שיחת משתמש:Elad.home

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "אלעד קופרמן". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.


דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

שלום רב, שמי אלעד ואני עובד בחברה של אלעד קופרמן. שימו לב לערך "אלעד קופרמן"

אנו מעוניינים למחוק את התמונה המקושרת של אלעד קופרמן מהערך ולשים את התמונה אחרת ואותה בלבד. אנו מבקשים למנוע העלאת תמונות עבור הערך של "אלעד קופרמן" במידה וניתן.

ניסיתי לבצע החלפה של התמונה המקושרת אך המענה האוטומטי היה שיש לבעיה להעלות את התמונה הזו. חשוב לי לציין כי עבור התמונה שניסיתי להעלות יש לנו זכויות יוצרים עליה לשימוש בכל אמצעי שאנו חפצים בו.

אשמח לדעת כיצד אוכל לשלוח תמונה ואכן להעלות אותה כתמונה של "אלעד קופרמן" תחת הערך "אלעד קופרמן"

תודה רבה על תשומת הלב ממתין לעדכונכם. בכל שאלה אני זמין עבורכם.

מקור: לצערי אין לי מקור שתומך בדברי.


דווח על ידי: Elad.home - שיחה 20:11, 30 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

שלום אלעד,
מצד ימין בתפריט "כלים" יש אפשרויות: "העלאת קובץ לשרת / לוויקישיתוף" - מכיוון שאתה הוא בעל הזכויות על התמונה, עליך להעלות את התמונה לוויקישיתוף. המסך אליו תגיע לאחר מכן הוא ידידותי מאוד, אני מאמין שתסתדר איתו .
לאחר שהעלית את התמונה, תוכל לשים אותה בערך על ידי: [[קובץ:(שם התמונה בוויקישיתוף]] לדוגמא: [[קובץ:Benjamin Netanyahu 2012.jpg]]. אם אתה רוצה לשלוט בגודל התמונה (שלא תהיה גדולה מדי), אתה יכול להוסיף כמה פיקסלים היא תהיה, לדוגמא: [[קובץ:Benjamin Netanyahu 2012.jpg|250px]].
בהצלחה! אוריאל, Orielno - שיחה 20:38, 30 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]