שיחת משתמש:Felagund/ארכיון1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Felagund, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערן 20:13, 21 יולי 2004 (UTC)


שלום נדב,

הסתכלתי היום על המושג שיעתוק אותו כתבת בעבר בויקי, ולא כ"כ ברורה לי החלוקה שנערכה שם. שיעתוק כמושג סוציולוגי עומד בפני עצמו, ובאותה מידה הון תרבותי/חברתי/כלכלי/סימבולי וכו' עומדים בפני עצמם. לכן, הם צריכים להיות ערכים נפרדים או לפחות להימצא במילון המונחים הסוציולוגי. מה דעתך? דורית 13:13, 26 יולי 2004 (UTC)

הון חברתי והון תרבותי (וגם הון כלכלי, תחת ירושה) נמצאים שם כדי להדגים מנגנונים של שיעתוק. כנראה שהערך לא מספיק ברור - אני אערוך אותו בהמשך. (אלא אם כן בא לך לעשות את זה).
כל סוגי ההון ראויים לערכים משלהם - זה עוד משהו שצריך לעשות... Felagund 13:22, 26 יולי 2004 (UTC)

לא שהערך לא מספיק ברור, המונחים פשוט עומדים (לדעתי) בפני עצמם. וכידוע לשנינו מדובר במושגי בסיס בסוציולוגיה, לכן ראוי שיהיו במילון מונחים. מכיוון שהתרומה המרכזית בערכים אלו היא שלך, נראה לי שמוטב שאתה תערוך אותם כרגע. ואגב, במקרה שלא ראית בדף שיחה שלי, אשמח לעזור לפרויקט הסוציולוגיה שלך. דורית 13:32, 26 יולי 2004 (UTC)

ראיתי, תודה.
חשבתי שהבעיה היא אי-הבנה... בכל מקרה, התייחסות לסוגי ההון תבוא בהמשך - כמו שאת יכולה לראות, יש לי רשימת מטלות ארוכה, ואני מעדיף לתרום קודם כל בנושאי ההתמחות שלי...

שלום אני צריכה מידע חשוב ומקוצר על אנטיוכוס הרביעי ותמונות אם יש וזה דחוף דחוף כי אני צריכה לעשות עבודה גדולה לקראת חנוכה

תודה! באילום שם

טוב לראות אותך פה, שיהיה בהצלחה זהר (מהאטריק) זהר 13:17, 9 אוג' 2004 (UTC)

המאמר המומלץ[עריכת קוד מקור]

שלום נדב,
תשים לב בבקשה להצעתי במזנון ויקיפדיה:מזנון#המאמר המומלץ - הצעה

גילגמש 23:00, 20 אוג' 2004 (UTC)

Thank you for volunteering to be the Wikimedia Embassy contact.
אנג'לה (Angela) 21:39, 21 אוג' 2004 (UTC)

you're welcome :)

השגרירות[עריכת קוד מקור]

מזל טוב. עכשיו יש למי להציק בענין של טרולים המתלוננים אצל הרשויות :)

גילגמש 22:00, 21 אוג' 2004 (UTC) תודה. אבל ממה שהבנתי, המשימה העיקרית היא לא מול הרשויות אלא מול ויקיפדיות אחרות (תרגום מונחים וכו'). אם זה הרשויות ולא הבנתי - אז גם את זה נעשה... נדב 22:02, 21 אוג' 2004 (UTC)

ככה זה פוליטיקאים, התירוצים מתחילים עוד לפני העשיה :))

גילגמש 22:03, 21 אוג' 2004 (UTC)

קטגוריות[עריכת קוד מקור]

לשגרירנו בעולם הגדול, שלום,
ראה בבקשה את הערתי בCategory talk:אישים בתנ"ך תודה מראש, גילגמש 12:49, 24 אוג' 2004 (UTC)

קטגוריות[עריכת קוד מקור]

שלום לכבוד השגריר,
לפי החלטה בדיון של הקטגוריות, כשאתה מוסיף עדך מסוים לקטגורית סופרים, תוסיף אותו בבקשה לקטגורית המדינה. כלומר סופרים אנגליים, סופרים צרפתיים וכו. הכלל תקף לכל האמנים. תודה. גילגמש 21:27, 24 אוג' 2004 (UTC)

אין בעיה. החלטנו על גם וגם? או רק למדינה? נדב 21:28, 24 אוג' 2004 (UTC)
גם וגם. כלומר גם לקטגוריה הכללית סופרים וגם לקטגוריה ספציפית למשל סופרים צרפתיים. גילגמש 21:30, 24 אוג' 2004 (UTC)

בהמשך להיסטוריה[עריכת קוד מקור]

ראיתי שיצרת קטגוריה - היסטוריה של יוון. אני רוצה להבהיר כמה דברים (הידועים לי בודאות) היסטורית יוון אמורה להתחיל בתקופה המינואית דרך יוון הארכאית, הקלאסית, ההלניסטית. לאחר מכן היא חלק מהאימפריה הרומית ולא סופרים יותר את ההיסטוריה שלה בתור משהו נפרד. יוון הקלאסית מקבילה חלקית לתוקפת בית שני. הארכאית לתקופת בית ראשון. חלוקת ההיסטוריה הרומית: מלוכה, רפובליקה קיסרות. החל מהרפובליקה המאוחרת (סביב 300 לפנה"ס) יש להכניס גם את האימפריה הרומית. כל האמור לעיל אם תרצה ליצור קטגוריות נוספות בתוך הקטגוריה הזאת. אם אתה מתכוון לצרף ערכים לקטגוריה זו, אנא צרף לפי הסדר, שנקבתי גם אם מספר המאמרים הוא קטן. יש המון מאמרים בנושא ואין ספק שהם יכתבו במהלך הזמן. פרט לכך, יש לצרף את כל הקטגוריות שציינתי ל"העת העתיקה"

בשום מקרה אין לכלול תקופות אחרות בתקופת בית ראשון או שני, אלא רק אירועים הקשורים לתולדות א"י. ההיסטוריה האשורית, הבבלית והמצרית מתחלקות בצורה שונה.

אני יודע שזה מבלבל מאוד, ותקופות בעלות שם שונה חופפות לעתים לתקופות אחרות. חשוב מאד ליצור את הסדר עכשיו על מנת לא להתעסק עם מאות ערכים אחר כך.

נ.ב. אתה עושה עבודה נפלאה בקיטרוגה של ויקי. גילגמש 07:04, 25 אוג' 2004 (UTC)

א. תודה
ב. category:יוון: היסטוריה אינה משהו סציפי ליוון, אלא בהתאם לCategory talk:היסטוריה. המטרה הסופית היא שלכל מדינה (שיש עליה מאמרים) יהיה ערך. לא נראה לי שידרשו תת-קטיגוריות לקטיגוריה זו, אלא אם כמות הערכים בה תגדל דרסטית. נדב 07:19, 25 אוג' 2004 (UTC)
אני אקח על עצמי את קיטרוג העולם העתיק. כבר כעת יש עשרות מאמרים השיכיים לתקופת יוון הקלאסית. כל הפילוסופים הגדול, המחזאים והיד עוד נטוי. כנ"ל הלניסטית. היתכן שנפסח על אנטיוכוס הרביעי אפיפאנס? או על אביב אנטיוכוס הגדול? וזאת מבלי להזכיר את אנטיגנוס גונאטס ותלמי הראשון עם בנו פילופאטור, ואחרונה חביבה, קליאופטרה, חובבת הגברים. היתכן כי כל הפרק הנפלא הזה של ההיסטוריה האנושית ילך לאיבוד בין היסטוריה של מצרים להיסטוריה של סוריה ואפגניסטן?

נ.ב. כאמור, אני אקח את זה על עצמי כי קצת קשה לאדם שלא מתמצא בתקופות השונות לקטגר את זה בצורה נכונה. גילגמש 12:13, 25 אוג' 2004 (UTC)

בשמחה. מכיוון שאני עובר על הערכים חסרי הקטגוריות לפי הסדר, סביר שאני אתקל בערכים כאלה. האם אתה רוצה שאני: א. לא אגע, ב. אשים תחת category:יוון העתיקה, כדי שיהיה לך קל למצוא או ג. אעשה משהו אחר? נדב 12:16, 25 אוג' 2004 (UTC)
כן, תשים בבקשה תחת יוון העתיקה, כי זאת קטגוריית העל לנושא הזה, שאותה יש לקשר גם ליהסטוריה של יוון וגם להיסטוריה עתיקה. בבקשה תשים בה גם קישורים המתאימים להיסטוריית יוון ההלניסטית (כל מה שקשור לאירועים שקרו אחרי אלכסנדר הגדול, כולל). זה בעצם כל מה שיש על תלמיים, סלווקים וכו.


הערה חשובה[עריכת קוד מקור]

לפי ההחלטה בדף השיחה של הקטגוריות אין לשלב את נושא הקטגוריה לתוכה. כלומר פולקלור לא אמור להיות כלול כערך ברשימת הקטגוריה, אלא יש לתת הפניה מתוך הקטגוריה עצמה. גילגמש 13:09, 26 אוג' 2004 (UTC)

אוקיי, זה שינוי... לא שמתי לב. אתנהג בהתאם. תודה. נדב 13:10, 26 אוג' 2004 (UTC)

נדב היקר,

אנא השאר לי את קיטרוג הערכים בפסיכולוגיה. כעת אתה מכניס את כל הערכים תחת הקטגוריה הכללית. זה ייצור בהמשך המון עבודה כפולה. בנוסף, אין צורך שכל הערכים יכללו בתוך הקטגוריה הכללית. יצרתי עץ קטגוריות בדף הקטגוריות, בכדי להבהיר אילו תתי קטגוריות יש ליצור. תודה (וד"ש למסדרון מדה"ת) - F

הקנדרים, האירדה ורומח הדרקון[עריכת קוד מקור]

שלום נדב,

רק רציתי לוודא שאתה בטוח שכל המידע בערכים קנדרים ואירדה שולבו כבר ברומח הדרקון, לפני שאני מוחק. ואגב, מקרים כאלה עדיף לציין בסעיף של "מחיקה מהירה" ולא "למחוק או לשכתוב".--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 19:14, 28 אוג' 2004 (UTC)

עשיתי קופי ופייסט. אני מאמין שזה לקח הכל :) נדב 19:25, 28 אוג' 2004 (UTC)

למה למחוק את אלכסנדר דיומא האב? גילגמש 20:50, 28 אוג' 2004 (UTC)

טעות שתוקנה. נדב 20:50, 28 אוג' 2004 (UTC)

Category:מלכים|פלאגונד, פינרוד[עריכת קוד מקור]

שלום נדב, שים לב שכאשר אתה מכניס אישים לקטגוריה, עליך להוסיף אותם בצורה הבאה: [[Category:סופרים|קווין, אלרי]]; שאם לא כן, יופיע אלרי קווין בקטגוריה סופרים תחת האות א' במקום תחת ק'.

בהערכה רבה לתרומתך הגדולה לקיטרוג! --אייתלאדאר 08:19, 29 אוג' 2004 (UTC)

אני עושה כך בדרך כלל, אבל אלרי קווין הוא שם עט, והבנתי ששמות עט מסתווגים אחרת... נדב 08:21, 29 אוג' 2004 (UTC)
לא בדיוק. מתוך הדף של Category:סופרים: כאשר שם העט הוא שם סטנדרטי, כדוגמת ג'ון לה קארה, נתייחס אליו כאל שם סטנדרטי, כלומר הוא יתמיין לפי שם המשפחה. --אייתלאדאר 08:38, 29 אוג' 2004 (UTC)
לומדים כל יום בחיים... תודה על ההערה. נדב 08:39, 29 אוג' 2004 (UTC)

תודה, נדב (בכניין הסיווגיאדה הפסיכולוגית). F

שלום,
אין טעם להוסיף את הערכים עם תבנית המחיקה לרשימת המחיקות המהירות, היות ויש רשימה אוטומטית. גילגמש 12:49, 31 אוג' 2004 (UTC)

קיבוץ רביבים[עריכת קוד מקור]

שלום,
קראתי את הערך "קיבוץ רביבים" וראיתי שם נתון שנראה לי מוזר במקצת. כתוב שיש בו 350 חברים ו800 נפשות. אני יודע שלעתים גרים בקיבוץ אנשים שאינם חברי הקיבוץ, אך במקרה הזה מדובר במספר הגבוה בהרבה ממספר חברי הקיבוץ עצמם. אולי תוכל להבהיר את הנקודה הזאת.

גילגמש 13:54, 1 ספט' 2004 (UTC)

הנתון הזה דומה לגבי רוב הקיבוצים - ורביבים הוא דווקא קיבוץ שיש בו מעט לא-חברים. תוסיף את אוכלוסיית הילדים - כ-250 עד גיל 18, בני המשק בתקופת השירות הצבאי ואלו שעדיין גרים בקיבוץ ומתלבטים לגבי דרכם - וכיסית את רוב ה450 הנעדרים. על זה צריך להוסיף תושבים (שוכרי דירה שאינם חברי קיבוץ), מתנדבים מחו"ל, גרעיני נח"ל וכדומה, והגעת לכמות הזו. נדב 17:24, 1 ספט' 2004 (UTC)