שיחת משתמש:45.80.90.52

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תודה על הערך שהעלית. העברתי אותו לכתיב בלי יו"ד (מחקתי שם יו"ד מיותרת בשם הערך - מוטצייה => מוטציה).
יש סיבה שאתה תורם כאנונימי, במקום להירשם? אלדדשיחה 23:54, 31 במרץ 2021 (IDT)[תגובה]

אכן, שמתי לב רק אחרי הפרסום שיש שם יו"ד מיותרת. תודה. כן, עדיפה עליי האנונימיות.
תודה לך על תרומתך לערך קודון סיום, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, banba - שיחה - בואו נרוקן את זה! 12:11, 1 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

עכשיו אני רואה שאתה מעדיף להיות אנונימי אני רק אציין שאם אתה רוצה באמת להיות אנונימי כדאי לך להירשם עם שם בדוי כי כרגע אפשר לדעת את כתובת האי פי שלך משום שתרומות שלך נרשמות עליה מה שאומר שכרגע אתה פחות אנונימי ואם תרשם לא יכולו לראות אותה אלא יראו את שם המשתמש והתרומות שלך ירשמו בתרומות המשתמש. banba - שיחה - בואו נרוקן את זה! 12:16, 1 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]
תודה. זה בדיוק מה שאני רוצה להימנע ממנו. ברור שאין דרך להיות לגמרי אנונימיים, אבל זו העדפתי.
ואו הזכרתי לי את הסיפור ההזוי הזה... כבר שכחתי ממנו אבל באמת תעשה מה שאתה רוצה פשוט בדרך כלל ויקיפדים רשומים (ביעקר כאלה שמנטרים את השינויים האחרונים) חושדים בכל העריכות של המשתמשים הלא רשומים מכיוון שבהרבה מקרים מדובר בהשחתות ולכן סתם חבל שהם יצטרכו לבדוק כל עריכה שלך רק בגלל שאתה תורם מכתובת אי פי אבל אתה לא חייב להירשם... banba - שיחה - בואו נרוקן את זה! 12:28, 1 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]
כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, בוי אצ'י, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  היידן 17:40, 25 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה