שיחת משתמש:יוסי ששש

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום יוסי ששש, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, DGtal 13:55, 25 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

תקרא את הכללים ותנהג לפיהם, ואז לא תיחסם. בברכה, ינבושד.

התייעצות

שלום, ראיתי שאתה חדש ורציתי להתעייץ איתך. מישהו פעם הוסיף לערך מכולת את המשפט הזה אבל התוספת שלו הורדה. לדעתך יש להחזיר אותה? pacmanשיחה 14:09, 25 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

נקע

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, סקרלט 14:10, 25 באוגוסט 2006 (IDT) אין לי מושג למה הערך נמחק, זה נראה לי קצת משונה, אפשר להגדיר את הערך כקצרמר, או טעון עריכה.[תגובה]

אך זה עוד כלום לעומת החסימה שחסמתם אותי, כי אני מזוהה עם "יוסי מהסופרמרקט", הגם שבשם משתמש שלי הקודם יוסי מהסופרמרקט כתבתם שאוכל להחליף שם משתמש. חשבתי אולי קרה איזה טעות או משהו וניסיתי שם משתמש חדש דוד מהמכולת, אך שוב חסמתם אותי.

למדתי מזה שאתם לא רוצים אותי הגם שתוכלו לראות מהערך נקע שבאמת ובתמים רציתי לתרום, אך אתם לא רוצים אותי, אין שום בעיה, יש לי מינימום של כבוד עצמי כדי לא להשאר פה.

תהיו בריאים חברה..........יוסי ששש 03:11, 27 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]