שיחת משתמש:Chasidish Gen

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

היכל הברכה[עריכת קוד מקור]

שלום Chasidish Gen,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "היכל הברכה" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:היכל הברכה.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
Wikiped201820 - שיחה 21:51, 16 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

תמונה שאינה חופשית[עריכת קוד מקור]

שלום Chasidish Gen, העלת תמונה שאינה משוחררת מזכויות יוצרים, כיוון שהיא נמצאת, כמו שצינת, באתר לדעת. במקרה כזה לא ניתן להעלות אותה לויקיפדיה ללא אישור בעלי הזכויות. ולכן התמונה נמחקה. אם הזכויות הללו נמצאות אצלך, ויש רצון לשחרר את התמונה לשימוש חופשי של כולם, נא לקרוא את האמור בויקיפדיה:OTRS ולמלא את הטפסים שם. בברכה אמא של גולן - שיחה 17:23, 17 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

אברהם יונה שוורץ[עריכת קוד מקור]

שלום Chasidish Gen,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אברהם יונה שוורץ" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Chasidish Gen/‏אברהם יונה שוורץ". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:15, 9 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

אנסה למקד יותר את הבעיות שניכרות בערכים שאתה כותב:
  1. מקורות - בגלל שויקיפדיה היא מיזם שיתופי, קשה לדעת מי כתב מה ועל מה הסתמך. יש להבהיר לקוראים שלנו שמה שהם קוראים לא מהווה מחקר מקורי, אלא מבוסס על מקורות אמינים ואיכותיים. לכן (וגם מעוד כמה סיבות, לא פחות חשובות. אפשר לקרוא בהרחבה בויקיפדיה:ביבליוגרפיה) חשוב שבכל תוספת שתבצע תוסיף מקור שמאשש אותה. את המקור יש להוסיף בהערת שוליים, ואם בערך מסוים התבססת על מקור מסוים מספר רב מאוד של פעמים - תוכל להוסיף אותו כמקור בפרק "לקריאה נוספת" (אם מדובר בספר), או בפרק "קישורים חיצוניים" (אם מדובר בדבר שניתן לקשר אליו). כך יוכלו הכותבים האחרים (ולא פחות חשוב - הקוראים) לדעת על מה התבססת בערך מסוים, מבלי "לתחקר" אותך. זה כמובן מעלה את האמינות שלך ככותב, ואת האמינות של הערכים שאתה כותב.
  2. משפטים דרושי עריכה שיש בהם בעיות ניסוח, או משפטים שנראים בעלי אופי לא אנציקלופדי/פרסומי/לא נייטרלי. למשל: ”אביו של הרב שוורץ כבר היה רב, אך מעט זיכרונות מחברים אותו אליו”, ”הרב שוורץ מתעניין מאוד בכל דבר בעולם ותמיד שואל את האנשים סביבו "מה קורה בעולם"”. משפט הסיום גם הוא בעל גוון פרסומי ולא נייטרלי, שנראה כניסיון להלל את הרב: ”הרב שוורץ מחזיק במספר שיעורים ומפקחת על פרסום רשימת הכשרות השנתית, שהיא יועצת חשובה ביותר ליהודים דתיים וליהודים הצייתים לחוקי הכשרות. למרות שהוא עסוק מאוד בלימוד תורה, בית הכנסת וענייני הכשרות שלו, הוא מארגן אמצעי תמיכה לנזקקים מכל חוגי הקהילה היהודית.”
  3. הערך זקוק לעריכה עיצובית - הדגשת שם הערך, קישורים פנימיים וכו'.
בהצלחה בהתאמת הערך למקובל! הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 20:24, 9 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]
הערך עדיין לא בשל למרחב הערכים, אנא לא להעלות אותו שוב בטרם תתקן את כל מה שביקשו כאן. התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 19:57, 27 באוקטובר 2021 (IDT)[תגובה]