שיחת משתמש:תחיה אילני

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף מדברון מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, Amiroשיחה 18:41, 10 במרץ 2019 (IST)[תגובה]

יכול להיות שחלק מהעריכות שעשית הן נכונות, אולם לא ניתן לקבלן ללא סימוכין. Amiroשיחה 18:45, 10 במרץ 2019 (IST)[תגובה]
שלום ישראל
תחיה אילני - שיחה 13:02, 25 במרץ 2019 (IST)[תגובה]

ערך "מתנה"[עריכת קוד מקור]

היי תחיה, ראיתי שאת מתעניינת במוסיקה קלאסית. ב-1.4.19 תהיה הופעה של המקהלה שלנו עם המנצח ניר קברטי. אולי יעניין אותך לקרוא עליו. ת'ראות יונה שורק - שיחה 13:26, 25 במרץ 2019 (IST)[תגובה]

תודה רבה - לו גרתי בב"ש הייתי באה

תחיה אילני - שיחה 13:46, 25 במרץ 2019 (IST)[תגובה]

התוספת שלך בנוגע לגיורא אילני סותרת לחלוטין את מה שכתוב בפתיח הערך, ש"הוא תואר מדעית לראשונה בשנת 1827 על ידי הזואולוג הגרמני מרטין ליכטנשטיין". אם אין לך סימוכין מתאימים לטענה אז לא יהיה ניתן להשאיר אותה. לגבי התוספת השנייה שלך, האם מדובר על ספר?

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך מוזיקה יוונית שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

Alon112 - שיחה 12:06, 20 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

תאודור קורנציס[עריכת קוד מקור]

שלום תחיה אילני,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "תאודור קורנציס" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:תאודור קורנציס.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
Alon112 - שיחה 13:18, 25 במאי 2019 (IDT)[תגובה]