שיחת משתמש:37.26.146.224

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
  • נא לבטל חסימה*

אני אף פעם לא הוספתי על מאמרים בויקיפדיה ואני לא מבין למה חסמו אותי על כתיבת שגיאות בערכים בויקיפדיה כנראה יש לכם טעות, מבקש לבטל את החסימה.

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "התזמורת הקאמרית הרצליה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "בוגאטי ויירון". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ברק טל". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
אופק כחול, עם היסטוריה כזו של השחתות, למה לא לדלג ישר לחסימה? הקסגון - שיחה 01:10, 16 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
כמה סיבות. ראשית יש לו גם תרומות חיוביות וההשחתות הן מסוג מחיקת טקסט מה שיכול להיות טעות. שנית עבר חודש מאז האזהרה האחרונה ולא הייתה חסימה לאחרונה. לא יקרה כלום אם תהיה אזהרה נוספת, במקסימום ישים לב לדף השיחה. לחסום תמיד אפשר. אופק כחול - ביבר הזכוכית 01:20, 16 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
היי אופק כחול והקסגון. נא לראות את שוק:מנטר#המשתמש המוזיקלי. • דגש חזק (מלפנים בקרה וייעוץ)שיחה • א' באייר ה'תשע"ח -טז' למט-מונים01:29, 16 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף ג'פרי מורטון אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

בברכה, david7031שיחה • כ"ג בשבט ה'תשע"ט • 16:03, 29 בינואר 2019 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "מרד החשמונאים". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה