שיחת משתמש:Amir av

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Amir av, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, --כיכר השבתשיחהא גוטען שבת 17:54, 7 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

תעוד של בקשה שלי שקיבלה מענה[עריכת קוד מקור]

שלום, אני מעוניין להעלות תמונות ולא בטוח באיזה רשיון צריך להשתמש (התכתבנו בצורה קצרה והפנת אותי אל דף השיחה שלך להמשך דיון). אני מעוניין להעלות תמונות שצולמו בעיקר בצרפת של השנים 1910 עד 1959. התמונות צולמו עבור לאון אברהם (סבא רבא שלי) והוא המופיע בהן. התמונות שייכות למשפחה ובאישר סבי הן נסרקו, שימשו לתעוד היסטוריה משפחתית, הועברו ליד ושם (יש שם ארגון שמתעסק בהנצחת פעילות המחתרות היהודיות בצרפת בזמן השואה) ואני רוצה גם לפתוח דף בויקיפדיה. בקיצור. אשמח לדעת איזה רשיון צריך לציין שכן למרות שאני סרקתי את התמונות המקור אינו דיגיטלי.

כפי שציינתי בהתכתבות הקודמת שלנו, אין למשפחה עניין בזכויות יוצרים על התמונות וניתן להעלות אותן לויקי שיתוף לשימוש הקהל הרחב.

בברכה ותודה מראש, אמיר

נ.ב. אני מבין שכאשר ערך חדש מצטרף הוא עובר בקרה / ביקורות ועשוי להיות מוסר - אני חושב שהערך ראוי (מאוד) אבל את זה נוכל לשפוט רק אחרי שאסיים את העלאת התמונות.

שלום אמיר. אני מבין שהמדובר באברהם ליאון. אם אתה יוצר הערך קבל ח"ח. עניין זכויות היוצרים אינו פשוט לפעמים. כיוון שהתמונות לא צולמו בארץ אלא בצרפת (אינני מומחה גדול בחוקי זכויות היוצרים בארצות האלה) אני רואה שתי אפשרויות: האחת, תמונות שצולמו לפני תחילת שנת 1941 והצלם לא ידוע הן ברישיון חופשי מסוג תבנית:Anonymous-EU. השנייה, רשיון חופשי (למשל {{cc-by-3.0}}) כאשר בשדה היוצר יש לרשום family photo. אפשרי גם הרשיון הזה תבנית:Copyrighted free use. לגבי הנושא של ביקורת בערכים חדשים - אין כאן כלל מחייב. אם למישהו נראה שאין למושא הערך חשיבות אנצ' מספקת, הוא יכול להעיר על כך בדף השיחה או אפילו לשים תבנית להבהרת חשיבות. אם האישיות לא מוכרת לרבים מן הסתם לא ישנו לך הרבה בערך. עוד הערה לגבי הערך - הייתי ממליץ להוסיף כמה פרטים אישיים כגון מועדי הלידה והמוות המדויקים, שמות הוריו ופרטים על קרובי משפחה או ילדים ששרדו את השואה (סבך למשל). בברכה --Kippi70 - שיחה 00:14, 10 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

שלום Amir av,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "לאון אברהם" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, Ravit - שיחה 12:23, 12 באוקטובר 2011 (IST)[תגובה]

זה אני שהציב תבנית עבודה. אסיר אותה בימים הקרובים, במידה ולא יהיו שינויים מצד יוצר הערך. בברכה --Kippi70 - שיחה 23:32, 18 באוקטובר 2011 (IST)[תגובה]
אמיר, שילבתי את התוספות שלך בערך, ראה תגובתי בדף השיחה שלי. בברכה --Kippi70 - שיחה 23:32, 18 באוקטובר 2011 (IST)[תגובה]