שיחת משתמש:185.175.33.205

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תודה לך על תרומתך לוויקיפדיה העברית, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה,

עם זאת, נאלצת לשחזר את עריכתך, כשיצא האלבום ניתן יהיה להוסיף אותו לרשימה.

איתי פ.שיחה 11:27, 6 באוקטובר 2019 (IDT)[תגובה]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף דג מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 20:11, 20 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "דג". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

נחסמת לשבועיים[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
Ldorfmanשיחה 15:44, 26 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]

אין לי מושג מדוע אני חסום, מה גם שלא ביצעתי כל שימוש

כך שאין לי שום הסבר מדוע נחסמתי. כל השטח הזה של מחשבים וטכנולוגיה הוא חדש בשבילי, ובסך הכל ניסיתי להכנס כדי לעדכן שתי טעויות רציניות לגבי שני ערכים על שני אישים  משני צדדים של משפחתי.

אין לי מושג מה הטעם בהעלאת ערכים עם מידע שגוי לויקיפדיה, מה שגורם לפקפק בשימוש שלה לגבי שאר הערכים, ומעבר לכך - מה הרעיון שויקיפדיה אמורה להיות פתוחה לעריכה, בעיקר, למקרים כאלה, ועם זאת - כשניסיתי - נחסמתי, ואפילו אין לי מושג מדוע, עד לרגע זה. ניסיתי עכשיו לכתוב משוב על כל אחד מהערכים - אך הופיעה לי שוב הודעת חסימה. מה זה צריך להיות? אולי באמת, עדיף להרשם לאנציקלופדיה מקוונת ולנטוש את אוסף השקרים והחוסר דיוק שלכם. חבל.

שלום, הכתובת נחסמה כיוון שבוצעו ממנה השחתות. ייתכן והכתובת הייתה ברשותו של משתמש אחר בטרם עברה לשמש אותך. איתי פ.שיחה 10:47, 1 במרץ 2020 (IST)[תגובה]

לא ממש ברור, כי אין פה ילדים קטנים, וזה מחשב ביתי. מה גם שניסינו להבין איך נכנסים לעריכה ולא ממש הבנו. בכל אופן, נשמח לתיקון השגיאות בערכים עליהם אנחנו מדברים , ולשמם ניסינו להרשם כאן.

כתובת IP היא דבר מתחלף והיא עשויה לעבור בין מספר משתמשים רב. בכל אופן, תוכלו לכתוב כאן את השגיאות שמצאתם בערכים ובהינתן מקורות לשינויים הנדרשים, אתקן את הערכים. איתי פ.שיחה 10:55, 1 במרץ 2020 (IST)[תגובה]

1. בערך "מרדכי בן זאב" - מרדכי בן זאב לא נולד כמרדכי וולפסון, אלא כמרדכי גימיינר. ב-1924, עלה יחד עם משפחתו - משפחת גימיינר, עם אחיו ואחיותיו, ושני הוריו - גולדה ווולף (זאב) גימיינר, שעל שמו, שינה מרדכי את שם משפחתו בבגרותו. ואיך אני יודע זאת? כי אחותו - מלה, היתה סבתי האהובה ז"ל עליה השלום.

2. בערך "זאב אברמוביץ" -

כתוב - "ב-1911 הקימה משפחת אברמוביץ את הקליניקה שהייתה מבנה בן 2 קומות במרכז העיר. בקומה ראשונה היו חנויות ובקומה השנייה הייתה מרפאה. לאחר שיקום המבנה שוכנו בו תצוגת "בראשית" ומשרדי המוזיאון." זוהי שיגאה וטעות. אמנם את המבנה , ואת הקליניקה, שלימים הפך למוזיאון ראשון לציון, הקימה משפחת אברמוביץ, אולם, היתה זו משפחת אברמוביץ אחרת, נוספת, שעלתה מרומניה, הרבה אחרי כן, ולא היתה קשורה בכלל למשפחת המייסד - זאב אברמוביץ, שעלה ב-1882, מרוסיה, עם שאר 21 המייסדים של המושבה, ובין השאר, פרט לבית הראשון, שהפך לבי"ס העברי הראשון "חביב", היה גם את הבית ברוטשילד 6. שני הבתים אמנם זה מול זה, כשרחוב רוטשילד חוצה ביניהם, אך אין קשר בין המייסד, זאב אברמוביץ, שמטליתו תפרה בתו את הדגל הראשון, ששחזורו נמצא במוזיאון, למשפחת אברמוביץ שבנתה את הקליניקה שלימים הפכה למוזיאון. משעשע, שבעירית ראשון לציון עשו טעות דומה, כשהחליטו למקם את הרחוב על שמו, בשכונת אברמוביץ , שהיא על שם המשפחה השנייה. ואיך אני יודע זאת? כי אחד מבניו של המייסד- אברהם, היה אביו של סבי- ישראל אברמוביץ ז"ל, שנהרג ב-1948, מעט לאחר שנשא לאשה את מלה גימיינר- סבתי, שהיתה באותה העת בהריון עם אמי - ישראלה.

ואם אתה לא סומך, אתה מוזמן לבדוק באתר של ראשון לציון, ובקשר לערך על מרדכי בן זאב, אתה מוזמן לטלפן למשפחה ולוודא.

תודה

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף זאב אברמוביץ (ראשון לציון) אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, איתי פ.שיחה 01:39, 12 במרץ 2020 (IST)[תגובה]

כבר הסברתי[עריכת קוד מקור]

אני רביע של המנוח. בן משפחתו. יליד ראשון לציון. ויודע בודאות שהמבנה של הקליניקה, שלימים הפך למוזיאון, לא הוקם בידי משפחת אברמוביץ של המיסד זאב אברמוביץ', שהגיע מרוסיה בתרמ"ב, כי אם ע"י משפחת אברמוביץ' אחרת, שהגיעה בעלייה השנייה.

ידוע שמשפחת אברמוביץ הנוספת, שהגיעה בעלייה השנייה, הגיעה מרומניה. ואין קשר בין שתי המשפחות.

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה