שיחת משתמש:Felagund/ארכיון8

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אינני זוכר את מקורה של התמונה של הפרה {80% שאין בעיה זכויות יוצרים} שמוליק 20:38, 2 ינואר 2006 (UTC) .אבל אני בטוח שזה לא שאני צילמתי

נאלץ למחוק, אם כן. 20% סיכון זה יותר מדי. נדב 06:54, 3 ינואר 2006 (UTC)

אחד המשתמשים פתח את התבנית הנ"ל והכניס אותה לתבניות רבות אחרות. עם זאת, הוא השתמש בפרמטר באנגלית (NoCategory) וברצוני להחליפו בפרמטר בעברית. בתור אחד שמבין במחשבים, תוכל בבקשה לבדוק האם התבנית חיונית, האם היא עובדת כמו שצריך, האם ניתן להסביר את פעולתה בצורה ברורה יותר, מדוע רשימת הדפים המקושרים אליה כה ארוכה ולבסוף להריץ בוט שיעבור על התבניות בלבד כדי להחליף את המילה NoCategory ב"ללא קטגוריה" או משהוא כזה. תודה רבה מאוד מאוד, Yonidebest Ω Talk 00:01, 3 ינואר 2006 (UTC)

  1. . קודם כל, כדאי לפנות למשתמש שיצר אותה ולא אלי.
  2. . הכללת התבנית הזו בתבנית אחרת מאפשרת מצד אחד, להכניס קטגוריה בתבנית השנייה (ואז כל דף שמופיעה בו התבנית יוכלל בתבנית) ומצד שני לציין מקרים שבהם הדף לא יוכלל בתבנית. זה שימושי לדפי מטא כמו רשימת תבניות, שאנחנו לא רוצים שיוכללו בתבנית.
  3. . הסיבה שכל כך הרבה דפים מקושרים אליה היא שהתבנית הזאת נמצאת בתוך רוב התבניות שלנו. מכיוון שכך, כל דף שבו נמצאת אחת התבניות הללו מופיע ברשימה הזו, ולכן היא כל כך ארוכה. לדוגמא, בהעת העתיקה מופיעה תבנית:תקופות היסטוריות. תבנית זו כוללת בתוכה גם את תבנית:קטגוריה בתבנית, ולכן הדף הזה מופיע ברשימה.
  4. . מכיוון שיש צורך בתנאי רק כאשר מכלילים את התבנית כדוגמא, וזה קורה מעט מאוד, אני לא רואה סיבה מיוחדת להפוך את הקריטריון לעברית, ובטח שלא להריץ בשביל זה בוט.
נדב 06:43, 3 ינואר 2006 (UTC)
פניתי אליו, אבל רציתי חוו"ד נוספת. לצערי עדיין לא הבנתי מהי התבנית עושה. תוכל להדגים לי את ההשפעה שלה? פעם אחת כמשתמשים בה ופעם אחת בלי? אני לא מבין למה אני עדיין לא מבין במה מדובר... Yonidebest Ω Talk 12:29, 3 ינואר 2006 (UTC)
ראה לדוגמא את תבנית:EN. בתמונה:GeliRaubal.jpg היא מופיעה ללא הפרמטר, ולכן התמונה משוייכת לקטגוריה:תמונות מוויקיפדיה באנגלית. לעומת זאת, בויקיפדיה:רשימת תבניות/תמונות התבנית מופיעה עם הפרמטר, ולכן העמוד לא נמצא בקטגוריה הזו. נדב 12:59, 3 ינואר 2006 (UTC)

שלום נדב, הערך נראה לך נכון? זה יותר מדי שנה א' בשבילי, אבל נראה לי שמה שהולך שם הוא לא מדוייק. התוכל לטפל בזה? דורית 19:14, 3 ינואר 2006 (UTC)

את רומזת שאני יותר שנה א' ממך? סתם, סתם. נשמע לי בעייתי - מה הקשר גידנס? אני אנסה לטפל בזה. נדב 19:41, 3 ינואר 2006 (UTC)
פרופסור לעתיד שכמוך, אני רומזת רק לכך שהזכרון שלך והנגישות שלך לספרים של שנה א' טובים ממני. דורית 19:42, 3 ינואר 2006 (UTC)

