שיחת משתמש:Archiuser

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Archiuser, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,אלי פ (שיחה) 18:25, 24 מאי 2006 (IDT)

על פי דף המשתמש שלך נראה כי אתה יכול להיות חלוץ בתחום הזה כאן בוויקיפדיה :-) Yonidebest Ω Talk 00:33, 24 יוני 2006 (IDT)

ברכות על כתיבת הערך! באמת ערך יפה וכל הכבוד על תרומתך לתחום האדריכלות. אני בעצמי כותב הרבה ערכים בנושא גם כן ואני אשמח אם תצטרף למאמץ משמעותי זה. קיים ערך העיר הלבנה שכתבתי לפני זמן מה והייתי מאוד שמח אם תוכל לתרום לנושא זה תמונות (אם יש לך) של בניינים שונים לשימור בתל אביב או ידע עבור ערכים אודות בניינים חשובים בעיר. בברכה, --השמח בחלקו (-: 11:39, 24 יוני 2006 (IDT)

אני מצטרף לברכות. אתה מוזמן לעיין גם ב-פורטל:ארכיטקטורה ולראות במה תוכל לעזור ולתרום לויקיפדיה גם בערכים נוספים. תודה רבה על תרומתך! אסף 12:21, 24 יוני 2006 (IDT).

תודה על הפירגון! אני מחזיר לכם באותה המידה, ונהנה להיות חלק ממה שקורה פה. הפורטל בו אתם מעורבים ערוך באופן מעולה. אשמח לשתף אתכם פעולה כמיטב יכולתי. אנסה לתרום לעיר הלבנה, וכן לכל ערך בו תמצאו עניין. --Architecture org il 12:32, 24 יוני 2006 (IDT)

תמונה:Bait aravi.jpg[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על התרומות שלך לאתר, ובמיוחד על התמונות!!!

בעניין התמונה שהעלית: כתבת שזהו מבנה ערבי, אך למעשה הוא מבנה גרמני. האם תוכל לציין היכן הוא צולם ולשם מה נועד במקור? בברכה ובהצלחה מיכאלי 01:21, 25 יוני 2006 (IDT)

מיכאלי תודה על הברכות! המבנה שייך לכפר הנטוש Al-Muweilih, להערכתי באיזור מוצא הירקון. הכפר מנה, ע"פ מקורות פלשתינים, (הם גם מקור התמונה) כ 420 איש ע"פ 3400 דונם. מדוע לדעתך מדובר במבנה גרמני? Archiuser 02:01, 25 יוני 2006 (IDT)

מיכאלי נמשיך את השיחה באדריכלות ישראלית?--Archiuser 02:12, 25 יוני 2006 (IDT)

ראשית כל ברצוני להודות לך על מחמאותיך!!! לגבי הבניין של המועצה האזורית מנשה: עשו לי פה כמה חבר'ה בלאגן שלם בגללה!!! בניין המוצעה הזה, שלפי דעת רבים הנו אחד ממבני הציבור הישראלים הטובים ביותר שתוכננו והוקמו בארץ בשנים האחרונות, תוכנן על ידי משרד אדריכלים מאוד צעיר בשם "ויינשטיין ועדיה", בנוסף תיכנן המשרד את בנייני "יקבי יראון" שבצפון הארץ - מבנה מרשים מאוד לכל הדעות. היות ואני מסייר רבות בארץ, התרשמתי מאוד משני המבנים (תמיד אני מברר באתר מי האדריכל), וכשמינו אותי לאחראי על הרצאות אורח במחלקה לאדריכלות בבצלאל, לא היססתי והזמנתי את וינשטין ועדיה להרצות במחלקה. בנוסף כתבתי ערך על פועלם וייחדום לויקיפדיה. לצערי, קמו כאן כמה ויקיפדים שטענו שאני עושה כאן פירסומת. בעקבות זאת נימחק הערך, ואני הפסקתי לכתוב לחלוטין על משרדי אדריכלים צעירים אשר מממשים את כישרונם במרחב הישראלי, וכן הפסקתי לכתוב בכלל על אדריכלות ישראלית בהווה (וזאת למרות שאני משמש כאסיסטנט לחוקר האדריכלות הישראלית צבי אלחייני). מיכאלי 22:48, 25 יוני 2006 (IDT)

מיכאלי, אל תיפול ברוחך, המשך לכתוב על אדריכלות ישראלית. דוד שי 22:54, 25 יוני 2006 (IDT)

מחקתי לינק שהוספת[עריכת קוד מקור]

מחקתי לינק שהוספת אל תכנון ובנייה בישראל. לדעתי אין לו ערך. אם אתה מחזיר אותו, תוריד את ה-editors

irik 10:34, 17 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

חוצמזה, אתה לא חושב שיש טעם לפגם בזה שאתה מכניס בהרבה ערכים קישור לאתר שאתה עצמך עורך? irik 09:03, 21 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 23:37, 14 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

שלום ארז. רציתי ליידע אותך בקיומו של מונחון בתחום האורבאניזם. אני בטוח שהוא יעניין אותך ותוכל גם לתרום לו. ותודה על הערך שימור מבנים! אני מבטיח להמשיך ולהרחיבו. בברכה, השמח בחלקו (-: 20:24, 8 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

שלום שמח! תודה על הפרגון. אנסה למצוא זמן למונחון. מיזם יפה. archiuser

קישורים לא רלוונטים[עריכת קוד מקור]

הורדתי את הקישורים שהוספת בערכים מגמה ירוקה, ואדם טבע ודין. המנע להוסיף קישורים שאינם קשורים לערך עצמו בצורה ישירה. תודה. עידן ד 18:17, 16 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]