שיחת משתמש:GalS/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

שלום GalS,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "קרב מגע מסורתי" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:GalS/‏קרב מגע מסורתי". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! גילגמש שיחה 07:28, 12 בנובמבר 2015 (IST)

שלום וברוך הבא לויקיפדיה !

הגשת לפני זמן רב בקשה לחונך. אני אוכל לעזור לך בתחומי העניין שלך, ולעזור לך להעביר את הערך על קרב מגע מסורתי למרחב הערכים.

מעוניין ?

AdiN - שיחה 17:24, 24 בספטמבר 2016 (IDT)

קרב מגע מסורתי[עריכת קוד מקור]

שלום וחג שמח.

עוד כמה דקות אוסיף לך בדף המשתמש שלך פרקים עבור הערך, כדי שיעמוד בסטנדרטים של ויקיפדיה. לאחר שתוסיף את המידע, בצירוף מקורות, תוך שימוש בתבנית:הערה, אעבור על הערך. מומלץ להסתייע בויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים. בהצלחה! AdiN - שיחה 14:13, 24 באוקטובר 2016 (IDT)


ההצבעה הסתיימה[עריכת קוד מקור]

שלום גל, שים לב שההצבעה על הסמליל הסתיימה והוא הוצג בדף הראשי במשך זמן מה. אין אפשרות להצביע יותר. --היידן 19:15, 29 ביולי 2018 (IDT) סליחה, לא ראיתי וגם היה כתוב שנגמר ב 4 באוגוסט. האם צריך בגלל זאת לשחזר את הדף? גל ‏משתמש:סובול גל 19:17, 29 ביולי 2018 (IDT)