שיחת משתמש:קיפודנחש/common.js/pageCollector.js

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הסקריפט משמש לתחזוקת רשימות דפים אישיות, בעיקר עבור ויקיגמדים. במקום הסבר ניתן דוגמה: נניח שאת או אתה ויקיגמד שעוסק בהוספת קואורדינטות לדפים שמתארים אובייקט שנמצא בנקודה ספציפית על פני הפלנטה, ובנוסף, מתמצאת בניקוד ויודעת לנקד מילים קשות (וגם קלות).

תוך כדי קריאה בוויקיפדיה אתם נתקלים לא אחת בדפים ש"מבקשים" קואורדינטות או ניקוד. לעתים אתם יכולים להוסיף את הקואורדינטות או הניקוד במקום, אך לעתים הייתם רוצים להוסיף את הדף לרשימה אישית שאתם מחזיקים, עם רשימת דפים שזקוקים לליטוף ולאהבת אב ואם. בדוגמה הזו יש לכם שתי רשימות כאלו, שמוחזקות בשני דפים: דף אחד הוא מיוחד:הדף שלי/להוסיף קואורדינטות, והשני מיוחד:הדף שלי/להוסיף ניקוד.

מה שעליכם לעשות הוא להוסיף למיוחד:הדף שלי/common.js את השורות הבאות:

var pagesToCollect = [
	{page: 'מיוחד:הדף שלי/להוסיף קואורדינטות', caption: 'קואורדינטות'},
	{page: 'מיוחד:הדף שלי/להוסיף ניקוד', caption: 'ניקוד'}
];
importScript('משתמש:קיפודנחש/common.js/pageCollector.js');

השורות הללו יוסיפו ל"תפריט הנסתר" (כלומר התפריט שנפתח כשלוחצים על הכפתור תפריט נסתר בתפריט העליון) שני סעיפים חדשים: "קואורדינטות" ו"ניקוד". כשאתם נמצאים בדף כלשהו, לחיצה על "קואורדינטות" תוסיף את שם הדף הנוכחי לתחתית מיוחד:הדף שלי/להוסיף קואורדינטות, ולחיצה על "ניקוד" תוסיף את הדף הנוכחי לתחתית מיוחד:הדף שלי/להוסיף ניקוד. ניתן להחזיק רשימה באורך כלשהו של דפים כאלו - שימו נא לב שאחרי כל דף ברשימה מופיע פסיק, פרט לאחרון ("דף" מוגדר על ידי סוגריים מסולסלים עם page ועם caption, כמו בדוגמה).