שיחת משתמש:עזריאל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום עזריאל, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

נ.ב. יש לך רשות להעתיק מאתר של חב"ד? גילגמש 08:44, 12 ינו' 2005 (UTC)

עד לקבלת הרשאה מפורשת מאתר חב"ד, מחקתי את הערך עיר הנידחת, משום שלא הרשאה כזו יש כאן הפרה של זכויות יוצרים, שזה סוג של גזל. דוד שי 09:01, 12 ינו' 2005 (UTC)
יש לי הרשאה - אני ממנהלי האתר
אני חושב שזה "קצת" מוגזם לחסום משתמש על הפעם הראשונה שהוא כותב בויקיפדיה רק בגלל שהוא לא כתב בפירוש שהחומר נלקח ברשות.
בדרך כלל מקובל בעולם-העיתונאות (והאינטרנט בפרט) שאם אני נותן קרדיט למקור שממנו העתקתי את החומר - אין בדבר כל פשע.
נקודה למחשבה: אם לא הייתי נותן את הקרדיט - המאמר היה נשאר על מכונו כאילו לא העתקתי אותו, ורק בגלל שרציתי להיות "ילד טוב" ונתתי קרדיט - חסמו אותי, ומפני סיבה לא מובנת לא רוצים לשחרר לי את החסימה, ועדיין בהרבה דפים אני חסום!
מסתבר שפעם הבאה אני אחשוב יותר מפעמיים לפני שאתרום לויקיפדיה. עזריאל 10:05, 12 ינו' 2005 (UTC)
לא, המאמר היה נמחק כי כל המאמרים החדשים נבדקים שהם לא מועתקים. מקובל להסתמך על מקורות אחרים, אך לא להעתיק באופן גורף. אתה לא אמור להיות חסום לעריכתו של אף מאמר. אם נתקלת בבעיה ספציפית, תגיד לי ואראה איך אוכל לעזור לך. גילגמש 10:11, 12 ינו' 2005 (UTC)
הבהרות:
  • בויקיפדיה מקפידים מאוד שלא לפגוע בזכויות יוצרים, ואני יכול להבטיח לך שהערך היה נמחק גם לולי ציינת את מקורו. אם תעקוב אחר הפעילות כאן תראה שיש פה ושם תרומות מועתקות בלא ציון המקור, וגם הן נמחקות. אנו טורחים לבדוק מקורה של כל תרומה באמצעות גוגל, וגם העתקה ממקור לא אינטרנטי נלכדת בסופו של דבר. דומני שהתנהגות זו שלנו ראויה לשבח, ולא לגנאי.
  • דבריך על המקובל בעולם העיתונאות אינם נכונים. ציטוט של פסקה בתוך ערך גדול היא דבר מקובל ומותר, זה קרוי "שימוש הוגן", אבל העתקה של מאמר שלם ללא רשות היא עבירה. כאשר עבירה הופכת למקובלת, אין זה מכשיר אותה, היא נותרת עבירה. ראה בערך זכויות יוצרים.
  • בעניין חסימה: ראוי לשמור על הכלל "אין עונשין אלא אם כן מזהירין". אם לא נהגו בך כך, עמך הסליחה. דוד שי 10:19, 12 ינו' 2005 (UTC)

אנחנו לא יודעים עליך כלום[עריכת קוד מקור]

שלום עזריאל,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:עזריאל". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה,פואנקרה - שיחה 16:11, 6 באוגוסט 2009 (IDT)[תגובה]

שלום וברכה[עריכת קוד מקור]

שים לב לדיון הקצר שהתנהל בשיחת משתמש:Atbannett#תבנית:משתמש קורא בתורה, ותן את הסכמתך (או לא) לבצע את השינוי. ברכות, אריאל.פ - שיחה 14:52, 15 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

עניתי לך שם. ספסףבואו נתכתבאיך לשפר את ויקיפדיה. מה אתם אומרים? 09:10, 27 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]