שיחת משתמש:פיתוח בן גוריון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, פיתוח בן גוריון, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

גילגמש שיחה 11:08, 2 פבר' 2005 (UTC)

שלום, במידה ואתה הוא זה שגם העלתה את הערך, האם תוכל לציין האם יש לך הרשאה להעלות חומר זה. על סמך תוכן הקובץ רשום שכל הזכויות שמורות ל- "מכון מורשת בן גוריון". בברכה John Doe 11:37, 3 פבר' 2005 (UTC)

שלום וברכה, אני ראש מדור היסטוריה במערך פיתוח תכניות לימודים במכון למורשת בן-גוריון. --מערך הפיתוח, המכון למורשת בן-גוריון 10:05, 7 פבר' 2005 (UTC)

שלום, פתחת ערך על פולה בן גוריון המכיל קישור חיצוני למאמר במט"ח בלבד. המאמר הוא על זוגיות של נשות ראש ממשלה בה פולה בן גוריון היא דוגמא בלבד. האם בכוונתך להרחיב את הערך בתוכן על האשה פולה בן גוריון מעבר לקישור ששמת ? בברכה John Doe 08:04, 20 פבר' 2005 (UTC)

שלום וברכה. ראשית, הערך היה קיים כבר אך היה ריק. אני אישית לא בטוח שפולה בן גוריון ראויה לערך בפני עצמו. בכל מקרה, המאמר המצוין אליו הפניתי מוסיף ידע והוא עדיף על כלום. איני בטוח שארחיב עליה יותר.
הענין הוא שויקיפדיה איננה מנוע חיפוש. אם אינך מתכוון לכתוב ערך על פולה בן גוריון אפשר לתת את הלינק הזה מתוך הערך בן גוריון. גילגמש שיחה 13:05, 20 פבר' 2005 (UTC)
מאה אחוז. שוב, לדעתי הערך הזה מיותר. השתכנעתי. אגב, האם אתה חושב שיש מקום לערך פולה בן גוריון?--מערך הפיתוח, המכון למורשת בן-גוריון 13:19, 20 פבר' 2005 (UTC)
אם יש ערך לז'וזפין בונפרטה, למה שלא יהיה ערך לפולה בן גוריון? גילגמש שיחה 13:28, 20 פבר' 2005 (UTC)
יש לנו אפילו קטגוריה בשביל הערכים הללו - קטגוריה: בני זוג. טרול רפאים 19:26, 20 פבר' 2005 (UTC)

משתמש מוסדי[עריכת קוד מקור]

ברוך הבא, בתור המשתמש המוסדי/רשמי הראשון בויקיפדיה. התרומה שלכם בתור גוף רשמי יכולה להיות אדירה, גם מבחינת הידע הזמין, המקורות הראשוניים וזכויות היוצרים לחומר מקור. מקווה שתשתלבו יפה בויקיפדיה. אולי זה יגרור גל של ויקיפדים "ממלכתיים". Harel 06:45, 25 מאי 2005 (UTC)

שלום. מחקתי את התמונה הנ"ל, משום שלא עמדה בתנאי השימוש ההוגן (היא ברת החלפה בבירור). יחד עם זאת, אם אתה בעל הזכויות על הצילום, הודע לי ואשחזר אותה, ואז תוכל להוסיף רשיון מתאים לתמונה. בברכה, ירוןשיחה 00:16, 29 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

הסרת הכרטיס על דעת עצמך והתעלמותך מהפנייה אלייך מכעיסה, במידה והייתי מתעקשת, הייתי מציבה את התמונה מחדש, יש לי זכות מלאה לעשות כן. יסמין 09:48, 30 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

אנחנו לא פוקדים את החשבון בתדירות גבוהה, ואני בטוח שאת מבינה מה הבעיה בהעלאת כרטיס כניסה לכל החיים לאתר בתשלום אל הרשת. --מערך הפיתוח, המכון למורשת בן-גוריון - שיחה 10:08, 19 בינואר 2009 (IST)[תגובה]