שיחת משתמש:Archwayh/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף הלוויית הרב עובדיה יוסף. הסיבה לכך היא: לא מוחקים ומשנים נתונים ומקורות שלא מתאימים להשקפת העולם שלך. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Nurick - שיחה 01:34, 20 באוקטובר 2013 (IDT)

ראשי ערים[עריכת קוד מקור]

ראשי הערים החדשים יכהנו בתפקיד רק בעוד 12 יום עריכותיך אינם נכונותמור207 - שיחה 22:23, 23 באוקטובר 2013 (IDT)

לא 12 אלא 21 יום (12 בנובמבר). יונה בנדלאק - שיחה 10:00, 24 באוקטובר 2013 (IDT)

אזהרה בגין פעילות לא תקינה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

ביטלתי עריכתך בערך, לא מקובל לציין תארים לפני שמות, בפרט כאשר השמות הם קישורים ומי שמתעניין יוכל לגלות בערכים מה היה תוארם ופועלם. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 04:26, 29 ביוני 2014 (IDT)

אזהרה לאור הכנסת מידע שגוי במספר ערכים[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
מה זה צריך להיות? כל מה שערכתי ושיניתי כתוב במדויק באותה הערך בגרסתו האנגלית. אם אינך מעודכן לגבי התואר של אובמה, כתוב שיש לו J.D במשפט חוקתי שזה תואר שלישי במשפטים, ואצלינו זה נקרא דוקטור. Archwayh (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
שלום לך,
אנא עשה לך מנהג, וכמקובל, הבא תימוכין לתוספות שלך (ממקור מחוץ לוויקיפדיה). Ldorfmanשיחה 16:34, 28 ביולי 2014 (IDT)
שלום, הנה תימוכין ממגזין של אוניברסיטת הרווארד, שלא ניתן לחשוד בו בחוסר אמינות. http://harvardmagazine.com/alumni-in-the-news/barack-obama-of-harvard-law-school
מצוין שיש לו תואר J.D. - Juris Doctor, שזהו תואר שלישי במשפטים המתמחה במשפט חוקתי (תכף אגיע גם לזה). בנוסף, בערך הזה בגרסתו העברית כבר כתוב שאובמה שימש כמרצה ל*משפט חוקתי* באוניברסיטת שיקאגו, ומתוקף היותו פרופסור למשפט חוקתי, מן הנגזר שיש לו דוקטוראט במשפט חוקתי. האם זה מספיק בשביל להוסיף לחלק שבו מצוין לימודיו בהרווארד עם הכיתוב "סיים תואר דוקטור במשפט חוקתי"? Archwayh (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
ראשית, תיקנתי הפעם, אולם אנא הקפד על חתימה בסוף דבריך. כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה,
שנית, כפי שציין דוד שי בדף השיחה של הערך המדובר, התואר J.D האמריקאי שקול לתואר ראשון במשפטים בישראל. איפה קראת שהוענק לו תואר פרופסור? Ldorfmanשיחה 02:59, 30 ביולי 2014 (IDT)
מעיון שבערך של התואר;

As a professional doctorate, the Juris Doctor is a degree that prepares the recipient to enter the law profession (as does the M.D. or D.O. in the medical profession). However, the American Bar Association has issued a Council Statement,[138] advising law schools that the J.D. should be considered as being equivalent to the Ph.D. for educational employment purposes. Accordingly, while most law professors are required to conduct original writing and research in order to be awarded tenure, most only have a J.D.

זה תואר "דוקטור מקצועי" ומקביל ל-M.D ברפואה אך לא כולל מחקר כמו בתואר PhD. עם זאת, זה עדיין לא נחשב לתואר ראשון שמקבלים אחרי התיכון, שזה נקרא undergraduate degree. בכל אופן, אני מבין את אי ההקבלה לתואר בישראל ולכן ארד מהעניין. ודבר אחרון, בערך כתוב, בשלל גרסותיו כולל העברית, שהוא שימש כפרופסור למשפט חוקתי באוניברסיטת שיקאגו, בדרגה שמקבילה לפרופסור משנה או "מרצה בכיר" בישראל. אוניברסיטת שיקאגו טוענת שהוא נחשב כ-"served as a professor". Archwayh - שיחה 03:37, 30 ביולי 2014 (IDT)
התוכל לכוון אותנו - איפה מצויינות בערך העוסק בברק אובמה המילים "פרופסור למשפט חוקתי"? לא מצאתי אפילו את המילה "פרופסור". Ldorfmanשיחה 15:11, 30 ביולי 2014 (IDT)

חתימה בדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
לתשומת ליבך, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. Ldorfmanשיחה 00:11, 9 באוגוסט 2014 (IDT)

פילדלפיה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף פילדלפיה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, --• איקס איקס - שיחה 16:26, 9 באוקטובר 2014 (IDT)


היי, נוצר בלבול בויקפדיה בעיברית עקב טעות ברישום, לפיה פיניקס היא העיר החמישית בגודלה ופילדלפיה העיר השישית. לפי בדיקה של הויקיפדיה באנגלית, ההפך הוא הנכון ופילדלפיה העיר החמישית בגודלה בעוד פיניקס היא השישית. תיקנתי את הנתונים בשני הערים וכעת זה בסדר לכתוב שהיא העיר החמישית בגודלה מבחינת אוכלוסין. ההבדל בינהן מבחינת אוכלוסין הוא זניח אבל אלו הנתונים הנכונים. Archwayh - שיחה 01:33, 10 באוקטובר 2014 (IDT)

זה נפלא שאתה מתקן נתונים שגויים ושמות לא מדוייקים, אבל צריך לשים לב לתוכן. לדוגמה בערך סנטה קרוז (פרובינציה), שינית גם את שם הקטגוריה שבערך, למרות ששמה המקורי של הקטגוריה לא השתנה. הדבר יוצר בלגן ובעצם לא משייך את הערך לקטגוריה קיימת. אותו דבר בתבנית המפה. שמות הפרמטרים בה מצביעים לעיתים על תבניות אחרות שנקראות בשם הישן וזה שתשנה זאת בערך, רק ידפוק את המפה. צריך ללכת לתבנית הרלוונטית עצמה, להעביר אותה לשם החדש ורק אז להשתמש בשם הזה בתבנית שבערך. באופן כללי, אם אתה עושה שינויים גורפים בערך, תבדוק שקטגוריות לא נהיות אדומות ושהמפה לדוגמה לא משתבשת. תודה ויום טוב, בריאן - שיחה 08:45, 30 בדצמבר 2014 (IST

הבנתי. תודה על ההערה. Archwayh - שיחה 12:52, 30 בדצמבר 2014 (IST)
הבעיה חמורה מכך: השינוי שעשית שגוי, ושחזרתי את כל השינויים שביצעת. לפני שאתה משנה שם של ערך, פתח דיון בנושא בדף השיחה שלו. עידושיחה 18:47, 30 בדצמבר 2014 (IST)
אני לא חושב שהשינוי שגוי. הצליל "S" בספרדית מקביל לציל "ז" בעיברית. Archwayh - שיחה 18:49, 30 בדצמבר 2014 (IST)
קודם כל זה לא S, זה Z. אבל זה לא משנה, אין צליל "ז" בספרדית. עידושיחה 19:44, 30 בדצמבר 2014 (IST)

שחזר עצמך[עריכת קוד מקור]

אתה עושה נזק בתבנית:פוליטיקאי מוניציפלי. שחזר עצמך. העלה את זה לדיון מסודר באולם התבניות כמקובל ונטפל בזה, אבל לא ככה! בורה בורה - שיחה 00:23, 3 בינואר 2015 (IST)

מה יש פה לדון? בשינוי מ"מפלגה" ל"מפלגות"? שהרי, זה בדיוק מה שרצית. לפני כן השארתי את שתי האפשרויות, ואתה שיחזרת את זה. Archwayh - שיחה 00:26, 3 בינואר 2015 (IST)
חבל. אתה לא מבין בזה. אבקש מהמפעילים שישחזרו אותך וינעלו את התבנית. לא עובדים ככה. בורה בורה - שיחה 00:29, 3 בינואר 2015 (IST)
אני מוכן לשחזר את זה, אבל עדיין לא הסברת לי מה הבעיה בשינוי (הקטנטן) שעשיתי. Archwayh - שיחה 00:32, 3 בינואר 2015 (IST)
הבעיה היא שלא פותחים שדות כפולים. אם יש שגיאה כזו של שדה ברבים, יש לנו בוט שמשנה בכל הערכים "מפלגות" --> "מפלגה". אם תהיה סבלני נעשה זאת בשבוע הבא. ובינתיים שחזר גם את כל הערכים שכבר תקנת כמו ניר ברקת. בכל מקרה זה דורש דיון, אם נכון ברבים או יחיד, כי יש כאלה שהיו בכמה מפלגות. אני לא מחליט יחידי. בורה בורה - שיחה 00:39, 3 בינואר 2015 (IST)
אוקיי, אז אני צריך לפתוח דיון בדף התבנית ולבקש שישנו זאת? Archwayh - שיחה 00:42, 3 בינואר 2015 (IST)
כן. לא בדף התבנית אלא בוויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים. בורה בורה - שיחה 00:43, 3 בינואר 2015 (IST)

שרלי הבדו[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אם אינך מתקדם עם השלמת הערך שרלי הבדו, כדאי שתסיר ממנו את התבנית "בעבודה", כדי לאפשר לאחרים להשלימו. דוד שי - שיחה 09:29, 10 בינואר 2015 (IST)

הוסר. Archwayh - שיחה 12:51, 10 בינואר 2015 (IST)
אל תמחק מידע נכון מהערך. אם יש לך דרך לשלב את המידע אחרת, עשה זאת. איתן - שיחה 18:43, 10 בינואר 2015 (IST)
נכון שזה מידע רלוונטי, אך אני סבור ששילובו בערך אינו מתאים ויש לעשות זאת אחרת. אני עובד על זה ובקרוב אכניס את המידע הזה בקונטקסט הנכון. Archwayh - שיחה 18:46, 10 בינואר 2015 (IST)

תוכל להסביר? אלדדשיחה 23:43, 10 בינואר 2015 (IST)

כבר הסברתי לך את זה לאחר הביטול הראשון, התרגום הוא "שארלי השבועי". לא שבועון. Archwayh - שיחה 23:44, 10 בינואר 2015 (IST)
א. אתה אומר שכבר הסברת לי את זה, אבל לא ראיתי שום הסבר (יכולת לכתוב לי בדף השיחה, אבל לא כתבת דבר). ב. על סמך מה כתבת שמדובר ב"שרלי השבועי"? אפשר סימוכין? אלדדשיחה 23:46, 10 בינואר 2015 (IST)
בבקשה, ביצעתי עבורך חיפוש בגוגל. ראה כאן וגם כאן. המילה Hebdo בצרפתית היא קיצור של Hebdomadaire, קרי "שבועון". על סמך מה החלטת שזה צריך להיות "שרלי השבועי"? שאלתי קודם, וטרם השבת. אלדדשיחה 23:51, 10 בינואר 2015 (IST)
אם אתה מתעקש על "שרלי השבועי" - האם Hebdo היא מילת תואר בצרפתית, שפירושה "שבועי"? אתה יכול להראות לי אותה במשפט, במשמעות "שבועי", "שֶחָל מדי שבוע"? אלדדשיחה 23:55, 10 בינואר 2015 (IST)
קצת הקשית עלי, בכל פעם שהתכוונתי להשיב לך, הייתה התנגשות עריכה. בכל אופן, כתבתי זאת בשחזור, ראה בגרסאות הקודמות. באשר להסתייגות שלך, ראשית התרגום הזה כבר מוסכם ואף משתמש אחר לא שינה אותו, כך שראוי שתפתח דיון בדף השיחה ותדון עם משתמשים נוספים. שנית, אין צורך להסתבך עם הצרפתית. בויקיפדיה האנגלית כבר תרגמו את השם, השווה ל-"Weekly X", זה "X השבועי", בדומה לעיתון שממנו השם נגזר, "שרלי החודשי". אגב, בכדי שתהא ה"א ידיעה, השם הצרפתי צריך לכלול "le" בתחילה. Archwayh - שיחה 23:58, 10 בינואר 2015 (IST)
ראה, באנגלית תרגמו את השם בדיוק כפי שכתבתי. Weekly הוא "שבועון" (בהקשר הזה, כמובן - לא בהקשר יומיומי, שאז מדובר במילת התואר "שבועי"/"שבועית"/"שבועיים" וכו'). שנית, אין צורך "להסתבך" עם הצרפתית. אני תיקנתי - אתה שחזרת, בלי דיון כלשהו. אז ביקשתי ממך למַסמך את התרגום שלך. אני הבאתי אסמכתאות שמדובר כאן ב"שבועון", ולא בדבר אחר - וכך גם כתוב באנגלית. מעבר לכך, אין צורך להתווכח על כך, כי המילה hebdo היא הקיצור המקובל בצרפתית ל"שבועון". לעומת זאת, המילה הזאת *לא* משמשת ביומיום כמילת תואר ל"שבועי". לכן ביקשתי ממך הסבר להחלטתך לשחזר אותי. כאמור, אני לא שחזרתי אותך, אלא תיקנתי שגיאה. אתה החזרת את השגיאה, ואתה טוען שאני צריך להתדיין עם העורכים האחרים? אלדדשיחה 00:04, 11 בינואר 2015 (IST)
מהיכן הסקת שהמילה Weekly נגזרת מההקשר הזה, ולא בהקשר היומיומי? תראה, זה קצת חוטא מן האמת להגיד ש"תיקנת" שגיאה, משום שעדיין לא הוכחת בצדקת טענתך. אתה טועה, המילה Hebdo בצרפתית פירושה גם ה"שבועי", או "השבוע", בהקשר היומיומי, בדיוק כמו באנגלית. ראה כאן. בכל אופן, כפי שכבר אמרתי, פתח דיון בדף השיחה, ובקש חוות דעת של משתמשים נוספים. שהרי התרגום הזה היה מקובל כאן על כולם לפני ששינית אותו. Archwayh - שיחה 00:16, 11 בינואר 2015 (IST)
אני שוב מתקשה לראות את הנימוקים שלך. הרגע בדקתי את הערך שציטטת מתוך Wiktionary. כתוב שם במפורש שהמילה הזאת פירושה "שבועון". אין לי בעיה להעלות דיון, רק שהוא נראה לי מיותר. משום מה, לא ראיתי מה הנימוקים שלך - ואני כל הזמן מצפה שתשכנע אותי. באנגלית יש כמה שמות לעיתונים: Daily, Weekly. כאן כתב העת הוא Weekly, ולכן מדובר ב"שבועון". לא במילה "שבועי". ולבסוף, אתה חוטא לאמת בכך שאתה אומר שהתרגום היה מקובל על כולם. בדרך כלל אני עובר על ערכים ומתקן כל מיני דברים ש"היו מקובלים על כולם". זה שאף אחד לא העיר על כך לא אומר שזה היה נכון. זה פשוט אומר שאף אחד לא הבחין בכך, או לא סבר שזה לא נכון. בכל אופן, אין בעיה. אפתח דיון. אלדדשיחה 00:22, 11 בינואר 2015 (IST)
לא מעט משתמשים עברו על הערך הזה, שינו אותו והוסיפו בו דברים, ולא אחד מהם חשב שהתרגום אינו נכון, זולת משתמש אחד, שזה אתה. זה יפה וחשוב שאתה מתקן כל מיני שגיאות, אך במקרה הזה אני לא מקבל לעת עתה את ה"תיקון" שלך. בערך המילוני ששלחתי יש מספר פירשונים. Adjective ו-Noun. באחד מהם כתוב שהפירוש הוא "שבועון", נכון, ובשני כתוב שהפירוש הוא שם תואר - "שבועי", "השבוע". בדיון שתפתח נשמע דעות אחרות, ואם יהיה רוב לתרגום שלך, אני אקבל את זה. Archwayh - שיחה 00:33, 11 בינואר 2015 (IST)
לי נראה בתחילה ש"צארלי השבועי" הוא תרגום נכון, אבל אלדד צודק. [1] המילה hebdo בקיצור היא חד משמעית שם עצם - "השבועון". איתן - שיחה 00:36, 11 בינואר 2015 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: האמת היא שבדרך כלל חשוב לי לתקן כל מיני דברים. אבל אתה כל כך מתעקש על העניין, ונראה שזה מאוד חשוב לך. לי זה לא חשוב עד כדי כך. אולי אתה באמת צודק - אילו זה היה מפריע למישהו, היו מתקנים. אז נשאיר את זה כך. אני לא רואה סיבה לפתוח על כך דיון נוסף מעבר למה שכבר כתבתי לך. הטיעון העיקרי שלי הוא שהמילה hebdo תופיע תמיד בהקשרים של שבועונים, כחלק משמו של השבועון, ולא בסתם משפט בצרפתית שאינו עוסק בכתב עת שהוא שבועון. לכן גם תיקנתי מלכתחילה ל"השבועון שרלי" - כי היה ברור לי שלא מדובר ב"שארלי השבועי". אם לך ולכל היתר ברור שמדובר ב"שרלי השבועי" - שיהיה. אלדדשיחה 00:38, 11 בינואר 2015 (IST)
תודה לאיתן. סוף סוף הביא את הערך המכריע. כתוב שם שחור על גבי לבן מה שאני מנסה כבר חצי שעה להסביר כאן בדף השיחה... אלדדשיחה 00:41, 11 בינואר 2015 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: השם "שרלי השבועי" בהחלט נשמע לי הגיוני, ובד"כ עיתונים לא נוהגים לתאר את שמם כך. השבועון "לאשה" לא קורא לעצמו "השבועון לאשה". ואיתן, ראה כאן. יש שני פירושים למילה, וזה כולל את שם התואר "שבועי". Archwayh - שיחה 00:44, 11 בינואר 2015 (IST)
אבל על עיתון אתה לא אומר "השבועי", "היומי". עיתון הוא מה שהוא, יומון או שבועון. גם בעברית לא תגיד "לאישה השבועי". צריך לחשוב בהיגיון. מלבד זאת, אם אני הולך עם ההיגיון שלך, אין "שארלי היומי". "שארלי" הוא שבועון, או, בעברית, "השבועון שארלי". כמו "השבועון מרוקו" (שציטטתי לעיל) - ולא "מרוקו השבועי", או כמו L'Hebdo שציטטתי לעיל, שפירושו "השבועון". אלדדשיחה 00:47, 11 בינואר 2015 (IST)
אני מחפש פירשונים נוספים, בדגש על הקיצור hebdo (כפי שאיתן ציין, יתכן והקיצור הוא במפורש רק "שבועון"), ובמקרה הזה למשל, hebdo הוא גם Weekly adj, שם תואר. אני עדין חלוק על זה, ואעדיף שנקרא לעוד משתמש או שנים שיתנו את דעתם. Archwayh - שיחה

היי Archwayh, אני רק רוצה להביע בפניך התנצלות אם יצאתי קצת לא נעים כלפיך (בשחזור המהיר ובדף השיחה), סורי. אליסף · שיחה 01:46, 12 בינואר 2015 (IST)

זה בסדר, תודה. Archwayh - שיחה 16:25, 12 בינואר 2015 (IST)

שלום. קצת הגזמת.

  • תבנית זו חמורה בעוצמתה מתבנית {{אזהרה}}. השימוש בה ייעשה במקרים קיצוניים, בהם חרג המשחית מגבול הטעם הטוב באופן חריג ביותר (קללות, ביזוי כבודו של אדם), או במקרה שההשחתה נעשתה לאחר שכבר הוצבה תבנית {{אזהרה}} קודמת בדף השיחה.
  • יש להשתמש בתבנית בכובד ראש ולאחר שיקול דעת. במקרה של השחתה ראשונה ישנה עדיפות לתבניות אחרות, המסבירות פנים יותר, במידה שהדבר אפשרי.

חזרתישיחה 21:56, 12 בינואר 2015 (IST)

אני מבין, אבל המשחית עשה זאת בזדון במטרה לחבל בדף, ולא מכוונה טובה. ראה/י לדוגמה - " כמנהיג משכמו". Archwayh - שיחה 21:59, 12 בינואר 2015 (IST)
לפחות בפעם הראשונה לא שמים תבנית כזו. אני מפזר די בקלות אזהרות, אבל "לך" זה קיצוני ולא לפי ההנחיות בדף התבנית. ערב טוב. חזרתישיחה 22:10, 12 בינואר 2015 (IST)
הבנתי. תודה על ההבהרה, אשתמש בתבנית מעתה רק כלפי משחיתים סדרתיים בעלי מספר אזהרות.Archwayh - שיחה 22:12, 12 בינואר 2015 (IST)

שלום לך. רק הערה. כאשר מדובר בהשחתה ראשונה, שאין בה ניבול פה, והיא יוצאת מ- IP שאינו משחית סדרתי (מיוחד:תרומות/5.29.162.229), כמו בהשחתה בערך אלסקה, שהתרחשה עכשיו, עדיף להשתמש בתבנית:ניסויים ולא בתבנית:אזהרה, שהיא תבנית מאיימת יותר.
עדיף להניח תמימות וכוונות טובות במקרים כאלה, מאשר להרחיק בטעות תורמים פוטנציאליים, אנשים שלא היו מודעים לכך שלחיצתם באמת נשמרה, ועשו זאת בפעם הראשונה.
אנו רוצים שאנשים יחזרו לוויקיפדיה ויהפכו לעורכים ותורמים, אם הם מתאימים.
בכל מקרה, כל הכבוד על עבודת הניטור שלך. בברכה, דני. Danny-wשיחה 17:08, 13 בינואר 2015 (IST)

אשמח לשמוע את דעתך בדף השיחה. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 11:52, 15 בינואר 2015 (IST)

הנחתי את התבנית בזמנו כי בהתחלה הערך היה מבולגן, לא ברור, ונראה על הפנים. כעת הוא במצב בסדר לגמרי, ולכן הסרתי אותה. Archwayh - שיחה 16:26, 15 בינואר 2015 (IST)
עדיף היה לשים תבנית שכתוב ולא תבנית חשיבות. אבנר - שיחה 17:54, 15 בינואר 2015 (IST)

הכרזת מלחמה ב / על - שגיאת לשון[עריכת קוד מקור]

שלום לך. הביטוי 'הכריז מלחמה ב...' הוא שגוי. אין כאן הבחנה בין מינוח טוב יותר או פחות אלא בין שגוי לתקין. צ'ל 'הכריז מלחמה על ...'. מקור השגיאה שלך הוא במה ש'נלחמים במשהו או מישהו' [הוא נלחם בעיתון]. אבל כאן מדובר על ההכרזה ולא על המלחמה. בבקשה פנה ליעוץ הלשוני כאן או לאקדמיה ללשון העברית [שם בדקתי], קודם שאתה חוזר ושוגה בפעם השלישית ומטעה את הקורא. ראה גם ההערה בדף השיחה של הערך האמור. תודה, עודד Freiherr - שיחה 16:08, 16 בינואר 2015 (IST)

"שוגה בפעם השלישית" - שיחזרתי אותך פעם אחת בלבד, לכן אני לא מבין על מה הברברת הזאת. בכל מקרה, בדקתי את העניין ואתה צודק. Archwayh - שיחה 16:32, 16 בינואר 2015 (IST)

השמטת קישורים[עריכת קוד מקור]

היי, ערב טוב,
שמתי לב שאתה משמיט קישורים לכתבות באתרים שונים, מערכים על חברי כנסת שונים. הכתבות האלה לא אמורות לתרום מידע לקורא? אלדדשיחה 19:33, 17 בינואר 2015 (IST)

היי, על אילו ערכים אתה מדבר? אם אני משמיט, מדובר בקישורים מיותרים, כמו כאלה שמוכיחים שם ידוע של חבר כנסת, והוכנסו כנראה כשהערך היה בתחילתו. Archwayh - שיחה 19:35, 17 בינואר 2015 (IST)
אם אתה אומר שלא השמטת מידע שחשוב עבור קוראי הערך ומוסיף לערך עצמו - סומך עליך. אלדדשיחה 19:39, 17 בינואר 2015 (IST)
תודה. ושתדע, בעבודת הניטור שלי אני מקפיד מאוד שמשתמשים לא ישחיתו ערכים וימחקו מלל חשוב, כך שאם אני מסיר משהו, זה בד"כ מידע שגוי ו/או מטעה, או שזה מיותר ולא רלוונטי (קרי, הערת שוליים שמגבה את שמו האמיתי של שי פירון בפתיחת הערך). Archwayh - שיחה 21:38, 17 בינואר 2015 (IST)

נושא "התקווה" בערך של סתיו שפיר[עריכת קוד מקור]

שלום, אני פונה אליך משום שראיתי שבעבר הסרת את ההתייחסות לנושא זה בדף. מאז ההתייחסות הוחזרה וכרגע איכשהו זה הגיע למצב שיש להפריך אותה כדי להסירה (פניתי למשתמש שביצע את העריכה האחרונה וזוהי עמדתו), על אף שאמינות המקור מוטלת בספק, ושהתוכן באופן כללי לא ראוי לערך אנציקלופדי. אני בעצמי לא בקיא מאוד בהליכים האלה, ותהיתי אם אולי אתה יכול לסייע בעניין. תודה (Idoshlomo - שיחה 21:42, 18 בינואר 2015 (IST)).

