שיחת משתמש:Ches/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Ches, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

גילגמש שיחה 17:54, 28 ינו' 2005 (UTC)

רצון לעזור[עריכת קוד מקור]

טוב, אז אחרי כמה חודשי קריאה בלבד באינציקלופדיה החלטתי גם קצת לתרום(למרות גילי), למרות שלא ציפיתי שד'יזראלי יהיה הראשון. בכל מקרה, במה אני יכול לבוא לעזר? כמויות המידע פה הן עצומות ולכן אני מניח שאתה תדע יותר טוב ממני איזה ערכים זקוקים לעריכה הנואשה ביותר. תחומיי העניין שלי הם בעיקר היסטוריה מודרנית ופוליטיקה. אני מניח שגם בספורט אמריקאי אני יכול לתרום(הוספתי איזה 3 מילים לערך פוטבול לפני כמה שבועות). מקווה להמשך כתיבה מהנה..

אתה מוזמן לכתוב בכל נושא. לגילך אין משמעות. יש לנו כותבים צעירים ומבוגרים כאחד. אם תחומי ההתמחות העיקריים שלך הם היסטוריה מודרנית ופוליטיקה אולי תוכל להרחיב את הפרקים הרלוונטיים בערכי המדינות למשל הערך פוליטיקה של צרפת או כל ערך אחר. אם יש לך שאלות אתה תמיד יכול לשאול בדלפק היעוץ, במזנון או לפנות באופן אישי לויקיפד אחר בדף שיחתו. עזרה נוספת תמצא בדפי העזרה. גילגמש שיחה 18:04, 28 ינו' 2005 (UTC)
גם ארתור ג'יימס בלפור זקוק לעדכון מיידי, לא היה לי כוח לתרגם את כל הערך מויקיפדיה באנגלית (לא יאומן כמה כתוב עליו). הערך הזה נמצא כרגע בערכים המבוקשים, כך שכנראה הרבה אנשים חשבו שהבן אדם (או ליתר דיוק הצהרת בלפור) מספיק חשוב בשביל לשים קישורים אליו. טרול רפאים 18:46, 28 ינו' 2005 (UTC)
כשעורכים ערך בצורה מסיבית כמו עם ארתור בלפור, כדאי לשים {{בעריכה}} בראשו בשביל שלא יגעו לך עד סוף העריכה. טרול רפאים 12:28, 29 ינו' 2005 (UTC)
אופס, טעות. התבנית נקראת עכשיו {{בעבודה}}, זרקו את זאת שהשתמשתי בה. טרול רפאים 12:35, 29 ינו' 2005 (UTC)

אוקיי, תודה. אני כבר בשלבי סיום, למרות שלא יזיק איזה מלטש סופי שיהפוך כמה מהערכים שכתבתי בערך ללינקים(אין לי מושג איך עושים זאת, הלינק היחיד שהצלחתי לשים הוא בזכות העתק הדבק מערך אחד..) ויתעסק בסמנטיקה. אגב, איך אני עושה שיהיה רשום את השם משתמש שלי אחרי הערות כגון הנ"ל?

אתה משתמש ב~~~~, שמכניס כמו שאני חותם. אבל אפשר לשים רק שלושה ומקבלים רק את השם שלך.
לגבי הלינקים, שמים שני סוגריים מרובעים לפני ואחרי כמו [[ארתור בלפור]], אפשר לראות האם הקישור נכון ע"י תצוגה מקדימה והסתכלות האם הקישור כחול.
טרול רפאים 12:41, 29 ינו' 2005 (UTC)

אוקיי, אני חושב שסיימתי פחות או יותר. מה עוד? =) Ches 13:01, 29 ינו' 2005 (UTC)

יעברו על הערך.
מה שמקובל זה לעבוד על הערכים שמעניינים אותך.
בכל מקרה, יש עשרות מיזמים של עבודה על הויקיפדיה החל מויקיפדיה:פרויקט "בית השיטה", עבור דרך "אמץ קצרמר" (הרחבה של הערכים בקטגוריה: קצרמר) וויקיפדיה:בקשת ערך ועד לויקיפדיה:מאמרים שנערכו מעט.
אני יודע שחסר לנו ערך על לך ולנסה, כי הוא מופיע באדום בחלק מהרשימות (כנראה שהיה ונמחק עקב בעית זכויות יוצרים).
טרול רפאים 14:06, 29 ינו' 2005 (UTC)

שלום,
אמנם אין חוק נגד הקצרמרים, אך אני באופן אישי לא אוהב אותם. אם אתה יכול להרחיב את המאמרים שלך מעבר לפסקה או שתיים, זה יהיה נפלא. אתה תמיד יכול להסתייע בערך המקביל באנגלית. תודה. גילגמש שיחה 15:55, 30 ינו' 2005 (UTC)

למען האמת, אין דבר שצורם לי יותר מאשר הפניה לעריכה כשאתה מחפש ערך כלשהו. עדיפות 2 שורות על לא-כלום. בכל מקרה, כשם שתרגמתי את המאמר של בלפור, אני אסיים גם את מה שהתחלתי. לחמור לא מראים חצי וגו'.Ches 16:00, 30 ינו' 2005 (UTC)

לצערי, נאלצתי לשחזר את השינוי שלך בערך, נתתי הסבר מפורט בשיחה:מבצע חומת מגן#ג'ינין ג'ינין. אם ברצונך לדון בנושא, עשה זאת בבקשה שם. טרול רפאים 15:19, 31 ינו' 2005 (UTC)

התוספת החדשה לדף המשתמש שלך[עריכת קוד מקור]

נראה לי שכדאי לנסות ולהכניס משהו דומה לדף הראשי, מאיפה לקחת את זה? טרול רפאים 08:31, 4 מרץ 2005 (UTC)

השורה הזאת הופיעה באנגלית בדף המשתמש של Humus Sapiens(הטעות במקור).Ches 08:33, 4 מרץ 2005 (UTC) http://en.wikipedia.org/wiki/User:Humus_sapiens