שיחת משתמש:Eitheladar/ארכיון3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני עוד לא מיומן. אני מקווה שהפעם הגבתי בדף הנכון. ארנון פניני 21:35, 4 ספט' 2004 (UTC)

אכן כן. ;-) --אייתלאדאר

תרומות ומעשרות[עריכת קוד מקור]

תגיד, יש לי אפשרות לראות את התרומות האחרונות של משתמש אחר?
או רק את אילו שלי?

ועוד שאלה: איך גורמים לטקסט להתחיל בשורה חדשה?
(אני בינתיים עושה זאת עם התג BR) ארנון פניני 21:43, 4 ספט' 2004 (UTC)

א. כשאתה עובר לדף המשתמש של משתמש אחר, או לדף השיחה שלו, יש לך ב"תיבת הכלים" קישור "תרומות המשתמש". כך בעצם גיליתי שהשארת לי הודעה בארכיון דף השיחה שלי.
ב. BR עוזר, Newline כפול גם עושה את זה (אבל משאיר שורת רווח אאל"ט), ואם אתה כותב רשימה אז * או # בתחילת שורה כבר ידאגו גם לשורה חדשה. כנ"ל : בתחילת שורה שדואג גם לשורה חדשה וגם לאינדנטציה (הזחה?) פנימה.
לילה טוב... --אייתלאדאר 21:46, 4 ספט' 2004 (UTC)
וואלה! ארנון

תודה לך על עריכת התמונה, תוסיף בזמנך הפנוי שצילמתי אותה בטרק בתאילנד, משם חזרתי היום במרץ מחודש. יש לי בעת עריכת מאמרים, מחשב דפוק, אז תערוך את מה שכתבתי - סומך עליך. וסחה על התעניינותך בנושאים חשובים כאלו, עולם הולך ונעלם דליק כלבלב

תודה, אשתדל לערוך היכן שאפשר, אבל אני רחוק מאד מלהיות מומחה לנושאי טבע - לא מתקרב לקרסולי הידע שלך ושל בן הטבע. אני רק חובב. :-) --אייתלאדאר 12:47, 9 ספט' 2004 (UTC)

למה שלא תשנה את הצבעתך ל"תומך בהסתיגויות מסוימות" ככה הצבעת כאילו ואתה מתנגד לכל ההצעות. גילגמש 12:40, 20 ספט' 2004 (UTC)

משום שבחשבון הסופי, כשאני שוקל מה עדיף - שתעבור ההצעה למרות הסתייגויותיי, או שתיפול למרות שאני תומך בה חלקית - אני מעדיף שההצעה תיפול. אל תיקח את זה אישית, כמובן, ואני אומר את זה ללא שמץ ציניות. זה טיבה של ויקיפדיה. :-) --אייתלאדאר 12:44, 20 ספט' 2004 (UTC)
כן, בטח, לא אישי, אה :) . ראה, אני נתתי חופש פעולה מלא. כל האנונימיים הרוצים לתרום עושים זאת למאמר אחד או שניים ושם אין הגבלת עריכה. למה אתה מתנגד בדיוק? גילגמש 12:50, 20 ספט' 2004 (UTC)
קשה לי לשים על זה את האצבע, אבל אם אכן רוב המשתמשים האנונימיים באים ועורכים רק כמה ערכים בודדים, הצעתך לא תועיל. מאידך, משתמש שבא ומנסה לתרום לערכים רבים, קרוב לודאי שאינו משחית סדרתי (ואם כן, מה לעשות, נצטרך לחסום אותו ולנקות אחריו). זו הצעה אנטי-אנרכיסטית ופשוט לא מריחה לי טוב בהקשר של ויקיפדיה, זה הכל. --אייתלאדאר 13:00, 20 ספט' 2004 (UTC)

ואתה באמת חושב שעכשיו יש הצדקה לקיומו של הדף הזה?? אני חולק עליך. SHIMONSHA

אני חושב שעכשיו יש הצדקה, כן. הוא ערוך בצורה יותר מכובדת, הוא מכיל את הסכרים המוכרים ביותר בעולם, שכל מי ששמע על "סכר" שמע לפחות על אחד או שניים מהם - כן, עכשיו, לדעתי, הוא ראוי להישאר. --אייתלאדאר (שיחה)

היי, למה בעצם הסרת את המשפט שהסרת? נדמה לי שהוא נכון עובדתית ורלוונטי לעניין! אבקשך להחזירו. SHIMONSHA

כתבתי למשתמש שהוסיף אותו, אבל אכתוב גם בדף השיחה של הערך. --אייתלאדאר (שיחה) 14:34, 27 אוק' 2004 (UTC)

שלום אייתלאדאר. מיניתי אותך למפעיל מערכת. קרא בבקשה את ויקיפדיה:הנחיות למפעילי מערכת. דוד שי 17:16, 28 אוק' 2004 (UTC)

כמי שעוסק הרבה בנושאי יהדות בויקיפדיה, עליי לציין את קורח הרוח המרובה שהסבה לי הצטרפותו של אדמו"ר לצוות מפעילי המערכת. שן שש זעם
תודה, אני מקווה שלא אכזיב, בהתחשב בכך שאני בסה"כ האדמו"ר מטריוויום - למרות התואר אני חילוני למהדרין. ;-) --אייתלאדאר (שיחה)

אייתלדאר שלום! אנא ראה את תשובתי לERANB בדף השיחה בנוגע לזנות. בהזדמנות זו אנא קבל את ברכותי לרגל המינוי המתבקש מזה זמן מה. אלמוג 04:54, 29 אוק' 2004 (UTC)

תודרבה! :-) --אייתלאדאר (שיחה)

משהו מוזר[עריכת קוד מקור]

שלום אייתלאדאר,

חסמת לפני כמה דקות את 80.230.31.211, בטענה ש"השחית את הערך רואלד אמונדסן", אבל בדיקה בתרומות שלו הראתה שהוא בכלל לא התקרב לערך המדובר, אלא הרחיב את רינגו סטאר. יכול להיות שמדובר בטעות?--[[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 15:27, 4 נוב' 2004 (UTC)

אופס. כנראה שלקח לדף קצת זמן להתעדכן - עכשיו הוא כן מציג את ההשחתה. טעות שלי :-) [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 15:34, 4 נוב' 2004 (UTC)

היי, הייתי שמח אם תיתן לדף עוד כמה שעות של חסד בטרם הוא יימחק. בתודה SHIMONSHA

האמת שאני בסה"כ פועל "לפי הנהלים" כאן. אני אישית לא אמחק את הדף, אבל סימנתי אותו כמועמד למחיקה משום שהדיון בו הסתיים ולא נראה שאיש מלבדך מעריך את התרומה הזו.
אני באמת חושב שאם אתה רואה בו טעם כלשהו, צור דף משתמש:SHIMONSHA/ארגז חול/חינוך לדמוקרטיה, כתוב שם ערך ראוי, ובא לציון גואל. זה מה שאני הייתי עושה לו הייתי במצב דומה - לו הייתי רואה דף שאיש אינו רואה את היופי הגנוז בו והוא עומד להימחק. --אייתלאדאר (שיחה) 18:57, 4 נוב' 2004 (UTC)

אם אתה עוד כאן[עריכת קוד מקור]

תחסום את 212.143.56.95 [1] משחית.

היי, רציתי לשאול אותך: למה אתם חוסם משתמשים שהשחיתו לפרקי זמן מגוחכים של שעתיים שלוש? אין שום אפקטיביות בחסימה כזאת! היא לא מרתיעה ולא מצמצמת את המשאבים שאנחנו צריכים להשקיע בשיחזור דפים שהושחתו! לעיתים המשתמש שנחסם לפרקי זמן קצרצרים עד גיחוך כמו 3 שעות כלל לא מושפע מהחסימה, שכן הוא בכלל לא חש בה! אני באמת לא רואה שום טעם בביצוע חסימות לפרקי זמן קצרים מ-24 שעות לכל הפחות! במקרים מסוימים (השחתות חוזרות ונשנות ע"י אותו משתמש, או השחתות "מטונפות" במיוחד) אני אף רואה מקום לחסימות ארוכות הרבה הרבה יותר! SHIMONSHA

