שיחת משתמש:ItayMarMax

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום ItayMarMax, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, גילגמש שיחה 10:18, 21 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

כתוב על עצמך[עריכת קוד מקור]

שלום ItayMarMax,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:ItayMarMax". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, Chenspec - שיחה 09:20, 22 באוגוסט 2019 (IDT)[תגובה]

שלום ItayMarMax,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "Flyme OS" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:Flyme OS.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:24, 4 באוקטובר 2019 (IDT)[תגובה]

אתה מתבקש שלא להחזיר את הערך למרחב הערכים ללא דיון מסודר בדף השיחה. התעלמות מהודעה זו עלולה לגרור חסימה. בתודה מראש! התו השמיניהבה נשוחחתובנות 20:26, 24 באוקטובר 2019 (IDT)[תגובה]
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "בנימין נתניהו". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

אתה מסיר מידע באופן שרירותי מערכים - דבון (אי), אטול אלדברה, האי גוף, קיריטימטי והנדרסון. אין להסיר מידע מערכים ללא סיבה. הדבר מהווה השחתה לכל דבר, שכן המידע שאתה מוסיף מהערכים פשוט לא נכון והמידע שאתה מסיר מהם נכון ומדויק. אשמח לקבל הסבר לעריכות הללו. המשך עריכות ללא הסבר ובניגוד למדיניות בוויקיפדיה ולעובדות יביאו לחסימתך מעריכה באתר. Alon112 - שיחה 18:39, 8 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

הזמנה לבית ספר ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום ItayMarMax!

רציתי להזמין אותך למיזם בית ספר ויקיפדיה, מיזם כיף ונחמד שניתן להעביר בו את הזמן בימי הקיץ החמים.

בית הספר הוקם ונוהל על ידי GUNR7229 ב-15 במרץ 2020, לאחר שהוחלט לסגור את בתי הספר בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בישראל. בבית ספר ויקיפדיה כולם הוזמנו ללמוד, בעיקר תלמידים שבית ספרם נסגר והם חפשו תעסוקה. המיזם נסגר ב-30 במאי, תקופה קצרה לאחר שהוחלט להחזיר את הלימודים בבתי הספר. בית הספר חזר לפעילות ב-21 ביוני 2020, עם תחילת "החופש הגדול" תחת ניהולו של הארי פוטר 73.

אודות המיזם בקצרה: בכל שבוע יתקיים במסגרת המיזם שיעור בנושא מתחלף, למשל: מוזיקה, היסטוריה, ספרות, של"ח, ערבית, אמנות וכו'. אתה רשאי לכתוב במסגרת המיזם ערכים מתוך רשימה בנויה מראש או להוסיף לרשימה ערכים נוספים ולכתוב אותם.

נשמח מאוד אם אם תחליט להצטרף למיזם על ידי הוספת החתימה שלך כאן.

בברכה, הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 20:52, 16 ביולי 2020 (IDT)[תגובה]