ביקשתי ממך לפתוח דיון בדף השיחה ולא לקושש דעות בדפי משתמש. כך נהוג. בורה בורה - שיחה 21:48, 18 בינואר 2015 (IST)
אני אבדוק את אמינות המקור. בכל אופן, הדרך הכי טובה להפריך אותה היא תגובה מצד סתיו שפיר והתייחסות לאמירה, שתהפוך אותה ללא רלוונטית. Archwayh - שיחה 06:13, 19 בינואר 2015 (IST)

חשיפת פרטים אישיים[עריכת קוד מקור]

בטרם אני חוסם אותך, אבקשך לתת הסבר למעשה שעשית. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 16:44, 21 בינואר 2015 (IST)

סלח לי, לא ידעתי שיש איסור כזה. לא צריך לאיים עלי כך, אני לא משתמש חדש פה, ואני מדבר באופן תרבותי כלפי משתמשים. יכלת להסתפק בהערת הבהרה. Archwayh - שיחה 16:50, 21 בינואר 2015 (IST)
חשיפת פרטים אישיים היא חציית קו אדום. אתה אינך משתמש חדש ועל כן הדבר נכון לגביך על אחת כמה וכמה. אני חוזר ומדגיש חשיפת פרטים אישיים היא דבר שלא נסלח כאן. בתקווה שנושא זה סגור מכאן ואילך. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 17:00, 21 בינואר 2015 (IST)
מעתה הנושא ברור לי. אך רק אציין שהמשתמש המיוחס ממילא מפרסם את שמו בגלוי בעמוד המשתמש שלו. כך שלא נברתי ושלפתי את שמו במסתור. Archwayh - שיחה 17:04, 21 בינואר 2015 (IST)

עמדת הצד השני: "שארלי הבדו"[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תנמק את עמדתך בדיון תחת הסעיף "עמדת הצד השני".

תודה, -- ‏גבי‏ • שיח 18:39, 21 בינואר 2015 (IST)

בקרוב, כשאגיע לביתי. Archwayh - שיחה 19:26, 21 בינואר 2015 (IST)


מבקש בדחיפות שתפסיק להטריל ולהרוס את הערך[עריכת קוד מקור]

הטענה שלך לגבי הכלכלה הניאו קלאסית לחלוטין שקרית והטענה לגבי ההתחממות פשוט לא מבוססת ולא ביססת אותה או הוכחת אותה ולא מחקתי אותה פשוט שיניתי למה שכן ידוע וקישרתי לערך רלוונטי . אתה מטריל והורס את הערך וכבר דיווחתי עלייך לחסימה ,אם תמשיך המשתמש שלך ייחסם


אני ממש לא רוצה להכנס למלחמת עריכה אתך ,בבקשה תגיב בדף שיחה לטענות ותבסס את טענותיך ואל תפיץ טענות שקריות . אני מבקש ממך בבקשה אל תהיה טרול ואל תמחוק את ההודעה הזאת שוב .בבבקשה תפסיק לריב איתי ופשוט תקשיב ותתקן את הטעויות .

20:18, 21 בינואר 2015 (IST)Lioness - שיחה 20:18, 21 בינואר 2015 (IST)

