שיחת משתמש:רפאל גורי/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

יצירת ארכיון[עריכת קוד מקור]

שלום רפאל, יש באפשרותך לארכב את דפי השיחה שלך Hanay שיחה 14:11, 2 ביולי 2010 (IDT)

אודה לך יקירתי אם תוכלי לעזור לי בעניין הזה. המון תודות. רפאל גורי - שיחה 16:31, 2 ביולי 2010 (IDT)
יצרתי לך ארכיון וארכבתי את דף השיחה שלך. נהוג לארכב את דפי השיחה כאשר הם מתארכים יותר מידי. לא מוחקים דפי שיחה, כי יש שם גם תכתובת של אחרים. כדי להגיע אליהם נכנסים לארכיון. יש ויקיפדים שמארכבים לאחר מספר שיחות כל ויקיפד וטעמו. כדי לארכב פשוט עושים Cut לדף השיחה המקורי ועושים Paste לדף שבארכיון לפי סדר התנהלות השיחות. כותבים בתקציר ארכוב ושומרים. מאד פשוט Hanay שיחה 17:37, 2 ביולי 2010 (IDT)
תודה רבה, חני, בגלל השינוי במבנה, אינני מוצא כרגע את מיקומו של ה"תקציר", שבו עלי לציין "ארכוב". בהוקרה, רפאל גורי - שיחה 07:46, 3 ביולי 2010 (IDT)
ראשית, שמי חנה. בתקציר אפש גם לכתוב טקסט באופן חופשי, לא חייבים להשתמש בתקצירים המוכנים. אני עדיין לא עברתי לגירסה החדשה אני מחכה שהיא תתייצב וכל התקלות תתגלנה ותתוקנה. Hanay שיחה 10:38, 3 ביולי 2010 (IDT)

שמו של ערך זה נבחר לאחר דיונים רבים ומספר הצבעות, אל תשנה אותו כלאחר יד. בפרט, כאשר נבחרה צורה מסוימת לשם הערך, אין ללכת ולשנות בתוכן הערך לצורה אחרת, הסותרת אותה. ‏odedee שיחה 08:54, 7 ביולי 2010 (IDT)
העברה משיחת משתמש:Odedee:
שלום רב לך עודד היקר, קראתי את כל הדיונים בשיחה הבוקר. ועלתה אצלי שאלה פשוטה מאוד: האם יש בכוונת ויקיפדיה עברית לשנות סדרי עולם? הרי בכל האנציקלופדיות בעברית כתוב "סנט" פטרבורג, ולא דבר אחר. סלח לי, ועם כל הכבוד לדיון הלא אקדמי שהתקיים שם, הדבר מעורר גיחוך אצל מומחים אוניברסיטאים בתחום זה. האמן לי. בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 09:09, 7 ביולי 2010 (IDT)

עם כל הכבוד לדעתך בעניין, הקהילה קבעה אחרת, ואתה לא תערוך את הערך בניגוד להחלטת הקהילה. האמן לי. ‏odedee שיחה 09:13, 7 ביולי 2010 (IDT)
שלום רב לך עודד היקר, תודה על ההסבר. הורדת היום כמה דברים שכתבתי. אודה על הסבריך. לא הספקתי עדיין לקרוא ולבחון זאת. כנראה שיהיה עלי לעזוב את ויקיפדיה לכמה זמן. כנראה שאינני מבין מה צריך ומה לא צריך לכתוב כאן. אודה על הסבר. בתודה בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 09:16, 7 ביולי 2010 (IDT)
אכן, תיקנתי מספר ערכים שבהם כתבת דברים בלתי ענייניים או בלתי קריאים. ‏odedee שיחה 09:19, 7 ביולי 2010 (IDT)
שלום רב עודד היקר, תודה על הסבריך. האם תוכל לתת דוגמה אחת או כמה, למשפטים שלי שהם בלתי קריאים או בלתי ענייניים? כדי שאוכל בעתיד לתקן את עצמי. בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 09:27, 7 ביולי 2010 (IDT)
למשל, רוב העריכה שלך בהעידן החדש הייתה כזו. ‏odedee שיחה 09:29, 7 ביולי 2010 (IDT)
שלום עודד היקר, כל מלה שכתבתי בערך העידן החדש נבדקה בקפידה. ואני עומד מאחוריה. בדקתי גם בויקיפדיה אנגלית וגם בצרפתית, והסתמכתי על ידע של ספרים רבים שקראתי בנושא. אני מציע שננסה יחדיו לעבור על התיקונים שעשיתי בערך הזה שוב. אגב, מצידי הערך יכול להישאר כפי שערכת אותו. נקודה. אין לי כל אינטרס לשנותו. אך אולי לשם הלימוד שלי, תוכל לעזור לי להבין במה טעיתי שם? כדי שבעתיד לא אטעה עוד. בתודה, בברכה ובכבוד רב רפאל גורי - שיחה 09:35, 7 ביולי 2010 (IDT)
ראה את הנקודות הבאות:
  • "מעדיפים חלק מאנשי "העידן החדש" לגבש את אמונתם תוך שילוב ממסורות הדתות הגדולות, דתות פגאניות, מסורות מיסטיות, מקורות פילוסופיים ואחרים. אך ביניהם ניתן למצוא כמה דרכים מאוד טהורות מערבוב." בין מי ניתן למצוא "דרכים מאוד טהורות לערבוב"? זה בכלל משפט?
  • מה שכתבת על Age of Aquarius אינו נכון, המונח הזה נמצא בשימוש עשרות שנים לפני "שיער", וכמו שכתבת מאוחר יותר, מקורותיו כנראה עוד במאה ה-19.
  • הקביעה "מקובל לחשוב שהלנה בלבצקי היא בעצם זו המסמנת את תחילת העידן החדש"? בעייתית. על מי מקובל? הרי ספיריטואליזם היה הרבה לפניה.
  • גם האמירה "עוד בתחילת במאה ה-19 יצאה למזרח אסיה והצטרפה למנזר בטיבט והצטרפה למנזר בטיבט ושם לעדותה המירה דתה לבודהיזם" שגויה בבירור - היא נולדה ב-1831, לא ייתכן שעשתה מעשה כלשהו בתחילת המאה.
  • הפסקה הבאה היא weasel words: מי הם האנשים, ומה חשיבותם? "אך היו גם דרכים אחרות. אנשים מסויימים חשו תחושות מיוחדות וייחסו אותן למסרים ממלאכים או מאלוהים וכו' וכינו אותן תקשור. אחרים זכו למורים שהנחו אותם בדרכם, יש שהלכו למנזרים במזרח אסיה כדי ללמוד דרכים משלימות לידע שרכשו בעבר, כמה זכו להארה, כמה עברו דרך ניסיונות קשים המכונים חניכות".
  • "ספרי התקשור הם תוצאה של אירועים קוסמיים שהתרחשו ביקום, או באדם מסוים, וגרמו לו שינוי רציני בחייו". באמת? תוצאה של אירועים קוסמיים? ואם אני אומר שספרי התקשור הם הזיות שנגרמו ממחלות נפש או מאכילת פטריות רעילות?
  • גם הסקירה הספרותית שהוספת לערך היא אוסף דעות אישיות ולא כתיבה אנציקלופדית. ‏odedee שיחה 10:20, 7 ביולי 2010 (IDT)

שלום עודד, תודה על הסכמתך לפרט. תרשה לי בבקשה להגיב.

  • המשפט: "ביניהם ניתן למצוא כמה דרכים מאוד טהורות" הוא המשך.יש תנועות שבהן העירבוב (השילובים של דתות שונות) רב על הטוהר, ויש תנועות שבהן הטוהר רב על הערבוב.
  • המשפט על Age of Aquarius מתייחס למה שנאמר הבוקר בערך העידן החדש על ידי Aviax1, ובו נאמר כאילו המושג העידן החדש נוצר בתקשורת האמריקאית. ניסיתי לדייק לגבי אמירה זו. המונח נוצר בתקשורת בעקבות ההצגה "שיער" והשיר האסטרולוגי על תחילת עידן הדלי בתודעה האמריקאית הפופולרית. לא נקבתי כל תאריך. ולא התיחסתי לעניין מקורותיו. ייתכן שאתה צודק.
  • על פי כתבים של מספר מורים רוחניים, כמו קרישנמורטי, פטר דנוב, התאוסופים והאנתרופוסופים, אין עוררין שלגבי המונח הזה "העידן החדש" הלנה בלבצקי היא הכוהנת. מה שהיה קודם לכן, נקרא ספיריטיזם, ואתה צודק. אך לאחר מכן, לגבי העידן החדש.
  • כאן אתה צודק, היה עלי לכתוב משנת 1948, ולא מתחילת המאה ה-19. סלח לי.
  • מדובר באמת היסטורית, שניתנת להוכחה. לא ברור מדוע אתה כותב weasel words.
  • אשמח אם תוסיף את שני המשפטים, שלי ושלך לעניין נושא התקשור, אני נוטה דווקא להסכים איתך ולא עם ההגדרה שלי. אך אינך יכול להתעלם מהאמת ההיסטורית. אם שני הצדדים יעלו, הערך יזכה לשלמות ולאמת צודקת, ולא חד צדדית. אם כן? מה דעתך?
  • אף אחד מהמשפטים שכתבתי על הספרים, אינם דעה אישית. יש לי חשש שאתה מערבב בין המשפטים שלי, והספרים שהבאתי, ואלה שהביא, מי שכתב לפני, Aviax1[1]. צר לי. אני מציע שנעבור ספר ספר ונבחן אותם.

בברכה ובכבוד וכן בתודה רבה מאוד על שיתוף הפעולה, רפאל גורי - שיחה 17:11, 7 ביולי 2010 (IDT)

הערה לגבי קישורים פנימיים[עריכת קוד מקור]

שלום רפאל, אתה מוסיף קישורים פנימיים למושגים שלא יהיה להם ערך אנציקלופדי, או שהם מפנים לדברים שלא התכוונת. למשל, בערך שאתה כותב המצב השלישי (ספר), המילים 'מוזר', 'נכסף', 'מגעיל' לא בטוח שיווצרו ערכים כאלה, אלה מקומם בוויקימילון. קישרת ל'דוחה' והוא מקשר לעיר דַוְחֶה שבקטר, לא בדיוק מה שהתכוונת. בברכה, רחל - שיחה 09:33, 8 ביולי 2010 (IDT)

שלום רב לך רחל, תודה על הערותייך המועילות בהחלט. הסרתי את הקישורים הפנימיים מן המלים שהצעת. בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 09:55, 8 ביולי 2010 (IDT)

כפילויות[עריכת קוד מקור]

בדף המשתמש שלך יש העתק של הערך המצב השלישי. הערך אמנם מושקע מאד, בעל ראיה ייחודית ומנתח את הספר בצורה רגישה אבל אין צורך בשכפול המידע ולכן אין צורך לשמור את הטיוטה גם בדף המשתמש שלך. קר שם בחוץ - שיחה 23:19, 4 באוגוסט 2010 (IDT)

שלום רב לך "קר שם בחוץ", תודה על הערתך הנחוצה. מייד אלך למחוק שם. בברכה ובכבוד, רפאל גורי - שיחה 08:36, 5 באוגוסט 2010 (IDT)

יוסף חיים ברנר[עריכת קוד מקור]

שלום לך. הסרת הפסקה שם על ידך נעשתה בגלל חוסר במקור? אם כן, עדיף לבקש מקור במקום להסיר לגמרי. --Jys - שיחה 06:56, 1 באוקטובר 2010 (IST)

שלום רב לך, אתה בהחלט צודק. פשוט שכחתי לרגע איך עורכים את הנוסח: "חסר מקור", ומחקתי. קראתי בקהילה, ייעוץ, שאם יש משפט שאינו מנומק, ניתן למחוק אותו. איתך הסליחה. האם תוכל להזכיר כיצד לערוך "חסר מקור"? בברכה ובתודה, רפאל גורי - שיחה 07:05, 1 באוקטובר 2010 (IST)
לא קרה שום דבר. הוספתי את התבנית לערך, ראה [2] בברכה, --Jys - שיחה 07:18, 1 באוקטובר 2010 (IST)
תודה, תודה רבה! רפאל גורי - שיחה 07:28, 1 באוקטובר 2010 (IST)

בערך אותו כתבת עשית טעות -כתבת את דעתך על הספר. אין לעשות זאת . אם ברצונך לצטט ביקורת מודפסת זו זכותך. אנא מחוק את הערך. Nachum - שיחה 11:32, 18 באוקטובר 2010 (IST)

בוקר טוב ושלום רב, על איזה ערך מדובר? בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 11:35, 18 באוקטובר 2010 (IST)

בכמה ספרימ הגבור הוא פימה?

