שיחת משתמש:Eddie05

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Eddie05, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, טרול רפאים 18:52, 14 אפר' 2005 (UTC)

מהיכן היא? טרול רפאים 18:52, 14 אפר' 2005 (UTC)

אתה לא רואה שזו עטיפה של DVD?--עמית אבידן 18:57, 14 אפר' 2005 (UTC)

עוד פעם תמונות[עריכת קוד מקור]

שלום,
האם אתה בטוח שתמונתו של אלוף פיקוד המרכז היא חופשית לשימוש? גילגמש שיחה 10:59, 15 אפר' 2005 (UTC)

שלום. התמונה שהעלית היא מידיעות אחרונות? אם כן, אסור לנו להשתמש בה בויקיפדיה אלא אם כן קיבלנו אישור מפורש מבעלי הזכויות (הצלם וידיעות אחרונות). כנראה שצריך למחוק אותה. ערןב 07:11, 14 פברואר 2006 (UTC)

שלום אדי,

מהיכן התמונה? אני רואה שכבר העירו לך לגבי תמונות בעבר, אנא אל תעלה תמונה בלי לנמק בה מדוע השימוש בה מותר. זה לא שיש לנו משהו נגדך, זה עניין משפטי. צהוב עולה 15:07, 16 מרץ 2006 (UTC)

אדי, מהיכן התמונה? צהוב עולה 14:45, 8 יוני 2006 (IDT)

אתר העיתון ישראלי[עריכת קוד מקור]

שחזרתי את התוספת שלך לאתר משתי סיבות: 1) איננו עוסקים בספקולציות עתידיות על אתרים תיאורטיים (לא שיש לקיום האתר משמעות מיוחדת גם ככה, כשייפתח האתר קרוב לודאי שהוא רק יוזכר כ"קישורים חיצוניים"). 2) יש עוד יומונים בלי אתר. למשל יתד נאמן והמודיע. בברכה, DGtal 13:11, 12 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

מומחה לעיתונות?[עריכת קוד מקור]

אם אכן אתה מומחה לעיתונים, אולי תוכל לשלב בערכים את תבנית:עיתון? הבעייה עם התבנית היא שיש צורך בהרבה פריטי מידע כדי שהיא לא תיראה חלקית. אם המידע בידך, תבורך. אם לא, מגיעה לך ברכה כבר על הלוגואים. בברכה, DGtal 13:42, 12 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

בדיקה.
בדיקה.

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. העלית את התמונה הנ"ל אך נדרשת הבהרה נוספת לגבי מעמדה.

הבעיות ופתרונן:

  • לא ציינת את שם הערך בו מותר השימוש ההוגן. השימוש בתמונה מוגנת בזכויות יוצרים מותר בערך ספציפי יחיד. אם ישנם למשל שני ערכים שתמונה מוגנת מסוימת עשויה להתאים להם - ניתן להשתמש בה עבור אחד הערכים בלבד, ואילו עבור הערך האחר יש למצוא תמונה נוספת ממקור אחר. בכל מקרה, כדי לתקן את המעוות, יש לגשת לדף התמונה שהעלית, ללחוץ על לשונית "עריכה" ולציין את שם הערך בו מותר השימוש.
    1. אם השתמשת בתבנית {{שימוש הוגן}}, יש להוסיף את שם הערך בו מותר השימוש ההוגן תחת הפרמטר "ערך": {{שימוש הוגן|מקור=מקור-התמונה|ערך=[[שם-הערך-בו-מותר-השימוש]]}}. את הכיתוב "שם-הערך-בו-מותר-השימוש" יש להחליף בשם הערך בו מותר השימוש ההוגן. לדוגמה, אם העלית תמונה בשימוש הוגן עבור הערך "הארי פוטר", תבנית הרישיון צריך להיראות כך:
      {{שימוש הוגן|מקור=http://www.google.co.il|ערך=[[הארי פוטר]]}}.
    2. אם השתמשת בתבנית שימוש הוגן אחרת, יש להוסיף את שם הערך לסוף התבנית אחרי קו אופקי: {{שם התבנית|[[שם-הערך-בו-מותר-השימוש]]}}. את הכיתוב "שם-הערך-בו-מותר-השימוש" יש להחליף בשם הערך בו מותר השימוש ההוגן. לדוגמה:
      {{עטיפת ספר|[[הארי פוטר]]}}.

למידע נוסף כיצד יש להעלות תמונות לוויקיפדיה ראו:

ניתן לגשת לדפי עזרה אלו בכל עת דרך תפריט העזרה שבתיבת הקהילה שבצד ימין של כל דף: עזרה -> תמונות וקבצים.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר.

בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk 13:49, 12 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

סקרלט 19:29, 23 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]