שיחת משתמש:מאיר מ/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

באג בבוט ישובים[עריכת קוד מקור]

נראה לי שיש בעייה עם בוט הישובים - בכמה ישובים כמות התלמידים קטנה מ10!!! ברכסים יש 2 תלמידים. בשוהם יש 4 תלמידים... (אבל בערים הגדולות לא מצאתי שגיאות). ערן 23:26, 30 מרץ 2004 (UTC)

מצאתי את הבאג. אני אחשוב איך לטפל בו.
מאיר מ 11:09, 2 אפר' 2004 (UTC)

היי מאיר,
זה בטח לא המקום הנכון לפנות אליך, אולם אני מחכה לתגובות קונסטרוקטיביות בדיון של שיחה:חקיקה:חוק חופש המידע.
תודה, Fuzzy

ראיתי את הדיון ולא מצאתי במה אני יכול לעזור בנושא.
אתה יכול להיות יותר ספציפי?
מאיר מ 22:21, 4 אפר' 2004 (UTC)

אההם, אני מעוניין לדעת אם יש איזשהו קונצנזוס בנושא. האם שווה לי להתאמץ בכלל, או לפנות לפלטפורמה אחרת. מכיוון שהשתתפת בדיון, הנחתי שיש לך דעה בנושא.
Fuzzy 22:55, 4 אפר' 2004 (UTC)

אני מבין קטן מאוד בחקיקה. הערתי היתה שהייתי מעדיף לראות לא רק את החוקים עצמם אלא גם הסברים עליהם לבורים כמוני. אחרת, לדעתי, אין לחוקים מקום בויקיפדיה.
מאיר מ 23:08, 4 אפר' 2004 (UTC)

בקרוב, מאיר. תודה בכל מקרה. אלון 15:22, 5 אפר' 2004 (UTC)

אם תיאות:

ההיסטוריה כמאבק בין-מעמדי
פרקסיס ימי הביניים
התפרקות הפאודליזם וצמיחת הקפיטליזם
פרקסיס קפיטליסטי
החברה בפרקסיס הקפיטליסטי
הפטישיזם המרכסיסטי
מעבר מקפיטליזם לקומוניזם
פרקסיס קומוניסטי
אוניברסליות וחלוקת העבודה
שעבוד בחברה הקפיטליסטית
ביטול העבודה והניכור
זמן עבודה עודף וניצול העובד
דת ולאום כתוצרי המאבק המעמדי
סייגות לאידאל הקומוניסטי

למחיקה, בתודה מראש.

אלון 16:07, 5 אפר' 2004 (UTC)


  • ! מאיר מ Shalom

Thanx for your help. I don't think I will be able to get a pic of the sign but I

might go there again and copy it more carefully. Anyway, could

(פהל)

mean city or something similar? How do you say "city" in Hebrew?

Thanx for all. - Piolinfax 22:29, 8 אפר' 2004 (UTC)


מאיר שלום,

איך זה שעוד טרם התייחסת לקו הרכבת המהירה שנפתח בשבוע שעבר בקוריאה? (ערך בפני עצמו בויקי האנגלית) אביהו 07:37, 9 אפר' 2004 (UTC)


div dir=ltr>


Shalom, מאיר מ!


The mysterious word is...

קהל

Does it make sense now? I wouldn't be surprised that it is badly spelt though (not by me now but by the ones who wrote it). The inscription is in two different metal tiles and tehere are about eight more metal tiles nearby but they are blank... Thanks! Piolinfax 13:00, 10 אפר' 2004 (UTC)


Shalom! This is a translation of what a user in the Wikipedia in Spanish, called Lourdes Cardenal and from my own city, wrote to me when I let her know about the signs on the pavement:

> "Do you remember when they did the big works along the road [two years ago, the street became a pedestrian place]?. During the excavations they found a small, Jewisih cemetery or burying. In order to keep some kind of record, they placed those signs approximately over the locations where some skeletons were. But no announcements or scientific/cultural explanations were given to the public. Very few people know about it and even the people of Valladolid find those signs quite strange and they don't know what the text says. My husband and I learnt about them by chance but we don't know further details. Near there it was "El Campo de Marte" (The Field of Mars) where convicts used to be executed but maybe this is not related to it. I'll try and find out more information and, if I get something new, I'll let you know."

Piolinfax 17:52, 16 אפר' 2004 (UTC)


מאיר שלום,

מצטער על הזמן שלקח לי להגיב. ראשית תאור הרכבת הקורחאנית הדשה בויקי האנגלית. שנית, הנחתי שיהיה לך עניין להוסיף לערך היפהפה שלך על רכבות מהירות מידע על כל רכבת מהירה, ולא רק על אלו שבהם השתמשת, אחרת היה צריך לשנות את שם הערך ל"רכבות מהירות שמאיר מ. נסע בהם". אם אין לך עניין בזאת, נשאיר זאת כך, ויום יבוא ויהיו מספיק ויקיפדים על מנת להשלים. לי אישית אין עניין לעסוק בזה כעת.

חג שמח
אביהו 17:02, 10 אפר' 2004 (UTC)

Shalom מאיר מ!

Pasteran provided this translation for

קהל

Multitude or audience, which makes a lot of sense now because the street where I found these signs is now basically dedicated to street exhibitions and stall markets... and it is a really "crowded" (popular, actually) place. Thanx for all your interest, help, time and kindness. :) Piolinfax 17:26, 10 אפר' 2004 (UTC)


שלום מאיר, יש עוד כמה ערכים כדוגמת אזכורי הדוב בתנך, והם מחוברים לערך אזכורי חיות בתנך (הדוב ברח משם). אף שזה אינו ערך אנציקלופדי קלאסי, לדעתי נחפזת במחיקתו. אני רואה בו נספח חביב לערך העוסק בחיה המתאימה. ייתכן שצריך להוסיף בתחילת הערך כמה מילות פרשנות על מקומה של החיה בתנך, אבל לדעתי יש להשאירו. דוד שי 13:12, 11 אפר' 2004 (UTC)


Hi Meir, What I try to dois to get ride of the hand made list of stubs, which means checking which doesn't have a stub MSG and adding one, and which is no longer a stub. About Adi Ness I dissagree, I know his work and think that the information in his article ain't sufficient. About states and cities you might be right (it looks bad, but the nformation about some is lacking big time). F16


הערות לתבנית הקומבו[עריכת קוד מקור]

  1. רעיון וביצוע ממש מצוינים (הגיע הזמן שאעיר על כך :)
    1. אז למה שלא "תמכור" אותו לויקי-EN?
  2. חסרים לי בתבנית, 2 ערכים: הסימון <br/> ותבנית של #REDIRECT (הפניה)
  3. מיותר: תמונה ימנית.
    מי בכלל משתמש בזה. ואם כן, הרי זה כמו התמונה השמאלית אלא יש צורך לשנות RIGHT ל-LEFT או להיפך.
  4. אגב, כאן בעריכה של שיחת משתמש, הקומבו לא מופעל

^^ דוד1 21:26, 12 אפר' 2004 (UTC)

דוד1,

  1. תודה. לגבי EN אין לי מושג איפה אפשר להציע את זה בשלל דפי המטא וה-mailing list העמוס. אתה מוזמן לפרסם את זה בעצמך אם יש לך איפה.
  2. את תבנית ה-REDIRECT אני מוסיף. לגבי ה-BR זה נראה לי קטנוני מידי
  3. אני חושב שתמונות ימניות הן כן שימושיות במאמרים ארוכים עם הרבה תמונות אבל אני יוריד את זה כי זה באמת נדיר.
  4. ??? אני רואה את זה בשיחת המשתמש.

אחרי החגים שמח, מאיר מ 21:49, 12 אפר' 2004 (UTC)

מאיר, תודה על ההתיחסות. אני אשתדל באמת ליחצן את הפתרון שלך (אם כי אני חוזר הבוקר לעבודה מלאה, מה שמצמצם את זמני ה"פנוי"). ^^ דוד1 02:15, 13 אפר' 2004 (UTC)

נא בדוק את התיקון שלי ב-UTC.
^^ דוד1 05:33, 16 אפר' 2004 (UTC)

הערה נוספת לתבנית הקומבו[עריכת קוד מקור]

בתבנית: "ראו גם":

  1. יש שגיאה קלה - 3 סימני = בסוף במקום 2
  2. לדעתי צ"ל [[ראה גם:]] * [[ערך 1]] * [[ערך 2]]
    בדומה לקישורים חיצוניים. ואם אנחנו חלוקים, נעלה את זה לדיון קצר במזנון ו"נסגור עניין" ^^ דוד1 09:38, 16 אפר' 2004 (UTC)
דוד1,
תודה על הערתך שתוקנה לגבי "ראו גם".
בנוגע ל-* או מקפים, לא אני המחליט. העתקתי את התבניות שהיו נהוגות. לדעתי צריך להעלות את הנושא במזנון. לדעתי, לרשימות קצרות הכוכביות עדיפות בעוד לרשימות ארוכות עדיף מקפים.
מאיר מ 14:46, 16 אפר' 2004 (UTC)

בעבר דיווחתי על כך שהקומבו לא עובד במוזילה, כעת שמתי לב שזה עובד במוזילה בלינוקס (אני מניח שגם במוזילה בוינדוס עכשיו זה יעבוד אבל אני לא בדקתי עדיין). ערן 10:34, 16 אפר' 2004 (UTC)

ערן,
מכיוון שמאז גרסאות ה-4 של הדפדפנים (1999?) אני משתמש רק ב-IE אין לי מושג במה קורה בדפדפנים אחרים ובטח שלא במערכות הפעלה אחרות. הייתי שמח לקבל עדכונים ממך ואם אפשר פירוט של הודעות השגיאה (כולל סדרת הפעולות שהובילו אליהם). אני יכשיר אותך להיות איש QA ;-)
חשוב לי כאשר אתה עושה בדיקה תבדוק גם את ה-Toolbox של הכפתורים בעריכה. זה יסביר באיזה חלק של הקוד הבעיה.
מאיר מ 14:46, 16 אפר' 2004 (UTC)

יצירת קשר עם מעריב[עריכת קוד מקור]

השארתי לך הודעה בשיחת משתמש:דוד שי. ודרך אגב, ראיתי בארגז החול שלך את העיצוב לעמוד הראשי. נורא אהבתי את השינוי, ואני גם חושב שההבלטה של אזור האקטואליה היא הצעה שצריך להציג בפני מעריב. חגי הלמן

מספר שאלות למאיר[עריכת קוד מקור]

שלום מאיר, האם תוכל להסביר לי קצת על נושא בניית הבוטים והסקריפטים בויקיפדיה? איך זה עובד, והאם אני יכול גם?
בתודה,
אדם Cheetah
נ.ב
יש אפשרות כלשהי להחליף את שם המשתמש?

  1. הבוטים הם פשוט תוכנות מחשב שמנסות לחכות את הפעולות הרגילות שמבצע משתמש רגיל. כל אחד יכול לכתוב ולהפעיל בוטים אם הוא יחקור את תעבורת ה-HTTP. מכיוון שעשיתי כבר את זה יש לי תשתיות טובות ב-Java. כמו כן יש שגרות מוכנות גם ב-Python אבל אני בספק אם הם תומכות בעברית. אם יש לך רעיונות לבוטים אתה מוזמן לעלות אותם ואני אעזור לך להוציאם אל הפועל.
  2. את שם המשתמש אתה לא יכול לשנות (ככל שידוע לי) אבל אתה יכול לשנות את השם שמוצג כאשר אתה מקיש ~~~~ או ברשימת השינויים האחרונים. כדי לעשות זאת, לך ל"העדפות" (מצד שמאל למעלה) ושנה את "בחר כינוי (לחתימות):" (בחלק השמאלי תחתון).
מאיר מ 20:09, 18 אפר' 2004 (UTC)

היי מאיר! השארתי לך עוד הודעה בדף השיחה של דוד. חגי הלמן 17:38, 19 אפר' 2004 (UTC)






שלום מאיר!


הצעת לי לכתוב על רפואה , התסכלתי בדף והשאלה היא מה בדיוק אתה מציע שאכתוב שם? אשמח אם תתן רעיונות. גילגמש 01:31, 21 אפר' 2004 (UTC)


רק עכשיו קלטתי! אי אפשר לצאת ראש עם המפעילים פה, דיקטטורה! מעכשיו, אני מבטיח רק תוספות קונבנציונאליות לויקיפדיה(כשיהיה לי זמן...). Conundrum 17:39, 22 אפר' 2004 (UTC)



אני מודה לך שאתה עוזר לי ועורך את הכתבות ומתקן ומעלה הצעות מועילות. אבל אנא , אל תמחק דברים חשובים גם אם הם נראים לך כלא שייכים או מתנגשים עם העריכה.

גילגמש 13:56, 25 אפר' 2004 (UTC)


שים לב לפנייתו של חגי הלמן בשיחת ויקיפדיה:ויקיפדיה - פרסומים בעיתונות. דוד שי 19:15, 25 אפר' 2004 (UTC)

דגלי עירק[עריכת קוד מקור]

ראיתי שכתבת על דגל עיראק. כדרכך, אתה עושה את זה היטב, אבל דומני שפספסת את הדגלים הישנים. השווה את הערך לגירסה האנגלית שלו... נפתלי

כשתרגמתי את הערך מאנגלית (אתמול) היו שם רק הדגלים שמופיעים בערך העברי.
מאיר מ 07:18, 28 אפר' 2004 (UTC)

היום בהיסטוריה[עריכת קוד מקור]

שלום מאיר.

  1. שים לב לפורמט של השורה ב"היום בהיסטוריה".
  2. שים לב שלא יהיו הפניות לערכים ריקים, ורצוי גם לא לערכים לא רציניים. ההחלטה מה לשים ב"היום בהיסטוריה" היא בהחלט לא רק לפי חשיבות הארוע, אלא לפי למה יש ערך מכובד לקשר אליו.

eman

שאלה בקשר לתבניות בעריכה[עריכת קוד מקור]

שלום מאיר,

אני עובד על ויקי חדש למשתמשי מוזילה יחד עם חברים נוספים מ-mozilla.org.il. רצינו להוסיף את אופציית התבניות שיש כאן, אבל לא מצאנו pref במערכת שמוסיף אותן. שאלתי היא האם זו תוספת פרטית של הויקיפדיה העברית, שימושבגרסא מה-cvs או משהו אחר?

אם מדובר בתוספת פרטית אשמח לקבל את אישורך להשתמש בה...

בתודה Mano

מנו,
מדובר בתוספת פרטית שלנו שנעשתה על גבי מנגנון תרגום הממשק. פשוט התלבשתי על התרגום של המילה "תקציר" שמופיעה בתחתית תיבת העריכה והוספתי שם את הקומבו והסקריפט. אתה יכול לראות את זה ב: http://he.wikipedia.org/wiki/MediaWiki:Summary (עבור למצב צפיה בתוכן).
בהצלחה ואשמח לשמוע על פרויקטי MediaWiki ישראלים אחרים.
מאיר מ 08:09, 6 מאי 2004 (UTC)
תודה!, גנבתי לך את הקוד :)
אתה מוזמן לבקר באתר שלנו: http://wiki.mozilla.org.il

תיקנתי את נתוני בתי הספר בטבלת נתוני הלמ"ס בערך כפר ורדים. אם הבנתי נכון, אתה יכול למנוע עדכון חוזר לערכים שמגיעים מהלמ"ס בעניין זה. ש. יוברו 11:27, 6 מאי 2004 (UTC)


לגבי פרוייקט הגנום[עריכת קוד מקור]

מאיר שלום,
לאחרונה תיקנתי את הערך פרויקט הגנום האנושי. במקרה הגעתי לרשימת הדפים המקושרים לשם ושמתי לב שהנושא מופיע ברשימת ה TODO שלך. נראה לי שעדיין יש צורך לעבוד על הערך הזה (אני מרגיש שהעבודה שעשיתי היא שטחית למדי אבל הקצרמר שהיה שם קודם ממש לא מצא חן בעיני) מה דעתך ?
המממ 08:56, 12 מאי 2004 (UTC)


מאיר שלום.

המון משחיתים נכנסים לוויקיפדיה, והדבר גורם לנזק.
וויקיפדיה היא אנציקלופדיה המיועדת לאנשים משכילים המעוניינים אך ורק לתרום, והיא צריכה להיות מפורסמת בקרב אנשים אלו.

אני מציע שכדאי לנקוט אמצעי מסוים כדי שמשחיתים לא ידעו בכלל על וויקיפדיה.

באיזה אמצעי ננקוט?

בברכה,

עדן קוגן 19:41, 13 מאי 2004 (UTC)


מפגעי שידרוק הויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום מאיר

אתה אולי יכול להסביר לי את ההבדל בין Template:InHistoryMon05Day31 לבין Template:InHistoryMon05Day31 ? עושה רושם שמאז השידרוק ה smg:something קורא ל Templet:something במקום לMediaWiki:something אבל שהוא העביר את כל ה MediaWiki ל templet. האם אני צודק?

תודה

eman

Eman היקר,
ראשית אני חייב להתנצל שלא עניתי לך יום שבת. ניסיתי ובכל פעם נפל השרת.
לענייננו: אחד השינויים המרכזיים בגרסה 1.3 הוא שינוי מנגנון ה-Templates. אני לא מעודכן בנושא אבל אתה יכול לקרוא הסברים פה.
מאיר מ 06:59, 1 יוני 2004 (UTC)
הסבר מפורט בשיחת משתמש:eman.



למאיר שלום,

להערתך בענין המונח "צירות": המונח איננו טעות ולא עברית ארכאית. בימי ראשית המדינה לא שיגרו המדינות שהכירו בישראל שגרירים לארץ, אלא נציגים דיפלומטיים בדרג נמון יותר שנקראו צירים, והנציגויות עצמן נקראו צירויות. כך הנציג הראשון של ארצות הברית (שהכירה ראשונה במדינת ישראל מיד עם הכרזת העצמאות}, ג'יימס מקדונלד נקרא ציר וכך גם הנציג הראשון של ברית המועצות, פבל ירשוב נקרא ציר. רק עם התבססותה אל המדינה במהלך שנות החמישיפ שודרגו הצירויות לשנרירויות והצירים הפכו לשגרירים.

בתודה על תשומת הלב, המשתמש אדר.

2 ביוני 2004 שעה 14.10


שלום מאיר, בחירת התבניות "קצרמר" ו"פירושונים" ברשימת התבניות שבנית מוציאות טקסט שגוי מאז השדרוג. ניסיונותי לתקן עלו בתוהו. לטיפולך. דוד שי 04:25, 10 יוני 2004 (UTC)


בעיית RTL בתיבת העריכה[עריכת קוד מקור]

ראה: ויקיפדיה:מזנון#בעיית RTL בתיבת העריכה. מצאתי קצה חוט. אולי תוכל אתה למצוא את הפתרון? נפתלי 19:22, 16 יוני 2004 (UTC)

בעיה גרועה יותר, מאותה משפחה: איבדנו את היכולת להציג טקסט מיושר לשמאל (LTR). ראה למשל טקסט באנגלית בסוף הערך פאי. דוד שי 04:33, 17 יוני 2004 (UTC)

ועוד לא הזכרנו את הטבלה המחזורית המשונה ערן 04:50, 17 יוני 2004 (UTC). את הטבלה המחזורית תיקנתי בקלות, בזכות המבנה המיוחד שלה, אבל לבעיה הכללית לא מצאתי פתרון, אף שניסיתי דרכים רבות. הטריק של נפתלי בערך פאי אינו פותר את הבעיה. דוד שי 07:06, 17 יוני 2004 (UTC)

שלום

אתה בטוח שזה היה נכון למחוק את הערך אטלנטה? מתברר שיש דמות מיתולוגית כזו (אם כי עדיף לכתוב אטאלנטה, והערך היה סביר בתור התחלה (אם כי דורש עבודה), ולא נראה מועתק. eman

התמונה שהוספת לעמוד הראשי לכבוד חגיגות שנה להיווסדות הויקיפדיה העברית מאוד נחמדה :-) ערן 09:26, 8 יולי 2004 (UTC)


כדאי שתעיף מבט בשיחת משתמש:Ginatnoy ובערך גננות הנוי (ובשיחה שלו) הקשור אליו. Xslf 11:43, 8 יולי 2004 (UTC)

שלום מאיר

אני מקבל את הערתכם אני אוריד את הקרדיט על הכיתובים, --PardoY 14:04, 9 יולי 2004 (UTC)

סיוע במיקום תמונה במאמר אירלנד[עריכת קוד מקור]

ניסיתי למקם את מפת אירלנד מול / אחרי הפיסקה "גיאוגרפיה". זה נראה בסדר (אם כי נראה לי שהוראת ה-DIV שהוספתי לא מוסיפה כלום). רציתי כי הפיסקה הבאה ("כלכלה") תבוא מופרדת אחרי הגיאוגרפיה, גם אם במקרה, לאחר שאמלא את הגיאוגרפיה בתוכן ואם זה יהיה "קטן" מגודל התמונה, הפיסקה הבאה, לא תיכתב מול המפה.
מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי.
מספיק שתפנה אותי למאמר שם זה כבר בוצע, ואני כבר אעתיק את הרעיון. תודה ^^ דּוֹד1 07:25, 10 יולי 2004 (UTC)

לא הבנתי מה כלכך חשוב בכך שפסקת הכלכלה לא תופיע במקביל ל"גיאוגרפיה" לדעתי עיצובים לא סטנדרטיים כאלו שוברים את הקו האחיד ומפריעים לקריאה. אל תשכח שרוב הקוראים עובדים עם רזולוציות מסך קטנות יותר מרוב אנשי המקצוע (פחות מ-1000 פיקסלים בכל מימד) ולכן חשוב לתת לדפדפן לעשות את ההתאמות שלו ולא לשחק עם זה יותר מידי.
מאיר מ 10:43, 10 יולי 2004 (UTC)
חבל שלא הסברתי את עצמי היטב. בכל מקרה לא הייתי רוצה שהטקסט של "כלכלה" יוצג מול התמונה של מפת אירלנד, השייכת ל"גיאוגרפיה". ואיך בכ"ז עושים זאת? ^^ דּוֹד1 21:28, 11 יולי 2004 (UTC)

שינוי בניסוח הלוגו למלאת שנה לויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

לדעתי נכון יותר לנסח כך:
"ויקיפדיה העברית חוגגת שנה להיווסדה והיא כיום האנציקלופדיה העברית הגדולה והמקיפה ביותר באינטרנט" או
"ויקיפדיה העברית חוגגת שנה להיווסדה ובאינטרנט היא האנציקלופדיה העברית הגדולה והמקיפה ביותר" - לשיקולך
^^ דּוֹד1 21:24, 11 יולי 2004 (UTC)

בוט יישובים[עריכת קוד מקור]

שלום מאיר, השקעתי היום עמל רב בהעברת כל הערים בישראל לקטגוריות, שזו טכניקה טובה יותר מאשר רשימות, וראיתי שנוצרה בעיה, כנראה בעקבות הגרסה החדשה של תוכנת ויקיפדיה ("הסקין החדש"): נתונים שנמצאים בין ההערות נעלמו. הפתרון שמצאתי הוא לפצל את השורות, כך שההערה תהיה בשורה אחת, הטקסט בשורה אחריה, וסוף ההערה בשורה שלישית. ראה למשל בת ים, שלא תיקנתי, לעומת עפולה, שתיקנתי.

עניין נוסף: ראיתי שיצרת עוד רשימות של ישובים, כגון מועצות מקומיות בישראל. האם תוכל להעביר, באמצעות בוט, את כל הישובים שברשימות אלה לקטגוריות? דוד שי 21:49, 16 יולי 2004 (UTC)

דוד,
בנוגע לתיקון עם ההערות אני מסכים איתך שההערות מבלבלות וחשבתי אפילו על הפיתרון שעשית. לא זכור לי למה לא ישמתי אותו. בכל מקרה, לא נראה לי שתהיה בעייה איתו. אם אני אערוך ערכי ערים אני אתקן את זה.
בקשר להוספת הקטגוריות, זוהי משימה מאוד קלה לבוט. אני יכול ליצור בוט שיוסיף קטגוריות באופן שיקבל קלט של רשימת ערכים (קובץ עם שם ערך בשורה, ניתן להפיק בעזרת אקסל או בדרכים רבות אחרות) ושם הקטגוריה ויוסיף אותה באופן אוטומטי. אני מקווה שאוכל להתפנות לזה שבוע הבא לאחר שאסיים את פרויקט התוכנה האחר שאני עושה בזמני החופשי (שיפוץ של אתר האיגוד הישראל לניווט ספורטיבי).
מאיר מ 15:22, 17 יולי 2004 (UTC)
אגב בוט יישובים, כדאי שתעדכן את הגירסה הבאה שלו כך שתשתמש בתבנית עם פרמטרים. (דוגמא בזברת הרים). נפתלי 21:28, 17 יולי 2004 (UTC)
נפתלי, מדהים לגלות את כל התכונות החדשות שהוסיפו.
אבל, במקרה של בוט הישובים זה מתאים רק לטבלה ולא לערך עצמו.
מאיר מ 21:56, 17 יולי 2004 (UTC)

תודה, מאיר על ההערה בנוגע לפורמט של התרשימים. אני מאד חדש בעניין הזה, ובשביל להעלות את התרשים הראשון הייתי צריך הדרכה של דוד שי בטלפון ברמה של "תלחץ על הכפתור השני משמאל". עכשיו פחות או יותר קלטתי איך העסק עובד, ואנסה להעלות תרשים או שניים ב GIF (וראיתי שה"צייר" של מיקרוסופט שאני עובד איתו נותן את האפשרות הזו). אשמח לקבל הערות נוספות, וכמובן שנתראה מחר. אלמוג 13:34, 21 יולי 2004 (UTC)

הקטדרלה והבזאר - לינק.[עריכת קוד מקור]

http://www.isoc.org.il/fr_reload.html?magazine/magazine3_8.10

כשחיפשתי אותו בגוגל, מצאתי את הלינק ששמתי במזנון לפני אי-אלו חודשים.

בקשות מההנהלה הראשית[עריכת קוד מקור]

בתור שגרירנו בפורומי המפתחים למיניהם יש לי שתי הצעות לדברים שכדאי לבקש מהם:

  1. שתהיה דרך יותר קלה להעביר קבצים בין ויקיפדיות. זה קצת מטומטם שצריך לשמור מהויקי האנגלית למחשב שלי ולהעלות מחדש. ואז אולי יהיה קישור אוטומטי אינרלינגוויסטי בין הקבצים בויקיפדיות השונות.
  2. שיהיה אפשר לעשות שתי רשימות של "שפות נוספות" (או קו מפריד בתוך רשימת השפות). שיהיה אפשר להפריד בין שפות שרלוונטיות לערך, לכל מיני שפות איזוטריות.

eman

בעיות רישיון עם בבילון[עריכת קוד מקור]

מאיר, אשמח לעזור בעניין (אין לי שום קשר איתם, אבל טרחתי לקרוא את הרישיון...). אתה מוזמן להעביר לי את הטענה שנשלחה מויקי הגרמנית, או את תקצירה... F 10:37, 9 אוג' 2004 (UTC)

מוזר, אני די בטוחה שהזנתי את האי-מייל שלי. טוב, בדקתי בהעדפות והמייל שלי אכן חי וקיים שם. אם אתה לא מצליח לשלוח דרך ויקי, אז אתה יכול לשלוח לי לוואלה למשתמש: tushina. F 11:52, 9 אוג' 2004 (UTC)

המאמר המומלץ[עריכת קוד מקור]

שלום מאיר מ,
תשים לב בבקשה להצעתי במזנון ויקיפדיה:מזנון#המאמר המומלץ - הצעה

גילגמש 23:02, 20 אוג' 2004 (UTC)

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי בויקיפדיה:הגבלת עריכות של משתמשים אנונימיים
גילגמש 12:19, 20 ספט' 2004 (UTC)

יצירת דף שינויים בקטגוריה[עריכת קוד מקור]

שלום מאיר, השמועות אומרות שאתה בעל ניסיון בפיתוח בויקיפדיה.

אני פונה אליך בשל צורך שהעלתי לקבל את רשימת השינויים האחרונים למאמרים השייכים לקטגוריה מסויימת, כולל כל תת הקטגוריות שלה.

כיום ניתן לקבל את רשימת השינויים האחרונים בקטגוריה על ידי "שינויים בדפים המקושרים" אבל מכיוון שהאפשרות הזו לא עובדת על תת-קטגוריות זה הופך את כל העניין ללא אפקטיבי. האם עולה בדעתך רעין איך ניתן לישם שאילתה כזו?

הבנתי שניתן ליצר דפים מיוחדים המבצעים שאילתת SQL. הבעיה היא שמכיוון שהקטגוריות מיוצגות בתור עץ (או DAG) בעל עומק לא חסום, אני לא בטוח שניתן ליצור שאילתה כזו ישירות. אפשר אולי לפתור את הבעיה על-ידי בוט שיצור עוד "קטגוריות מיוחדות" שיכילו בעצם יצור שטוח של עץ הקטגוריות - כלומר עבור מחשבים לדוגמה תהיה קטגוריה חדשה בשם "מחשבים: כל הקטגוריות" שתצביע על כל הקטגוריות וכל תתי הקטגוריות תחת הערך "מחשבים". אני לא מכיר ממש את הטבלאות של ויקי, אבל אני מתאר לעצמי שבעזרת הקטגוריות המיוחדות האלו ניתן יהיה לבצע את השאילתה המבוקשת די בקלות.

נ.ב: הרעיון המדובר נדון בויקיפדיה:רעיון לפרוצדורה לשיפור איכות המאמרים בויקיפדיה

מה דעתך? האם יש לדעתך דרך יותר קלה לעשות זאת? --סלע 11:39, 21 ספט' 2004 (UTC)

סלע,
הצעתך נשמעת בציעה אבל,
  1. אין לנו אפשרות לשנות את הקוד של ויקיפדיה אלא דרך הפיכה למתכנת ב-sourceforge. אני לא כזה.
  2. אני לא בקיא במימוש של נושאי הקטגוריות.
  3. אם זה יעזור אפשר להריץ שאילתות חד פעמיות
  4. אני לא חושב שנכון לעשות כזה בוט מכיוון שזהו עניין טכני והוא לא תורם כלל למשתמש הבודד, רק מבלבל.
  5. במציאות אין אף פעם קינון אין סופי. בטח לא בעץ הקטגוריות. אני מתאר לעצמי שרוב הקטגוריות הן פחות מעומק של 3 רמות.
מאיר מ 20:40, 21 ספט' 2004 (UTC)

מאיר, נראה לי שהדף האמור מילא את ייעודו בהצלחה, והגיע לסוף חייו הוירטואליים. מצוינות בו עוד שתי מטלות שיועדו לבוט של נכתב. לא בטוחה אם המטלות עוד רלוונטיות, וגם אם כן, לא בטוח שיש להשאיר את הדף רק בכדי לציינן. נראה לי שיש ליצור דף תחזוקה שוטפת, שיכיל קישורים למאמרים לשכתוב, קצרמרים, מאמרים קצרים מדי ושאר דפים אוטומטיים שפועלים כיום (ויקיפדיה:מה נשאר עוד לעשות לכאורה עושה זאת, אך גם הוא החל עם מטרה שונה, ויש לו שם קצת מסורבל). תודה. F

תציל אותנו[עריכת קוד מקור]

אתה בין המתכנתים של ויקיפדיה העברית, אז אני פונה אליך. לאחרונה נוצר עימות חריף עם טרול, המנסה להפיץ את משנתו בויקיפדיה. הוא עושה זאת תוך הפרה בוטה של כל כלל כתוב ובלתי כתוב של ויקיפדיה העברית. לאחר בקשות חוזרות ונשנות להפסיק ומחיקת דף המשתמש שלו ע"י דוד שי, הוא הפסיק ליומיים והיום חזר שוב. אני רוצה לשאול אותך, האם יש אפשרות טכנית לחסום את הטרול? גילגמש 10:08, 3 אוק' 2004 (UTC)

א. אני לא מהמתכנתים של ויקיפדיה, אני מכיר את התוכנה.
ב. אם הוא משנה כתובת IP (ואין סיבה שלא יעשה זאת) אי שום דבר לעשות נגדו.
ג. נמאס לי להלחם בכל מני יצורים והם בהחלט גרמו לי להרתע מויקיפדיה לאחרונה.
מאיר מ 14:15, 4 אוק' 2004 (UTC)

התעוררתי מתרדמת הקיץ וראיתי שהצעת לי להרחיב את הערך "קיבוץ עירוני". זאת אכן עשיתי ואם תרצה אתה מוזמן לבדוק את התוכן. כנראה שאחזור שוב בעוד מספר חודשים...

המאמר המומלץ[עריכת קוד מקור]

מאיר, מה פתאום "סיני"? יש רשימה מסודרת של ערכים שאמורים להופיע בעמוד הראשי, לפי תאריך, בויקיפדיה:מאמרים מומלצים. לא ברור לי למה דחפת ככה את סיני. צר לי, אבל אאלץ לשנות את זה.--[[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 05:02, 8 אוק' 2004 (UTC)

סיני יופיע ממילא בקטע "חדשות ואקטואליה". דוד שי 05:11, 8 אוק' 2004 (UTC)

מאיר, מדוע אתה מחזיר את סיני?--[[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 08:56, 8 אוק' 2004 (UTC)

בוטים בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

רציתי לקבל מעט יותר פרטים בנוגע לבטוים בויקיפדיה. איך יוצרים אותם, האם צריך הרשאות מיוחדות להפעלתם וכו', והבנתי שאתה הכתובת לפנות אליה. תודה, יובל מדר

ישום תגים דינמיים של בוט ישובים[עריכת קוד מקור]

מאיר מ, שלום!
נא ראה מה שכתבתי בשיחת משתמש:בוט ישובים בעניין ישום תגים דינמיים של בוט ישובים.
בברכה, מלח השמים 15:44, 9 אוק' 2004 (UTC)

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי במזנון

גילגמש

שים לב להצעה שלי במזנון... מסתבר שאתה קשור אליה... :) כאן. תודה, רועי אסולין\Keiser_Soze 10:53, 12 דצמ' 2004 (UTC)

מאיר שלום[עריכת קוד מקור]

אנא התייחס להערתי בדף נמל התעופה בן גוריון בתודה A&D

ולאדוליד[עריכת קוד מקור]

שלום!

Maybe you don't remember me any more but some months ago you kindly answered my question about a sign in the pavement of a park in my city. This is just to show you a picture of the sign itself (it's in Commons)

Picture of a sign in the cobbled pavement of a park in Valladolid, Spain

Thanks and greetings! :)


שלום, ראה בבקשה את הערתי בויקיפדיה:מזנון#לא תעשה לך קצרמר פרק ב' בדבר מחיקת האולטרה קצרמרים.
גילגמש 19:22, 27 דצמ' 2004 (UTC)


שלום,
תשים לב בבקשה להצעתי במזנון בקשר לעיטורי ויקי. הרעיון הוא להעניק עיטורים על תרומה יוצאת מגדר הרגיל לויקי, בדומה לויקיפדיה האנגלית שממנה שאבתי את הרעיון.
תודה,
גילגמש 12:37, 7 ינו' 2005 (UTC)

שלום,
בדקתי כרגע ויש לנו מעל ל-89,000 אזכורים בגוגל. איך קיבלת רק 29,000 ? גילגמש 08:00, 10 ינו' 2005 (UTC)

זמן מינימלי לדיון[עריכת קוד מקור]

אנא ראה את הצעתי בנוגע לקביעת זמן מינימלי לדיון במזנון. בתודה אמיתי 14:23, 10 ינו' 2005 (UTC)

היי, שים לב להערתו של אביהו בשיחה:אסון הבונים לגבי הקטגוריה שהוספת. בברכה, ערןב 07:02, 18 ינו' 2005 (UTC)

בוט ישובים[עריכת קוד מקור]

שלום מאיר,
אולי תפעיל את בוט הישובים על מנת לעדכן את הנתונים הסטטיסטיים של הערכים? אפשר להפעילו בשעה מתה על מנת שלא יפריע לשאר הכותבים. נניח ב3-4 בבוקר. גילגמש שיחה 14:03, 20 ינו' 2005 (UTC)

בעיית הניווט בויקי ועיצובו של העמוד הראשי[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי לשנות את עיצוב העמוד הראשי ולפתור את בעיית הניווט והפורטלים במזנון. תודה. גילגמש שיחה 09:28, 24 ינו' 2005 (UTC)

הזמנה להשתתף בקביעת חוקי הדיון[עריכת קוד מקור]

זוהי הצבעה מיוחדת, הקובעת את חוקי הפרלמנט. הצבעתכם חשובה, אנא השתתפו בהליך זה. נא לא לפתוח דיון על כל סעיף וסעיף ולהסתפק בהערת שוליים בלבד.
על הפרק עומדים 4 סעיפים - 1. מינימום משתתפים לקביעת תוקפו של הדיון. 2. זמן מינימום להצבעה. 3. פרק זמן מינימלי לדיון חוזר 4. הצבעות הדורשות רב מיוחס.

אחרי קבלת הנוהל החדש כל ההצבעות יתקיימו במזנון. אפשר לעקוב אחרי ההצבעות ב-רשימת הצבעות. לא ישלחו עוד בזמנות אישיות להצבעה בדיונים. מי שירצה להשתתף יהיה חייב לעקוב אחרי רשימת ההצבעות

להצבעה --- > ההצבעה

הבהרה בנוגע לשימוש בלשון זכר: כדי למנוע סרבול מיותר, וכמקובל בשפה העברית, ננקטת לעיתים לשון זכר בהתייחסות אל כלל הגולשות והגולשים ובמתן שמות לערכים. אנא קבלו זאת בהבנה.


בברכה,

גילגמש שיחה