איך יכול להיות הפרה של זכויות יוצרים? עמית 20:32, 3 ינואר 2006 (UTC)

אין מידע על זכויות יוצרים - צריך שהמשתמש יפרט. נדב 20:39, 3 ינואר 2006 (UTC)

שלום לך. התמונה בתבנית נהפכה בכוונה כדי להתאים לעברית (פיצול שמאלה). מדוע אם כן, החזרת את התמונה הפחות מתאימה? 199.203.92.86 21:37, 3 ינואר 2006 (UTC)

טעות שלי - קישרתי לתמונה הלא-נכונה. תוקן. נדב 21:46, 3 ינואר 2006 (UTC)

עכשיו ההצעה עברה בשלמותה - יש לשנות את כל המתיישבים למתנחלים, לצרף את ההתנחלויות לקט' הנכונה וכו'. עבודה זו תתאים לבוט? נ.ב. כשאתה שם תבנית תמונה חשודה, אל תשכח לפנות למשתמש. גילגמש שיחה 08:48, 4 ינואר 2006 (UTC)

משתדל לא לשכוח. נראה לי ממש לא מתאים לבוט - ריבוי הפירושים פה הוא עצום. אסם? נדב 08:49, 4 ינואר 2006 (UTC)
חבל. אולי הבוט יבצע עבודה חלקית? למשל יחליף קטגוריות? זה כבר יחסוך חצי עבודה. יצרתי כבר את הקט' "התנחלויות". צריך לבקש רק לספק רשימת ישובים שצריכים דין מיוחד (כמו הישוב ההוא ליד ים המלח ששכחתי את שמו). גילגמש שיחה 08:54, 4 ינואר 2006 (UTC)
אתה מדבר על בית הערבה, אבל מה שנכון לבית הערבה נכון לכל ישובי הבקעה. לקטגוריות הבוט מתאים בול. נדב 08:56, 4 ינואר 2006 (UTC)
האם יש עוד ישובים, למעט ישובי הבקעה שצריכים דין מיוחד? גילגמש שיחה 08:57, 4 ינואר 2006 (UTC)
עכשיו יש לי דילמה - אם אני לא אגיד ישובי רמת הגולן, אני יורד לפחות מקום אחד בדירוג שש"ז. אם אני אומר תל-אביב, אני עולה מקום אחד. מה לעשות? :-)
נראה לי שנסתפק בבקעה בינתיים. נדב 09:00, 4 ינואר 2006 (UTC)
לא חשבתי על רמת הגולן. אני לא לגמרי מבין את חוק סיפוח הגולן. אולי עדיף להשאיר גם אותם לדיון נפרד ונראה מה נעשה איתם. למעשה לא ברור לי למה ישובי הבקעה אינם התנחלויות ואילו קרית ארבע היא כן התנחלות. גילגמש שיחה 09:02, 4 ינואר 2006 (UTC)
שאלה של קונצנזוס - בעת ישובם, נחשבו ישובי הבקעה כלגיטימיים לחלוטין, בעוד ההתיישבות במה שנקרא 'גב ההר' תמיד הייתה שנויה במחלוקת. נדב 09:05, 4 ינואר 2006 (UTC)
מדובר בבבל"ת במקרה הטוב. היו מקובלים על מי? על קבוצה שאתה החלטת שהיא קבוצת ההתייחסות שלך. אין שום סיבה נייטרלית להחלטה הזאת והיא פוליטית במהותה. חניתה או תל אביב לא היו מקובלות יותר או פחות מאשר יישובי גב ההר בשנות ממשלת רבין הראשונה. הניסיון להפוך את ויקיפדיה לפוליטית בנושא הזה עולה לי על העצבים. אני נמנעתי מלעלות את הנושא במזנון בשל רצון להימנע מעימותים רועשים, אבל הפעלת בוט פוליטי כזה לא תותיר לי ברירה. בברכה, טרול רפאים. 06:37, 8 ינואר 2006 (UTC)
אני מבין שסבסטיה נוסדה בטקס ממלכתי בהשתתפות שר הבינוי והשיכון? שהממשלה שלמה את החשביון במלון פארק בחברון? נדב 15:57, 8 ינואר 2006 (UTC)
לפחות לגבי השאלה השנייה, התשובה היא חיובית בהחלט. הגלגול השני של סבסטיה נוסד במעמד של שמעון פרס (אתה זוכר אותו?) שהיה שר הביטחון, כך שגם התשובה לשאלה הראשונה היא כמעט. בכלל, שמעון פרס היה אחראי להקמת מרבית היישובים בתקופת ממשלת רבין הראשונה בשל המאבקים שלו עם רבין שהתנגד לכך (והיה כמעט בודד ולכן לא הצליח). טרול רפאים 21:52, 8 ינואר 2006 (UTC)
שים לב שבשום מקום לא אמרתי שהממשלה כולה התנגדה להתיישבות בגב ההר, אלא רק שהיא הייתה שנוייה במחלוקת. ליד רבין, להזכירך, היה את אלון מהתוכנית, ולפני הגלגול השני של סבסטיה היה גלגול ראשון.
שים לב שהדיון הזה התחיל מהשאלה של גילגמש למה יש הבדל בין בית הערבה לקדומים, והתשובה שלי הייתה היסטורית - למה לדעת רוב הציבור, לפחות בתקופות אלו ואחרות, היה הבדל. אין לי ויכוח איתך על כך שאין הבדל עקרוני בין שתי צורות היישוב. נדב 22:01, 8 ינואר 2006 (UTC)
זה לא מה שאני הבנתי מהדיון, עם הטענה האחרונה אין לי ויכוח. בכל מקרה, הבעיה היא שאין הבדל כלשהו בין קדומים לבין כפר גלעדי (שהוקם בשטח לבנון, אם אתה לא יודע) או קצרין או מנרה (יושבת חלקית בשטח לבנון, כפי שהתגלה ע"י האו"ם לאחר הנסיגה מלבנון) או 11 הנקודות שהוקם ב-47, לקראת החלטת החלוקה — כולם הוקמו באותה צורה. החלוקה בתוך הקבוצה הזאת היא פוליטית, משתנה בהתאם לדובר וכך צריך להתייחס אליה. זכותך כמובן לחשוב מה שאתה רוצה (ואף לחשוב שדעתי מטופשת), אבל כפייה של דעתך באמצעות בוט לא ממש מתאימה לנקודת מבט הנייטרלית של ויקיפדיה. טרול רפאים 13:20, 9 ינואר 2006 (UTC)
לא מדובר על כפיית דעתי באמצעות בוט, אלא על יישום באמצעות בוט של מה שהתקבל בהלטה דמוקרטית (קטגוריה:יישובים ביהודה ושומרון=>קטגוריה:התנחלויות). נדב 13:51, 10 ינואר 2006 (UTC)
העניין מתחיל להימאס עליי, מהתגובות שאני מקבל ברור לחלוטין שההצבעה קיבלה פירוש שלא מופיע בה. ההצבעה לא הייתה לגבי נושא מאוד ספיציפי, האם ניתן לכתוב בתחילת הערך שמדובר בהתנחלות — כל פרשנות אחרת מעוותת את התוצאות. בוודאי שמשום מה אומצה פה מדיניות של מחיקת המינוח מכל מקום אחר ולכן הפעלת בוט תגרום לחוסר נייטרליות בוטה. כאמור הבוט מבטל את הפתרון שלכאורה הוצע בהצבעה לבצע דיון על כל ערך בעייתי מכיוון שלא ניתן לפקח עליו. לא למותר לציין שעצם ההחלטה הזאת מצביעה על כך שלא מדובר בנושא לאוטומציה.
מכיוון שלפי האמירות (ראה את ההצבעות של אורי רדלר ושל צביקה) בהצבעה ברור שאני לא היחידי שהצביע מתוך הנחה שלא מדובר בכפייה כזאת, אנחנו בבעיה רצינית. טרול רפאים 16:21, 10 ינואר 2006 (UTC)
לעניין הבוט - ברור שבכל עניין שאין עליו החלטה לא יופעל בוט. לעניין הקטגוריה - צריך לקיים את הדיון במקום אחר. נדב 16:25, 10 ינואר 2006 (UTC)

ראה גם הדיון בשיחת קטגוריה:התנחלויות#הצעה: חלוקה לקטגוריות משנה בנושא זה. – rotemlissשיחה 14:54, 10 ינואר 2006 (UTC)

הגעתי לארך ארול דרך הפניה במיזם הארי פוטר אנא תבדוק שוב את הוראות המיזם

פולסא דנורא[עריכת קוד מקור]

למה מחקת? תחזיר את הפולסא דנורא. אם לא תחזיר, יהיה גם עליך פולסא דנורא.

בערכי שחקנים רבים כתוב "הנל התגלה על ידי הסוכן החרוץ ב...". הניסוח העילג של "X התגלה בשנת Y על ידי Z" מפריע לי מאוד. לא מיותר לציין שאי אפשר "לגלות" אדם כי הרי הוא היה קיים תמיד. אשמח אם תוכל להריץ בוט על מרחב הערכים ולגלות בו את המילה "התגלה" או "התגלתה" כל פעם שהערך מופיע באחת מהקט' הבאות: שחקני כדורגל, שחקני כדורסל, שחקני קולנוע וטלוויזיה, שחקני פוטבול, שחקני טניס, דוגמנים וכיוצא באלה. גילגמש שיחה 12:07, 7 ינואר 2006 (UTC)

יעשה, כשיהיה לי זמן. נדב 20:42, 7 ינואר 2006 (UTC)

בוט - category - קטגוריה[עריכת קוד מקור]

קיימת בעייה בהחלפת "category" ב"קטגוריה" כאשר מפנים למיזם אחר, שאינו בעיברית. שמתי לב לבעיה בערך רוסיה, שבתחתיתו נמצא קישור לוויקישיתוף, עבור category:Russia. הבוט החליף category בקטגוריה, ויצר קישור לדף שאינו קיים. שים לב שהבעיה קיימת רק כאשר מפנים לוויקישיתוף או למיזמים בשפות לועזיות, חיפוש קצרצר לא העלה עוד דוגמאות, אבל מן הסתם יש עוד אחדות. כדאי לחשוב האם יש דרך להמנע מלבצע החלפות כאלו. Costello 17:50, 7 ינואר 2006 (UTC)

בעיה ידועה שתוקנה מזמן. כנראה שאת רוסיה פיספסתי. נדב 20:43, 7 ינואר 2006 (UTC)

בוטים מוויקיפדיות אחרות[עריכת קוד מקור]

היי נדב. היום ראיתי בוט מוויקי הערבית שהוסיף אינטרוויקי, ובתקציר העריכה נכתב AR וקישור לערך בערבית. זה מעולה, כי ככה אפשר להבין שזה בוט. יש הרבה בוטים מוויקיפדיות אחרות שמבצעים את העריכה בצורה אנונימית רק לפי IP, ולא כותבים שום תקציר, מה שמאלץ להכנס לבדוק את העריכה וזה ממש בזבוז זמן. האם יש איזה תיאום בין הוויקיפדיות בנושא הזה? יהיה מצוין אם כל הבוטים יקבלו שם במקום להיות אלמונים, ויכילו את הקישור לערך בתקציר העריכה. יש דרך מעשית לגרום לזה לקרות? odedeeשיחה‏ 22:02, 7 ינואר 2006 (UTC)

הכל טוב ויפה, רק שזה לא היה בוט, אלא אדם בשר ודם. גילגמש שיחה 22:03, 7 ינואר 2006 (UTC)
גם אתה שמת לב אליו? טוב, בוא נגיד שזה היה בוט. אני מתאר לי שלא צריכה להיות בעיה מיוחדת לכתוב בתקציר העריכה את הקישור לוויקי הזרה, ואני מקווה שזה גם לא כזה קשה לרשום משתמשים לבוטים בכל השפות. odedeeשיחה‏ 22:09, 7 ינואר 2006 (UTC)
אין בעיה להודיע מה שרוצים לבוטים - בדרך כלל בעמוד המשתמש שלהם יש הפניה למשתמש בשפה אחרת, שהוא המפעיל ואיתו אפשר לדבר. אבל הבוטים הם די מעטים, מכיוון שכל בוט צריך אישור, שכולל הצבעה של הקהילה. רוב מי שאתה רואה זה משתמשים מן השורה. נדב 22:12, 7 ינואר 2006 (UTC)
יש כ-10 בוטים בינלשוניים בוויקי העברית. בנוסף לכך יש עוד כמה עשרות ויקיפדים שמעדכנים את הערכים באופן רנדומלי וכמובן ששמתי לב ואף בדקתי את השינוי, פן אנונימי חצוף רשם משהו אחד בתקציר ושינה משהו אחר (תתפלא, היו דברים מעולם). כפי שאתה רואה לא קל להיות מפעיל :-)
גילגמש שיחה 22:14, 7 ינואר 2006 (UTC)
ברצינות?! אני כל פעם רואה אנונימיים שנכנסים לאיזה ערך נידח (לא משהו שבחדשות כמו אריאל שרון) ומוסיפים אינטרוויקי לאיזה סינית או פולנית. הייתי בטוח שאלה בוטים. איך אתה מבדיל? odedeeשיחה‏ 22:16, 7 ינואר 2006 (UTC)
על בוט יהיה כתוב בדרך כלל שהוא בוט. גם לא סביר להניח שבוט יעשה עריכה בודדת. גילגמש שיחה 22:17, 7 ינואר 2006 (UTC)
גם אני עושה את זה לעיתים רחוקות (כי אני לא זוכר, לא כי אני לא רוצה) כשאני מוסיף קישור לערך העברי בוויקיפדיות זרות. לדוגמה העריכה האחרונה היא שלי. צהוב עולה 22:08, 8 ינואר 2006 (UTC)

תודה על הוסרת החסימה[עריכת קוד מקור]

שלום נדב,
אני מאד מודה לך שהסרת את החסימה שגילגמש שם עלי לפני שבוע. הוא ממש התפרע שם, והתנהגותו מנוגדת לתקנון של ויקיפדיה שאוסר על מפעלי מערכת להשתמש בזכויותהם כמפעילי מערכת במחלוקות על ערכים. לפי דעתי הגיע הזמן לשלול ממנו את זכויותיו בתור מפעיל מערכת. הוא עשה משהו ממש מביש כאשר חסם מפעילת מערכת בויקיפדיה האנגלית משימוש בויקיפדיה העברית ראה פה
מצתער שלקח לי הרבה זמן לכתוב לך, אבל לא יכולתי לכתוב בשבוע האחרון. --בברכה, Asbl, איי אס בי אל 05:21, 15 ינואר 2006 (UTC)

למרות שאני חושב שהחסימה של גילגמש לא הייתה ראויה, אני בטוח שהוא מתאים להיות מפעיל מערכת. בברכה, נדב 08:00, 15 ינואר 2006 (UTC)

היי נדב, אבקשך להעביר את הצבעתך לאיור, כדי להשיג רוב על־פני התמונה. צהוב עולה 08:15, 18 ינואר 2006 (UTC)

תודה על הברכה. אדר 07:26, 21 ינואר 2006 (UTC)

תמונת החילזון[עריכת קוד מקור]

התמונה לקוחה מהויקיפדיה האנגלית. נהוג בויקיפדיה העברית להתייחס לתמונות כאלה כנקיות מחשד. מה גורם לך לחשוב שיש כאן הפרה?.

Dudutal 10:24, 21 ינואר 2006 (UTC)

בעיקר זה שלא ציינת שמדובר בתמונה מהאנדלית :-) נדב 11:59, 21 ינואר 2006 (UTC)
בבדיקה נוספת, לא מצאתי את התמונה המקבילה באנגלית. התוכל להצביע עליה? נדב 22:32, 21 ינואר 2006 (UTC)

כשהתחלתי את הערך חילזון, לקחתי את התמונה מהויקיפדיה האנגלית כפי שאני עושה בדרך כלל. בהמשך החליפו את התמונה בויקיפדיה האנגלית.

נראה לי שזו תמונה די בנאלית ולא צריכה לעורר בעיה, אבל אם צריך נקח את התמונות החדשות של הויקי האנגלית.

Dudutal 16:52, 22 ינואר 2006 (UTC)

במספר ויקיפדיות זרות (כמו האיטלקית למשל) מופיעה התמונה שלנו, ונראה שזה שריד לערך האנגלי המקורי.

Dudutal 16:56, 22 ינואר 2006 (UTC)

בערך זרתוסטרה מופיע המשפט הבא: "לסיפור חייו של זורואסטר גרסא|גות שונות". ראיתי שזה שינוי של הבוט. מה המשמעות של זה? דוד 12:32, 24 ינואר 2006 (UTC)

המשמעות של זה היא טעות של הבוט. ברגע שיצא עדכון חדש של בסיס הנתונים, אתקן את זה. נדב 12:48, 24 ינואר 2006 (UTC)

תבנית:בחר[עריכת קוד מקור]

אתה מוזמן לראות יישום של התבנית בדף המשתמש שלי :-) Yonidebest Ω Talk 09:40, 25 ינואר 2006 (UTC)

תודה. אבל מה שחיפשתי זה שימוש בפרמטר, ולא במשתנה. יש לך מושג איך עושים את זה? נדב 09:42, 25 ינואר 2006 (UTC)
אני מניח שזה אפשרי. אבדוק את זה. Yonidebest Ω Talk 09:50, 25 ינואר 2006 (UTC)
ראה תבנית:זמני וזמני11. אם תשנה את הערך של המשתנה בזמני11 אזי התוצאה תשתנה. Yonidebest Ω Talk 09:55, 25 ינואר 2006 (UTC)
יופי, תודה! נדב 10:02, 25 ינואר 2006 (UTC)
שיב לב, שאם מדובר בשאלה של כן ולא (קיים פרמטר, או לא קיים פרמטר), אזי עדיף להתשמש בתבנית:תנאי. Yonidebest Ω Talk 12:08, 25 ינואר 2006 (UTC)
יודע, יודע. אם אתה מדבר על תבנית:מיון, אני רוצה להוסיף לשם תיבה של מצב שימור, שתמולא לכל המינים שיש לנו על ידי בוט. נדב 12:09, 25 ינואר 2006 (UTC)
למה הכוונה שימור? Yonidebest Ω Talk 12:19, 25 ינואר 2006 (UTC)
נכחד, בסכנת הכחדה וכו'. נדב 12:21, 25 ינואר 2006 (UTC)
אם כך, אני מציע שתכניס משהו כזה לסוף התבנית:
{{תנאי|ביטוי={{{שימור|}}}|אזי=<tr>
 <td>שימור:</td>
 <td>{{{שימור}}}</td>
 </tr>}}
והבוט שלך יוכל להכניס לערכים את המשתנה "שימור=XXX", אם כך אכן הבוט פועל.. Yonidebest Ω Talk 12:26, 25 ינואר 2006 (UTC)
זה מובן מאליו. רציתי לעשות משהו קצת יותר אסטתי - עם צבעים שונים לרמות הכחדה שונות, הפניות לערכים מתאימים ואולי אפילו הכללה בקטגוריה לחלק מהאפשרויות. הפתרון שמצאתי הוא פשוט יותר - הערך של הפרמטר 'שימור' מופיע כשם של תבנית. כך, אצטרך ליצור את תבנית:EX, ומה שיהיה בה יופיע למינים נכחדים. נדב 12:32, 25 ינואר 2006 (UTC)
וואו, אתה הולך על זה בגדול. הוספתי צבע, קישורים וקטגוריה:
{{תנאי|ביטוי={{{שימור|}}}|אזי=<tr style="background-color: {{בחר|{{{שימור}}}
 |מקרה: נכחד=red
 |מקרה: בסכנת הכחדה=orange
 |ברירת מחדל=transparent
 }};">
 <td>שימור:</td>
 <td>{{בחר|{{{שימור}}}
 |מקרה: נכחד=[[הכחדה|{{{שימור}}}]][[קטגוריה:מינים שנכחדו]]
 |מקרה: בסכנת הכחדה=[[סכנת הכחדה|{{{שימור}}}]][[קטגוריה:מינים בסכנת הכחדה]]
 |ברירת מחדל={{{שימור}}}</td>
 </tr>}}
איך שאני מתגעגע ל"תכנות".... Yonidebest Ω Talk 12:44, 25 ינואר 2006 (UTC)
חבל... יש המון אופציות, ועדיפה הדרך שבה אני עשיתי את זה. כך נוכל להוסיף אופציות במינימום טרחה. נדב 12:47, 25 ינואר 2006 (UTC)
האמת היא שלא הבנתי את הדרך שלך. אפשר לחסוך פעולת "בחר" אחד באמצעות תבניות נוספות, אולם אני חושב שהן מיותרות אם ניתן פשוט להוסיף מקרים לדרך הנ"ל. Yonidebest Ω Talk 13:33, 25 ינואר 2006 (UTC)
שתי הדרכים שקולות מבחינת המראה הסופי ומבחינת המשתמש בתבנית, ונראה לי שבדרך שלי קל יותר לשנות כל אחד מהמקרים. נדב 13:58, 25 ינואר 2006 (UTC)
אני לא בטוח אם הן שקולות. אם תשתמש בתבניות, הקוד בתבנית מיון תהיה:
{{תנאי|ביטוי={{{שימור|}}}|אזי={{בחר|{{{שימור}}}
 |מקרה: נכחד={{תבנית נכחד}}
 |מקרה: בסכנת הכחדה={{תבנית בסכנת השמדה}}
 |ברירת מחדל={{{שימור}}}
 }}
הכל טוב ויפה בתבנית הזו, אבל עכשיו אתה צריך ליצור עבור כל מקרה תבנית מיוחדת שתכלול את המידע, הצבע והקטגוריה. מן הסתם אין לי בעיה עם הדרך שתבחר (מפני שהצעתי את הצעתי כיוון שהרגשתי צורך ל"תכנת" משהו), אבל אני די בטוח שהדרך שהצעתי תהיה קצרה יותר מבחינת טקסט כולל, אולי גם יעילה יותר (אם יעילות נמדד בקריאות לתבניות) ולא מפוזרת בדפים אחרים (אני מרגיש כאילו אני משווק מוצר, לא נראה לי שאעשה זאת שוב, לא נעים). בקיצור, רעיון שלך, החלטה שלך :-) Yonidebest Ω Talk 14:27, 25 ינואר 2006 (UTC)
לעניות דעתי, כמות הטקסט הכולל לא משתנה - ממילא צריך את כל תגיות הHTML כדי ליצור טבלה. גם מספר הקריאות לתבניות זהה - אתה קורא לתבנית:בחר, אני קורא לתבנית ספציפית. ההבדל העיקרי, לטעמי, הוא בכך שקוד שנמצא בתבנית נפרדת הוא קל בהרבה לעריכה, משתי סיבות - קודם כל, לא צריך למצוא אותו בתוך תבנית ענקית ושנית, אפשר ב'תצוגה מקדימה' פשוטה לראות את התוצאה. נדב 15:54, 25 ינואר 2006 (UTC)
כן, אני רואה שעל טעם ועל ריח אין מה להתווכח. אני צריך להכניס את זה בתור מסר יומי אצלי בדף שיחה. כמות הטקסט שאני כותב בטוח קטן יותר מפני שאני כותב את תגיות ה-HTML פעם אחת בלבד, ואילו אתה צריך לכתוב את הכל מחדש בכל אחד מהתבניות. בכל מקרה זה זניח יחסית לכמות המידע שיש בוויקיפדיה, כך שזה לא באמת משנה. התצוגה מקדימה אינה רלוונתית, שכן אין מה להציג (או יותר נכון, רק ברירת המחדל תוצג תמיד) - כדי לבדוק שהתבנית עובדת, צריך לנסות מעשית. טוב, עייפתי מהנושא, נראה לי שאתרגם איזה ערך או משהו. Yonidebest Ω Talk 20:18, 25 ינואר 2006 (UTC)