שיחת משתמש:212.25.84.200

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כתובת ip משותפת
כתובת ip משותפת

כתובת ה־IP הזו, 212.25.84.200, היא כתובת IP משותפת של משרד החוץ ואנשים רבים משתמשים בה.

למשתמשים הפועלים מכתובת זו: מומלץ ליצור חשבון משתמש וכך להימנע מבלבול עם משתמשים אחרים, וכן להימנע בדרך כלל מחסימות. כמו כן, כיוון שאנשים רבים משתמשים בכתובת זו, ייתכן שהודעות מסוימות בדף השיחה הזה אינן מתייחסות אליך.


במקרה של השחתה ארוכת טווח שמקורה בכתובת זו, ניתן גם ליצור קשר עם האנשים האחראים על כתובת זו.

תודה על תרומתך[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך יחסי ישראל-מקדוניה, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 10:57, 31 באוקטובר 2016 (IST)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך נציגויות דיפלומטיות של ישראל בעולם, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, אלדדשיחה 14:08, 18 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף עידן רול. הסיבה לכך היא: מחיקה לא ברורה של טקסט רב. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אקסינו - שיחה 18:07, 12 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה