שיחת משתמש:141.226.122.124

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "בן הארדי". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "תנטוס". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

הוספת שטויות לדפים[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
eli - שיחה 08:56, 17 בדצמבר 2018 (IST)[תגובה]

לתשומת לבכם[עריכת קוד מקור]

המשך השחתה לאחר החסימה הנוכחית יביא לחסימתכם לתקופה ממושכת. eli - שיחה 08:56, 17 בדצמבר 2018 (IST)[תגובה]

שלום 141.226.122.124,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "שאול (עולם מתים)" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, ישראל - שיחה 01:38, 6 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

רוב תודות על התבנית, ישראל. כעת אשמח אם אתה או משתמש:TMLN123 תוכלו להסביר לי, בטובכם, מה פגם נפל בעריכה הזו שמצדיק שחזור שלה.
הי!
כפי שכתב גילגמש בתקציר העריכה, לא מקובל לקשר לויקיפדיה האנגלית בצורה זו. מלבד זאת, לא מקובל לשחזר עריכה שבוטלה, מבלי להדיין בדף השיחה. אמליץ לך לקרוא את וק:מלחמת עריכה. ישראל - שיחה 01:55, 6 בינואר 2019 (IST)[תגובה]
תודה, ישראל. העניין הוא ש-(א) הטענה של גילגמש פשוט מוטעית; מקובל גם מקובל לקשר כך לוויקיפדיה האנגלית. לא ברור לי למה הוא טען כך, ולא מדוע אתה חוזר על טענה שגויה. (ב) מכל מקום, עיקר העריכה לא היה זה, אלא הוספת הפירוש הנוסף. גם אם יש מרכיב "מוטעה" אחד בעריכה, זו אינה סיבה לבטל את העריכה כולה, לרבות מרכיב אחר שנצרך באופן ברור, אלא יש להסיר רק את החלק המוטעה, ככל שיש כזה, במקום אצבע קלה מדי על כפתור השחזור. זה בדיוק מסוג הדברים שמבריחים מכאן תורמים מזדמנים שיש להם מה לתרום, וחבל. (ג) העריכה החוזרת, כמו זו הראשונה, לוותה בתקציר מנומק; אינני יודע אם טרחתם לקרוא אותו.
הדברים אמורים כמובן גם בעריכתך זו. סליחה, אבל אצבע קלה מדי על כפתור השחזור, מבלי להקדיש יותר מחצי שנייה לבדיקת עריכה רק כי היא נעשתה על ידי אנונימי, משמעה ניטור גרוע ושירות דוב לקוראים. 141.226.122.124 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
אני מסכים עם האלמוני, והחזרתי את עריכתו בשיפור קל.
אלמוני יקר, כדאי שתירשם, זה יקל על התקשורת אתך, וגם יאפשר לך להגיע למעמד שבו תוכל לשחזר אלמונים. דוד שי - שיחה 07:23, 6 בינואר 2019 (IST)[תגובה]
נראה דווקא כי הפירוש הנוסף ודאי אינו מתאים כאן. כמו כן, היה מן הראוי שתתדיין עם גילגמש לפני שאתה מאשים אחרים ב"שירות דוב". הפירוש הנוסף שהבאת הוא מאד בעייתי והוא מקשר לערך שלא קיים. יתכן שטעיתי בהשארת האזהרה, אך מנקודת המבט שלי, נראה היה כי עריכה שלך בוטלה על ידי גילגמש, ואתה נכנס עמו למלחמות עריכה, בלא להדיין בדף שיחה. כל הסיפור הזה היה יכול להיחסך אם לא היית נחפז לשחזר לפני דיון, שיתכן ודווקא צדקתך היא שתוכח בו.
נ. ב. אני מצטרף להזמנת ההירשמות של דוד שי, ומכל מקום לא התכוונתי לפגוע בך אישית. ישראל - שיחה 12:30, 6 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

ינון צוהר[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, ינון צוהר, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  eli - שיחה 14:54, 20 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה