שיחת משתמש:84.108.241.20

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום..

אני יוצר את דף השיחה הזה על מנת לבקש את ביטול חסימת אחד המשתמשים שלי בוויקיפדיה. שם המשתמש הוא tomers99. כאשר פתחתי את המשתמש בעבר (לפני מספר שנים), בסה"כ רציתי להשתעשע באפשרות לערוך ערכים כרצוני, במקרה הספציפי הזה - אפשר להגיד שדיי השחתתי את הערך "אלוהים" ;)

מאז עברו מספר שנים, ובין היתר כתבתי מספר ערכים בוויקיפדיה העברית, בהם הערך A course of pure mathematics (במשתמש Msnoker2), הערך UrbanTerror, וערכתי עריכה יסודית לא מזמן את הערך פונקציה הולומורפית.

אם יש לי משתמש חדש, וכתובת האי פי שלי איננה חסומה - אתם בטח תוהים - מה הבעיה?? אז זהו, שהבעיה מתחילה בזה שאני כל פעם שוכח מה שם המשתמש שלי, וכתוצאה מזו מנסה כמה שמות משתמש שונים שאני חושד בכך שהם שם השמתמש שלי בוויקיפדיה. כל פעם ופעם כמעט אני נכנס בטעות למשתמש הישן, וכתוצאה מכך אני חסום לעריכה למשך כל אותו היום (למשל - ברגע זה ממש). זה נורא מציק, ולכן מאוד אשמח ואודה לכם אם תבטלו את חסימת המשתמש ההוא.

תודה רבה.

אני מציע שתירשם מחדש, תכתוב לעצמך את שם המשתמש והסיסמה, שמור כמה עותקים כך שלא יאבדו וערוך רק דרך השם החדש. בריאן - שיחה 08:17, 21 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה