שיחת משתמש:AlexKarpman/הצעה 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תוספות/שינוי לכללי ההצבעות בפרלמנט:

  • אם הדיון נמשך, ונוספות דעות חדשות, טענות חדשות או משתתפים חדשים (ולא חזרה על אותם דברים שוב ושוב) אין לארכב את ההצבעה לאחר מעבר פרק הזמן המינימלי!
(לכאורה מובן מאליו, אבל שווה להוסיף)
  • אם נוספו אופציות הצבעה חדשות, הספירה לפרק הזמן המינימלי מתאפסת החל מאותו רגע.
(כמו במקרה של הצעת הפשרה של הלל, שהגיעה יומיים לפני סיום השבוע הראשוני)
  • שתי התוספות תקפות רק למקרה שבו הן אותנטיות. מצב שבו טרולים, בובות-קש, או סתם אנשים לא מוכנים לקבל תוצאות של הצבעה מנסים למשוך את הדיון, או סתם מוסיפים אופציות לא יתקבלו, כמובן. פיליבסטרים לא יהיו כאן.
(גם זה ברור, אבל שוב, צריך לפרט כל מילה פה...)

אתם מוזמנים להעיר כאן, או לשנות פה. ‏conio.h ‏• ‏שיחה‏ 13:11, 22 מרץ 2006 (UTC)

בעיני, מתבקש, במיוחד עם הסייגים שציינת כאן. אך כמו תמיד, הבעיה היא בהגדרת הסייגים, דהיינו מי יקבע שתוספת אפשרות הצבעה מסויימת היא "סתם".
כל שינוי לנהלי הפרלמנט צריך להיות חסין כדורים. תוכל להציץ לדוגמא על ההצעה של עוזי ו. לנוהל CheckUser שהעלה לפני זמן מה במזנון.
לסיכום, השינוי רצוי, אך כרגע הוא מוגדר באופן סוביקטיבי מידי מכדי להצטרך לנוהל. לי אין הכישרון הדרוש כדי לתקן אותו. הא? 13:26, 22 מרץ 2006 (UTC)
את הסעיף הראשון אני שולל מכל וכל, משום שהוא מבטיח שהדיון לא יסתיים לעולם, ויוסיף דיון משנה: האם הדעות חדשות או שאינן חדשות. שבוע הוא זמן רב למדי להבעת דעות ולהצטרפות משתתפים, ולא כל משתתף חדש או דעה חדשה מצריכים בחינה מחדש על-ידי מי שכבר הצביע. רק הסעיף השני מצדיק את הארכת הדיון, כמובן בגבולות ההסתייגות שלאחריו. דוד שי 17:54, 22 מרץ 2006 (UTC)
הדיון הזה מיותר. יש לעלות את הנושא הזה לדיון במזנון. כמו כן, נדרשת הצבעה על מנת לשנות את המדיניות הנוכחית. גילגמש שיחה 19:10, 22 מרץ 2006 (UTC)
אם אתה אומר. כמובן שכתבתי(אצלך, נדמה לי) שאני מבקש עזרה בניסוח לפני העלת הצעה "בציבור". ודאי שנדרשת הצבעה ע"מ לקבוע מדיניות(וזו קביעה חדשה, או תוספת; לא שינוי), ולא ברור לי מה החידוש שלך פה... ‏conio.h ‏• ‏שיחה‏ 19:18, 22 מרץ 2006 (UTC)
מה בעניין הרעיון הבא -
הוספת אופציות הצבעה חדשות (כמו זו של הילל) אינה מאריכה את משך ההצבעה, אבל על מוסיף האופציה לשלוח הודעה לדפי המשתמש של כל אלה שהצביעו קודם לכן ולהפנות את תשומת ליבם לאופציה החדשה על מנת שיוכלו לשנות דעתם. רק במידה והאופציה החדשה נוספה ביום ההצבעה האחרון, ההצבעה תתארך ביום אחד נוסף כדי לתת שהות לכל המצביעים לראות אותה. דרור 08:55, 23 מרץ 2006 (UTC)
עדיף בהרבה, אבל יום אחרון ויום אחד זה מעט מידי. יומיים לשתי התקופות המדוברות עדיף. הא? 09:50, 23 מרץ 2006 (UTC)
תודה, דרור. זו גם אפשרות. בשבוע הבא אני אעלה הכל במזנון, ונראה מה חושבים/מעדיפים.
הבעיה שלי היא עם עניין תקופת המינימום. על פניו, המשמעות של תקופת המינימום היא שאין לארכב לפני סיומה, אבל אין שום חיוב לארכב לאחר סיומה, זו איננה תקופת מקסימום. מצד שני, מאחר ואכן אין שום מניעה מארכוב לאחר פרק הזמן הזה, גילגמש מארכב ישר כשעובר השבוע, על השניה. זה יוצר בעיה אם הדיון עדיין לא מוצה. יש הצעות לגבי הבעיה הזו? ‏conio.h ‏• ‏שיחה‏ 14:26, 23 מרץ 2006 (UTC)