תגיד, מה לא ברור לך? לבקש מקור לטענה כלשהי, מותר לך. אסור לך למחוק סתם ככה מידע שלא לרוחך. תוסיף טענות סותרות, אדרבא, אך אל תמחק. אתה אגב, זה שכותב טענות הזויות, ולא מבסס אותן עם ריפרנסים. וזו לא טענה שלי, זה מלל שכתוב בערך, ואתה משחית אותו. זה שדיווחת עלי, כמי שמגן על הערך מפני ההשחתה שלך, לא תעזור לך - אלא להפך, תוביל לחסימתך, משום שאתה זה משחית ולא אני. אתה יכול לכתוב גם למפעילי מערכת שונים ולמשתמשים וותיקים כמוני שאתה תבקש לחסום אותם, בחוצפה רבה, אך זה לא יעזור לך. Archwayh - שיחה 20:25, 21 בינואר 2015 (IST)
Archwayh, נכנסת בערך למלחמת עריכה. אל תמשיך בה. הבא את נימוקיך בדף השיחה של הערך, ונסה להגיע להסכמה. דוד שי - שיחה 20:36, 21 בינואר 2015 (IST)
המשתמש חצוף לחלוטין ומאיים, ואין לי כוונה להכנס לדיון עמו. נכנסתי למלחמת עריכה משום שהנ"ל מוחק מלל שלא לרוחו, ומוסיף מלל לא מבוסס (ויש לציין: בעילגות). השיטה שלו היא למחוק, להוסיף מידע לא מבוסס ומוטה, ואז להאשים את המשחזר ב"השחתה". אין לי בעיה שהערך ישאר בצורתו הנוכחית, אך הגיע הזמן לנעול אותו מעריכה לזמן מסוים. Archwayh - שיחה 20:40, 21 בינואר 2015 (IST)
דוד שי, הכניסה למלחמת עריכה הייתה אמנם מיותרת. אבל אם תבחן את השינויים בערך תראה שאין כאן שום דיון או משהו כזה ואין גם על מה לפתוח דיון. בא משתמש חדש, מניח תבניות מקור ללא הבחנה ומתחיל להסיר מידע מהערך (ללא שום קשר ברור לתקצירי העריכה שלו) ו-Archwayh רק החזיר את המידע.
Archwayh, הבעיה היחידה היא שלא השארת את המשתמש הבעייתי לטיפול המפעילים. אוסיף את הערך לרשימת המעקב שלי ואשתדל לסייע בניטור. בריאן - שיחה 11:58, 22 בינואר 2015 (IST)
תודה, בריאן, זו בדיוק הטענה שלי. מדובר במשתמש חדש שמשחית את הערך, מקבל שחזור, ואז בחוצפתו עוד מאיים עלי שאני "משחית" ומדווח עלי. Archwayh - שיחה 13:41, 22 בינואר 2015 (IST)
זה לא חשוב. אין סיבה להכנס למלחמת עריכה. היית צריך לפנות לבקשות ממפעילים ולבקש חסימתו ולא להכנס למלחמת עריכה. גילגמש שיחה 17:35, 29 בינואר 2015 (IST)

ספרתי שלוש ביטולי עריכה.
שחזרתי אותך.
עריכה נוספת שלך תוביל לחסימתך.
לא אתן אזהרות נוספות • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!17:17, 29 בינואר 2015 (IST)

תגיד, מי קבע שמשתמש תועמלן יחליט מה ראוי להכתב בערך ומה לא? "ספרתי שלוש ביטולי עריכה" - הם מחקו מלכתחילה מלל רלוונטי בערך, ואני שחזרתי אותם. זה לא זמחקתי, או שהשחתתי. משתמש שכל תכליתו בויקפידה היא תעמולה פוליטית יקבע שאסור לרשום *חצי שורה* על מועמד של מפלגה? (הכוונה לבן נחום). כן, חצי שורה. זה לא מקובל עלי, ואינני מתכוון להכנס למלחמות עריכה כוללות. אני פשוט אסדיר זאת עם מפעילי מערכת. Archwayh - שיחה 19:19, 29 בינואר 2015 (IST)
פשוט וקל, תעיף מבט בויקיפדיה:מלחמת עריכה ותבין מה כוונתי. רלוונטי או לא - יש חוקים לזה. • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!09:05, 1 בפברואר 2015 (IST)
אני יודע מה זה מלחמת עריכה ואין לי כוונה להכנס לזה. עם זאת, אני לא חושב שדווקא רק אני זה שאשם ומוכרח להיות מוזהר (בתור המשחזר), ולעומת זאת המוחק (הייתה גרסה יציבה כמה ימים לפני שמחק) יוצא בסדר גמור, רק כי בחר לדווח עלי. אני אדון בדף השיחה ואנסה לעלות נוסח מוסכם. אני לא חושב שלהצבעה בדף שיחה על חודו של קול יש איזושהי משמעות, ולכן אם זה יקרה עוד הפעם, אפנה למפעיל מערכת שינסה לתווך ולא אכנס למלחמת עריכה. Archwayh - שיחה 09:40, 1 בפברואר 2015 (IST)
אם חסכתי מלחמת עריכה מיותרת, דייני. דף הבקשות למפעילים פתוח לכול, ואם אתה מעוניין, אוכל גם כן לסייע בגישור • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!10:13, 1 בפברואר 2015 (IST)