שיחת משתמש:Aviadme

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Aviadme, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור - שיחה 22:40, 4 באוקטובר 2008 (IDT)[תגובה]

השארת לי הודעה תמוהה בדף השיחה. מחקתי אותה כי אין לי מושג במה מדובר. אם תרצה תוכל להרחיב דבריך בדף שיחה זה. דרור - שיחה 22:40, 4 באוקטובר 2008 (IDT)[תגובה]

ימין או ימין רדיקלי[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחת משתמש:Deror avi
לתשומת לבך.

ישנו ערך מקודש בויקיפדיה שנקרא "נקודת מבט נייטרלית". משום מה נראה שעבורך ערך זה אינו קיים. יש לי חדשות בשבילך. כאשר אתה אומר ימין זוהי דעה המקובלת על רוב הציבור ולכן נתפסת כעובדה. כאשר אתה אומר רדיקלי זו דעה שאינה קבילה על רוב הציבור. דעתך אינה אמורה לבוא לידי ביטוי בערכי ויקיפדיה. אתה הוא שמועל בתפקידך. במקום להיות אובייקטיבי ולכתוב את המציאות ולא את שברצונך לדמות, אתה חוטא כלפי הקוראים וכלפי מערכת ויקיפדיה. Aviadme (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

אני חושב שהתבלבלת כשפנית דווקא לדרור.
לעצם העניין: ידועה לך משמעות המונח "רדיקלי"? אביעדוס - שיחה 22:41, 4 באוקטובר 2008 (IDT)[תגובה]

תשובה: ראשית - התנצלותי לדרור. כאשר רציתי לכתוב למשתמש "אביעדוס" (ממנו קיבלתי הודעה מאיימת), הועברתי אל דף השיחה של דרור.

שנית - בדבר שאלתך (אביעדוס): "רדיקלי - קיצוני בתביעותיו". מתוך מילון אבן שושן המרוכז. זוהי ההגדרה הפורמלית. לעומת ההגדרה הזו ניצבת לה הגדרה חברתית נוספת המעניקה נופך אלים ומיליטנטי למילים קיצוני, רדיקלי. לא על ההגדרה אני מתווכח. אני מדבר על כתיבה סובייקטיבית שהיא לא ראויה בכתיבת אינצקלופדיה, ואני סבור כי וויקיפדים אמורים להטמיע ערך זה בקרבם. כותב הערך "משה פייגלין" שגה בהוספת דעתו על האיש ולכן ראיתי לנכון לתקנו.

הודעות כגון "פנייה לספק שירות האינטרנט ו/או למשטרה" הינן דבר מובן מאליו כאמצעי למנוע השחתות. אולם זוהי אינה השחתה. זהו תיקון ערך. על אף שלא פירטתי את הסיבות.

טוב, בוא נעשה סדר בדברים. ראשית, לא ברור לי כיצד הופנית לדף השיחה של דרור, אבל לא משנה.
שנית, בטרם אענה, אני רוצה לוודא שאתה מדבר על העריכה הזו ודומותיה. אביעדוס - שיחה 00:35, 5 באוקטובר 2008 (IDT)[תגובה]
אמת. Aviadme (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
כהערת אגב, מקובל לחתום בסוף כל תגובה באמצעות הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~. כמו כן, מקובל להזיח את הטקסט קדימה, באמצעות נקודתיים (:). סתם להקל על השיחה.
עכשיו, הסיבה שכתובת האייפי ההיא נחסמה זמנית, היא שפנו אליך מספר פעמים (לא רק אני), וביקשו ממך לחדול. לא הגבת - ועל כן נחסמת.
ברור לי שלא מדובר בהשחתה. אם רוצים לשנות דבר-מה מהותי בערך, מקובל לדון על כך בדף השיחה שלו. אם ברצונך לעשות כן ביחס לערכים העוסקים בפייגלין, בקרפל או בכל נושא אחר - העלה זאת בדף השיחה. בברכה, אביעדוס - שיחה 01:55, 5 באוקטובר 2008 (IDT)[תגובה]