שלום רב לך, מדוע אינך חותם? נסה להוכיח את דבריך. ותן לי קישור למקום המדובר. אני לא מסתדר כאן עם המיקומים. בתודה, בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 11:45, 18 באוקטובר 2010 (IST)
ערב טוב, אגב, גיליתי עוד "פימה" אצל יואל הופמן... בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 20:41, 4 בנובמבר 2010 (IST)

במטרה להראות שמעבר לליכלוך ולסירחון בדירתו, יש בפימה משהו נוסף. במנהרה החשוכה של פימה יש כמה רגעי מנוחה נכונה, של רחמים ואף התעלות רוחנית. פימה הוא תינוק, שלא גדל, ילד שהוא בעצם פילוסוף מרושל, שכחן כרוני ואבסורדי--זאת דעתך? זה ציטוט של םישהו? Nachum - שיחה 14:47, 18 באוקטובר 2010 (IST)

בוקר טוב נחום היקר, בוודאי ציטוט מאת עמוס עוז. מעמודים 159-164. בתודה, בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 05:24, 19 באוקטובר 2010 (IST)

לדעתך אתה לא צריך לציין את מקום הציטוט? Nachum - שיחה 12:39, 19 באוקטובר 2010 (IST)

שלום רב לך, הציטוט ומספרי העמודים מצויין במקום הנ"ל. בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 12:42, 19 באוקטובר 2010 (IST)

תודה על עבודתך בערך של תלמוד שטיינזלץ[עריכת קוד מקור]

בס"ד תבורך ותמשיך כך. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 11:49, 19 באוקטובר 2010 (IST)

שלום רב לך ליאת, תודה לך, בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 12:06, 19 באוקטובר 2010 (IST)
בס"ד צריך עזרה? ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 12:08, 19 באוקטובר 2010 (IST)
שלום וברכה לך ליאת, אם אהיה זקוק לעזרתך, אפנה. אני שומר לעצמי זכות זו אם וכאשר. בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 12:09, 19 באוקטובר 2010 (IST)

רגעים של אמת[עריכת קוד מקור]

הדיון עבר אל שיחה:רגעים של אמת (ספר).

אוהד אזרחי[עריכת קוד מקור]

שלום רפאל. הכנסת לערך שני ספרים שמזכירים אותו. האם מדובר באזכור משמעותי (לצורך העניין הייתי אומר עמוד לפחות)? אם כן - אנא פרט את אותם עמודים. אם לא - אני מציע להסתפק בהכנסת עיקרי הדברים אל תוך הערך. נרו יאירשיחה • י"ז בכסלו ה'תשע"א • 18:21, 24 בנובמבר 2010 (IST)

בוקר טוב, שלחתי לו מייל. כל דבר שהוספתי נובע מהמידע שקיבלתי ממנו, במייל. כאשר יענה לי, אוסיף את מספרי העמודים בספרים. האם מישהו עלול למחוק את הערך הזה? עבר שבוע. תודה על עזרתך ושיתוף הפעולה. בברכה, בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 09:30, 25 בנובמבר 2010 (IST)
תודה. משתמשים בעלי זכות הצבעה תמכו בחשיבות ולכן לא יוכל להימחק בשלב זה. אם מישהו רוצה הוא יכול להעלות להצבעה, אבל אני מעריך שזה לא יקרה. נרו יאירשיחה • י"ח בכסלו ה'תשע"א • 11:30, 25 בנובמבר 2010 (IST)
תודה רבה לך נרו יאיר היקר! מעריך מאוד את מקומך בויקיפדיה ועזרתך! בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 08:11, 26 בנובמבר 2010 (IST)
אל תגזים... נרו יאירשיחה • י"ט בכסלו ה'תשע"א • 13:59, 26 בנובמבר 2010 (IST)

בוקר ושבוע טובים. פונה אליך על סמך הרקע בהנדסת מכונות. משתמש אלמוני העלה את הערך לחצנות. יצרתי קישורים לשפות זרות, אך אינני בטוח שהקישור הוא למינוח המקצועי הנכון. בנוסף להערכתי השם הנכון לערך הוא לחצנות מתכת. אשמח לחוות דעתך. בברכה, מוטי Assayas - שיחה 08:45, 30 בינואר 2011 (IST)

בוקר אור, אבדוק, ואתן תשובה. למרות שזה ממש לא בכיוון שלי. מכל מקום איחולי עם היבחרך למפעיל מערכת ! בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 10:49, 30 בינואר 2011 (IST)
פעמיים תודה, בברכה Assayas - שיחה 10:50, 30 בינואר 2011 (IST)
צהרים טובים. שלחתי לשלושה פרופסורים בתחום. ממתין לתשובות. בינתיים אין תגובה, לצערי. בברכה בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 12:09, 31 בינואר 2011 (IST)
ישר כוח על ההשקעהAssayas - שיחה 14:52, 31 בינואר 2011 (IST)
בוקר טוב, יש תשובה 1) פרופ' שהיה מרצה שלי כתב: "הטכניקה קיימת מאות שנים. אינני בקי בה ואינני יודע אם מישהו אצלנו יכול לעזור." כוונתו שאיש מהפקולטה לה. מכונות לדעתו לא מכיר את הנושא...בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 06:52, 1 בפברואר 2011 (IST)
תודה רבה. ידוע לך האם המינוח האנגלי Metal spinning אליו קישרתי הוא המקביל ללחצנות? Assayas - שיחה 09:19, 1 בפברואר 2011 (IST)
מוטי היקר, אני די רחוק מכל העולם של ההנדסה, כיום, למרות לימודי אלה. במשך השנים עברתי יותר ויותר לתחומי התחביב התרבותי. יחד עם זאת, יש לי קשר עם מורים ומרצים. שלחתי שאלתך זה כבר לחמישה פרופסורים. אם אחד מהם יענה בפירוט, אוסיף לערך, כפי שכבר ביצעתי היום. ואז אשאל (אותו, אותם) שאלותיך. אולי עדיף שתעלה את כל השאלות כבר עתה. שהרי לאחר מכן לא אעז לפנות אליהם שוב... בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 09:43, 1 בפברואר 2011 (IST)
בסדר תודה רבה. מתנצל באם הטרחתי יותר מידיי, פעלת מעל ומעבר. נשאיר זאת כך. Assayas - שיחה 12:54, 1 בפברואר 2011 (IST)
תודה. בינתיים עוד פרופסור כתב לי שהערך נראה לו בסדר. דהיינו, ככל הנראה לאחר שהעברת הכל לערך לחצנות מתכת. בברכה, בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 17:54, 1 בפברואר 2011 (IST)
שוב תודה Assayas - שיחה 19:44, 1 בפברואר 2011 (IST)
בוקר טוב מוטי היקר, האם תוכל להסביר לי מהי הסיבה שאינני מצליח להכניס את הערת השוליים הזו בערך "עמוס גיתאי"? להלן "היה פרופסור בחוג לספרות עברית והשוואתית ובחוג לפילוסופיה באוניברסיטת חיפה

[1].

שבוע טוב רפאל. הקישור הנ"ל מוביל לתוצאות חיפוש ב-google, האם התכוונת לכך, או לאתר ספציפי שהוא אחד מתוצאותיו של החיפוש?. Assayas - שיחה 21:04, 5 בפברואר 2011 (IST)
שבוע טוב מוטי, בהחלט התכוונתי לכך! זהו המקום היחיד בו מצאתי הוכחה לכך שהיה פרופ' באוניברסיטת חיפה, (ובמשך שנתיים ניסה להקים חוג לקולנוע...) בכל המקומות האחרים זה נמחק... מה עושים? בברכה, בתודה, בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 21:26, 5 בפברואר 2011 (IST)
שוב שלום. סידרתי את נושא הערת השוליים. אם כי אני ממליץ להשתמש באחת או יותר מתוצאות החיפוש כאסמכתאות ולא בהתניית החיפוש עצמו, שכן מעת לעת, תוצאותיו משתנות ומה שמתקבל היום, יתכן וישתנה בעוד חודש/שנה וכיו"ב. לשיקולך המקצועי. בברכה Assayas - שיחה 16:33, 6 בפברואר 2011 (IST)
ערב טוב מוטי היקר, תודה על התיקונים שערכת בקישור. אך לצערי, המקום היחיד שבו זה מופיע הוא בשורה הזאת, כפי שהבאתי אותה. האם תוכל לקצר את הקישור שיוביל לשורה הזאת בגוגל? http://www.google.com/search?q=%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%A1+%D7%92%D7%99%D7%AA%D7%90%D7%99+%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%AA+%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fr:official&client=firefox-a#hl=fr&sugexp=gsnes&xhr=t&q=%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%A1+%D7%92%D7%99%D7%AA%D7%90%D7%99+%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%AA+%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94+%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%A1%D7%95%D7%A8+%D7%91%D7%97%D7%95%D7%92+%D7%9C%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA+%D7%95%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA%D7%99%D7%AA+%D7%95%D7%91%D7%97%D7%95%D7%92+%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%94&cp=80&pf=p&sclient=psy&client=firefox-a&hs=gcw&rls=org.mozilla:fr%3Aofficial&aq=f&aqi=&aql=&oq=%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%A1+%D7%92%D7%99%D7%AA%D7%90%D7%99+%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%AA+%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94+%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%A1%D7%95%D7%A8+%D7%91%D7%97%D7%95%D7%92+%D7%9C%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA+%D7%95%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA%D7%99%D7%AA+%D7%95%D7%91%D7%97%D7%95%D7%92+%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%94++&pbx=1&fp=1&cad=bבתודה, בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 18:28, 6 בפברואר 2011 (IST)
שוב שלום ידידי. ראשית ברשותך יצרתי לשיחתנו זו תת פסקה חדשה בשם עמוס גיתאי בכדי להבדילה מהשיחה לגבי הערך לחצנות. שנית השורה הנ"ל מובילה ל-532 תוצאות חיפוש, רובן לא רלוונטיות לעניין. לא מקובל להכניס פלט חיפוש כאסמכתא. למשל אחת מתוצאות החיפוש הוא הערך על עמוס גיתאי בויקיפדיה. אין הגיון לקשר בערך לערך עצמו. הייתי בורר מבין תוצאות החיפוש רק את הרלוונטיות ומביא אותן כמספר אסמכתאות. החיפוש בקישורים לא רלוונטיים ילאה את הקורא והוא כאמור איננו מקובל. לדוגמא במקרה דנן: בקישור הראשון אין איזכור לפועלו באוניברסיטת חיפה. הקישור השני רלוונטי. השלישי הוא בלוג. בדרך כלל לא מקשרים לבלוג וגם כאן אין איזכור. ברביעי אין וכך הלאה. דוגמא לקישור לכתבה בynet להלן: [2]. אחר כך אפשר לחזור על החיפוש באנגלית ולדלות את הקישורים הרלוונטיים מחיפוש זה. יכול להיות שזה למשל יעזור :[3]. מקווה שהייתי לעזר, מוטי Assayas - שיחה 19:18, 6 בפברואר 2011 (IST)
תודה רבה - רבה ידיד יקר, על שיצרת תת-פסקה זו, עבור עמוס גיתאי. אני חושב שזה עוזר. אלא שפשוט בכל המקומות שהצעת לא מצאתי כלום על תפקודו באוניברסיטה. אנא גש לערך עמוס גיתאי ובדוק אם נהגתי שם כראוי, על פי הכוונתך. בתודה, בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 20:38, 6 בפברואר 2011 (IST)
ערב טוב. לדעתי לא, מאחר וקישרתי לשורת החיפוש המציגה 532 תוצאות. איזו מהן היא התוצאה הרצויה לאסמכתא?. צריך לקשר לתוצאת חיפוש רלוונטית ולא למנגנון החיפוש עצמו. אין בשורת הקישור כל אינדיקציה שהוא היה בסגל אוניברסיטת חיפה. --Assayas - שיחה 21:03, 6 בפברואר 2011 (IST)
בוקר טוב רפאל. מצטער שנטשתי את הדיון. קרס לי המחשב בבית (המאוורר הלך לעולמו). קראתי שוב את דבריך בראשית דף השיחה. ברשותך אנסה להסביר את עניין החיפוש ב-google. בשדה החיפוש הקשת מחרוזת לחיפוש שתכנה : עמוס גיתאי אוניברסיטת חיפה. מנוע החיפוש של ה-google מבצע חיפוש בכל האתרים בהם מופיעה המחרוזת כולה או חלקה, אך לא בהכרח ברצף. כך לדוגמא, האתר הראשון שנמצא הוא אתר החוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה, בו מצא מנוע החיפוש את כל חלקי המחרוזת המבוקשת. כך נראית תוצאת החיפוש הראשונה ב-google:
החוג לתקשורת, אוניברסיטת חיפה - סמינרי סגל
סרטו של עמוס גיתאי "כיפור" (2000) מציג מערכת יחסים שונה בין מלחמה, מזוכיזם והגוף
הגברי בתרבות הלאומית. הסרט מבנה פנטזיה מזוכיסטית במסגרתה גוף הלוחם מופשט ...
[3]...‏ - עותק שמור - דפים דומים.
זה אומר שבאתר הנ"ל, בקטע שאותר, מאוזכרות המילים עמוס גיתאי ואוניברסיטת חיפה, פעם אחת או
מספר פעמים. בכדי לדעת באיזה הקשר הן מוזכרות, יש להקיש על הקישורית (link) ולקרוא את החומר
המלא. בחומר אין אזכור שהוא היה חבר בסגל אוניברסיטת חיפה. כך לצערי גם בשאר האתרים בהם גלשתי. Assayas - שיחה 07:59, 7 בפברואר 2011 (IST)
בוקר טוב מוטי היקר. אתה צודק וצדקת כל העת. פשוט לא הצלחתי לתת לך קישור נכון. עכשיו אני מניח שאצליח. אנא כתוב בגוגל: עמוס גיתאי אוניברסיטת חיפה ספרות השוואתית ואז תקבל כבר בשורה הראשונה (קישור ראשון) את המידע הרצוי לי. אלא מה? כאשר לוחצים על הקישור הזה, מתברר שמישהו מחק את המידע הזה... השאלה אם כן נשארת בעינה... בברכה, בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 11:03, 7 בפברואר 2011 (IST)
שוב שלום. זה אותו העיקרון גם במקרה הזה. מנגנון החיפוש של הגוגל מצא את מחרוזת הנתונים הנ"ל באתר הנ"ל כשהיא פזורה בחלקים שונים בו[4]. המילים אינן קשורות בהכרח בינהן. תוצאת החיפוש כפי שאתה רואה בגוגל, איננה תקציר הדף, אלא אוסף התוצאות מחלקיו השונים של הדף שמתאימות למחרוזת החיפוש. גם באתר זה יש להקיש על הקישורית ולצערי אין התייחסות לעבודתו של גיתאי באוניברסיטת חיפה. השורה הרלוונטית התייחסה ל: "יואל הופמן" (ראה באתר) : "יואל הופמן נולד בהונגריה ב-1937. עלה ארצה עם משפחתו בהיותו בן שנה. למד באוניברסיטת קיוטו ביפן ובאוניברסיטת תל-אביב, והיה פרופסור בחוג לספרות עברית והשוואתית ובחוג לפילוסופיה באוניברסיטת חיפה. על ספריו זכה הופמן בפרס ניומן ובפרס ביאליק". פשוט באתר יש עמוס גיתאי לחוד וספרות השוואתית ואוניברסיטת חיפה לחוד וזה התאים להתניית החיפוש של מנוע הגוגל. בברכה Assayas - שיחה 12:26, 7 בפברואר 2011 (IST)
שוב תודה! מחקתי את התוספת שלי לערך עמוס גיתאי. אין מימצאים לכך. אולי אחפש זאת בספריית האוניברסיטה, אם פעם אגיע לשם... בברכה בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 12:35, 7 בפברואר 2011 (IST)
שמחתי להיות לעזר והמשך יום נעים Assayas - שיחה 13:15, 7 בפברואר 2011 (IST)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

  1. ^ במשך שנתיים ניסה להקים את חוג הקולנוע, באתר גוגל .
  2. ^ יודילוביץ', מירב, עמוס גיתאי פותח בית ספר לקולנוע בחיפה, יולי 2008, באתר ynet.
  3. ^ עמוס גיתאי-תקציר ביוגראפי, באתר amosgitai.com (באנגלית) .

בברכה ובתודה רבה, בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 08:42, 5 בפברואר 2011 (IST)

בס"ד היי רפאל, עשית נכון, עכשיו צריך לתרגל בערך. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 20:41, 6 בפברואר 2011 (IST)
ערב טוב. אני חולק עליך. אנחנו לא נוהגים לקשר בערך לשורת חיפוש בגוגל, אלא למי מתוצאותיה. הטכניקה של הכנסת הערת השוליים נכונה, אך לא תכנה. בברכה Assayas - שיחה 21:06, 6 בפברואר 2011 (IST)

קטגוריות בדף המשתמש[עריכת קוד מקור]

בס"ד היי רפאל, קיטלוג של קטגוריות בדף המשתמש לא מקובל, בבקשה מחק את הקטגוריות. תודה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 21:11, 15 בפברואר 2011 (IST)

ערב טוב, על איזה קטגוריות מדובר? בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 21:33, 15 בפברואר 2011 (IST)
בס"ד על הקטגוריות:ספרות ישראלית, מורים רוחניים וספרי 1973. אתה יכול לקשר אליהן בצורה הבאה: קטגוריה:ספרות ישראלית, קטגוריה:מורים רוחניים קטגוריה:ספרי 1973. במצב כזה יהיה קישור לקטגוריה אבל כזה שהדף שלך לא יהיה כלול בה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 21:58, 15 בפברואר 2011 (IST)
בוקר טוב. להתחיל לחפש את כל הקטגוריות שבהם השתתפתי? ולרשום אותן בצורה שאת מציעה, יקח לי כמה ימים ולילות. לא נראה לי מעשי כלל. בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 06:03, 16 בפברואר 2011 (IST)
בס"ד זו לא הייתה הכוונה שלי, הכוונה שלי הייתה שצריך למחוק מדף המשתמש את הקטגוריות שיש בו נכון לכרגע. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 11:31, 16 בפברואר 2011 (IST)
תודה רבה ! הניסוח היה צריך להיות "נא הסר קטגוריות מדף המשתמש שלך, על מנת שלא יופיעו בקטגוריות. שהרי דף המשתמש שלך איננו משוייך לקטגוריות של ערכים, והוא מופיע שם, כערך... והרי כל כוונתך הייתה ארגז הטיוטות, ולא יצירת ערך..." משהו בנוסח הזה... מכל מקום תבורכי על הערתך ועזרתך. בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 11:55, 16 בפברואר 2011 (IST)
בס"ד בכיף, לא רציתי להיות רשמית מדיי, בגלל זה אני לא אוהבת את התבניות, אני אוהבת לפנות לאנשים בסגנון שלי, שהוא לא תואם את התבניות. שמחתי לעזור. . ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 20:04, 16 בפברואר 2011 (IST)

שוחזר לבקשתך + "בעבודה". Ranbar - שיחה 08:15, 20 בפברואר 2011 (IST)

תודה! בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 08:36, 20 בפברואר 2011 (IST)
בוקר אור רן בר! עבדתי על הערך הנ"ל. מה דעתך? אפשר כבר להסיר את "בעבודה" ? נראה לי שעוד חסר מיידע על יצירתו, אבל מי שירצה להרחיב ידע ימצא בקישורים שהוספתי. לקח לי שעה עבודה לערך הזה. בתודה, בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 09:28, 20 בפברואר 2011 (IST)
הי, בוא נמשיך להתכתב כאן. ערכתי טיפה. לדעתי הפרק (שקראתי לו עכשיו "פועלו") הוא טוב מבחחינת התוכן, אם כי הוא מתחיל בשלילה ועדיף לא להתחיל בשלילה אלא בחיוב (מה הוא כן אומר) ורק לאחר מכן לתאר מה לא, יש לזכור שהקורא מגיע "טבולה רזה" (לוח ריק) ואינו מודע לכל פולמוס בעולם האקדמי (או העיתונאי), פרט לכך תכתוב לקורא שיקרא את זה בעוד 10- 20 שנה, אז כבר איש לא יזכור מי אמר מה למי מתי. מה שמוביל אותי לליקוי המרכזי שבשלו הערך עדיין לא גמור כלל והוא פרק תולדות חייו, מתי נולד והיכן, היכן למד ומה וגם השתייכותו המשפחתית (שאותה יש להוריד מן הפתיח). בהצלחה! Ranbar - שיחה 10:37, 20 בפברואר 2011 (IST)
היי, ביצעתי. נמשיך את הדיון כאן שיחה:נסים קלדרון בברכה,בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 11:17, 20 בפברואר 2011 (IST)

טובה קטנה[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב רפאל. יש לי בקשה קטנטנה: אני מנסה להיכנס לערך רחל ינאית בן-צבי כדי לשנות בקטגוריה מקטגוריה:משפחת בן צבי לקטגוריה:משפחת בן-צבי (מקף קטן, זה הכול...), אולם "אינטרנט רימון" שאני מחובר אליו חוסם את הכניסה לערך (זה קורה לו מפעם לפעם). התוכל לבצע זאת במקומי? פשוט אני מנסה להעביר את כל הקטגוריה למשפחת בן-צבי וזה מעכב אותי. תודה רבה, גרש - שיחה 07:18, 25 בפברואר 2011 (IST)

בוצע.בכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 07:28, 25 בפברואר 2011 (IST)
תודה, ברוך יומך. גרש - שיחה 07:35, 25 בפברואר 2011 (IST)

שלחתי דוא"ל[עריכת קוד מקור]

רפאל, שלחתי אליך דוא"ל כדי שתוכל לשלוח אלי בחזרה את מס' הטלפון. כדי לשלוח דוא"ל מהמערכת , יש קישור בתפריט מימין למסך בתיבת הכלים שנקרא שליחת דואר אלקטרוני למשתמש זה. צריך לעבור לדף המשתמש אליו אתה רוצה לשלוח דוא"ל וללחוץ על הקישור, נפתח מסך מתאים Hanay שיחה 21:21, 19 במרץ 2011 (IST)

ערב טוב! בברכה, Rafael Guri 21:38, 19 במרץ 2011 (IST)
לא היית צריך לכתוב כאן. שלחתי אליך דוא"ל. מכל מקום תודה, העתקתי את המספר Hanay שיחה 21:41, 19 במרץ 2011 (IST)
אנא דווחי לי על השיחה עימו. מכל מקום דעי שלא יכיר את שמי, שהרי אני כאן...Rafael Guri 21:48, 19 במרץ 2011 (IST)
אני לא יודעת אם שמת לב, אבל מצאתי בויקיפדיה האנגלית תמונה של מכרם ח'ורי ושל קלרה והכנסתי לערכים עליהם. וחוץ מזה מה קרה לחתימה שלך? Hanay שיחה 09:48, 21 במרץ 2011 (IST)
נפלא! תודה! לא יודע מה לעשות עם החתימה. אני רוצה להחליף לאנגלית. זה מופיע בלי הצבעים, משום מה? בתודה Rafael Guri 10:01, 21 במרץ 2011 (IST)
כאשר תיקנת את ברירת המחדל של החתימה כנראה ביטלת גם את הקישור לדף המשתמש שלך ולדף שיחתך. אני מציעה שתחזור לברירת המחדל של המערכת. לאחר מכן תעתיק את תחביר ויקי של החתימה לוורד, תערוך שם כשהרעיון הוא להכניס ליד Rafael Guri שיחה. פתח למצב עריכה ותראה מה עשיתי. לאחר מכן תעתיק בחזרה להעדפות שלך. אני מקווה שעזרתי Hanay שיחה 12:12, 21 במרץ 2011 (IST)
המון תודות! הנה מה שיצא בתודה ובברכה, Rafael Guri 12:39, 21 במרץ 2011 (IST)
שמחתי לעזור Hanay שיחה 12:42, 21 במרץ 2011 (IST)
את זקוקה אולי לעזרתי בעניין צד א' וצד ב' שבו את דנה שם? ובאיזו דרך אוכל לתמוך בך לדעתך? Rafael Guri 12:45, 21 במרץ 2011 (IST)
תודה על התמיכה. האם יש אפשרות שנשוחח בטלפון? Hanay שיחה 12:49, 21 במרץ 2011 (IST)
אשמח. איך נעביר מספר? Rafael Guri 13:09, 21 במרץ 2011 (IST) נרשום כאן? Rafael Guri שיחה 13:12, 21 במרץ 2011 (IST)
שלחתי את מספר הטלפון שלי בדוא"ל לכתובת שהכנסת בהרשמה לויקיפדיה . אני מחכה לצלצול Hanay שיחה 13:20, 21 במרץ 2011 (IST)
קיבלת את המספר? Hanay שיחה 17:01, 21 במרץ 2011 (IST)
כתובת שאני נכנס אליה רק לעיתים רחוקות. מחר אכנס ואתקשר אלייך בלי נדר. בתודה ובברכה Rafael Guri שיחה 21:36, 21 במרץ 2011 (IST)

נורית אביב[עריכת קוד מקור]

אתה מוזמן לתרום לערך! בברכה --החובץ בגבינה - שיחה 17:09, 23 במרץ 2011 (IST)

בוקר טוב! ביצעתי כמה תוספות. כמובן, לעיונך. בברכה, Rafael Guri שיחה 08:26, 24 במרץ 2011 (IST)

שושנה בוקובזה[עריכת קוד מקור]

* מפתח השירה, La clef des chants[1].
האם לכך התכוונת?. אם כן תוכל בעתיד להעזר בתבנית כיוון (האות "כ" בתוך {{ }} ואם הכיתוב בהערות השוליים הוא בלועזית בלבד מומלץ ליישר את הערות השוליים לשמאל-ראה דוגמא. --Assayas - שיחה 18:24, 3 באפריל 2011 (IDT)
בוקר טוב! ותודה רבה. תיקנתי את הערות השוליים. שם, יש הערה אחת בעברית, לכן אני מסיק שזה בלתי אפשרי. בברכה. Rafael Guri שיחה 08:08, 4 באפריל 2011 (IDT)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

  1. ^ La clef des chants ,Éditions Épigones, collection Myriades môme, 1995 Paris, 26 pages

שלום. בהנחה שאינך אורי אבנרי ולא קיבלת ממנו רשות להעתיק את דבריו, מה שאתה עושה קרוי הפרת זכויות יוצרים ואסור כאן. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 09:06, 5 באפריל 2011 (IDT)

בוקר טוב ידידי היקר! מניין לך שאינני אורי אבנרי? כמו-כן, תרשה לי לבנות את הערך. הרי כתוב עליו בעבודה. אני מודה לך מראש על האפשרות שתיתן לי. בברכה ובכבוד רב, Rafael Guri שיחה 09:09, 5 באפריל 2011 (IDT)
גם כאשר הערך בעבודה לא ניתן על פי כללי המקום לכלול בו קטעים מועתקים ללא רשות בעלי הזכויות. עדיף שתערוך אותו בקובץ וורד או מחוץ למרחב הראשי. יום טוב, חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 09:13, 5 באפריל 2011 (IDT)
סלח לי באמת מצטער. אך תרשה לי הערה בעדינות. פעלת מהר וללא חשיבה מעמיקה. אני מציע לך להחזיר את הערך. ולתת לי זמן לערוך אותו כראוי. כל עוד הוא בעבודה, אני אבנה אותו. ואז אפנה אותו להערות. בברכה ובתודה Rafael Guri שיחה 09:15, 5 באפריל 2011 (IDT)
רפאל, הערך עדיין קיים, הוא נמצא בגרסאות ההיסטוריות. אני מציעה שתיכנס לשם, תעלה את הגירסה ההיסטורית ותשנה את העריכה ותסיר את הטקסט שהועתק ממקורות חיצוניים. אפשרות נוספת היא לערוך את הערך בארגז חול שלך ולאחר מכן להעתיקו לערך. אני יכולה לבצע זאת עבורך. האם אתה מעוניין? ניתן גם לתרגם מהערך באנגלית, זו לא הפרה של זכויות יוצרים Hanay שיחה 12:59, 5 באפריל 2011 (IDT)
שלום חנה היקרה! בהחלט אני מאשר לך לערוך אותו. את כל הדברים שהצעת כבר ביצעתי. תוכלי לראותו מוכן לפירסום כאן שיחה:ארנה מר חמיס/זמני אך אני ממתין לאיש שמחק אותו שיגיב, וגם פניתי לעידו בוט. בברכה Rafael Guri שיחה 13:39, 5 באפריל 2011 (IDT)
רפאל, הערך לא מחוק, תעתיק אותו מהדף שקישרת אליו לערך של ארנה מר. אם אינך יודע איך, אני יכולה לעשות זאת עבורך. Hanay שיחה 13:43, 5 באפריל 2011 (IDT)
חנה, ערב טוב! הערך כן מחוק ממקומו. אני פתחתי אותו בדף הזמני. משום שאת יכולה לקרוא על האיש הזה (חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד) שלא מוכן לאשר את הערךhttp://he.wikipedia.org/w/index.php?title=%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%99%D7%A8-%D7%A2%D7%9D-%D7%A2%D7%AA%D7%99%D7%93&curid=691041&diff=10330300&oldid=10330291 אולי בכל זאת תעברי על הערך ותתקני אותו כך שהאיש יקבל אותו? בברכה ובתודה, Rafael Guri שיחה 21:42, 5 באפריל 2011 (IDT)
הערך לא נמחק, רק שמו עליו תבנית של הפרת זכויות יוצרים. ראה ארנה מר חמיס. אם הערך היה מחוק הקישור היה אדום ולא כחול. האם סילקת את כל הטקסט שהועתק? אם כן, אז אין בעיה להעתיק את הטקסט בקישור במקום תבנית הפרת זכויות יוצרים. אם תאשר לי אני אעשה זאת במקומך. אני מתכוונת ללכת מחר לתיאטרון אל-מידאן להלוויה של ג'וליאנו מר. האם בכוונתך להגיע? Hanay שיחה 21:48, 5 באפריל 2011 (IDT)
בוקר טוב לך חנה היקרה! אני מאשר לך לעשות כרצונך עם הערך ארנה מר חמיס. אך אולי לפני זה צריך לקבל אישור מאורי אבנרי? אגב, רק לאחר שהאיש אמר לי שיש משהו של אורי אבנרי, הלכתי לראות וגיליתי שהחומר שממנו למדתי את הנושא הוא צמצום של אורי אבנרי. בברכה, Rafael Guri שיחה 08:43, 6 באפריל 2011 (IDT)
רפאל, ערכתי קצת את הערך, אבל לא ברור לי מתי היא הקימה את התיאטרון. ב- 1968? ב-1987? אנא הבהר זאת. דרך אגב גם דפי שיחה ניתן לקשר בבקישור פנימי כמו בערך. אין צורך לרשום את כתובת האינטרנט Hanay שיחה 16:41, 6 באפריל 2011 (IDT)
ערב טוב חנה היקרה. תודה על עבודתך ! עשיתי שני תיקונים קטנים אחד לבקשתך 1987. אחד לגבי הבן השלישי של ארנה, אביר (שמצבו, אגב, לא טוב, כך למדתי היום). מכל מקום, האם את מוציאה את הערך למצב אנציקלופדי? או מבקשת רשות מהאיש כאן למעלה? בברכה ובכבוד Rafael Guri שיחה 21:42, 6 באפריל 2011 (IDT)
לא צריך לבקש רשות מאף אחד. עדיין לא סיימתי לעבור על הערך. הוצאתי את כל המשפטים שזהים למשפטים שמצאתי באתרי אינטרנט שונים. מותר לקרוא חומר מאתרים שונים אבל יש לנסח את המידע מחדש. אין זכויות יוצרים על ידע, אבל יש זכויות יוצרים על טקסט. Hanay שיחה 21:46, 6 באפריל 2011 (IDT)
יופי! תודיעי לי. בברכה, Rafael Guri שיחה 21:48, 6 באפריל 2011 (IDT)

הי רפאל, העליתי את הערך, וביקשתי את מחיקת הערך הזמני. השאתי את תבנית בעבודה. תסתכל אם אתה רוצה להוסיף משהו. אם לא אפשר להוריד את התבנית. להבא אם אתה רוצה להכין ערך זמני יש לעשותו תחת שם המשתשמש שלך ולא תחת דף שיחה של ערך. Hanay שיחה 22:47, 6 באפריל 2011 (IDT)

יופי! מה קורה במקרה שהוא ימחק שוב? כיצד ניתן יהיה לשמור את החומר המקורי כפי שהוא מופיע כעת? בתודה ובברכה, Rafael Guri שיחה 08:21, 7 באפריל 2011 (IDT)
אין סיבה שהערך יימחק. תקפיד רק לא להכניס טקסט מועתק והכל יהיה בסדר. בכל מקרה גם ערך שנמחק, תמיד אפשר לפנות למפעילים שישחזרו אותו לצרכים של ארגז חול. Hanay שיחה 08:32, 7 באפריל 2011 (IDT)

שלום רפאל, חלק מעריכת ערך כולל שיוכו לקטגוריה המתאימה. ראה בבקשה הסבר בנושא בויקיפדיה:קטגוריה. בנוסף לא מקובל בויקיפדיה להשתמש בשני סימנים מסוג ' ', כי הם יוצרים אותיות נוטות ימינה. להדגשה משתמשים ב ' ' ' - 3 סימנים אחד ליד השני. אם אתה רוצה לצטט קטע מסוים, יש לך שתי אפשרויות: {{ציטוטון}} או {{ציטוט}}. הוספתי לערך שכתבת תבנית עריכה, כי הערך דורש עריכה בהתאם למה שכתבתי כאן. Hanay שיחה 18:45, 25 באפריל 2011 (IDT)

שלום חנה היקרה, תודה על ההסבר. ביצעתי. תוכלי להסיר תבנית. בברכה, Rafael Guri שיחה 13:30, 26 באפריל 2011 (IDT)

שלחתי אליך דוא"ל, ראית? Hanay שיחה 08:12, 14 במאי 2011 (IDT)

קיבלתי. תודה. Rafael Guri שיחה 20:09, 14 במאי 2011 (IDT)

התמונות של מכרם וקלרה ח'ורי[עריכת קוד מקור]

הי רפאל, את שצפיתי שיקרה קרה, התמונות נמחקו מויקישיתוף, אז אני באמת צריכה עכשיו לארגן את הפגישה עם מכרם ח'ורי כדי לצלמו. אני מקווה שהשבוע יהיה לו זמן להיפגש Hanay שיחה 06:30, 15 במאי 2011 (IDT)

יופי! אשמח לשמוע על הפגישה והצילומים. בהצלחה, Rafael Guri שיחה 15:55, 15 במאי 2011 (IDT)
בוקר טוב, היתה פגישה? היו צילומים? יש תמונות? בכבוד, Rafael Guri שיחה 08:35, 19 במאי 2011 (IDT)
הי רפאל, מכרם העדיף, במקום שאצלם אותו לשלוח אלי תמונות עם אישור להעלאה ברישון חופשי. שלחתי אליו דוא"ל עם הנוסח המדויק, הוא עדיין לא הגיב, אני אתן לו תזכורת. הוא מאד עסוק עכשיו בחזרות, ורוצה תמונה מקצועית. Hanay שיחה 08:40, 19 במאי 2011 (IDT)
מה שלומך חנה היקרה? איך בתפקיד החדש? בכבוד, Rafael Guri שיחה 08:42, 19 במאי 2011 (IDT)
שלומי טוב, את התפקיד אני לומדת בזהירות Hanay שיחה 08:49, 19 במאי 2011 (IDT)
מכרם לא העלה תמונה שלו לויקיפדיה. חבל שהוא לא הסתייע בעזרתי. אני לא רוצה לצלצל אליו שוב. האם אתה בקשר איתו? האם תוכל לעשות משהו? (דרך אגב, אם תרצה שוב סיוע בנושא ארכוב דף השיחה שלך, אל תהסס לבקש) Hanay שיחה 10:13, 5 ביוני 2011 (IDT)
תודה! אשמח! אם תוכלי! בברכות ובתודה, Rafael Guri שיחה 10:27, 5 ביוני 2011 (IDT)

סוסיא (כפר פלסטיני)[עריכת קוד מקור]

הבאתי הגדרה של 'כפר' לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שמצאתי בויקי. האם זה מספיק כדי להגדיר את היישוב ככפר? Dalila - שיחה 22:38, 28 במאי 2011 (IDT)

שלום לך דלילה היקרה ! מה שלומך? עלייך להיות רגישה יותר ולהבין את המשחק בויקיפדיה, שלעת עתה את לא מספיק ערה לו. יש כאן משחק פוליטי, ואלה שמנסים להסיר את הערך הזה, שאותו אני הבאתי, מנסים לעשות זאת ממניעים לא תמיד טהורים. עד כה הצלחנו להחזיק מעמד בזכותך. שימי לב לכל הגוונים של הערותיי. וכך תוכלי להתקדם. ראיתי שזכית לפרס כרטיסי כניסה לאירוע. סימן שזכית בכבוד כאן. המשך מוצלח. בתודה, בברכה ובכבוד רב Rafael Guri שיחה 07:47, 29 במאי 2011 (IDT)

מחיקת שמות[עריכת קוד מקור]

לפי דעתי אין מקום בערך זה לציון שמות. ברשותך אוריד עוד שמות. Nachum - שיחה 10:47, 30 במאי 2011 (IDT)

שלום! מדוע? בברכה, Rafael Guri שיחה 12:30, 30 במאי 2011 (IDT)
שלום!--הערך באורכו הנוכחי מאבד את חשיבותו אם אתה מוסיף את השתתפות הרמטכל בטקס שנתי, קל וחומר את ווילוזני... Nachum - שיחה 13:52, 30 במאי 2011 (IDT)
בוקר טוב לך נחום היקר! כנראה שאינך מכיר את הפעילות הזו ולכן זו דעתך. אני מכיר את הפעילות של טקסי השואה בכל ישראל ובעולם. ויודע שדווקא מרכיבים, כמו הרמטכ"ל, מצד אחד, והשחקן הידוע וילוז'ני, מן הצד השני, מרחיבים את הידע של הקורא, מהבחינה האנציקלופדית, ומאפשרים לו להבין לרוחב, ולא רק לעומק, מהותם של טקסים מהסוג הזה. אודה לך אם תשיב את כל השמות. במשך הזמן אוסיף עוד אחרים, כאשר אמצע על כך מידע נוסף. בברכה ובכבוד, Rafael Guri שיחה 08:04, 31 במאי 2011 (IDT)
בחר בבקשה בורר שישמע את שנינו ויתן החלטה. בברכה Nachum - שיחה 10:37, 31 במאי 2011 (IDT)
שלום לך. אינני מכיר בוררים בויקיפדיה. יש תחום כזה? בברכה, Rafael Guri שיחה 11:20, 31 במאי 2011 (IDT)
ראה ויקיפדיה:בוררות. Hanay שיחה 11:23, 31 במאי 2011 (IDT)
שלום חנה היקרה! ברשימה ראיתי רק אדם אחד בשם:ברכות אריאל פ. האם הוא הבורר היחיד שניתן לפנות אליו? בתודה, Rafael Guri שיחה 11:38, 31 במאי 2011 (IDT)
הוא בחירה מצויינת. אפשר גם לפנות לאחרים. אתה יכול לנסות לפנות גם למשתמש:ברוקולי, יש סיכוי שהוא יסכים. Hanay שיחה 11:41, 31 במאי 2011 (IDT)

שלום נחום היקר! להמלצת חנה הנ"ל, הריני מציע לך שלושה בוררים: 1)אריאל פ. 2) ברוקולי (למרות שנדמה לי שקרה לו משהו...) 3) חנה. לבחירתך. בברכה, Rafael Guri שיחה 11:45, 31 במאי 2011 (IDT)

שלום רפאל ונחום, העליתי את החלטתי לדף שיחתי. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 22:58, 31 במאי 2011 (IDT)

מה שלומך? אני רואה שאתה מעלה ערכים בקצב Hanay שיחה 07:12, 4 ביוני 2011 (IDT)

לא מרגיש טוב. מזדקן. אני רואה שאת גם עובדת קשה מאוד! ומעצם מעורבותך מקבלת פידבקים. לכל כיוון. אבל בסופו של דבר יש תחושה שאת נהנית. בברכה, Rafael Guri שיחה 08:04, 4 ביוני 2011 (IDT)
כולנו מזדקנים, גם בני ה-18, למרות שהם חושבים שיישארו צעירים לנצח. כן אני מקבלת פידבקים מכיוונים שונים Hanay שיחה 08:07, 4 ביוני 2011 (IDT)
שלחתי דוא"ל Hanay שיחה 08:14, 4 ביוני 2011 (IDT)