שיחת משתמש:31.168.14.74

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף 24 בפברואר מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, בריאן - שיחה 16:20, 24 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

חבל, אבל רשימת הערכים לתחרות הנוכחית כבר סגורה. כדאי לרשום את השם שהוספת עבור התחרות הבאה. לילה טוב ותודה על המאמץ! ביקורת - שיחה 00:38, 21 במרץ 2016 (IST)[תגובה]

ראיתי שסידרת את המתמודדים לפי צבעים . האמת זה לא כזה משנה. רק בגלל שקטי הודחה ראשונה היא ראשונה בטבלה אם המוודח השני יהיה כחול הוא יהיה אחריה. ראה ערך הישרדות (תוכנית טלוויזיה ישראלית) --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 02:12, 22 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

סבבה. בינתיים זה לפי הצבעים, ברגע שיהיו הדחות נוספות זה ישתנה. תודה (: 02:14, 22 ביולי 2016 (IDT)
תודה לך על התרומה לאתר בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 02:15, 22 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

הזמנה להירשם לויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום,

תודה על תרומתכם הניכרת לאתר ויקיפדיה. עבודה משותפת על הערכים דורשת תקשורת, ויהיה זה קל ונוח יותר לעורכים האחרים לתקשר עמכם אם תירשמו לאתר. ההרשמה אינה עולה דבר, ולא מצריכה ויתור על האנונימיות. הסבר מפורט יותר לסיבות להירשם מופיע בדף ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?.

גם אחרי שתירשמו תוכלו, אם תבחרו, להמשיך לערוך גם כאנונימים ("מחוץ לחשבון").

ההרשמה, או "חשבון המשתמש", משותפים לכל אתרי קרן ויקימדיה (מיוחד:אתרי ויקימדיה), כגון ויקיטקסט או ויקימסע בעברית, ויקיפדיה באנגלית, ויקימילון בגאורגית, וכן הלאה.

כדי להירשם, היכנסו לדף ההרשמה.

בברכה, בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 02:22, 22 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

תודה! (: 03:08, 22 ביולי 2016 (IDT)
תודה לך על תרומתך לוויקיפדיה העברית, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, אור/Dororשיחה15:47, 26 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

תודה (: 16:30, 26 ביולי 2016 (IDT)
למה שלא תירשם? אור/Dororשיחה16:31, 26 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

דפי פירושונים[עריכת קוד מקור]

להפניה לערך אחד בעל משמעות דומה יש להשתמש ב{{פירוש נוסף}}, דפי פירושונים משמשים בדרך כלל ל-3 ערכים ומעלה. תודה על תרומתך. ביקורת - שיחה 16:44, 29 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]

לאיזה דף פירושונים ההערה הזו מתייחסת? תודה, 16:55, 29 בספטמבר 2016 (IDT)
לשניהם, אל-מולקי ויורגנסן. ניתן להוסיף פירושים גם כאלה שעדיין אין להם ערך בוויקיפדיה העברית. אגב, ראה/י הערתי בדף השיחה של הערך האחרון. ביקורת - שיחה 17:33, 29 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]
דומני כי הקביעה שדפי פירושונים משמשים בדרך כלל לשלושה ערכים ומעלה איננה נכונה: גאף, מדחס, הפבורן, ג'יימס מייסון, שאזאם, מדיאטק, מוסקונה. ניתן בנקל למצוא עוד עשרות דוגמאות. התבנית פירוש נוסף איננה רלוונטית כאן. במקרים של אל-מולקי ויורגנסן אין ערך מרכזי כלשהו שבו יש לציין "פירוש נוסף". 18:55, 29 בספטמבר 2016 (IDT)
זו לא קביעה, זה המנהג בדרך כלל. לגבי פירוש נוסף אתה צודק, בדרך כלל כשאין ערך מרכזי כלשהו, אנשים לא יגיעו לדף הפירושונים, הדף הוא מענה נוח למקרה שמישהו לא זוכר את השם הפרטי, וזה הרציונל שמאחרי המנהג ליצור דפים כאלה רק כשיש הרבה פירושים ולא רק שנים. אבל כאמור, תמיד אפשר להוסיף עוד פירוש באדום. כך נהגתי גם אני בעבר. ביקורת - שיחה 19:07, 29 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]

הגדלת פונטים[עריכת קוד מקור]

שלום. אנא ממך הפסק לעת עתה להגדיל את הפונטים כשהם מנוקדים. לא ידוע לי על נוהג כזה. בכל מקרה אתה מוזמן לדון על זה בדפי השיחה של אותם ערכים שאתה חושב שמין הראוי היה לשנות זאת. בברכה, Eli - שיחה 03:45, 20 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

נדמה לי שהצדק דווקא עם האנונימי, לפי החלטה שהתקבלה לאחרונה בדיון הזה (שהתחיל במזנון והועבר לדף השיחה ללא תיעוד נאות בו).‏ Amitayzl - שיחה 04:13, 20 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
אכן. בהתאם לאמור בטלתי את העריכה שלי בעוד ערך והחזרתי לגרסת האנונימי/ת. בברכה, Eli - שיחה 04:16, 20 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
משתמש:Amitayzl. לא, הצדק אינו עם האנונימי. בדיון הזה לא סוכם על הגדלת הפונט. ראה את סיכום הדיון. זה שינוי מהותי בערכים שמחייב דיון והצבעה. נא לחדול מהשינויים הללו תודה --Assayas - שיחה 18:30, 20 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
תודה לך על תרומתך לוויקיפדיה העברית, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, BDaniel - שיחה 21:48, 11 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך זוכי פרס ישראל, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 12:10, 24 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך הבחירות לנשיאות צרפת 2017, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, בברכה: eli - שיחה 23:33, 20 במרץ 2017 (IST)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך מזכיר המדינה של ארצות הברית, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, eli - שיחה 04:14, 21 במרץ 2017 (IST)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך יהודה גליק, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ה באדר ה'תשע"ז • 14:54, 23 במרץ 2017 (IST)[תגובה]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף פורטוגל באירוויזיון מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, eli - שיחה 03:41, 14 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך קרא, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, כ.אלון - שיחה 19:43, 28 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך גננת, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, כובש המלפפונים - שיחה 15:35, 3 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

שלום 31.168.14.74,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, | שיהיה לך יום נאה, ממני: טוסטר אובן (היה לך יום גרוע? בוא נדבר) 14:33, 9 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מושבה. הסיבה לכך היא: נא להקפיד על נייטרליות. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 23:02, 25 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה