שיחת משתמש:HiyoriX/ארכיון 19

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

דף השיחה הנוכחי

12345
678910
1112131415
1617181920
2122232425
2627282930

תוכן עניינים (אם יש):

שימו לב! דף זה אינו מנוטר! אין לקיים דיונים בדף שיחה זה.
את הדיונים יש לקיים בדף השיחה הנוכחי.


אתם נמצאים עכשיו בארכיון 19 של דף השיחה של HiyoriX.
גודלו של ארכיון זה הוא 79.21KB

עוגייה בשבילך!

הטיפול שלך בסוגיית המשתמש הנעול היה מהיר כברק! קח עוגייה קריצה מבריקון - שיחה • ט"ו בחשוון ה'תשפ"א • 10:52, 2 בנובמבר 2020 (IST)
תודה רבה! ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 14:14, 2 בנובמבר 2020 (IST)

כל הכבוד

על עבודתך הצייתנית ללא הגדלת ראש ועם התחמקות מכל בעיה שדורשת גילוי אכפתיות. זה בדיוק מה שחסר לויקיפדיה, עוד מפעיל שבוט יכול להחליף ביעילות. תודה על לא דבר. לירה - שיחה 21:35, 3 בנובמבר 2020 (IST)

מה פשר התקיפה הזו? יש סיבה שלדיונים יש סדר כרונולוגי ועוד בדיון שהגיבו לך. אי אפשר לפצל ככה דיון, זה עושה בלאגן ולא ברור מי הגיב למי. אם רוצים לפצל דיון, פותחים פסקה חדשה (במקרה הזה - תת-פסקה בגלל שמדובר על אותה המחלוקת) וכותבים שם. לא מעבירים רבע מהתגובות. זה גם הזמן לעיין בוק:הזחה, על אופן זרימת הדיונים. את סתם מנסה לעשות פיל מעכבר, באמת, יש גבול. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:39, 3 בנובמבר 2020 (IST)
אוי לא, אתה מרגיש מותקף? אתה מהמין הנכון בוויקיפדיה ועם ההרשאות הנכונות, במקום להתקרבן, תעשה בהרשאות האלה שימוש לטובה. לירה - שיחה 21:43, 3 בנובמבר 2020 (IST)
אני עושה שימוש לטובה ומקבל ביקורת כשצריך (#מחיקת טיוטה בזמן כתיבתה, #זיהוי שגוי - 2 דוגמאות שנמצאות כמה פסקאות למעלה), אך לא שגיתי כאן. כמו כן יש צורה להעביר ביקורת - לכתוב ”כל הכבוד על עבודתך הצייתנית ללא הגדלת ראש ועם התחמקות מכל בעיה שדורשת גילוי אכפתיות” בציניות ובזלזול זאת לא ביקורת, זאת תקיפה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:48, 3 בנובמבר 2020 (IST)
מפעילים צריכים להפנים ביקורת ולא להתענג על חנפנות. סייעת למועדון הבנים להרוס דיון שפתחה עורכת, שאגב, לא תרמת לו מאומה. ראיתי שהזהרת את זור במקום את חבר המועדון שביטל עריכות בערכים רבים ללא נימוק ענייני. מפעיל אחד הסביר לו שאסור אבל אתה העדפת לתת הנחות לחבר המועודון ולהאשים את הצד שהתנגד להתנהגותו השתלטנית, כי להבין את כללי הגרסה היציבה דורש חשיבה אנושית, ולבדוק מה הביטול הראשון ומה הביטול השני ולדקלם "חזרה על עריכה" כל בוט יכול. לירה - שיחה 21:59, 3 בנובמבר 2020 (IST)
יש כללים לעריכה. כל אחד רשאי להתנגד לכל עריכה ולהביע את דעתו. בשביל שלא תתקיים מלחמת עריכה דנים בדף השיחה על העריכה וברגע שיש קונצנזוס - אזי אפשר לשנות את הערך על פי מה שהוחלט. משתמשים שחורגים מהכלל הזה מוזהרים ובמידה והם לא מפנימים אחרי האזהרה - גם נחסמים. את יכולה לקרוא את זה בוק:מע - אני לא עושה הנחות לאף אחד, מי שמפר את הכללים שלא יצפה שישבחו אותו. לגבי המקרה הספציפי עם זור, הוא בהחלט נכנס למלחמת עריכה והוא לא הוזהר כלל (ההודעה של דובנו זאת לא אזהרה ושום דבר ממנה לא משתמע לאזהרה). כמו כן, שימי לב שהזהרתי את בורה לגבי ביטול גורף של עריכות של משתמש ללא סיבה, אשר גובלת בהטרדה והתנכלות. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:07, 3 בנובמבר 2020 (IST)
רוצה סוכריה? עכשיו תמכת בהטרדה והתנכלות. לירה - שיחה 22:09, 3 בנובמבר 2020 (IST)
את מוכנה לדבר לעניין ולא לזרוק הערות סרק? צייני, פרטי ונמקי. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:10, 3 בנובמבר 2020 (IST)
ביטלת את כל העריכות של זור ובכך עשית יד אחת עם חבר המועדון (שאתה ודאי המפעיל המועדף עליו, וזאת לא מחמאה) אפילו שהוא לא סיפק נימוק לביטולים, רק כי הוא ביטל ראשון (תפקוד של בוט). בערך הנידון חיכיתי למיצוי הדיון במזנון והסרתי בזהירות בהתאם להסכמה הרחבה. חבר המועדון עם חבר נוסף ביטלו יחד את עריכותיי: אחד עם תקציר עריכה שמוכיח (ולא פעם הראשונה) שהוא לא בדק את העריכה אלא את שם העורכת, והשני בתגובה מנותקת מהדיון. עשית לגבי זה משהו? תעשה לגבי זה משהו? לא, כי זה דורש חשיבה אנושית ולא בוטית. לירה - שיחה 22:18, 3 בנובמבר 2020 (IST)
אולי מספיק עם האד הומינם? לא הבנתי מה זה התיאוריות הקונספירציה האלו? זור עבר על הכללים, הוא הוזהר והביטולים שלו לביטולים בוטלו, סוף הסיפור. שוב, כל אחד רשאי להתנגד לעריכה מסויימת ובורה נימק את התנגדותו. ברגע שזור החזיר את העריכה עליה יש התנגדות, הוא בעצם פתח במלחמת עריכה והוא אף ניסה לעדן את ההסרה שלו, למרות שהדיון בדף השיחה רק החל ועדיין יש התנגדות להסרות הללו. איזה מיצוי בדיון במזנון היה בדיוק? ההסכמה היחידה הייתה שלרשימת "היפים והנכונים" של מגזין פנאי פלוס אין חשיבות (וזה גם היה נושא הדיון, לא מעבר) - זור הסיר הרבה יותר מאזכור רשימת "היפים והנכונים", הסרה שיש לה התנגדות ולכן שוב - הוא בהחלט פתח במלחמת עריכה והשחזור לגרסה היציבה היה נכון. גם ההסרה שלך הייתה בדיוק אותו הדבר - לא רק "היפים והנכונים", אלא גם דברים נוספים שעליהם יש התנגדות להסרה. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שכל ההתנהלות גם שלך וגם של זור לא הייתה תקנית בנוגע למחלוקת בערך. פעילותם של "חברי המועדון" (אני מנחש שמדובר על קינג, בורה ועוד כמה חבר'ה שאת בסכסוך איתם זמן רב) הייתה תקינה לחלוטין. אני מציע לך להתרחק מהם, כי כל אינטרקציה איתם מסתיימת בריב מיותר שלא נגמר, אז נשאלת השאלה: Why do I do this to myself?HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:32, 3 בנובמבר 2020 (IST)
אם היית אנושי ולא בוט, היית מסתכל מה הוא ביטל והיית מבין שה"נימוק" הוא לא נימוק אלא העתקה מהדיון הקודם ואין לו קשר לביטול, סתם חזר על עצמו. אני לא מסוכסכת עם כל חברי המועדון, עם רובם לא הייתה לי שום אינטראקציה, ואיכשהו תמיד על הפעם הראשונה שאני נתקלת באחד מהם יש לו דעה מוצקה נגדי ונגד רשימה מכובדת של עורכות, ככה אני מזהה אותם. כל חבר מוסיף את העורכות שפגעו באגו שלו ויחד כולם נגד כולן בתמיכת המפעילים הבוטים. לירה - שיחה 22:39, 3 בנובמבר 2020 (IST)
אני קורא שוב ושוב את הנימוק שלו ולא מוצא שום בעיה בו, אני מפספס משהו? נפתח דיון כמקובל וכרגע יש רוב אשר מתנגד להסרות - זה המצב ואי אפשר סתם ככה להתעלם ממנו, בבקשה לא להסלים את המצב ואת האווירה שגם ככה טעונה. לקרוא לי בוט שוב ושוב לא תורם לשיח (לא נעלב, אבל זה מציק). ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:45, 3 בנובמבר 2020 (IST)
לי מציק שאתה מתנהג כמו בוט. אתה מפספס את מה שחבר המועדון פספס: לבדוק מה הוא בכלל מבטל. זה לא באמת משנה, אתה תצדיק אותו בכל מחיר ותכחיש כל ראיה. להסיק שהוא ביטל בגלל העורכת ולא בגלל התוכן דורש הגדלת ראש. לירה - שיחה 22:50, 3 בנובמבר 2020 (IST)
אני מנחש שאת מדברת על זה - אני מסיק מכך שהוא מתנגד להסרת הקישורים, אך הוא לא התייחס לביטול ההסרה בדיון או בכלל. שוב - כל אחד רשאי להתנגד לכל עריכה, אך כן רצוי מאוד גם לנמק והוא לא עשה זאת על הביטול הזה (וחבל מאוד). לא בדקתי את הקישורים שהוסרו לעומק, כך שאיני יכול לתת את דעתי מלבד דעתי הכללית לגבי פרק הקישורים החיצוניים - יש צורך בלקצץ את כל מה שלא רלוונטי, את השאלה מה צריך למחוק ומה צריך להשאיר זה דיון לדף השיחה, את יותר ממוזמנת לפתוח דיון חדש בנושא הזה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:00, 3 בנובמבר 2020 (IST)
אתה מפספס גם שהיה דיון ועבר למזנון והייתה הסכמה רחבה נגד הרשימה שהוזכרה, ומפספס גם שבלתי מעשי לפתוח דיון על כל דירוג/פרס בנפרד, ומפספס גם את התגובה שלי בה כבר הסברתי את זה או סתם לא מתעניין בה, ומעל לכל, אתה מפספס שאין עם מי לדון ושהרסת סופית את הדיון בשחזור הבוטי שלך, העיקר שמחקת בקשה מהדף שניקויו הוא מטרה עליונה בשבילך ושלמענה תבחר בדרך הכי קלה ומהירה. להגדיל ראש ולעזור באמת זה לבני אנוש. לפטור כל בעיה ב"לכו לדון בדף השיחה" גם אחרי דיון וגם כשאין דיון זה לבוטים. לירה - שיחה 23:08, 3 בנובמבר 2020 (IST)
אשמח לקישור לדיון המדובר. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:11, 3 בנובמבר 2020 (IST)
אתה הגבת בו, למען השם. לירה - שיחה 23:15, 3 בנובמבר 2020 (IST)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── חשבתי שדיברת על דיון אחר באותו הנושא. הדיון דיבר רק על רשימת "היפים והנכונים" ולא יותר מזה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:16, 3 בנובמבר 2020 (IST)

בפעם השלישית: בלתי מעשי לפתוח דיון על כל דירוג/פרס בנפרד! דרישה כזאת לא מאפשרת דיון ומשאירה את הערך במצב לא אנציקלופדי בשם כללי האנציקלופדיה. תפקוד בוטי מזיק למרחב הערכים. לירה - שיחה 23:20, 3 בנובמבר 2020 (IST)
לכן הפיתרון הוא פתיחת דיון כללי ולא דיון ממוקד. דיונים במזנון לגבי נושא מסויים אמורים לכלול את כל הנושא ולא רק מקרה פרטי. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:29, 3 בנובמבר 2020 (IST)
בקיצור, אתה פוטר אותי ב"לכי לדון בדף השיחה". כל הכבוד, בוט, שוב תודה על לא דבר. לירה - שיחה 23:32, 3 בנובמבר 2020 (IST)
לא הכוונה שלי, אבל קיי. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:35, 3 בנובמבר 2020 (IST)

אני לא מרבה להתברבר בדפי שיחה. אבל חשוב לי שתדע שצר לי על סדרת הגידופים לעיל! בורה בורה - שיחה 16:08, 4 בנובמבר 2020 (IST)

הנה לך, עזרת לחבר המועדון (שאין מבין בגידופים יותר ממנו) ועכשיו אתה המפעיל המועדף עליו. אפילו בוט יכול להבין מהי מטרת התגובה שלו. לירה - שיחה 17:05, 4 בנובמבר 2020 (IST)

שלום

צהריים נעים.

אינני בעד מלחמות עריכה.

שיחה:תגובת ערביי ארץ ישראל לעליית הנאצים ולשואה#HaParsi: מחיקות ועריכות לא נכונות בכל זאת, עדיין לא שיניתי את עריכותיו הלא-נכונות, נכון לעכשיו.

תודה על עבודתך הגדולה בויקיפדיה. Daliask - שיחה 13:11, 4 בנובמבר 2020 (IST)

אני פחות מבין בנושא, אז לא אוכל להביע את עמדתי בדף השיחה. בכל מקרה, יש להמשיך לדון בדף השיחה עד להשגת הסכמה כלשהי. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 13:37, 4 בנובמבר 2020 (IST)

גלישה בנייד

איך אני נועל שתמיד תהיה גלישה בתצוגת מחשבים? מדי כמה ערכים הוא מחזיר אותי לגלישת הממשק המובנה וזה מעצבן. מצד שני אני לא רוצה להסיר לחלוטין את האפליקציה. מתייג גם את משתמש:Shinaimm.3. בורה בורה - שיחה 17:56, 4 בנובמבר 2020 (IST)

אני משתמש בתצוגת ניידים באתר הנייד עם כרום, לא משתמש באפליקציה (הורדתי פעם וניסיתי להשתמש וזה נראה לי מיותר). הייתי ממליץ למחוק עוגיות ואז להתחבר מחדש ולנסות דפדפן שונה אולי בטלפון ואולי אחד יזכור את ההעדפה שלך. בויקינתונים השארתי את המצב על תצוגת מחשבים כהמלצת חזרתי וזה נפתח לי ככה באופן קבוע ולא שוכח. נ.ב גלידה בנייד זה יותר מגניב קריצה Shinaimm - שיחה 19:01, 4 בנובמבר 2020 (IST)
מכיוון שאני אף פעם לא משתמש באפליקציה או באתר הנייד, אין לי מושג, אבל אני רואה ש-Shinaimm כבר הציע פתרון. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:10, 4 בנובמבר 2020 (IST)

בקשה

שלום רוי, ב"ה יצרתי היום את הערך ה-25 שלי, אני אשמח אם תוכל לעבור על חלק מהערכים ולתת לי הערות (מצ"ב רשימה) תודה!

רשימת הערכים
1. אוצר הספרים היהודי השיתופי 2. ישיבת נתיב אריה 3. זנב (כלי טיס) 4. Bitly 5. בית היתומים ציון בלומנטל 6. בית הכנסת דלוס 7. בית הכנסת אוהל דוד 8. בית הכנסת חיים פינטו 9. בית הכנסת משכן יעקב 10. בית הכנסת עץ חיים (אתונה) 11. מיכל מים 12. בית הכנסת כהנים הדינתרייתא 13. בית הכנסת מאלה 14. פרח בר 15. בית הכנסת אסמרה 16. בית הכנסת מואנסה 17. בית הכנסת צורי גלעד 18. בית הכנסת נווה שלום 19. בית הכנסת בגבעת דוליס 20. בית הכנסת בטריאסטה 21. בית הכנסת בריצ'מונד 22. בית הכנסת בקושיצה 23. משרד ענבר 24. קומובי 25. הר סומגיה

--מושך בשבטשיחה • י"ט בחשוון ה'תשפ"א • 13:21, 6 בנובמבר 2020 (IST)

אעבור בהזדמנות. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:20, 6 בנובמבר 2020 (IST)
מושך בשבטשיחה • י"ט בחשוון ה'תשפ"א • 15:21, 6 בנובמבר 2020 (IST)

שמתי לב לתרומתך הרבה לערך חג'לה, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה, מושך בשבטשיחה • י"ט בחשוון ה'תשפ"א • 14:28, 6 בנובמבר 2020 (IST)

שים לב שהערך שלך הוא תרגום מכונה כבד, אם לא תתקן את זה אעביר בחזרה למרחב הטיוטה. אם זה היה אנונימי הייתי פשוט מוחק. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 14:32, 6 בנובמבר 2020 (IST)
אתה צודק לגמרי. סליחה. לפעמים אני עובד כבר בכלי התרגום ולפעמים בטיוטה, הפעם תיכננתי לעבוד בטיוטה ולא שמתי לב. מייד אתקן. --מושך בשבטשיחה • י"ט בחשוון ה'תשפ"א • 14:35, 6 בנובמבר 2020 (IST)
עכשיו זה יותר טוב? מושך בשבטשיחה • י"ט בחשוון ה'תשפ"א • 14:39, 6 בנובמבר 2020 (IST)
יותר טוב. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:21, 6 בנובמבר 2020 (IST)

היי, אני חושב שכדאי שתציע את עצמיך. אתה מתעסק המון עם טרולים, משחיתים ומזיקים, וההרשאות האלו יסייעו לך (ולכולנו). כמובן, זה ידרוש ממך גם להתחיל לנקוט עמדה ולהפסיק להיצמד אל הקו ה"ניטרלי" שאתה תופס. לשיקולך. מו סיזלאקהטברנה 16:52, 6 בנובמבר 2020 (IST)

מצטרף לקריאה, אתח תותח על בעניין הזה. דיזרטשיחה - המשך יום נעים 23:08, 7 בנובמבר 2020 (IST)

ותיקים למען חדשים

שלום, אתה רשום שם כחונך אבל דף השיחה שלך מוגן כך שהחניכים שלך לא יכולים לשאול אותך שאלות... --מושך בשבטשיחה • כ"א בחשוון ה'תשפ"א • 18:28, 7 בנובמבר 2020 (IST)

הצקות של אנונימיים. אני אוריד את ההגנה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 18:44, 7 בנובמבר 2020 (IST)
בכל מקרה, אני חייב לציין שאני לא בטוח אם שליחת שאלות לחונך דרך הממשק לא אפשרית כשדף מוגן (לא בדקתי אבל לא ממש מדובר בעורך אנושי שמכניס הודעה לדף שיחה גם אז אולי זה משהו אחר). HiyoriX, תגיד לי אם תרצה לנסות פעם (כשאני עוד פה בוויקיפדיה, כנראה רק בזמן הקרוב כי כנראה אני הולך בקרוב מוויקיפדיה..).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:42, 8 בנובמבר 2020 (IST)

המקבץ השבועי: ירדן

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ירדן. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:17, 7 בנובמבר 2020 (IST)

לייק לכוכב!

כוכב לייק
אתה כבר יודע על מה!אתה עוד ויקיפד שלא משנה כמה אחמיא לך אני ארגיש כאילו לא אמרתי מילה. דיזרטשיחההצטרפו למיזם הפוליטי - המשך יום נעים 17:54, 8 בנובמבר 2020 (IST)
תודה רבה! הסמקהHiyoriXשיחה • חציל-צילון • 11:32, 9 בנובמבר 2020 (IST)

חדשופדיה 2020 שבוע 45

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #45
עודכן ב־1 בדצמבר
לחתימה על מינוי לידיעון

• בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סוריה
• בעקבות דיון במזנון התבצע עדכון בויקיפדיה:לשון לגבי השימוש הנכון במירכאות, על פיו יש להוסיף מירכאות לשמות של יצירות וכתבי עת, גם אם ישנו קישור פנימי •
• בתחרות אתרי מורשת זכו: RimonLV - מקום ראשון, Crocodile2020 - מקום שני, Theshumai - מקום שלישי, ובפרס לויקיפד התורם זכו: אביהו, הארי פוטר 73, מושך בשבט, Euro know, Gennesect, Gklein2018
• בתחרות ויקישטעטל זכו: בן עדריאל - מקום ראשון, רבקה ממט - מקום שני, הארי פוטר 73 ואבי הראל - מקום שלישי •
• החל מיזם חודש אסיה - מיזם של ויקימדיה העולמית - שיהיה פעיל במשך כל חודש נובמבר •

When the Party's Over

מה שנקרא, המסיבה הסתיימה. תראה מי חזר. Hello513 - שיחה 22:00, 8 בנובמבר 2020 (IST)

בדיוק באתי לחסום אותו (: ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:04, 8 בנובמבר 2020 (IST)
אתה יודע, חבל לי על הזמן שהוא מקדיש לחינם. מצד שני, נתנו לו די והותר צ'אנסים. Hello513 - שיחה 22:06, 8 בנובמבר 2020 (IST)
הוא ממש לא הטרול היחיד שמבזבז את זמנו לחינם. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:09, 8 בנובמבר 2020 (IST)

ליעד אילני

שלום, הערך היה בעבודה של אחת הויקיפדיות הותיקות ביותר - משתמש:סקרלט שהחלה לערוך בשנת 2005. למה בחרת למחוק אותו? --‏Yoavd‏ • שיחה 18:41, 9 בנובמבר 2020 (IST)

Yoavd לא מחקתי אותו, שים לב ליומן: גילגמש העביר את הערך למרחב המשתמש (כיוון שהועלה ללא דיון שחזור) ואני רק מחקתי את ההפניה שנוצרה. הערך קיים ב-2 עותקים: משתמש:Yinonk/ליעד אילני ומשתמש:Yinonk/ליעד אילני2. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 20:13, 9 בנובמבר 2020 (IST)
צודק ותודה על הדיוק. צריך לבדוק ואני רוצה לקרוא את דף השיחה של הערך. סליחה על הטעות! --‏Yoavd‏ • שיחה 22:19, 9 בנובמבר 2020 (IST)
הכל בסדר (: ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:22, 9 בנובמבר 2020 (IST)

חסימת אנונימיים

ערב טוב! ברכות על פועלך כמפעיל, אך רציתי להעיר שאנונימיים שמשחיתים במשך זמן של דקות ספורות בלבד עדיף לחסום לשעתיים בלבד ולא ליום שלם, שהרי הכתובות מתחלפות תדיר ואנחנו לא רוצים לחסום סתם ככה. המשך יום נפלא! התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 22:16, 9 בנובמבר 2020 (IST)

אם כך מה הפואנטה לחסום טרולים ל-3 ימים? ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:17, 9 בנובמבר 2020 (IST)
באמת אין פואנטה, אלא אם הוכח מעל לכל ספק סביר שמדובר בכתובת שמשמשת רק את הטרול ואותו בלבד. התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 23:36, 9 בנובמבר 2020 (IST)
טרולים באמת לא צריך לחסום לשלושה ימים - רק אם ברור לנו שזאת כתובת קבועה שלהם. עד כמה שזכור לי, אני חוסם טרולים ליום שלם, מתוך הנחה שבמהלך היום הם ישנו כתובת, ואז כבר ייכנסו וישחיתו מכתובת אחרת (ואז נחסום אותם ממנה). משחיתים שנכנסו לכמה דקות אני תמיד חוסם לשעתיים בלבד. אם ימשיכו אחרי כן נוכל לחסום לפרק זמן ממושך יותר. אלדדשיחה 21:41, 12 בנובמבר 2020 (IST)

מה שקרה בעמוד של: אלקנה (דמות מקראית)

אם אתה זוכר לפני כמה ימים פשוט מלא אנשים באו ועשו מלא עריכות לא נחוצות, זה היה בגלל שהמורה שלנו אסביר לנו למה ויקיפדיה זה אתר שכנראה לא תמיד נכון, והראה שאפשר בקלות לשנות את מה שיש שם לכולם, אני שיניתי בחזרה את מה שהוא שינה, אבל אז לכל שאר התלמידים היה רעיון לשנות את כל העמוד בשביל " צחוקים " , מצטער מאוד על זה.

- דניאל דרוב מחטיבת קציר. DroubGaming (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

זה ממש לא היה מצחיק. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 11:43, 10 בנובמבר 2020 (IST)
אני לא כל כך מבין איך למהשיך בפסוק קיים, אבל אני לא זה שחשב שזה מצחיק, אני זה שניסה לעצור את זה, אני פשוט אומר סליחה בשמם. DroubGaming (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
DroubGaming הכל בסדר. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 10:50, 17 בנובמבר 2020 (IST)

מלחמת עריכה

ערב טוב, משתמש הוזהר בדף שיחתו על כך שלא ייכנס למלחמת עריכה. לצערי, היום הוא נכנס שוב למלחמת עריכה אף על פי שדף השיחה קבע אחרת, ושוחזר. נראה לי נכון לחסום התנהלות סדרתית. גם לא ברורה לי האמירה: "יש פה יותר מדי מנהלים שרוצים שויקיפדיה לא תהייה אצניקלופדית" (הנוסח במקור). הקהילה קובעת מה אנציקלופדי, לא משתמש יחיד. דוריאןDGW – Talk 18:20, 10 בנובמבר 2020 (IST)

תודה שהבאת את הנושא לתשומת ליבי, חסמתי אותו ליום על כך. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 18:27, 10 בנובמבר 2020 (IST)

וואי, הקדמת אותי.

התכוונתי להוסיף את התמונה הזו לערך, שבתכל'ס לקחתי אותו מויקי האנגלית, אבל הנה מצאת תמונה יותר טובה. תוכל למחוק את זו שהעליתי? TheStriker - שיחה 11:24, 11 בנובמבר 2020 (IST)

טיפ: לא לקחת תמונות מויקיאינגליש, יש להם חוק מטופש שכל תמונה בשימוש הוגן חייבת להיות ברזולוציה נמוכה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 11:25, 11 בנובמבר 2020 (IST)
משתדל כמה שיותר להישמע לטיפ הזה (אני חושב שה"חוק המטופש" הזה בכלל מגיע מדיני זכויות היוצרים בארה"ב), אבל לא מצאתי תמונה יותר נורמלית ברשת שהיא לא Artwork . תודה לך על הוספת התמונה. TheStriker - שיחה 11:31, 11 בנובמבר 2020 (IST)

שמעתי את היוקי יוקי ואיבדתי את השמיעה.

. TheNintendoGuy - שיחה 16:12, 11 בנובמבר 2020 (IST)

שמח לשמוע (: ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:56, 11 בנובמבר 2020 (IST)

כוכב בשבילך!

הכוכב המקורי
אתה הורג אותי עם הקישורים היצירתיים ברמות שלך ליוטיוב, כל הכבוד ענק על זה! המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:40, 11 בנובמבר 2020 (IST)
חחחHiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:54, 11 בנובמבר 2020 (IST)

קיבלת כוכב!

כוכב המפעילים
מסור, מטפל במשחיתים ובעיות אחרות במהירות Xnet1234 - שיחה 21:43, 11 בנובמבר 2020 (IST)
תודה רבה הסמקה!!!! ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:54, 11 בנובמבר 2020 (IST)

בקשה 2

אני לא יודע אם בקשה כזו הועלתה על הפרק בעבר, אך אבקש להפעיל הגנה מוגברת על רצח סלינה. הערך (שנפתח על ידי היום) יועמד להיות מומלץ ובימים אלה אני אעבוד עליו באינטנסיביות. אני עובד ממחשב די בעייתי ולא מעט פעמים נמחק לי מידע רב עקב התנגשויות עריכות ודומיהן. האם תוכל למלא את בקשתי? (שכן, כמעט 2,000 בתים נמחקו ברגעים אלה) אין לי כוונה לבצע פעולות כפולות ומכופלות ואתה מכיר את פועליי כאן כדי לדעת שבקשה כזו ממני היא לגיטימית. Hello513 - שיחה 23:10, 11 בנובמבר 2020 (IST)

אני לא חושב שזה מקובל. תבנית העבודה אמורה להספיק וכל משתמש עם היגיון בריא אמור להבין שאין לגעת בערך עד אשר התבנית תוסר. אם יש התנגשות, אתה יכול לדרוס את הכל עם העריכה שלך (אפשרות הבטא "התנגשות עריכה מבוססת פסקאות" מאפשרת לך לבצע את זה ללא חשש ועם השוואות איפה התנגשת). ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:13, 11 בנובמבר 2020 (IST)
לך להיסטוריית העריכות וגלה כי 3 עריכות בוצעו כבר. התבנית ניצבת שם לקישוט. בכל אופן, אקווה שלא אצטרך לנטוש אותו עקב התנגשויות למיניהן. (שוב, המחשב ממנו אני עובד בעייתי - לכן הפתרון לא תמיד עוזר) חשוב לי להבהיר כי אני יכול להבין מדוע ידיך כבולות בנידון היות ובקשה כזה טרם הועלתה על הפרק כפי שציינתי. בכל מקרה, אשמח אם היא תתממש במידה האפשרית. Hello513 - שיחה 23:15, 11 בנובמבר 2020 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אתה יכול לעבוד עליו במרחב המשתמש שלך ולהעביר אותו למרחב הערכים, זה מה שאני עושה בדרך כלל כשאני רואה שעבודה על ערך חדש הולכת לקחת יותר מיום. (החיסרון: אם אתה לא מספיק "על" הערך, הוא יכול להשכח במרחב המשתמש שלך לנצח...) TheStriker - שיחה 23:18, 11 בנובמבר 2020 (IST)
אני מתנצל שנית. אני לא הערוך את הערך עד שהתבנית תרד. :( Prodioctive - שיחה 23:17, 11 בנובמבר 2020 (IST)
משתמש:hello513Prodioctive - שיחה 23:19, 11 בנובמבר 2020 (IST)
הכל בסדר, אל דאגה. פשוט תהיתי לעצמי אם יהיה אפשר לחסוך טעויות כאלו בעתיד. בין אם הן יקרו בכוונה תחילה או שמא בטעות. Hello513 - שיחה 23:27, 11 בנובמבר 2020 (IST)

גלידה בשבילך!

גלידה בשבילך
רציתי להוקיר לך תודה על כל פועלך בוויקיפדיה העברית, באיחוד בזמן האחרון - מאז שמונת למפעיל אתה עושה עבודת קודש! המשך כך!
היות וזה כבר העיטור השלישי שלך ב-24 שעות האחרונות, קח גלידה, ממני אליך. יאירשיחה 10:17, 12 בנובמבר 2020 (IST)
טנקיו וורי מאץ'! ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:33, 14 בנובמבר 2020 (IST)

קבצים

היי ידידי,

תודה על הרצון לעזור במילוי תבנית PD-old בדפי הקבצים. שתי הערות:

  • תבנית:PD-old היא עבור הקבצים שהם חלפו 70 שנה מפטירת היוצר. לא שנת התצלום! אם היוצר לא ידוע אז לכאורה הקובץ צריך להימחק או שחלים על הקובץ חוקי זכויות יוצרים אחרים כמו למשל PD-anon-70-EU או PD-EU-no author disclosure. במקרים האלה צריך לדעת מתי פורסם לראשונה ואיפה.
  • תבנית {{PD-Israel}} היא עבור תצלומים בלבד. טקסט לא יכול להיות PD-Israel. ‏Geagea - שיחה 13:07, 12 בנובמבר 2020 (IST)
קיבלתי, תודה על ההערות החשובות. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 13:20, 12 בנובמבר 2020 (IST)
לפני כחודש וחצי העליתי את הנושא בדף שיחה של תמונה, ולצערי לא היה מענה שם. כדי להסיר ספק, העריכה בתמונה הייתה עריכה רגילה, לא שחזור. דוריאןDGW – Talk 09:08, 14 בנובמבר 2020 (IST)

בקשונת

היי רוי, אני מנסה להעלות ערך חדש ומסנן הספאם חוסם אותו, הסיבה לכך היא שבקישורים מופיע האתר של אלי אשד החסום כרגע, התוכל להסיר את החסימה ? צחי לרנר - שיחה 20:19, 12 בנובמבר 2020 (IST)

להגיד את השם שלו לא עוזר לי למצוא אותו, אני צריך את הדומיין שלו וכן אם יש - הפניה לבקשת החסימה שלו מלכתחילה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 20:28, 12 בנובמבר 2020 (IST)
תודה HiyoriX, איך אני אדע למה נחסם, מה לי ולו ? אין לי קשר לזה, אני מנסה להעלות קישור לאתר שלו במסגרת ערך מסויים גם כאן ואני לא מצליח כי ויקיפדיה חוסמת. זו חלק מהכתובת, בלי הקידומת וההמשך: no666.wordpress צחי לרנר - שיחה 20:42, 12 בנובמבר 2020 (IST)
אה, זה. הייתה הצפה של הקישורים האלו על ידי משתמש אנונימי (ראה כאן). ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 20:45, 12 בנובמבר 2020 (IST)

לגבי זה שאמרת לי שתחסום אותי אם אני יעלה תמונה עם זכויות יוצרים

שלום אתה אמרת לי שתחסום אותי אם אני יעלה שוב תמונה עם זכויות יוצרים אם אני מביא מוקיפדיה האנגלית זה בסדר??? יהונתן חזי (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

בהתאם לרישיון המצויין שם. לפעמים התמונות יהיו במילא בויקישיתוף ולכן לא צריך להעלות בכלל. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 20:59, 12 בנובמבר 2020 (IST)

צדקתי בזיהוי?

אני כמעט בטוח שזה הוא, אבל בכל זאת הייתי רוצה שתציץ בעריכה האחרונה שלי בדף משתמש:Jlironx. עמד - שיחה 23:54, 12 בנובמבר 2020 (IST)

ייתכן שזה הוא אבל על בסיס עריכה אחת (אחת מכל כתובת) אי אפשר לדעת בוודאות. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:06, 13 בנובמבר 2020 (IST)

תודה

תודה שמחקת את הדף. ניסיתי ליצור תבנית כמו שעושים
משתמש זה הוא בעל ידע במתמטיקה

אך ההסבר היה לא ברור. יש מצב אתה מראה לי איך? אופק ברזלי - שיחה 19:11, 13 בנובמבר 2020 (IST)

אופק ברזלי, ראה את תבנית:תיבת משתמש חברהסודית - שיחה 19:15, 13 בנובמבר 2020 (IST)
יש לך שם את הסקריפט לייצור תבניות, בשלב הראשון אתה צריך לבחור את שם התבנית בשורה ״ תבנית:משתמש <החלף בשם התיבה>״ תכתוב ב<> את שם התבנית למשל <מתמטיקה> ומשם תעקוב אחרי ההוראות. חברהסודית - שיחה 19:19, 13 בנובמבר 2020 (IST)
כן אבל אז זה כותב לי ליצור דף אופק ברזלי - שיחה 19:22, 13 בנובמבר 2020 (IST)
אופק ברזלי, שים לב בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ופעם הבאה אשמח שתתייג אותי כדי שאוכל לראות שאתה פונה אליי , זה אומר לך ליצור דף כי אתה יוצר דף של התבנית, כשאני יצרתי תבניות השתמשתי בסקריפט והסתכלתי בדפים של תבניות אחרות כדי לראות איך זה אמור להיראות. חברהסודית - שיחה 19:29, 13 בנובמבר 2020 (IST)
אוסיף לדבריה של חברהסודית שבאופן כללי, אפשר ליצור תבניות משתמש כאלו רק אם הולכים להשתמש בהן (כלומר, משתמשים נוספים מעבר למשתמש שיצר את התבנית). ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 19:29, 13 בנובמבר 2020 (IST)
איך מתייגים? ואני רוצה ליצור תבנית שאין אופק ברזלי - שיחה 19:30, 13 בנובמבר 2020 (IST)
(תתסכל בעורך החזותי) 2 דרכים אחת שם המשתמש, דרך שנייה כמו בחתימה, שם המשתמש שוב, אפשר לשאול איזו תבנית אתה רוצה ליצור? חברהסודית - שיחה 19:32, 13 בנובמבר 2020 (IST)
חברהסודית אני אשתמש בתבנית זאת סתם תבנית מבדיחה אבל גם יש תבניות אחרות שהן לא באמת והן סתם אופק ברזלי - שיחה 19:36, 13 בנובמבר 2020 (IST)
חברהסודית, זה מבדיחה וזה סתם "משתמש זה מנגן על מיונז" (לא יודע אם תביני) אופק ברזלי - שיחה 19:37, 13 בנובמבר 2020 (IST)
אופק ברזלי, שים לב שאתה ממשיך לא להזיח תתסכל איך ערכתי את ההודעה שלך ותכתוב כך אותו דבר לגבי התיוג, לגבי התבנית הבנתי את הבדיחה מימ קלאסי של בובספוג אבל אני לא בטוחה עד כמה היא "בעלת חשיבות", רוי דעתך? חברהסודית - שיחה 19:40, 13 בנובמבר 2020 (IST)
חברהסודית, ככה? אני פשוט לא כל כך מבין בזה... אופק ברזלי - שיחה 19:43, 13 בנובמבר 2020 (IST)
חברהסודית, אוקיי נראה לי ככה אופק ברזלי - שיחה 19:44, 13 בנובמבר 2020 (IST)
חברהסודית, אוקיי אני די בטוח שככה אופק ברזלי - שיחה 19:47, 13 בנובמבר 2020 (IST)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── , אוקיי אני רואה שאת עיניין ההזחה הבנת, עכשיו לעניין התיוג בשביל לתייג מישהו פשוט תעתיק את החלק הראשון של החתימה שלו לדוגמה "אופק ברזלי" ותחתום אם לא תחתום התיוג לא יעבוד. ושים לב לא להספאים בהודעות חסרות תוכן, במקרה הזה במקום לכתוב עוד ועוד הודעות חסרות תוכן יכלת פשוט לערוך את אותה הודעה. חברהסודית - שיחה 19:51, 13 בנובמבר 2020 (IST)

חברהסודית, עכשיו העתקתי מקווה שזה יצליח ואז אני אדע לפעם הבאה אופק ברזלי - שיחה 19:51, 13 בנובמבר 2020 (IST)
(רוי סליחה על כל ההתראות שאתה מקבל עכשיו אני פשוט לא רוצה לפצל את הדיון),אופק ברזלי, עכשיו הצלחת, שים לב לעוד משהו שמתי תבנית "שבירה" (הפס האפור הזה) לאחר התבנית הזו הספירה של ההזחה מתאפסת כלומר אם מישהו כתב הודעה עם התבנית הזו ואתה מגיב לו אתה צריך לשים (:) אחד אחרי זה פעמיים וכן הלאה כמו שהיה לפני התבנית. לעיניין אני לא חושבת שלתבנית שלך יש חשיבות אנציקולופדית ולאחר שתיצור אותה ככל הנראה היא תמחק. חברהסודית - שיחה 19:58, 13 בנובמבר 2020 (IST)
חברהסודית, אוקיי אופק ברזלי - שיחה 20:11, 13 בנובמבר 2020 (IST)

בקשת הבהרה

שבת שלום, בדיון במזנון שנפתח ב-27 באוקטובר 2020, כתבו שישה עורכים כי אין צורך ברשימת "היפים והנכונים" (גילגמש כתב ב-2 בנובמבר), מול שלושה שכתבו כי אין הצדקה להסרת מידע מערכים קיימים. גארפילד כתב: "הרוב במזנון אינו משפיע במישרין על הדיון בערך. המזנון הוא במה לדיונים עקרוניים".
באותו יום (27 באוקטובר), רבע שעה אחרי פתיחת הדיון במזנון, נעשתה מלחמת עריכה בערכים בר רפאלי, עידן רייכל, נינט טייב, מארינה מקסימיליאן, גל גדות, משה אשכנזי (שחקן), שי גבסו, עומר חזן, ליאת הר לב, איתי לוי, סטטיק, בן-אל תבורי, ירון ברובינסקי, סמל מין, זגורי אימפריה – בוטל על ידי Dovno, אתר אינטרנט – התוכנות לבניית אתרים שנכתב עליהן בוויקיפדיה הן חינמיות (במוזלו יש גם פרימיום, אבל אפשר חינם).
השאלה היא מה קורה עם 14 ערכים שנעשתה בהם מלחמת עריכה. האם מפעיל יכול לבטל את 14 מלחמות העריכה שנעשו באותו יום בערכים האלה לפי הנוהל: 1. מחיקה מגרסה יציבה -> התנגדות (של בורה בורה) -> פתיחת דיון בדף השיחה על ידי מי שרוצה להכניס את השינוי (זור987). כפי שכתב גארפילד, התנגדות איננה חייבת להיות מנומקת, וראה נא את ההתנגדות שנעשתה לעריכה שלי בתמונה (כתבתי למעלה), שלא היה עליה מענה גם אחרי שפתחתי דיון בדף שיחה. דוריאןDGW – Talk 09:08, 14 בנובמבר 2020 (IST):

שבת שלום דוריאן. ארצה לציין קודם כל, שזה לגיטימי להתנגד ל-2-3 עריכות, אך התנגדות וביטול גורף של עריכותיו של משתמש ללא נימוק, גובל בהתנכלות לאותו משתמש וכבר הזהרתי את בורה בורה על כך. לעניין הביטולים, אני חושש שהניסוח של גארפילד מבלבל ("הרוב במזנון אינו משפיע במישרין על הדיון בערך. המזנון הוא במה לדיונים עקרוניים") - הוא התכוון למקרה ספציפי בערך בר רפאלי, שבו המשתמש זור987 מחק שוב ושוב תוכן רב מהערך תוך כדי שהוא מצדיק את מעשיו בעקבות הדיון במזנון - וזה לא היה נכון לעשות, כיוון שהדיון במזנון דיבר על משהו מאוד ספציפי (אי הכללת רשימת היפים והנכונים של הצהובון פנאי פלוס) וזור לא רק שמחק את הרשימה (שזה בסדר), אלא בנוסף מחק דברים נוספים שאינן נידנו בדיון במזנון וכפי שניתן לראות בדף השיחה - יש התנגדות להסרה הגורפת, כלומר זור שגה במעשיו. יש לציין שזור כבר הוזהר ואף נחסם על כך, עם הסבר מפורט מדוע פעולותיו היו שגויות (שוב - הכל פה קרה בערך בר רפאלי). לעניין הערכים האחרים - אני רואה שברובם הוא הסיר את האזכור של פנאי פלוס (נראה לגיטימי בעיניי) ובורה פשוט ביטל את עריכותויו באופן גורף ללא נימוק (ה-"נימוק" שלו זה הפנייה לדף השיחה של זור), שכאמור - זה כבר גובל בהתנכלות ולכן הביטול של הביטול הוא לגיטימי. לעניין המחיקה מהערך אתר אינטרנט, נראה באמת שמדובר בשאריות של פרסומת של משתמש אחר וגם אם לא - אין סיבה שזה יהיה נפרד מהרשימה של "מנהלי תוכן ומחוללי אתרים", במיוחד כאשר Wix מופיע ברשימה. כמובן שלא צריך להפריז ברשימה ומספיקות כמה דוגמאות מוכרות. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 11:15, 14 בנובמבר 2020 (IST)
יוריקס צודק ואני מסכים איתו לחלוטין, יחד עם זאת אני רוצה להוסיף שני דברים לדוריאן:
  1. זה לא מנומס לצטט מישהו, במיוחד כשזה לצורך טיעון ובקשת סיוע ממפעיל מערכת, מבלי לתייג אותו. אנא השתדל לזכור זאת בעתיד, גם אם הפנייה אינה אל מי שציטטת.
  2. ענה לך יפה יוריקס, אבל אני רוצה להוסיף שדברים שנאמרים בשיחה ספציפית אינם תמיד נכונים לכל סיטואציה. אנחנו נתקלים מדי יום בכלמני סוגים של מקרים שכל אחד מהם דורש צורת טיפול קצת שונה. אם הכל היה רק לפי נהלים, אפשר היה לסדר בוט שיעשה סדר במלחמות עריכה למיניהן. לכן דברי היו נכונים בהקשר שבו הם נאמרו וביחס למשתמשת אליה פניתי. הבהרתי לך זאת גם בדף השיחה שלך בתגובה הזו ”אין חובה לנמק, אבל בלי נימוק דבריך נראים חסרים, לא ברורים ועלולים להתפרש כ"דווקא". במיוחד כשאתה פועל מול עורכים שיש לך רצף של אי הסכמות איתם, במקרה כזה - חובה עליך לנמק, כדי להבהיר את עמדתך ושלא יהיו אי הבנות לגבי מניעיך. אני הסברתי ללירה שבאופן עקרוני כל אחד יכול להתנגד גם ללא נימוק. אבל בסופו של יום, אף אחד לא יגן על ביטול שאין לו נימוק, במיוחד כשלצד השני יש נימוק טוב לעריכה שלו.”
אני מקווה שהדברים ברורים יותר. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 13:38, 14 בנובמבר 2020 (IST)
שבוע טוב גארפילד, לעתים משחזרים מפעילי מערכת עריכות שלי ללא הסבר. בערך אחד כתבתי קישור לערך באנגלית {{אנ}}, ומפעיל שחזר ללא הסבר וללא תקציר עריכה. בתמונה שנייה תיקנתי שגיאה פרמטרית בתבנית PD-Old. מפעיל שני שחזר ללא הסבר וללא תקציר עריכה, כפי שכתבתי למעלה ל-HiyoriX. ה"שחזור" לא היה שחזור אלא כתיבת נוסח אחר. הרשיון הקודם בתמונה היה PD-Old ואחרי השימוש בכפתור השחזור, שונה הרשיון לשימוש הוגן. דוריאןDGW – Talk 21:01, 14 בנובמבר 2020 (IST)
אני מניח שאתה מתכוון לתמונה הזאת: קובץ:Exeter ruins.jpg. ראה את הערותיו של גיאה כמה פסקאות למעלה פה, התמונות של PD-Old חלקן בעייתיות מאוד ואי אפשר באמת לוודא בוודאות שהן במיליון אחוז ברשות הציבור בגלל שהיוצר לא ידוע, לכן עדיף לסמן אותן כשימוש הוגן. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:55, 14 בנובמבר 2020 (IST)
HiyoriX, הסתכלתי בתמונה שציינת ובדף השיחה שלה. עריכה שלך שוחזרה אתמול ללא תקציר עריכה, עריכה שלי שוחזרה ב-29 בספטמבר 2020 בנימוק בלתי ברור: "תאריך הפטירה של היוצר", במקום: "בתמונה צריך להופיע תאריך הפטירה של היוצר, והתמונה תהיה PD-Old רק שבעים שנה אחרי פטירתו". בין העריכות שלך ושלי, שוחזרה עריכה של עורך שלישי.
בדף השיחה של תמונה זו יש דיון שהסתיים לפני שחזור עריכתך ולפני שחזור העריכה של המשתמש השלישי.
בתמונה אחרת: קובץ:Francisco Gavidia.jpg, שוחזרה עריכה שלי ללא הסבר, ללא תקציר עריכה וללא תגובה בדף השיחה. השחזור מציין: "שחזור לגרסה 27044785 מ־11:45, 11 בינואר 2020 מאת Balberg", אבל Balberg הציב תבנית PD-Old, לא שימוש הוגן. ככל והיה רצון לשנות את תבנית PD-Old לשימוש הוגן, העריכה הייתה צריכה להיות ללא שחזור. שחזור הוא החזרה לגרסה שהייתה קודם, לא עריכה לנוסח חדש, ושימוש הוגן הוא נוסח שלא היה קודם בתמונה הזאת (Francisco Gavidia.jpg).
Dovno פתח דיון בדף השיחה שלי על שחזורים, ואליו הצטרפו עורכים אחרים. לא ציינתי את שמותיהם, על מנת לא לתייג אותם. השחזורים שציינתי שומטים את הבסיס לטיעוני Dovno בדף שיחתי. יש להעלות את העניין באופן מסודר במזנון או באולם הדיונים של התבניות, ולקבוע שתבניות PD-Old ללא תאריך לא תהיינה עם שגיאה פרמטרית. דוריאןDGW – Talk 23:22, 14 בנובמבר 2020 (IST)

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
כל פעם מחדש, כשאני לוחץ על כפתור השחזור ומגלה שמישהו הקדים אותי, זה תמיד אתה. שאפו! GHA - שיחה 22:26, 14 בנובמבר 2020 (IST)
תודה רבה!!! ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:32, 14 בנובמבר 2020 (IST)

היי, מה שלומך? תוכל להסתכל על המדיניות בבקשה ולהעביר אותה לפרלמנט אם זה אפשרי לדעתך (יש חמש חתימות)? כתבתי בבקשות ממפעילים ולא ממש מסתכלים שם.. תודה רבה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:39, 14 בנובמבר 2020 (IST)

יש בעיות עם ההצעה הזאת, התייחסתי בדף השיחה. נ"ב: זה לא שמסתכלים שם, זה שצריך להתעמק בהצעה לפני שמעלים אותה לפרלמנט, אנחנו לא רוצים לעלות הצעה קלוקלת שבסופו של דבר תרד. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:45, 14 בנובמבר 2020 (IST)
תודה, אסתכל. אתה אכן צודק שצריך להתעמק בהצעה לפני, אבל קשה לראות שמפעיל באמת ראה את מה שכתבתי ומסתכל על ההצעה ברצינות לפני אז אני ישר חושב שלא שמים לב..אה אשתדל להיות יותר מודע לזה להבא. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:52, 14 בנובמבר 2020 (IST)

המקבץ השבועי: הפיליפינים

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הפיליפינים. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:19, 14 בנובמבר 2020 (IST)

מחיקת ערכים

שלום ובוקר טוב, העברתי את הערך איוונה מטסוי אל מרחב הערכים, איך אני מוחק עכשיו את משתמש:אסף טל דורון 317/איוונה מטסוי? אסף טל דורון 317 - שיחה 09:31, 15 בנובמבר 2020 (IST)

מחקתי. לפעם הבאה: המקום לבקש הוא בויקיפדיה:בקשות ממפעילים#בקשות מחיקה. תודה על כתיבת הערך. Dovno - שיחה 10:36, 15 בנובמבר 2020 (IST)
הבנתי, תודה. אסף טל דורון 317 - שיחה 10:43, 15 בנובמבר 2020 (IST)

אורה גולדנברג

שלום ראיתי שהיית מעורב בעריכת הערך על אורה גולדנברג. תוכל להסביר לי מדוע הדף מוצג כטיוטא כל כך הרבה זמן? איך גורמים לכך שלא יהיה טיוטא? האם מקובל לערוך דף טיוטא? תודה Abuasomgu - שיחה 13:44, 15 בנובמבר 2020 (IST)

היי Abuasomgu. כפי שתוכל לראות בהיסטוריית הערך, הוא הועבר למרחב הערכים כאשר לא היה מוכן כלל והיה זקוק לויקיזציה ועריכה כבדה בשביל להתאים לסגנון האנקצילופדי. זוהי טיוטה ציבורית, כלומר כל אחד יכול לערוך אותה. ברגע שהערך יהיה בסגנון אנקצילופדי כשאר הערכים, ניתן יהיה להעבירו למרחב הערכים. נראה שהערך כמעט מוכן כבר. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 13:57, 15 בנובמבר 2020 (IST)
תודה. אנסה לערוך אותו. איך בדיוק מעבירים אותו למרחב הערכים? Abuasomgu - שיחה 14:04, 15 בנובמבר 2020 (IST)
ראה עזרה:איך לשנות שם של דף. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 14:09, 15 בנובמבר 2020 (IST)

שאלה של Masavweb (14:18, 15 בנובמבר 2020)

שלום, אשמח להבין מה נדרש כדי לבצע עדכון מידע בערך אשר אתה מקור מהימן שלו ואנשים אחרים לא ולמרות זאת הם מזינים מידע לערך. --Masavweb - שיחה 14:18, 15 בנובמבר 2020 (IST)

הדבר היחיד שנדרש הוא הוספת אסמכתאות אמינות התומכות בכתוב. ללא מקור, הכתוב נחשב למחקר מקורי, גם אם מדובר במקור ראשון (לדוגמה - נציגי החברה, האישיות וכו') - חייב להביא מקור התומך בכתוב. המקור יכול להיות מקור חיצוני צד-שלישי ומקור ראשון שפורסם על ידי החברה/אישיות ללא קשר לערך. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 14:21, 15 בנובמבר 2020 (IST)

יש חיה כזו?

שאלה לי אליך, יש אפשרות כזו להציב תבנית "ערך בעבודה" ועם זאת להגדיר עורכים מסוימים שכן יהיו מורשים לעבוד על הערך, דרך התבנית עצמה? TheStriker - שיחה 14:26, 15 בנובמבר 2020 (IST)

למה הכוונה? יש את {{בעבודה שיתופית}}, אני מניח שהתכוונת לזה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 14:28, 15 בנובמבר 2020 (IST)
יש גם את תבנית בעבודה מתמשכת GHA - שיחה 14:29, 15 בנובמבר 2020 (IST)
ראיתי את התבניות, הראשונה לא נראה לי ממש מתאימה (נראית כמו תבנית שיותר מתאימה למיזמים כמו עבודות ויקידמיות), השנייה די מתירה לכל אחד לערוך את הערך בזמן שאני עדיין עובד עליו וזה יכול לגרום לסתם בלאגן. ויתרתי על הרעיון. אני בהחלט מעדיף להשאיר ערכים "בעבודה" במרחב המשתמש במקום להשתמש בתבנית הזו. TheStriker - שיחה 15:37, 15 בנובמבר 2020 (IST)
יש גם את האפשרות להסכים פשוט על עבודה משותפת עם מישהו ולהשאיר את התבנית הרגילה. GHA - שיחה 16:05, 15 בנובמבר 2020 (IST)
תבנית בעבודה נועדה רק כדי למנוע התנגשויות עריכה בזמן קצר נתון, ולא כדי לנעול את הערך לעריכות של אחרים. אז אם עובדים על ערך תוך שיתוף X משתמשים מסויימים, אין הצדקה למנוע גם מאחרים לערוך את הערך באותו הזמן. Dovno - שיחה 17:08, 15 בנובמבר 2020 (IST)
צודק, יכול להיות שגם לא ירדתי לעומק התבנית עד הסוף. אני די לא מחבב אותה בלשון המעטה... TheStriker - שיחה 17:21, 15 בנובמבר 2020 (IST)
ורוי - כהרגלך - יצאת מלך עם התמונה ברזולוציה גבוהה! TheStriker - שיחה 17:21, 15 בנובמבר 2020 (IST)

מחיקת דף פרשונים שגוי

שלום. יצרת את הליגה האזורית כדף פרשונים בניגוד להחלטה בדף השיחה. נא למחוק זאת כי כרגע אי אפשר להעביר את הערך לשם שהוחלט. תודה. Mod - שיחה 18:39, 15 בנובמבר 2020 (IST)

