שיחת משתמש:שרון בר-זיו

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום וברכה

תודה רבה על מאמצך לתרום לוויקיפדיה העברית.

לצערי, נאלצתי לבטל את העריכות שביצעת. חלק מהעריכות הן לא לפי הסטנדרטים המקובלים בוויקיפדיה, כולל ניסוח לא אנציקלופדי, הקשרים שגויים וטרמינולוגיה מיותרת. חלק אחר מזיק לערך, דוגמת הורדת תאריך לידה. למרות, שהוספת מידע איכותי כחלק מעריכתך, באופן כללי הנזק מהעריכות עולה על התועלת, ועל כן נאלצתי לבטל אותן כליל.

נא לעיין בערכים טובים אחרים ובויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים כדי לקבל מושג איך ומה לערוך בוויקיפדיה באופן שיתרום יותר לאיכות הערכים.

בתקוה להבנה ובידידות, Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 14:03, 10 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

שוב שלום
הכלל הוא ששיחה ממשיכה היכן שהחלה, במקרה הזה כאן. אינך צריך להודיע לי בדף שיחתי שהגבת כאן, כי הדף הזה נמצא ברשימת המעקב שלי. לכל היותר הינך יכול "לתייג" אותי אם ברצונך להודיע לי שהגבת. תיוג מתבצע באמצעות כתיבת הקוד הבא: {{א|שם המשתמש שברצונך לתייג}} במקרה שלי הקוד יהיה {{א|Mr. W}} והתוצאה: Mr. W.
בנוסף, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה..
לאחר כל ההקדמה הזאת, לעניין שאלתך בדף השיחה שלי: הייתי מציע שלפחות על ההתחלה תתקן תיקון אחד לכל עריכה, במקום לתקן הרבה דברים בעריכה אחת. כך במקרה של צורך בביטול עריכתך, אפשר יהיה לעשות זאת מבלי לבטל עריכות "טובות".
הייתי מציע שתתחיל לערוך ברוח מה שהצעתי, ואני אעקוב אחר עריכותיך, וביחד נעלה על דרך המלך. תוכל לפנות אלי לשאלות ובירורים נוספים או על כל עזרה שאתה צריך, תוכנית, טכנית או אחרות. כדי לכתוב לי בדף שיחתי הקלק על ה"T" בחתימה שלי ולא על שמי, שיוביל לדף שאינו קיים. Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 15:41, 11 במאי 2016 (IDT)[תגובה]


תודה רבה לך על העזרה. אכן, אנסה להתקדם עקב בצד אגודל. האם כעת אני כותב בעמוד הנכון? חותם שרון בר-זיו - שיחה 20:41, 11 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

מצוין!
וכעת, טיפ נוסף :)
בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 21:15, 11 במאי 2016 (IDT)[תגובה]