כתובות IP בדרך כלל שייכות ליותר מאדם אחד, בפרט אם זה תיכוניסט זב-חוטם שמתחבר מהבית או מביה"ס וכותב על "יפה אושרי המלכה". הרבה פעמים אני מריץ בדיקה זריזה לראות מהי הכתובת ממנה הגיע המשחית. אם אני רואה שזה דרך ספק אינטרנט, אז ברור שמחר כבר תהיה לו כתובת IP אחרת. כמו-כן ברור לי, לפעמים, שאלה ילדים. לכן דווקא אתה טועה - אין שום טעם בחסימה ליותר מכמה שעות, משום שאחרי כמה שעות כבר תהיה למשחית הזה, אם יחזור, כתובת אחרת.
יוצא דופן הוא מקרה אחד, עד כה, שהיה לי בו מישהו השחית דפים מכתובת שהיתה שייכת לעיריית ת"א. במקרה זה חסמתי אותו לזמן ממושך וגם שמתי התראה בדף השיחה שלו שאם ימשיך במעשיו נפנה למעסיק שלו. --אייתלאדאר (שיחה) 11:05, 9 נוב' 2004 (UTC)

נראה לי שכדאי למחוק את הערך הארי פוטר וחדר הסודות משום שלו כתוב בו כלום. ים | שיחה 12:44, 15 נוב' 2004 (UTC)

תודה! נראה ש-Roybb95 כבר עשה זאת.
להבא, אם אתה נתקל בערך המכיל רק זבל או שטויות, פשוט שים בתחילת הערך את הטקסט {{ToBeDeleted}}. דבר זה יסמן את הדף כ"מועמד למחיקה מהירה", והמפעילים עוקבים בד"כ אחרי דפים אלה ומוחקים אותם. --אייתלאדאר (שיחה) 12:54, 15 נוב' 2004 (UTC)


תבנית הפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

שלום,
היות וקבענו להמתין שבוע בין מועד מחיקת הערך לבין מועד בו התגלתה ההעתקה, תשים בבקשה תאריך ביום בו אתה שם את התבנית על מנת להקל על המעקב. גילגמש 12:14, 22 נוב' 2004 (UTC)

...זה רעיון!

תודה על ההגנה על דף המשתמש שלי[עריכת קוד מקור]

SHIMONSHA 07:54, 25 נוב' 2004 (UTC)

אלכסנדר הגדול[עריכת קוד מקור]

תודה לך על דאגתך לאישיות חשובה זו, כפי שאתה רואה, הדף נקי מהשרץ האנגי :-) גילגמש 08:17, 25 נוב' 2004 (UTC)

לא שיערתי שתהיה כ"כ זריז בתרגום, לי זה לוקח הרבה יותר זמן. לכן היתה ההצעה. סחתיין על הפעולה המהירה!

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי במזנון

גילגמש

רשימת מעקב[עריכת קוד מקור]

שלום, אולי אתה יודע איך (והאם) אני יכול להציג את רשימת המעקב שלי בדף המשתמש? תודה :-) אבנעזר בלפור 12:51, 28 נוב' 2004 (UTC)

אני חושש שזה בלתי-אפשרי, משום שזה דף מיוחד. לכל היותר אתה יכול לספק קישור אליה, אבל גם הקישור הזה יעבוד רק עבורך אאל"ט. --אייתלאדאר (שיחה) 12:56, 28 נוב' 2004 (UTC)
10xאבנעזר בלפור 13:17, 28 נוב' 2004 (UTC)

הפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

אני מזכיר לך, אם מקור המאמר הוא מאתר מסחרי דוגמת אנצ' YNET או ספרית מט"ח יש למחוק מיד ולא להמתין לקבלת התשובה, היות וברור שהיא לא תגיע לעולם. גילגמש 06:52, 30 נוב' 2004 (UTC)

צודק; נדמה לי שאין זה הדין בערכים שהם copyvio כרגע, וגם לגביהם אני כמובן מאד סקפטי (עוד באירופה הייתי סקפטי) שמישהו ייתן רשות או ישכתב, אבל אולי בכ"ז מישהו יקבל השראה למלא אותם בתוכן למרות הכל. --אייתלאדאר (שיחה)