שיחת משתמש:81.218.179.107

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לגבי ניסיונות להעלות את הערך "ג'יימס ג'אד" בעודו מועתק[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

מקור=כאןן=14:15, 14 בפברואר 2016 (IST)}} Ldorfmanשיחה 14:15, 14 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

שלום לך,
תודה על הערך החדש שהעלית. הערך צריך לעבור עריכה כך שיהיה מנוסח כמו שאר הערכים הדומים בוויקיפדיה (וכמו כן צריך להוסיף ויקיזציה – קישורים וכו'). מלבד זאת, כשאתה מוסיף ערך על מנצח כלשהו וכיוצא באלה אישים, מקובל להוסיף בפתיח גם את הכתיב הלטיני של שמו (במקרה דנן, Lionel Bringuier). אלדדשיחה 12:45, 24 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

הערך מפר זכויות יוצרים הוא מועתק מ כאן. כל תרומה לערכים תתקבל בברכה, אבל אסור להעתיק תוכן. אפשר להשמש בו כמקור, ולהוסיף את המידע בהערות שוליים. בנוסף ערך על דמות צריך להתחיל בפסקת פתיח,. אני ממליצה שתערוך קודם כל בטיוטות, ולא במרחב הערכים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:20, 24 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

‏יובל צליוק[עריכת קוד מקור]

תודה לך על תרומתך לערך ‏יובל צליוק, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 12:46, 6 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]

ניר קברטי[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך ניר קברטי שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 13:31, 8 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]

מקור לכך שהוא איש חינוך..[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף שמואל אלבז אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

בברכה, בברכה, Eli - שיחה 12:47, 1 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

‏בנימין יוסופוב[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך ‏בנימין יוסופוב שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 13:06, 3 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

שלום לך, תוכנו של הערך הזה הועתק מאתר התזמורת הסימפונית ראשון לציון. ראיתי בדף שיחתך שזאת לא הפעם הראשונה שאתה מעתיק תוכן תוך הפרת זכויות יוצרים, ומתעלם מההסברים שניתנו לך. הערך הזה יימחק, ולצערי עלי לחסום אותך לתקופה ארוכה. חבל שבחרת לפעול בדרך זאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 13:09, 17 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה