זה מעבר בלפור או מיפתח בלפור (לא בטוח עד כמה מפתח או פתחה נמצא בשימוש במובן של עמק בין שני שרשרות הרים).
בנוגע למידע' אם אתה רוצה תקציר אולי האתר של הקונסיסטואר של צרפת יכול לסייע. למשל מידע על קהילת בלפור מצאתי גם את האתר הזה אבל אני לא מכיר את האתר. אם זה לא מספיק ואתה מעוניין בקהילות יהודיות באלזס (ואולי גם לורן), אני יכול לבדוק עם קרובת משפחה שלי שמתעסקת בנושאים האלה, אם יש מקורות מידע זמינים במשרתת. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 21:16, 4 במאי 2019 (IDT)
תודה רבה, אני אשמח אם תוכל. בקשר לעניין הגאוגרפי, אולי אביהו מכיר את המושג המקביל בעברית. Mbkv717שיחה • כ"ט בניסן ה'תשע"ט • 21:29, 4 במאי 2019 (IDT)
אני לא מכיר, אבל בהתייחס למושג המקביל באנגלית (Belfort Gap) מה דעתכם על פתחת בלפור (כמו פתחת רפיח או פתחת פולדה (Fulda Gap) בגרמניה)? אביהו - שיחה 22:33, 4 במאי 2019 (IDT)
אביהו אני מתקשה למצוא מכנה משותף בין שלושת המקרים - אם הבנתי נכון בבלפור ובפולדה מדובר במעברים-עמקים צרים באמצע אזור הררי, ואילו בפתחת רפיח נשמע מהערך שמדובר בתנאים גאוגרפיים שונים. בנוסף, המילה האנגלית Gap יכולה גם לשמש בדיוק ההפך, כמו במקרה של נתק דריין (יש לציין שבצרפתית משתמשים שם במינוח שונה). Mbkv717שיחה • ל' בניסן ה'תשע"ט • 23:02, 5 במאי 2019 (IDT)
להבנתי מדובר בכל שלושת המקרים במונח שיש לו (בעיקר, אבל לא רק) משמעות צבאית. אזור שדרכו ניתן לפלוש. אביהו - שיחה 08:01, 6 במאי 2019 (IDT)
בסדר אם כך. תודה לכם על העזרה! Mbkv717שיחה • א' באייר ה'תשע"ט • 22:18, 6 במאי 2019 (IDT)
סליחה מכם שאני ממשיך לחפור בנושא, אבל כשעברתי על קישורים פוטנציאלים לערך ראיתי כמה פעמים תרגום כ"מעבר בלפור". כמו כן, נתקלתי בערך הוויקימילוני פתחה, ממנו משתמע שזה לא המינוח המתאים כאן. אביהו, האם נתקלת בפתחת פולדה במקור עברי כלשהו? Mbkv717שיחה • ד' באייר ה'תשע"ט • 22:32, 9 במאי 2019 (IDT)
אכן ההגדרה המילונית לא מתאימה, אבל בהחלט ראיתי התייחסויות בעברית לפתחת פולדה, ראה [1] או [2], אם כי יש גם המתרגמים כפרצת פולדה. אביהו - שיחה 08:08, 10 במאי 2019 (IDT)

צעצוע של סיפור פסקול[עריכת קוד מקור]

שלום. למה העטיפה אינה בשימוש הוגן. קבלה את התיוג הנכון והיא לצורך המחשת פס הקול העברי. לא רואה בכך פסול. Goodman13 - שיחה

איזו המחשה? זה דומה מאוד לכרזה של הסרט. בויקיפדיה:רישוי תמונות/שימוש הוגן כתוב די בבירור מה מותר ומה אסור. במקרה הזה, התמונה לא הוסיפה כלום כי המידע על הפסקול העברי נמצא בערך והתמונה נמצאת בכרזה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:38, 12 במאי 2019 (IDT)
זו תמונת הפסקול כפי שהופצה בארץ. לא רואה סיבה למה היא אינה יכולה להתקיים בערך. מבקש את דעתך בנידון, Ldorfman. המשך יום טוב. Goodman13 - שיחה
כי כבר יש תמונה אחרת שגם היא בשימוש הוגן וגם בגלל שהמידע כבר קיים בערך והפסקול לא מוסיף כלום. אם היה ערך יעודי לפסקול אז כנראה שהיה מקום. בכל מקרה על מנת שמישהו יוכל להביע את דעתו הוא צריך לדעת שמדובר על קובץ:224B0DA9-5DF7-4AC6-8025-34A5D37C7230.jpeg. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:56, 12 במאי 2019 (IDT)
לא רואה פסול. אשמח שנחכה לדעת Ldorfman ונשמחך משם. Goodman13 - שיחה
אין בעיה. אפשר גם לשאול את Geagea שמבין בתחום זכויות היוצרים יותר ממני. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:20, 12 במאי 2019 (IDT)
לא מדובר בערך על שיר. קטע קול לא יכול להיות בשימוש הוגן כאן. יש בקטע קול כזה שלושה בעלי זכויות. מי שכתב את השיר, מי שהלחין את השיר ומי שביצע את השיר. לפחות לגבי אחד מהם לא מדובר בשימוש הוגן. וגם, אני מסכים עם יונה, התמונה אכן לא הוסיפה דבר שלא היה קודם ויש כבר כרזה בשימוש הוגן בערך. Goodman13, אני מציע שתסתכל בערכים מקבילים בשפות האחרות ותראה שמעבר לתמונה אחת בשימוש הוגן אין, אף על פי שמדובר בערכים מפורטים יותר. Geagea - שיחה 15:06, 12 במאי 2019 (IDT)
לא מדובר בקטע קול כי אם בתמונת הפסקול. Goodman13 - שיחה
אני מסכים עם דבריהם של יונה וגיאה. לפי הכללים, בד"כ נסתפק בתמונה אחת בשימוש הוגן בכל ערך. לגבי זה, יש יוצאים מן הכלל, אבל אלו הם ערכים בהם ברור שיש צורך ממשי בקובץ נוסף בשימוש הוגן לצורך המחשת עניין נפרד. Ldorfmanשיחה 16:19, 12 במאי 2019 (IDT)

מחיקת הפניה[עריכת קוד מקור]

שלום יונה, כמו שהסברתי במיוחד:הבדל/25478116 בכוונה השארתי את ההפניה בטיוטה:החוג לחינוך תשע"ט - המרצה הסתבך מעט ביצירת דף המיזם, והפנה את התלמידים לטיוטה - כדי למנוע בלבול מהתלמידים ומהמנחה שעשויים לגשת לדף המיזם בשם הישן השארתי הפניה. ערן - שיחה 19:57, 13 במאי 2019 (IDT)

לא ראיתי את הבקשה ותגובתך שם. שחזרתי את ההפניה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 21:04, 13 במאי 2019 (IDT)

מיזוג פריטים זהים[עריכת קוד מקור]

‏Category:New General Catalogue‏ (Q6354618) ו-‏קטגוריה:הקטלוג הכללי החדש‏ (Q1031119) הם פריטים זהים לחלוטין אבל הסקריפט של המיזוג נכשל לי. תוכל בבקשה לטפל? לידיעת משתמש:Easy n. בורה בורה - שיחה 19:56, 26 במאי 2019 (IDT)

הסקריפט עובד, רק הבעיה שיש קטגוריות שונות באותה הוויקיפדיה שמקושרים כל אחד לפריט אחר. יש לבדוק את הכפילות. דגש20:06, 26 במאי 2019 (IDT)
6354618 היא קטגוריה על הקטלוג ו־1031119 היא קטגוריה של פריטים בקטלוג. גם בעיני זה כפילות אבל יש 5 ויקיפדיות עם קטגורייות כפולות ובשתיים שבדקתי יש אפילו טעם בשתי הקטגוריות (למשל ‏רשימה של עצמים בקטלוג הכללי החדש (3001–4000)‏ (Q195568) מתאים לקטגוריה על הקטלוג ולא על הפריטים, למרות שבויקיפדיה האנגלית הם נמצאים בקטגוריה על הפריטים), כך שללא פתיחת דיונים באותם ויקיפדיות ומחיקת הקטגוריות - לא יהיה מיזוג. מה שכן, הקטגוריה העברית נמצאת במקום הנכון (גם אם השם אצלנו דווקא מתאים לשני). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 21:01, 26 במאי 2019 (IDT)
תודה. אם כך אני מציע להעביר את שם הקטגוריה לקטגוריה:עצמים בקטלוג הכללי החדש ולקשר בוויקינתונים בהתאם. בורה בורה - שיחה 21:12, 26 במאי 2019 (IDT)
הקישור הזה כבר קיים, צריך רק לשנות את שם הקטגוריה (אם ל־Easy n זה לא מפריע, שיגיד ונשנה. אם לא, אז יש לקיים דיון לשינוי שם הקטגוריה). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 21:18, 26 במאי 2019 (IDT)
אני מעדיף את השם הנוכחי והחלפתי את הקישור בוויקינתונים. אם כן משנים את שם הקטגוריה, אז היא צריכה להקרא “עצמים בקטלוג הכללי החדש” או “עצמי הקטלוג הכללי החדש” (כמו קטגוריה:עצמי מסיה). בברכה, Easy n - שיחה 22:14, 26 במאי 2019 (IDT)

יונה שלום רב, שמי טל, אני סטודנטית לתואר ראשון, ובתקופה זו אני שותפה למחקר אקדמי על תורמי תוכן לוויקיפדיה. אודה לך מאוד אם נוכל לערוך ראיון במסגרת המחקר על תרומתך לתוכן וליצירת ערכים בוויקיפדיה. הראיון הינו אנונימי, והשימוש הינו לניתוח מחקרי בלבד. אשמח מאוד לשיתוף פעולה :) תודה רבה טל אסרף 25 - שיחה 15:12, 27 במאי 2019 (IDT)

אולי במקום לקשר לדף שבו נכתב שמותר לך להניח את התואר, תקשר אותנו לדף שבו מוסבר מה זה אינג? david7031שיחה • כ"ה באייר ה'תשע"ט • 17:06, 30 במאי 2019 (IDT)

אינג' הוא קיצור של אינג'נייר או בעברית מהנדס. רישום בפנקס המהנדסים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:19, 30 במאי 2019 (IDT)
וכמו שאמר הגשש: "אינג'ניר הנצחון"... דגש20:22, 30 במאי 2019 (IDT)
אין הכי נמי, אז שחתימתך תהיה אינג.. 14:35, 11 ביוני 2019 (IDT)
הוספתי את זה לחתימה שלי כהתרסה לדיון שהתקיים שם ולכן הקישור הוא לדיון. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:21, 11 ביוני 2019 (IDT)
טוב. תהיה בריא. david7031שיחה • ט' בסיוון ה'תשע"ט • 09:51, 12 ביוני 2019 (IDT)

הודעות למשתמשים שקבצים שהעלו בשימוש הוגן נמחקו[עריכת קוד מקור]

היי יונה,

רציתי לשמוע את דעתך על הנושא. פנה אליי King G.A בדף שיחתי בטענה שמחקתי קובץ שלו שהעלה בשימוש הוגן ללא הודעה על כך בדף שיחתו. מעבר לכל העניינים בדף השיחה, הנוהל הוא למחוק קבצים בשימוש הוגן שלא נמצאים בשימוש ללא הודעה. במחשבה שנייה לאחר השיחה עם King G.A, אולי כדאי להוסיף אוטומטית הודעה כזו לצורך יידוע שמא יש השגות על המחיקה או עניינים אחרים. טכנית זה לא מסובך. פשוט אפשר להוסיף עם המחיקה שתשלח הודעה על ביצוע המחיקה למעלה הקובץ. כוונתי למקרים הללו:

  • וק:רתש ([[וק:רתש|קובץ מסומן ב"שימוש הוגן" ואינו בשימוש]])
  • וק:וש ([[וק:וש|הקובץ הוחלף בקובץ מוויקישיתוף]])

Geagea - שיחה

אין לי בעיה עקרונית עם זה. ואם טכנית זה אפשרי אז למה לא? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 22:49, 10 ביוני 2019 (IDT)

ראה השחתה קולוסלית בוויקינתונים ושחזור עמוק שלי. יש דרך לבצע הכל בעריכה אחת ולא לבטל עדכון אחר עדכון? בורה בורה - שיחה 04:13, 12 ביוני 2019 (IDT)

@בורה בורה: בוודאי. ליד כל גרסה יש כפתור restore (איפוס – בגרסה העברית), ואתה לוחץ על הרסטור שליד הגרסה שקדמה להשחתות (כמעט כמו בוויקיפדיה). דגש04:22, 12 ביוני 2019 (IDT)
יפה. וזה יחזיר הכל לגרסה זו? גם זה מסוכן... בורה בורה - שיחה 04:28, 12 ביוני 2019 (IDT)
כן. כתבתי "כמעט" כי לי לא ידוע על דרך לשחזר לגרסה X עם שינויים אחרים. למה זה מסוכן יותר משחזור בוויקיפדיה לגרסה מסוימת? דגש04:45, 12 ביוני 2019 (IDT)
זו ממש לא ההשחתה הראשונה של אותו משתמש בוויקינתונים. מה המנגנון שם לבקש חסימה? Dovno - שיחה 09:28, 12 ביוני 2019 (IDT)
בורה בורה מנגנון השחזור שם זהה לכל אתר ויקי אחר של הקרן. ניתן או לבטל עריכה אחת או לבטל הרבה עריכות של משתמש אחד אם הן האחרונות או ניתן לחזור לגרסה קדומה יותר. אם אתה חושב על רעיון אחר שיכול להיות שימושי ספציפית לוויקינתונים, אני חושב שניתן לנסח משהו ולהעלות את זה במסגרת סקר המשאלות של הקהילה שצפוי להתחיל לקראת תחילת נובמבר. ספציפית למקרה הזה, בסך הכל היה מדובר על הוספת תיאור באיטלקית.
Dovno ניתן לבקש חסימה של משתמש ב־d:Wikidata:Administrators' noticeboard ספציפית למקרה הזה חסמתי אותו לחודש (אני מפעיל גם בוויקינתונים). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:59, 12 ביוני 2019 (IDT)

לוגו מרביצי תורה[עריכת קוד מקור]

אשמח להבין מה טיב השינוי שיצרת שם. מניח שעלי ללמוד את זה. תודה. חפץ בחיים - שיחה 14:37, 12 ביוני 2019 (IDT)

חפץ בחיים מדובר על רישיון השימוש בתמונה. אתה יכול לקרוא עוד בויקיפדיה:רישוי תמונות. בגדול לוגו מותר לשימוש בשימוש הוגן רק בערך על הארגון שלו הלוגו שייך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:20, 12 ביוני 2019 (IDT)

היי. שלומך? שאלה לי אליך. למה מחקת את דף ההפניה שרלוט פלייר? אמנם בוק:הפניה כתוב שלא משאירים הפניות של כתיב חסר, אבל זו צורת כתיב די פופולרית, ולדעתי כדאי שהיא תהיה, כמו שמוזכר גם שם. התו השמיניהבה נשוחחתובנות 22:58, 17 ביוני 2019 (IDT)

אני מניח שמדובר על בקשה בבקשות ממפעילים. אני לא מכיר את התחום ולכן לא יודע מה הצורה המקובלת. אם אתה סבור שיש טעם בהפניה - אין לי בעיה. שחזרתי אותה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:49, 17 ביוני 2019 (IDT)
פניתי אליך כי ראיתי שאתה מחקת. תודה. התו השמיניהבה נשוחחתובנות 01:59, 18 ביוני 2019 (IDT)
לא טענתי שלא אני מחקתי אלא שכנראה מישהו ביקש את המחיקה בבקשות ממפעילים ואני ביצעתי את הבקשה בגלל שהפניות כאלו בדרך כלל לא נחוצות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:16, 18 ביוני 2019 (IDT)

איך מוסיפים את הפיצ'ר?[עריכת קוד מקור]

שלום יונה. לצערי כנראה לא יהיה ברירה אלא להשתמש בפיצ'ר הזה בויקימסע העברי משום שעושה הרושם כעת שאחד המשתמשים מתעקש על הטמעה של תרגום מכונה גולמי שלא נוסח מחדש. WikiJunkie - שיחה 23:24, 18 ביוני 2019 (IDT)

מניסיון, אם לא מוודאים שמשתמש לא יגרום יותר נזק מתועלת, ונותנים למשתמש להוסיף שטויות במשך אפילו רק חודש אחד... המשמעות היא אחר כך שייקח חודש לנקות את הבלאגן שיצר. כנראה שבדיוק בשביל המקרים הללו קיימת אופציית החונכות. WikiJunkie - שיחה 23:28, 18 ביוני 2019 (IDT)
יקח זמן עד שהפיצ'ר יוטמע. בוויקיפדיה לקחו שבועיים מרגע הבקשה ועד שהאפשרות נוספה. עד כמה שאני מכיר את ויקימסע בעברית אתה ודקל הכותבים העיקריים שם ולכן נראה לי שאתם צריכים להסכים שאתם רוצים את זה ולבקש את זה בפאבריקטור. כמו הבקשה של ערן עבור ויקיפדיה העברית בT222797. אם אתה רוצה להיות בטוח בתהליך באתרי ויקי קטנים אתה מוזמן לפנות ל־משתמשת:SPoore (WMF) ולבדוק איתה מה הפרוצדורה הנדרשת. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 00:04, 19 ביוני 2019 (IDT)
פניתי ל-SPoore. אני מקווה שהיא תוכל לסייע. WikiJunkie - שיחה 12:40, 19 ביוני 2019 (IDT)
תקנו אותי אם אני טועה, אבל ראיתי הודעה שעד 26 ביוני כל אתרי ויקי חוץ מוויקיפדיות יקבלו את זה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:19, 19 ביוני 2019 (IDT)
איפה ראית את ההודעה הזו? בכל מקרה, אם אתה צודק אז זה כנראה מה ש־Spoore תענה לו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:14, 19 ביוני 2019 (IDT)
לא זוכר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:34, 20 ביוני 2019 (IDT)
ככל שהבנתי, זה עלה אתמול. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:24, 21 ביוני 2019 (IDT)
WikiJunkie אתה יכול לבדוק את זה בוויקימסע? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:29, 23 ביוני 2019 (IDT)

תבנית מליחות לא עדיף אחוזים[עריכת קוד מקור]

שלום יונה, אכן לא שמתי לב שתבנית מליחות היא בפרומילים. וכיוון שאני שמתעסק במדע לא שם לב (אז בטח אדם מהישוב), ושהסימון אינו נפוץ, והאנגלית מציינת באחוזים - האם לא כדאי להמיר את התבנית של מליחות לאחוזים (ובכותרת - גרם מלח, ל-100 גרם מים)?--Avi saig - שיחה 11:55, 20 ביוני 2019 (IDT)

Avi saig זו שאלה מצויינת. אני מניח שזה היה כך כדי לחסוך באפסים. בכל מקרה, בקשות לשינוי תבניות ניתן לבקש בויקיפדיה:תבניות/אולם דיונים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:51, 20 ביוני 2019 (IDT)

דבריך במפעיל נולד[עריכת קוד מקור]

בעקבות הדברים שכתבת שם נזכרתי בפרשייה שהיתה בינינו בויקימסע. אני מתנצל אם נפגעת או שאתה פגוע עדיין מדבריי ומבקש את סליחתך. אנא אל תסרב לבקשת הסליחה. דָּנִיֵּאלשיחה • לכו לקבל את פניהם של חדשים! 19:45, 17 ביולי 2019 (IDT)

לא נפגעתי ואם זה חשוב לך אני מקבל את סליחתך. הבעיה שלי איתך זה שאתה נכנס לתוך מערכת במטרה לשנות במקום להבין בהתחלה איך זה עובד, לראות איך ואיפה אתה יכול לתרום ואז גם להעיר להאיר ולהציע שינוים. עשית את זה גם בוויקימסע וגם כאן. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:29, 21 ביולי 2019 (IDT)
רק עכשיו ראיתי את תגובתך. צר לי שהדברים הגיעו לידי כך שאיבדת בי את האמון ואתה רואה בי עורך פזיז, חוצפן ושוחר קרב. בוויקימסע לא ניסתי לשנות שום דבר. אני וויקיג'אנקי העורכים הפעילים היחידים שם ואתה יותר ממוזמן לשאול את ויקיג'אנקי האם הוא סומך עליי או רואה בי מטרד. גם כאן בויקיפדיה לא באתי לשנות את הכללים (למרות שאני בהחלט מעוניין לשנות חלק מהם, זה מאבק אבוד מראש ועל כך אתה מוכרח להסכים איתי)- ותגובתך בהחלט ביישה אותך כבודק ומפעיל מערכת. בכל מקרה- אני מעוניין לפתוח דף חדש ולשכוח מהכל. דָּנִיֵּאלשיחה • לכו לקבל את פניהם של חדשים! 20:08, 21 ביולי 2019 (IDT)
לא יודע מה דעתו עכשיו של ויקיג'אנקי, אני יודע לקרוא מה שכתוב בדף שיחתך שם. גם לשם נכנסת במלוא המרץ, ולא באופן חיובי, אולי זה השתנה. שינוי כללים הוא לא אבוד מראש, אם יש היגיון בכללים. אבל כדי להכיר את כל היתרונות והחסרונות של הכללים הקיימים והכללים החדשים שאתה חושב שהם נחוצים, צריך להכיר את האתר מספיק טוב. אופן התנהלותך כרגע אינו מראה שזה המצב, אך יתכן שאני טועה בזה. אני לא חושב שתגובתי ביישה אותי, גם כבודק וגם כמפעיל מערכת אני לא מחוייב לאהוב את אופן העבודה של כולם, וכל עוד אני לא משתמש בסמכויותי שלא כראוי, אין בה שום בעיה. שים לב למשל שאני לא מגיב בדיון בקשת ההרשאות שלך, למרות שיש לי דעה מאוד ברורה. ואם אתה רוצה לפתוח דף חדש, אתה בסך הכל צריך להפסיק עם התגובות המתגרות שלך ולהמשיך לכתוב ערכים. תאמין לי שאתה תופתע כמה מהר מפעילים שוכחים שמשתמש טוב היה פעם משתמש בעייתי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:14, 21 ביולי 2019 (IDT)

שלום יונה. התפלאתי לגלות שאתה סימנת את העריכה הזו כבדוקה. השדות לא הוספו לתבנית, ולא הבנתי למה הטמפל דאטא משתולל. דגש12:32, 21 ביולי 2019 (IDT)

זה שהיא סומנה כבדוקה זה בסדר. זה שלא שמתי לב שהשדות לא קיימים ושצריך למחוק את העריכה זה לא בסדר. תודה ששמת לב ומחקת, גם אם באיחור של חצי שנה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:37, 21 ביולי 2019 (IDT)

היית יכול לסייע לי ולתרגם את הערך לילי לעבאסי מצרפתית.[עריכת קוד מקור]

אני לא דוברת צרפתית ולא מצאתי שום חומר באנגלית..? (הערך לא ארוך מדי)

לילי לעבאסי (צר') [3]

--Midrashah - שיחה 20:56, 21 ביולי 2019 (IDT)

לא ממש. אין לי הרבה זמן לכתיבת ערכים ולכן אני בורר את הערכים שאני כותב. זמר אלג'יראי אינו ערך שהיית מעוניין להשקיע בו את הזמן שזה יקח. אני מקווה שתמצאי מישהו אחר שיכתוב את הערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 22:36, 21 ביולי 2019 (IDT)

יצרתי את התבנית עם קבוצה זו. היא מיועדת הן לבעלי ידע טכני בעדכון המערכת והן למנטרים קבועים של שגיאות הפרמטרים. אודה לך אם תצטרף כדי שנוכל לתייג אותך בקלות. תודה. בורה בורה - שיחה 04:31, 26 ביולי 2019 (IDT)

אולימפיאדת שחמט 2018[עריכת קוד מקור]

רק תזכורת ידידותית שפתחת את הערך הזה וכנראה (לפי התבנית) תכננת לעבוד עליו. Fr.dror - שיחה 13:38, 29 ביולי 2019 (IDT)

קיוויתי שמישהו ירחיב את הערך (לפי התבנית מדובר על ערך שכל מי שרוצה יכול לערוך). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:53, 30 ביולי 2019 (IDT)

ראה שגיאות בתבנית:נבחרת. בהנחה שהמידע נכון אני לא רואה איך מכניסים "תחת גיל 17" או "תחת גיל 20". כי צעירה=כן הולך לברירת מחדל 21. קשה לי להאמין שזה צץ פעם ראשונה. מה עשו במקרים דומים? בורה בורה - שיחה 17:33, 29 ביולי 2019 (IDT)

קישרו ידנית לנבחרת בגיל 17 או 20 ולא דרך התבנית. בכל מקרה לדעתי אין ערכים על נבחרות כל כך צעירות, אולי רק לישראל. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 21:00, 30 ביולי 2019 (IDT)

קטגוריות מקבלי או מעוטרי עיטורים[עריכת קוד מקור]

היי יונה, האם אתה בטוח שהסוגיה איננה צריכה להידון במזנון? לא מדובר בקטגוריה אחת או שתיים אלא עשרות קטגוריות כנראה. עמירם פאל - שיחה 17:18, 31 ביולי 2019 (IDT)

אם מדובר על עשרות תתי קטגוריות, אז דיון בדף הקטגוריה אמור להספיק. אם לא, אז יש להעביר את תחילת הדיון מדף השיחה של הקטגוריה למזנון ולהמשיך שם ולא לפצל את הדיון למזנון ולדף שיחת הקטגוריה. מה שאני ראיתי והבנתי זה שאתה רוצה להפנות עוד כותבים לדיון שמתנהל ואם זה כך אז המקום הוא לוח המודעות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:54, 31 ביולי 2019 (IDT)

האם לא הצהרת שגם אתה בקבוצה? אם כן, אנא הוסף עצמך. בורה בורה - שיחה 12:06, 23 באוגוסט 2019 (IDT)

אכן. הוספתי את שמי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:45, 24 באוגוסט 2019 (IDT)

הדף "הנוסחה" ממשיך להימחק ואני מתקשה להבין איך אוכל לשנות אותו כדי שיתאים יותר למערך כאן[עריכת קוד מקור]

מזה אין ספור ניסיונות של פרסום הערך הראשון שלי בויקיפדיה כשלו. אני מבקש כל עזרה אפשרית לערוך אותו כדי להגישו ולצרפו למאגר, זו הטיוטה שלו: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:Legopart/%D7%94%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%97%D7%94

תודה ארתור Legopart (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אני רואה שכבר היגיבו שם. תתחיל מזה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:32, 27 באוגוסט 2019 (IDT)

נתוני חברת תעופה אינם מוצגים מחוץ למרחב הערכים[עריכת קוד מקור]

AOM פראנס איירליינס
בואינג 737-500 של החברה
בואינג 737-500 של החברה
נתונים כלליים
תקופת הפעילות 1991–2001 (כ־10 שנים) עריכת הנתון בוויקינתונים
מיקום המטה צרפתצרפת פריז, צרפת

משהו מוזר. למרות שאני שם את נתוני qid, נתוני חברת תעופה אינם מוצגים. מה שמחוץ לתנאי בתבנית כן מוצג. הסבר? פיתרון? בורה בורה - שיחה 18:52, 1 בספטמבר 2019 (IDT)

אני יכול לשער ש־QID משתמש את יחידה:תבנית מידע וברגע שאתה משתמש בproperty אז הוא לא מקבל את ה־QID. אבל זו הערכה, מי שצריך לתת תשובה הוא כותב היחידה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:58, 1 בספטמבר 2019 (IDT)
תודה. נראה כמה זמן הליקוי הזה ישאר... בורה בורה - שיחה 16:47, 3 בספטמבר 2019 (IDT)
אם תפתח יחסי עבודה טובים עם יוצר התבנית, אני מניח שמהר יותר מאם תמשיך להתנגח איתו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:39, 3 בספטמבר 2019 (IDT)

משתמש:Seyegd/התיקון הגרגוריאני[עריכת קוד מקור]

למה מחקת אותו והשארת את משתמש:Seyegd/תאריך לועזי ומשתמש:Seyegd/תאריך לועזי/ימים שמשתמשים בו וגם הועברו? יוסף יצחק-שיחה, ג' באלול ה'תשע"ט. 13:06, 3 בספטמבר 2019 (IDT)

כי את האחד ראיתי ואת השניים האחרים לא. האם אתה עוד צריך את הדפים האלה במרחב המשתמש שלך או שלאחר שהעברת למרחב תבנית אז אין לך בהם צורך? אם התשובה היא שאין לך בהם צורך אז נא בקש בצורה מסודר בויקיפדיה:בקשות ממפעילים את מחיקת כל דפי המשנה שאתה לא צריך יותר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:09, 3 בספטמבר 2019 (IDT)
כל עוד לא אישרו את התבניות באופן סופי אני עדיין צריך אותם (כולל זה שמחקת). כשאסיים לעבוד על כל מה שאני מתכנן אוכל לבקש למחוק את המיותרים. יוסף יצחק-שיחה, ג' באלול ה'תשע"ט. 13:14, 3 בספטמבר 2019 (IDT)
שחזרתי אבל לא ברור לי מה אתה מנסה להשיג בכך שיצרת שני עותקים של אותו דבר. אם תשנה אחד מהם, השני לא ישתנה ולכן הסרת ההפניה היא טעות, גם אם אתה רוצה לשמר כרגע את הדפים במרחב המשתמש. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:18, 3 בספטמבר 2019 (IDT)
יותר נוח לי כשיש שני עותקים, ככה אני יכול לשנות אחד לצורך בדיקה בלי להסתכן בבאגים. הצורך לשנות כמה עותקים במקביל לא מכביד עלי. יוסף יצחק-שיחה, כ"ט באלול ה'תשע"ט. 16:10, 29 בספטמבר 2019 (IDT)

מה קורה עם זה? אתה מטפל בזה? נמצא בקשר עם הכותב המקורי? Ranbarשיחהבואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן 14:57, 8 בספטמבר 2019 (IDT)

לא יודע מה קורה עם זה. אני לא הייתי בקשר עם היוצר. למה אתה שואל? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 19:59, 8 בספטמבר 2019 (IDT)
הייתי מעוניין לקדם אותו למרחב הערכים. חשבתי לכתוב עליו בעצמי וגיליתי שיש טיוטה. ראיתי שהתעסקת עם זה וחשבתי שאולי יש לך גם קשר עם המחבר המקורי. Ranbarשיחהבואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן 20:12, 8 בספטמבר 2019 (IDT)
לא התעמקתי רק סידרתי קצת את משפט הפתיחה. מבחינתי אם הטיוטה לא טובה מספיק ואתה רוצה לכתוב מחדש אתה מוזמן לעשות את זה. אם כי היא נראה נרחבת למדי ואולי יהיה קל יותר לערוך אותה. לשיקולך, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:17, 8 בספטמבר 2019 (IDT)

ויקיפדיה:הבהרות משפטיות[עריכת קוד מקור]

אהלן. מדוע הסרת את הבקשה מדף הבקשות ממפעילים? הקישור שבתחתית הדף עדיין מוביל לדף הלא-קיים ויקיפדיה:הבהרות משפטיות, לפחות מהמחשב שלי. אני מניח שהקישור צריך להיות לדף ויקיפדיה: הבהרה משפטית, אבל אני לא בטוח היכן צריך לתקן: בהודעת מערכת בוויקיפדיה העברית, ב-transltewiki, במדיה-ויקי וכו'. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו15:37, 13 בספטמבר 2019 (IDT)

שמזן בתחתית איזה דף? אני לא רואה שום בעיה. אשמח להפניה לדף בו יש בעיה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 22:52, 14 בספטמבר 2019 (IDT)
בתחתית כל דף (בתצוגת מחשבים, ממש הכי למטה). יש שם מספר קישורים: "מדיניות הפרטיות", "אודות ויקיפדיה", "הבהרות משפטיות", וכו'. הקישור להבהרות משפטיות שבור. גם לי אין מושג מאיפה בהגדרות הממשק זה מגיע. Dovno - שיחה 23:00, 14 בספטמבר 2019 (IDT)
אוקיי. Amire80 במצב "הצגת הודעות מערכת" אני רואה שמדובר על Disclaimers. האם יתכן שהעריכה הזו ב־translatewiki.net שינתה הפניה תקינה לויקיפדיה:הבהרה משפטית לדף הלא קיים ויקיפדיה:הבהרות משפטיות?
Dovno, שמזן (ואחרים) בהנחה שזו הסיבה, האם נראה לכם שעדיף להחזיר לקישור הקודם או שאולי ליצור הפניה או להעביר את הדף לשם בצורת הרבים? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:16, 14 בספטמבר 2019 (IDT)
בהינתן תוכן הדף והשימוש שעושים בו בתחתית העמודים, נראה לי ש"הבהרות משפטיות" עדיף על "הבהרה משפטית". Dovno - שיחה 23:22, 14 בספטמבר 2019 (IDT)
נדמה לי שאני מבין מה קרה.
אני שיניתי את התווית של הקישור הזה, שמוצגת לאנשים, למען האחידות עם אנגלית. באנגלית כתוב disclaimers ברבים, אז כתבתי גם בעברית ברבים.
מאוחר יותר rotemliss שינה את יעד הקישור ככה שיהיה זהה לתווית, ואז הקישור נשבר.
כולם מוזמנים לתקן אותי אם אני טועה עד כאן.
הפתרונות הם:
דעות? --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 14:21, 15 בספטמבר 2019 (IDT)
אני בעד שינוי השם. הדף מכיל מספר סוגים של הבהרות, וכן האחידות עדיפה. אולי כדאי להעביר את הדיון מכאן לדף השיחה של דף ההבהרות עצמו (עם תבנית "שינוי שם"). Dovno - שיחה 14:37, 15 בספטמבר 2019 (IDT)
אני גם מעדיף את צורת הרבים (פתרון "הכי טוב"). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 22:10, 15 בספטמבר 2019 (IDT)
כל עוד נמצא פתרון, פחות חשוב לי מהו. אני מבין את ההעדפה לצורת הרבים. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו14:32, 16 בספטמבר 2019 (IDT)

או.מ.י.ק.ה[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:או.מ.י.ק.ה. - ההתאחדות הלאומית היהודית-הונגרית לתרבות

שיחה:עובד קראוס[עריכת קוד מקור]

שלום רב יונה, אני פונה אלייך כי ראיתי שערכת מספר שינויים בטיוטה של קראוס. האם אפשרי לבקש שתקח חלק בדיוק המתחולל שם במידה ואתה חושב שאכן הוא עובר את רף החשיבות? לפי מה שהבנתי, זקוקים לויקיפד אחד וזה באמת מוזר (לי אישית) שאנחנו בשלב כזה ולאור ערך אולטרא קצרצמר אשר מישהו העלה לפני 12 שנים.. בקיצור, לא אלאה אותך בפרטים ופשוט אשמח אם תוכל לקחת חלק ולתמוך, תודה! Gamkra - שיחה 11:06, 16 בספטמבר 2019 (IDT)

במסגרת פעילותי בוויקיפדיה, אני עובר על ערכים במרחב טיוטה ומשפר אותם. זו הסיבה שראית עריכה שלי. אין לי שום מושג האם יש לו חשיבות או לא. נראה שהוא עשה הרבה דברים אבל בכל אחד מהם הוא לא עובר את רף החשיבות. האם כל הפעילויות יחד מהווים חשיבות מספקת? אני לא יודע ולכן אני גם לא מגיב שם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:11, 16 בספטמבר 2019 (IDT)

איך מבקשים חסימה?[עריכת קוד מקור]

שלום, תודה על כך שחסמת את המשחית של דף השיחה שלי.
כתבת בתקציר העריכה: "להבא נא לבקש בדף עצמו ולא בדף השיחה". האם לבקש בדף וק:במ עצמו? לא בדף השיחה של וק:במ? אבל וק:במ נראה לי דף של הנחיות כלליות שאמור להישמר כפי שהוא, לא דף של דיונים. האם בכל זאת לעשות "עריכת קוד מקור" ולהוסיף את הבקשה בוק:במ עצמו? תודה, Ehud Amir - שיחה 14:57, 16 בספטמבר 2019 (IDT)

ארשה לעצמי להידחף ולענות במקום יונה: כן, כדאי לבקש בדף עצמו. ההנחיות שלפני כל פסקה נועדו רק לסייע למבקש הבקשה. המצב שבו בדף הבקשות ממפעילים אין בקשות הוא האידיאלי, אבל לרוב אין זה כך כיוון שמשחיתים יש רבים. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו15:32, 16 בספטמבר 2019 (IDT)
תודה רבה! Ehud Amir - שיחה 15:50, 16 בספטמבר 2019 (IDT)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
טוב, במשך 20 שנים לפחות חיפשתי כוכב שיתאים למה שעשית.

תודה לך על העזרה בכתיבת הערך מוקדמות מונדיאל 2022, עצם העובדה שהערך קיים היא בזכותך. צריך בשביל אנשים כמוך כוכב העוזרים אופיר - דבר איתי! - הזכר אותי בתגובתך 22:58, 21 בספטמבר 2019 (IDT)

תודה אבל כבר יש לי ניסיון. עשיתי את זה גם למוקדמות 2018. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:07, 21 בספטמבר 2019 (IDT)

האם אתה מוכן להשתתף בניסוי?[עריכת קוד מקור]

mw:Multilingual Templates and Modules. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 19:58, 24 בספטמבר 2019 (IDT)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
פועלך מרשים ביותר

יישר כוח בהערכה Sand box - שיחה 00:13, 3 באוקטובר 2019 (IDT)

הצבעת שחזור[עריכת קוד מקור]

שלום יונה, אשמח אם תוכל להצביע בעד שחזור הערך: שיחה:אילן תמיר עבדתי קשה על השכתוב שלו וכעת רק נותר עורך אחרון שיאשר הצבעת שחזור. תודה.Chen s.b.p - שיחה 12:04, 4 באוקטובר 2019 (IDT)

צר לי אך איני מאמין במוסד ההצבעות בויקיפדיה העברית ואיני חותם על שום פתיחת הצבעה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:08, 4 באוקטובר 2019 (IDT)

היי, מאחר ואתה מפעיל וביקרת אצלי הבוקר, אשאל אותך: מה אני אמור לעשות עם הערך הזה?

באופן רגיל הייתי עורך אותו ומסדר אותו שיראה כמו ערך רגיל בויקיפדיה, אבל כתוב למעלה שמדובר בתחרות עורכים, כך שאני אמור אולי למען התחרות להשאיר אותו כפי שהוא? נילס אנדרסן - שיחה 12:06, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

הערך נמצא בשלבי עריכה כמו מישהו ששם {{בעבודה}} (שים לב גם לדימיון בעיצוב התבניות, זה בכוונה). לכן מה שצריך לעשות זה לתת לעורך לסיים את העבודה על הערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:31, 23 באוקטובר 2019 (IDT)
אוקי תודה נילס אנדרסן - שיחה 12:38, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

אינפקטד מאשרום[עריכת קוד מקור]

היי, אשמח שתתערב בעריכה שלי שנעשתה בדף אינפקטד מאשרום, הסרתי את הדיסקוגרפיה שהייתה שמה שכללה מלא מידע שאינו ראוי לערך הראשי של הרכב המוזיקלי ולכן הוא הוסר כרגע על מנת שמישהו יפתח ערך מורחב לחברי ההרכב ושהערך לא יראה כפי שנראה בצורה שאינה ראויה לויקיפדיה, אך משתמש אחד החליט שהביטול עריכה שלי לא ראוי ומשחזר שוב ושוב את המידע. שמח לעזרתך... King G.A - נא הקלד לשיחה 12:15, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

מכיוון שאני הוא ה"משתמש האחר", אבקשך לשים לב מהי הגרסה היציבה בערך ומי מחזיר את הערך לגרסה שאין עליה הסכמה (קרי, מלחמת עריכה) Eladti - שיחה 12:16, 23 באוקטובר 2019 (IDT)
יונה בנדלאק, אשמח אם תתן את דעתך בדיון.. King G.A - נא הקלד לשיחה 12:50, 23 באוקטובר 2019 (IDT)
King G.A אתה צודק שיש בפסקה של הדיסקוגרפיה מידע רב, יחסית לשאר הערך ועדיף אם המידע לא היה מוצג בערך אלא בתמציתיות. אבל כל עוד אף אחד לא כתב ערך על דיסקוגרפיה - אין סיבה למחוק את המידע מהערך הראשי. אולי אפשר לקפל אותו בטבלה או משהו בסגנון. ובנוגע להרכב המוזיקלי, זה לא חלק חשוב מהערך על הלהקה? אני לא זוכר שנתקלתי בערך על הרכב להקה אבל יתכן ויש (התחום המוזיקלי אינו בראש מעייני)
Eladti כמו לטנגו גם למלחמת עריכה צריך שניים כל אחד היה יכול להפסיק את מלחמת העריכה ולבקש ממפעיל להתערב. את דעתי שיש לנהוג באותה צורה בכל המעורבים למלחמת העריכה כבר כתבתי במספר מקומות, אז לא כדאי שתבוא אלי לקבל סעד לכך. הטיעון שיש לדון על מחיקת 10K הוא טיעון סרק, יש להסביר למה המידע צריך להיות בערך או למה לא גודלו לא רלוונטי. ואם נכנס ספציפית לערך (את המידע הזה אני אעתיק גם לדון שפתחתם בדף השיחה של הערך) אז המידע כל הדיסקוגרפיה תופס כ־40% מהדף וזה ארוך מידי ביחס לנושא הערך וצריך לחשוב איזה מידע שם מיותר (לדעתי, קליפים לא צריך להיות שם כי המידע של השירים כבר נמצא בפסקה אחרת. זה מידע שניתן לפרטו בערך יעודי אבל לא בערך על הלהקה. אותו דבר בנוגע ל"סינגלים ששוחררו מתוך אוספים / אלבומים שונים"). בנוסף, יש שם שימוש בעטיפות של אלבומים. התמונות האלה הם בשימוש הוגן רק בערך של האלבום ולא של הלהקה ויש להסירן ולהסתפק בשורה של שנה ואלבום, כמו בשאר המידע שם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:58, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

אני גם גר בגילה, אנחנו שכנים! א. א. אינסטלציה - שיחה 19:13, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

וכמו עוד 30 אלף איש. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:26, 23 באוקטובר 2019 (IDT)

הצבעת מחלוקת על תבנית:אירוויזיון 2019[עריכת קוד מקור]

היי. אני רוצה להפנות את תשומת ליבך לכך שאחרי שהצבעת, נוספה להצבעת המחלוקת הנ"ל אפשרות הצבעה נוספת, לבקשת אחד המשתתפים. אז קח זאת בחשבון, לשיקול דעת, האם ברצונך להשאיר את הצבעת כמו שהיא כעת, או לשנותה בעקבות אפשרות ההצבעה החדשה. שים לב שההצבעה מסתיימת ביום שלישי, ה-12 בנובמבר, בשעה 23:04. בברכה, יוניון ג'ק - שיחה 23:39, 6 בנובמבר 2019 (IST)

ראיתי, תודה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:18, 7 בנובמבר 2019 (IST)

אודה לחוות דעתך[עריכת קוד מקור]

שלום יונה בנדלאק
הערך ח'אלד אבו טועמה הוא קצרמר.
אני רוצה להוסיף לו את הטקסט דלהלן, וחשוב לי לשמוע את עמדתך האם יש לזה חשיבות אנציקלופדית:
ב-2018 פרסם טועמה בג'רוזלם פוסט מאמר הסוקר את מצב הקשרים בין העולם הערבי למדינת ישראל, וכתב כי 'הפלסטינים מתאמצים להמשיך ולהחזיק את מדינות ערב כבנות ערובה לדרישותיהם הבלתי-סבירות' וכי 'בכל הנוגע ליחס לישראל, קשה להבחין בין פת"ח לחמאס'.[4].
בתודה בן נחום - שיחה 16:32, 21 בנובמבר 2019 (IST)

האם המאמר הזה שלו מתאר את דעותיו? האם הוא מביע את דעתו על נושאים אחרים גם כן ואופן קבוע? אני לא מכיר אותו אבל קשה לי להאמין שמאמר משנה שעברה היא מה שמתארת את דעותיו של עיתונאי שפועל כבר 30 שנה. כך שאני לא חושב שיש מקום לזה. אם אתה מתכוון לאסוף את דעותיו במגוון נושאים וליצור מזה פסקה שבין השאר תכלול גם את המאמר שהבאת (כאמור, אם זה דעה שהוא משמיע באופן קבוע ולא אמירה חד פעמית) אז יהיה לזה מקום. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 19:43, 21 בנובמבר 2019 (IST)
תודה לך, יונה בנדלאק. כך אעשה!
אמור נא לי בבקשה, כמה "שאילתות" מסוג זה אפשר לשאול אותך ביום/שבוע בלי שזה יכביד עליך? בן נחום - שיחה 20:54, 21 בנובמבר 2019 (IST)
לשאול תמיד אפשר, אני לא מתחייב לענות במהירות הזה כל פעם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 22:59, 21 בנובמבר 2019 (IST)

רשימת תפוצה "חדשופדיה"[עריכת קוד מקור]

היי, רציתי להזמין אותך לצרף את עצמך לרשימת התפוצה של מיזם "חדשופדיה", (בקישור הזה) שמטרתו לתת תקציר של ידיעות חשובות בויקיפדיה (לערך המלא). הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) 20:25, 21 בנובמבר 2019 (IST)

לא תודה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 22:53, 21 בנובמבר 2019 (IST)

אודה לחוות דעתך[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב יונה.
בערך משפחה חד-הורית יצרתי את הפיסקה "השפעה על הילדים הגדלים במשפחה חד-הורית" בה הוספתי מידע משמעותי וחשוב (בעיני) לערך, אך הוא הוסר כולו בנימוק לא ברור (בעיני).
לפני שאפתח דיון ב'דף השיחה' של הערך, חשוב לי לדעת את לדעתך מתאים להכניס את התוכן דלהלן או חלק ממנו לפיסקה הנ"ל (אחרת ארד מכל הנושא ולא אפתח דיון בדף השיחה):

במחקר אין הכרעה חד-משמעית על טיב ההשפעה של גדילה במשפחה חד הורית.
בשנות ה-70 חוקרים רבים סברו שחיים במשפחה חד הורית כלל אינם פוגעים בילדים, ואפילו יכולים להיטיב עימם.
לעומת זאת מחקרים רבים משנות ה-90 ואילך מצביעים על כך שמבחינה סטטיסטית ילדים שגדלים במשפחה חד-הורים נמצאים בסיכון גבוה באופן משמעותי; סיכון כפול לנשירה מבית הספר וסיכון גבוה להישגים לימודיים נמוכים, סיכון גבוה להתפתחות בעיות התנהגותיות, סיכון כפול לחיות מתחת לקו העוני בתקופת הבגרות וסיכוי נמוך יותר לשמור על יציבות נישואיהם בעתיד.
מחקר נוסף שבדק את נתוני הפשיעה בארצות הברית משנת 1975 ואילך בקרב צעירים, מצא כי רוב מובהק מתוכם גדלו במשפחה שאין בה שני הורים[5].
תודה רבה בן נחום - שיחה 09:48, 28 בנובמבר 2019 (IST)
בתור מי שביטל את העריכה אציין שתמיד אפשר לדון ואם לא מבינים את נימוק הביטול אפשר לשאול את המבטל. אולם למטרות ההתייעצות כאן, אחזור על עיקרי הנימוק: "אי אפשר לבסס פרק כל כך חשוב ומורכב על טור דעה של מישהו אחד והמחקרים שהוא בחר לציין". המחקרים המסויימים האלו נבחרו על ידי כותב הטור ואין לנו מקור אובייקטיבי עליו אפשר להסתמך שאומר שהם מייצגים את דעת החוקרים בתחום. בפרט כאשר הפרק נכתב מראש מתוך תמיכה בגישה מסויימת: "בשנות ה-70 חוקרים חשבו X, ואילו בשנות ה-90 חשבו Y (דעתו של כותב הטור שפותח בכך שהוא מגיע מתוך כך שכתב ספר על השקפתו של רב מסויים על הנושא)". Dovno - שיחה 10:44, 28 בנובמבר 2019 (IST)
יונה, כאמור אודה לחוות דעתך, וביחס לטענת Dovno, אודה מאוד אם תחווה דעתך אם רצוי להתחיל ממקור אחד אליו (יש לקוות) שיווסתו עוד ועוד מקורות (להבנתי כן נבנתה ונבנית ויקיפדיה שלנו) או שעדיף בשלב הזה להשאיר את הערך בלי כלום... בן נחום - שיחה 11:38, 28 בנובמבר 2019 (IST)
במקרה כזה, כפי שכתבתי, עדיף שלא יהיה פרק כזה מאשר יהיה כתוב באופן בלתי אנציקלופדי ומטה לפי דעת כותב מאמר יחיד - הנושא מורכב וחשוב. כפי שכאשר מישהו כותב ערך חדש שאינו נייטרלי או מאוזן מספיק אנחנו מעבירים לטיוטה עד להרחבתו ולא משאירים במרחב הערכים כי "עדיף שיהיה כתוב משהו מאשר כלום". Dovno - שיחה 11:42, 28 בנובמבר 2019 (IST)
אני לא מתיחס לענין כי אני גם חושב שצריך לדון על כך בדף השיחה של הערך. מה שכן Dovno הטיעון שלך שולל את כל המקורות שהן כתבות עיתונאיות (למעט בידיעות על אירועים) כי הרוב המוחלט של העיתונאים יציג את הנושא מנקודת מבטו (הטיעון למשל שולל את רוב הקישורים בנישואים פתוחים#קישורים חיצוניים). הפתרון הוא כמובן לאזן פסקאות כאלו עם כמה נקודות מבט, אבל כאמור את הדיון יש לנהל בדף השיחה של הערך.
בן נחום לא ככה נבנת ויקיפדיה. אם כל אחד כותב את נקודת המבט שלו מקבלים ריבים, מלחמות עריכה ובזבוז זמן בדיוני סרק. בוויקיפדיה השאיפה היא להביא נקודת מבט ניטרלית ובמקרה כמו המתואר אז להציג את מגוון המחקרים הקיים ולא רק מחקרים מצד אחד ולקוות שמישהו אולי בעתיד יוסיף את נקודת המבט השנייה. ובהערת אגב, ערכים מהסוג אני אינם מעניינים אותי לתרום בהם. יש בהם יותר מידי נושאים סובייקטיבים ואני מעדיף לא להכנס אליהם. אומנם הצעתי בדיון בבירורים שכאי שתתיעץ עם מישהו אבל אני לא חושב שאני צריך ליות המישהו הזה (ואני גם לא רוצה) אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:07, 28 בנובמבר 2019 (IST)
לא שללתי שימוש כמקור. באותה מידה הייתי טוען נגד כתיבת פרק/ערך אנציקלופדי על הנושא המורכב "השפעה על הילדים הגדלים במשפחה חד-הורית" אם היה נכתב בלבדית על בסיס טור דעה בודד ב-ynet או ב"הארץ" או בכל עיתון אחר. Dovno - שיחה 12:16, 28 בנובמבר 2019 (IST)
תודה על התייחסותך. אני מכבד אותה ואתייעץ בעניין הזה עם מישהו אחר...
יש סוגים ספציפיים של ערכים שכן מעניינים אותך ולגביהן כן תסכים לייעץ לי? --בן נחום - שיחה 12:22, 28 בנובמבר 2019 (IST)
ערכים בעולם החי, ערים ומקומות גאוגרפיים בארץ ובעולם, מדעים (בעיקר מתמטיקה), ספורט (בעיקר כדורגל, כדורסל ושחמט) וכדומה. אתה מוזמן לראות את רשימת הערכים שיצרתי בדף המשתמש שלי ולהסיק את תחומי העניין שלי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:41, 28 בנובמבר 2019 (IST)

תוכל לסדר שאם לא נתנו פרמטר ראשון הוא לוקח כברירת מחדל את ‏מזהה קבר באתר Find a Grave‏ (P535). תוכל לתת דוגמה בתבנית את יוזף שמידט שהוספתי תוכן בוויקינתונים. בורה בורה - שיחה 08:26, 2 בדצמבר 2019 (IST)

בורה בורה בוצע בוצע. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:09, 2 בדצמבר 2019 (IST)
תודה. בורה בורה - שיחה 09:10, 2 בדצמבר 2019 (IST)

סיוע בערכים[עריכת קוד מקור]

היי יונה תוכל לעזור לי להרחיב את הטיוטות שכתבתי ולהעביר אותם למרחב הערכים.

יש הרבה ערכים. יהודה אמיר (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום רב, אין לי הרבה זמן אז אני לא יוגע אם הצליח לסייע לך בזה. אני ממליץ שתמצא מישהו אחר. בכל מקרה, אשתדל לקרוא את הטיוטות שיצרת. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:30, 5 בדצמבר 2019 (IST)
יהודה אמיר אני ממליץ לך לעבור על ויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים/בעלי חיים שם תוכל לקרוא ולראות איך צריך להיראות ערך על טקסון. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:34, 5 בדצמבר 2019 (IST)

היי. אולי יעניין אותך הדף הזה, המציע מדיניות למקרה שאתר ויקי מסויים ירצה להשתמש בה. m:Partial block model policy. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 02:05, 10 בדצמבר 2019 (IST)

תודה על ההפניה ועל התרגום. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 21:14, 10 בדצמבר 2019 (IST)

תסכים לסייע לי פעם בשבוע?[עריכת קוד מקור]

ליליה טוב יונה,
בעבר הסכמת באדיבותך לייעץ לי בתחומים: בעולם החי, ערים ומקומות גאוגרפיים בארץ ובעולם, מדעים וספורט. בינתיים הוטלה מגבלה קשה על האפשרות שלי לתרום לויקיפדיה אבל נאמר במפורש שאין כל מניעה שאבקש ממשתמש לאחר להכניס את התוכן למרחב הראשי אם התוכן בעל חשיבות בעיניו.
האם תסכים שפעם בשבוע אציג לעיונך פיסקה שלדעתי ראויה להיכלל בערך מסויים ועוסקת באחד התחומים הנ"ל, וככל שהיא (או חלק ממנה) יהיה בעל חשיבות בעיניך - תכניס אותה בעצמך לאותו ערך? בן נחום - שיחה 20:10, 12 בדצמבר 2019 (IST)

אם תשתדל שלא יהיו יותר מידי ערכים. אין לי הרבה זמן כך שאני לא יכול להתחייב לקרוא הרבה מאמרים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:24, 12 בדצמבר 2019 (IST)

בדיקת צרפתית[עריכת קוד מקור]

שלום,

אם אני זוכר נכון, אתה יודע צרפתית הרבה יותר טוב ממני.

תוכל בבקשה לעבור על הדף הקצרצר mw:Global templates/Proposed specification, short version/fr ולתקן אם יש שם שטויות? הרוב שם תורגם על־ידי דוברים ילידיים, אבל אני הרשיתי לעצמי לעשות שם כמה תיקונים, ואני מקווה שהם לא היו קלקולים :)

תודה! --אמיר א׳ אהרוני {{🌎🌍🌏}} שיחה 22:41, 24 בדצמבר 2019 (IST)

נראה לי בסדר. ראיתי גם שמשתמש אחר עבר אחריך ותיקן כמה דברים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:53, 25 בדצמבר 2019 (IST)
תודה! --אמיר א׳ אהרוני {{🌎🌍🌏}} שיחה 21:00, 28 בדצמבר 2019 (IST)

😍 יומולדת!שמח 😍 דגש חזק - שיחה 23:47, 30 בדצמבר 2019 (IST)

מ ז ל ט ו ב ! Mbkv717שיחה • ג' בטבת ה'תש"ף • 06:44, 31 בדצמבר 2019 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) 14:26, 31 בדצמבר 2019 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! אלעדב. - שיחה 14:49, 31 בדצמבר 2019 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! ! Bon anniversaire! יומולדת שמח! Ewan2 - שיחה 15:35, 31 בדצמבר 2019 (IST)
מזל טוב :) שמזן (שיחה) • ערכי בראבו15:38, 31 בדצמבר 2019 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:45, 31 בדצמבר 2019 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! --Assayas - שיחה 07:50, 1 בינואר 2020 (IST)

תודה לכולם. שנה פוריה שתהיה לי ולכולם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:23, 1 בינואר 2020 (IST)

מ ז ל ט ו ב ! בברכה. ליש - שיחה 18:44, 1 בינואר 2020 (IST)
גם ממני, מזל טוב לאחד האלופים של האתר הזה :) --אמיר א׳ אהרוני {{🌎🌍🌏}} שיחה 13:56, 2 בינואר 2020 (IST)

הפניה החד-שבועית שלי[עריכת קוד מקור]

לילה טוב יונה בנדלאק,
כתבת שאני יכול לפנות אליך בנושא "מדעים".
להבנתי יש חשיבות אנציקלופדית להציב בערך עודד כרמלי בפיסקה "קישורים חיצוניים", מאמר מעמיק של נשוא הערך בנושא משבר האקלים. אם גם אתה סבור כך, בבקשה תעתיק לשם את המאמר דלהלן:

תודה רבה בן נחום - שיחה 18:28, 8 בינואר 2020 (IST)
המאמר לא מדבר על משבר האקלים אלא על הצורך בהרתמות כולם לטיפול במשבר האקלים ושזו לא סוגייה של ימין או שמאל. המאמר מעניין אבל השאלה היא האם זה נושא חשוב בכתיבתו או לא, על זה אני לא יכול לענות. אם אתה סובר שכן, אתה מוזמן להוסיף את המאמר לרימת המאמרים שלו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 20:37, 8 בינואר 2020 (IST)