שיחת משתמש:Alexi~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Alexi~hewiki, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ravit - שיחה 20:32, 11 בדצמבר 2009 (IST)[תגובה]

כמו כן, תודה על כתיבת הערך למידת בריחה. שיפרתי אותו קצת, את/ה מוזמן/ת להציץ. המשך תרומה נעימה לוויקיפדיה, Ravit - שיחה 20:32, 11 בדצמבר 2009 (IST)[תגובה]

ההתניה האופרנטית[עריכת קוד מקור]

רוית היי! ראיתי את משעשית לערך של למידת בריחה, כל הכבוד!
בחיים לא הייתי יכול לנסח ככה, אם הייתי יכול לכתוב ככה במבחנים בטוח הייתי יושב על מאיות (אני תלמיד תיכון, מאד אובה פסיכלוגיה ^_^)
חשבתי, אוליי תוכלי ללמד אותי לנסח ככה?
אלכס

שלום אלכס. ראשית, בוויקיפדיה נהוג להמשיך שיחות במקום שבו התחילו, אז אמשיך כאן בדף השיחה שלך (אני עוקבת אחר השינויים בו ברשימת המעקב שלי). שנית, נהוג לחתום באמצעות 4 טילדות: ~~~~ שהופכות לשם משתמש, תאריך ושעה.
ולענייננו: תודה לך על המחמאות. לדעתי הערך היה לא רע גם קודם, בתור התחלה, אבל כל העניין בוויקיפדיה הוא שכל אחד יכול לשנות ולשפר כל ערך לרמה טובה יותר. אני ממליצה לך לקרוא כמה ערכים מומלצים כאן כדי להכיר את סגנון הניסוח המקובל בוויקיפדיה, ולהתנסות בעצמך בכתיבת ערכים ושיפור ערכים קיימים, ואז ללמוד מהאופן שבו ויקיפדים אחרים משפרים עוד יותר את הניסוח שלך. זה רק עניין של הרבה קריאה, סבלנות וזמן, ומשתפרים לאט לאט. אשמח לעזור לך בכל שאלה בצעדיך הראשונים כאן בוויקיפדיה. וגם אני מאוד אוהבת פסיכולוגיה . שיהיה לך חג חנוכה שמח, Ravit - שיחה 12:12, 12 בדצמבר 2009 (IST)[תגובה]
כן, אני משתמש בויקיפדיה כבר שנה או שנתיים ואף פעם לא שמתי לב לסגנון הניסוח פה, אני אנסה באמת לעבוד על זה.
תודה על התמיכה וקבלת הפנים הנחמדה לויקיפדיה. Alexi - שיחה 14:59, 12 בדצמבר 2009 (IST)[תגובה]

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

03:48, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:41, 19 באפריל 2015 (IDT)

שלום Alexi~hewiki!

לפי ההתרשמות מעריכותיך, נראה שיש לך ידע מקיף במטאל. היענותך לתרומה מהידע שלך בענף עשויה להעלות את הרמה בתחום זה.

אופן נאות לתרומת הידע יכול להתבצע בהצטרפות לפרויקט בעלי ידע. ההצטרפות מתבצעת על ידי שיבוץ שמך בדף תבנית:בעלי ידע/מטאל ובכך לקבל התראה בכל פעם שמישהו מתייג את בעלי הידע שבמטאל. אם יש עוד תחומים שנראה לך שתוכל לתרום בהם, אתה מוזמן כמובן לשבץ את שמך גם בהם. תוכל לראות כאן את רשימת התחומים המלאה, או - לפי חלוקת נושאים ובצירוף שמות בעלי הידע הקיימים כבר - כאן.

אודות המיזם בקצרה: שאלות רבות בדפי השיחה של מרחב הערכים או בהכה את המומחה וכדומה נותרות לעיתים ללא מענה מצד הידע היסודי יותר שהן דורשות. כמו כן הרבה דיונים מתנהלים בלא שמעורבים בהם אלו מבין המשתמשים שמבינים יותר בעניין. בעת העלאת השאלה והתנהלות הדיון, ואף בכלל, לא תמיד יודעים וזוכרים מי יכול לעזור בזה. לפעמים בכלל אין דיון. יש איזו עריכה שחשודה בהשחתה ואין מי שיכול לאשר או לפסול אותה. צריך שיתמזל כדי שבדיוק יעבור במקום מישהו שמבין בזה באמת כדי לספק מענה הולם. פרויקט זה קורא לכל מי שיש לו ידע ועניין בתחום מסוים מעבר לידע הכללי והממוצע שיש לשאר המשתתפים כאן, שיבוא ויתייג את שמו, ואז יוכל לסייע במקרים הנ"ל ועוד. התיוג מאפשר מענה גם לאחר זמן ללא שהמתייג והמתויג מכירים ויודעים זה על זה.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף המיזם.

נשמח מאוד בהצטרפותך. איך שלא יהיה, אם אתה רואה תועלת מיוחדת במיזם, אנא חווה זאת בהצדעה כאן. זה עשוי להועיל בקידום המיזם.

בברכה, GHA - שיחה 21:45, 19 בפברואר 2022 (IST)[תגובה]