שיחת משתמש:2.53.144.139

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ניסו שליו". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף רית'ם אנד בלוז עכשווי. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, YairMelamedשיחה 21:51, 20 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

חזרה על עריכה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות שבוטלו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת בוויקיפדיה.

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.


תודה, Omer abcd - שיחה 22:12, 20 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

אין לחזור על עריכה שהביעו אליה התנגדות, יש לקיים דיון בדף השיחה. בנוסף לכך, שים לב בבקשה לאופן שבו אתה פונה לחברי הקהילה - ראה ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. אתה מוזמן לנהל דיון תרבותי ולשכנע בדבר נחיצות עריכתך. זוהי אזהרה אחרונה בטרם חסימתך, בברכה, אמירושיחה 22:18, 20 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]
אני חושש שהאנונימי לא הבין את מהות התבנית {{להשלים}}. שמים אותה בערך שאינו קצרמר (כלומר, הוא ארוך מדי בשביל להיחשב קצרמר), אך עדיין חסר בו תוכן מהותי וחשוב. הערך בבירור קצרמר, לכן אין לשים עליו תבנית השלמה. לתשומת לבך. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:22, 20 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה