שיחת משתמש:Helios~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

העלאת תמונות[עריכת קוד מקור]

שים לב שיש להעלות תמונות מויקי האנגלית מהגרסה המלאה שלהן, ולא מהגרסה המקוצצת. כאשר אתה מעלה גרסה מקוצצת אתה מפר זכויות יוצרים. נאלצתי למחוק ולהעלות מחדש את כרזת אחים לנשק. זהר דרוקמן - אהמ 01:40, 19 בפברואר 2007 (IST) אשתדל להבא Helios 18:45, 20 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

הליכה לקיסריה[עריכת קוד מקור]

שלום לך. בעניין שאלתך בעניין מילות השיר הליכה לקיסריה - אענה לך ככותב הערך. אמנם, ציטוט חלק משיר, לצורך תיאור היצירה, יכול להיחשב כשימוש הוגן. אך בשיר זה, שכל אורכו הוא 14 מילים, קיים קושי מובן בציטוט כל השיר. לגבי ציטוט כל השיר במלואו - אין לי מושג כרגע לגבי מצבו מבחינת זכויות היוצרים, ולכן לא רשמתי את כל המילים. ייתכן שאין בכך כלל בעיה. מקריאת הערך - נראה שהוא מתאר היטב את השיר גם מבלי לצטט את המילים, והרי קיימת הפנייה למילים כקישור חיצוני. על מנת לתאר באנציקלופדיה שיר או ספר בעלי משמעות, אין כמובן צורך בציטוט מלא שלהם.
ובעניין איזכורו של השיר בערך על חנה סנש - איזכור השיר הוא כמובן דבר חיוני. לגבי ציטוט מילות השיר שם - אתה מוזמן לשאול בדף השיחה של הערך את כותבי מילות השיר, בעניין זכויות היוצרים. במידה והדבר אינו חוקי - ניאלץ לצערינו למחוק אותן. ‏Danny-w02:13, 23 באפריל 2008 (IDT)[תגובה]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, סקרלטשיחה 02:21, 18 באוגוסט 2008 (IDT)[תגובה]

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

03:55, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:47, 19 באפריל 2015 (IDT)