שיחת משתמש:Bmrptkul/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אברהם נדם[עריכת קוד מקור]

Achtung.svg כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור ערכים חדשים ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, אברהם נדם, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם. אם ברצונך לערוך ניסויי עריכה יש לגשת לארגז החול. אם חיפשת ערך ולא מצאת אותו, אפשר להוסיפו לוויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לבצע זאת. כמו כן, באפשרותך לקבל עזרה נוספת וכללית.

 היידן 09:12, 25 ביולי 2017 (IDT)


חברת ספנות[עריכת קוד מקור] שלום, הערך נמחק בגלל היותו קצרמר ואפילו קצר יותר מהגדרה מילונית. אילי - שיחה 13:07, 31 ביולי 2017 (IDT) אני מודע לכך אך הערך היה מבוקש ברשימת הערכים המבוקשים ולכן חשבתי שעדיף קצרמר על כלום Bmrptkul - שיחה 13:13, 31 ביולי 2017 (IDT) עדיף שלא, הוא היה אפילו פחות מקצרמר, ללא ויקיזציה, ללא מקורות, ללא הערות שוליים, ללא קטגוריות. אילי - שיחה 13:18, 31 ביולי 2017 (IDT) ובלי קשר, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה הקודמת, נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.


הירושה (סדרה) / הירושה (סרט)[עריכת קוד מקור] שלום, האם שמת לב שכבר קיים הירושה (סדרה) ? נראה לי שאתה לא צריך לעשות ערך חדש מכלום. בברכה אמא של גולן - שיחה 18:03, 31 ביולי 2017 (IDT) ויש גם ערך לספר הרביעי הירושה (ספר) אמא של גולן - שיחה 18:03, 31 ביולי 2017 (IDT) יכול להיות שיש מקום לערך על הסרט הרבעי אם הוא עומד בקריטריונים אבל אז צריך לכלול מידע שקשור לסרט עצמו (תקציב, שחקנים וכולי). בכל מקרה הערך הקיים כלל רק מידע על תוכן הספר שכבר קיים בהירושה (ספר) כמו שאמא של גולן כתבה, ולכן נמחק. בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 18:17, 31 ביולי 2017 (IDT)


זכות הצבעה[עריכת קוד מקור] Emblem-WikiVote.svg תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:חיים יצחק קפלן. לפי בדיקתי הצבעתך לא תיספר במנין ההצבעות, מכיוון שעליך לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימים ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, דבריך לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה. באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות). אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אלי כדי שאבדוק את הנושא שנית. בברכה, הָאֶלְקֹשִׁי - שיחה 02:51, 2 באוגוסט 2017 (IDT)