אני לא יצרתי אותו, זה יוניון ג'ק שיצר אותו, שים לב להיסטוריית העריכות. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:14, 15 בנובמבר 2020 (IST)
מתנצל. כנראה חשבתי ככה בגלל שמחקת את דף השיחה. אשמח אם תוכל לראות את בקשת ההעברה בבקשות ממפעילים שקשור לערך הנ"ל. תודה רבה. Mod - שיחה 21:17, 15 בנובמבר 2020 (IST)
היי. ביצעת שינוי הפוך עכשיו. הליגה האירופית צריכה להיות הערך, ולא דף הפירשונים. כך הוחלט בדף השיחה. Mod - שיחה 21:29, 15 בנובמבר 2020 (IST)
היכן הוחלט בדיוק? בשיחה:ליגת הוועידה האירופית#שינוי שם2? הדיון שם לא הסתיים. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:31, 15 בנובמבר 2020 (IST)
נכון, יש עוד יומיים לכך. אבל יוניון ג'ק כבר העביר לשם בניגוד לרוב ולכן ביקשתי להעביר לדעת הרוב. אז אשמח אם תוכל להעביר לשם עם הרוב, או לשם הקודם בשביל שנחכה עוד יומיים ואז נבצע את זה. Mod - שיחה 21:35, 15 בנובמבר 2020 (IST)
ראיתי שעכשיו החזרת לשם הקודם. אחלה. תודה. Mod - שיחה 21:36, 15 בנובמבר 2020 (IST)
כתבתי גם בדף הבקשות ממפעילים, אבל אכתוב גם פה - מתנצל על הבלאגן שהייתי מעורב בו, זה היה מ"לחץ" כי לא ידעתי מה לעשות בעקבות השינוי שהיה בניגוד לנהלים והסכמת הרוב (הזמני). Mod - שיחה 21:47, 15 בנובמבר 2020 (IST)
הכל בסדר. כמו שכתבתי - זאת לא הפעם הראשונה שיוניון עושה דברים כאלו על דעת עצמו. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 21:50, 15 בנובמבר 2020 (IST)

שאלה של יוסי בן-גל (22:02, 15 בנובמבר 2020)

שלום לך, ניסיתי לערוך ערך אודותי (מותר?) והוא נמחק. כיצד ניתן לדעת מדוע? תודה --יוסי בן-גל - שיחה 22:02, 15 בנובמבר 2020 (IST)

יוסי בן-גל הוא עבר לטיוטה:יוסי בן-גל. מה, באמת? 22:05, 15 בנובמבר 2020 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: שלום יוסי בן-גל. הערך שכתבת לא נמחק, הוא הועבר למרחב הטיוטה (טיוטה:יוסי בן-גל), כיוון שקיימים בערך ליקויים ובמצבו כרגע הוא אינו מתאים לויקיפדיה. ברגע שהליקויים יתוקנו, ניתן יהיה להעבירו בחזרה למרחב הערכים. לגבי כתיבת ערך על עצמך, זה מותר, אבל יש מגבלות וכמה נהלים שעליך לקרוא: ויקיפדיה:אוטוביוגרפיה, ויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית וויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 22:05, 15 בנובמבר 2020 (IST)

חדשופדיה 2020 שבוע 47

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #47
עודכן ב־16 בנובמבר
לחתימה על מינוי לידיעון

• עקב פרישתו של בריאן מתפקיד הבודק הייתה הצבעה על זהותו של הבודק החמישי. משתמש Nettadi היה המתמודד היחיד, והוא עמד ברף שקובע שזכה באמון הקהילה לתפקיד. נאחל המון בהצלחה! •
• נוצרו תבניות למענה לעורכים חדשים - ניתן לעיין בהן בתבנית:פיצ'רים. חלקן מיועדות לשימוש בחממה, ותבנית:לסיוע נוסף נועדה לשיחות שגרתיות יותר •
תחרות הכתיבה העשירית של "מקצרמר למובחר" יצאה לדרך! •

@

היי, שלחתי לך מייל בעניין די דחוף. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ ויקיפדיה חוגגת 300,000 ערכים 15:25, 16 בנובמבר 2020 (IST)

עניתי. מתנצל על הדיליי, רק עכשיו ראיתי אותו. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 16:36, 16 בנובמבר 2020 (IST)

לגבי זה שחסמת אותי מלהעביר את דף משתמש:חובב המכוניות/נוקיה 230 לערך במרחב הערכים

אחרי שערכתי את הדף אני בא להעביר אותו ומגלה שחסמת אותי 1 למה חסמת? 2 ואני מבקש שתבטל את החסימה!!!! הדף שחסמת הוא משתמש:חובב המכוניות/נוקיה 230 יהונתן חזי - שיחה 18:59, 16 בנובמבר 2020 (IST)

אתה מעלה שוב ושוב ערך שיש בו ליקויים. אל תעביר אותו כל עוד הליקויים לא תוקנו. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 19:02, 16 בנובמבר 2020 (IST)

טוב אז זה לא יקרה שוב ואני לא יעביר לפני שאני יעדכן אותך ותבטל את החסימהיהונתן חזי - שיחה 19:31, 16 בנובמבר 2020 (IST)

אז אתה מבטל את החסימה שעשית לי על דף נוקיה 230?יהונתן חזי - שיחה 09:09, 17 בנובמבר 2020 (IST)
ביטלתי. העלאה מחודשת של הערך ללא תיקון הליקויים כבר תביא לחסימתך, ראה זאת כאזהרה. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 11:48, 17 בנובמבר 2020 (IST)
תודה!!!!!!!!!!!!!!!!יהונתן חזי - שיחה 18:59, 17 בנובמבר 2020 (IST)

לגבי הדף משתמש:חובב המכוניות/נוקיה 230 תסתכל אם זה טוב משתמש:חובב המכוניות/נוקיה 230 ותגיד לי אם אפשר להעביר אותויהונתן חזי - שיחה 20:30, 17 בנובמבר 2020 (IST)

לא שיפרת כלום בערך, עדיין יש בו ליקויים והוא אינו אנציקלופדי. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 20:52, 17 בנובמבר 2020 (IST)
תראה אתה אמרת לי להסתכל על פלפונים אחרים כדי לראות איך הם נראים ולפי זה לעשות את הערך אז אני נכנסתי לדף נוקיה C2-01 והוא הרבה יותר קצר ולא כל כך מפורט ושלי מאוד מפורט מדוע אני לא יכול (עדיין) להעביר אותו.
בלי קשר תראה אם זה טוב כדי שאני יוכל להעביר אותו למרחב הערכיםמשתמש:חובב המכוניות/נוקיה 230 יהונתן חזי - שיחה 21:18, 17 בנובמבר 2020 (IST)
קודם כל ממשיכים שיחה מאיפה שהיא התחילה ולא פותחים פסקה חדשה. דבר שני, גם הערך שציינת הוא לקוי ולא מתאים למרחב הערכים. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:06, 17 בנובמבר 2020 (IST)
למה אבל הוא ארוך ויפה!!!!!! למה אי אפשר להעביר אותו למרחב הערכים??????????????? יהונתן חזי - שיחה 19:07, 18 בנובמבר 2020 (IST)
הוא ממש לא "ארוך", הוא קצרמר ולא מכיל מידע מעבר לפרטים טכניים, שניתן למצוא באתרים כמו GSMArena. איך הדגם הזה התקבל בשוק? מה הייתה הביקורת שלו? טובה? רעה? נייטרלית? כמה מכשירים הדגם הזה מכר? וכו' וכו'. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 20:54, 18 בנובמבר 2020 (IST)
ומה לגבי הדף נוקיה C2-01 גם הוא קצר מאוד!!! למה אותו יש במרחב הערכים ואת שלי שהוא יותר קצת יותר ארוך ממנו אי אפשר להעביר אותו למרחב הערכים?? יהונתן חזי - שיחה 08:53, 19 בנובמבר 2020 (IST)

בדף נוקיה C2-01 יש רק הסבר של שורה ורבע ומפרט וזהו ואצלי יש קצת יותר פירוט ממנו יהונתן חזי - שיחה 08:55, 19 בנובמבר 2020 (IST)