שיחת משתמש:עומר נובוסלסקי23

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך-לעתיד הועבר לדף טיוטה להמשך העבודה עליו[עריכת קוד מקור]

שלום עומר נובוסלסקי23,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "הזמיר מירושלים" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:עומר נובוסלסקי23/‏הזמיר מירושלים". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Ldorfmanשיחה 19:54, 7 ביולי 2020 (IDT)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "הפיגוע בדומא". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

אל-מאווסי[עריכת קוד מקור]

שלום עומר נובוסלסקי23,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "אל-מאווסי" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:אל-מאווסי.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!

איתן ברוך - שיחה 17:56, 8 בפברואר 2023 (IST)[תגובה]

הסבר להעברת הדף, והבעיות שדורשות תיקון

שיחת טיוטה:אל-מאווסי

אותו כנ"ל לגבי אל-באיוכ, אני יכול להניח שאולי חלקים מההתחלה מתורגמים, אבל לגבי הרבה מהערך לא ברור על מה הוא מתבסס. ערכים כאלו מוחזרים לטיוטה. יש להוסיף מקורות במקומות המתאימים או להסביר. לסיוע נוסף ניתן לפנות אלי בדף השיחה שלי (הקישור אליו מופיע בחתימתי, אחר שם המשתמש שלי), או לפנות אל ויקיפדיה:חממה. המשך עריכה נעימה. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 20:45, 8 בפברואר 2023 (IST)[תגובה]

אזהרה - שימוש בתקצירי עריכה שקריים[עריכת קוד מקור]

הוספת תקציר עריכה שקרי לחלוטין שלא מתאר את הפעולה שביצעת בערך. טענת פה: [1] שמהות העריכה שלך היא ״הוספת קישורים״ לא הוספת קישורים אלא טקסט שרק חלק ממנו הוא קישור. שימוש בתקצירי עריכה שקריים הוא השחתה לכל דבר ועניין ושימוש חוזר בתקצירי עריכה שלא מתארים את העריכה יביא לחסימך. גילגמש שיחה 19:22, 17 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]

כתבתי לך בדף השיחה[עריכת קוד מקור]

של הערך החדש שהעלית, שיחה:מרכבה (לבנון). צריך לשנות את שם הערך למרכבא. אלדדשיחה 13:22, 26 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]

תיקנתי את שם הערך. אלדדשיחה 13:28, 26 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]