שיחת משתמש:Koby12345

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Koby12345, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערןב 18:46, 8 דצמ' 2004 (UTC)

שלום,

כחלק מן המדיניות, אנו עושים מאמצים ניכרים כדי לצמצם את מספר הקצרמרים הנמצאים בויקיפדיה. לפיכך, אנו משתדלים מאוד שלא ליצור קצרמרים חדשים. אין הרבה טעם ביצירת ערכים חדשים אם אינך כותב בהם לפחות שתי פסקאות.

המשך עבודה נעימה, [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 13:11, 10 דצמ' 2004 (UTC)


כן אתה צודק באישהו אופן אבל יש ערכים שהם חסרים בכלל וזה מאוד כואב שמדליסטים לא מופיעים באיצנקלופידה הזאת וזה לא רק כאן אז הבאתי את תרומתי מידע הכללי שלי כדי שיהיה ונכון שבאחד או שתים מהמקרים הם היו קצרים מאוד. בכל אופן שים לב שאני עורך גם את ועדת פיל כעת ואני מנסה ללמוד קצת יותר ולהשקיע את המיטב כדי שאני יוכל לתרום לכאן.

אשמח אם יהיו עוד הערות בונות

תודה

שלום קובי (?),

עניתי לך בדף השיחה שלי. בברכה, [[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 17:09, 10 דצמ' 2004 (UTC)

שלום, אנא ראה את שאלותי בדף שיחה:הקונגרס היהודי האמריקאי. בברכה John Doe 15:11, 27 פבר' 2005 (UTC)

צהבת היא דלקת נגיפית בכבד בעלת 5 דרגות מחלה (A,B,C,E,F), ולא 2 כמו שכתבת בערך.

Ramiy 14:05, 5 מרץ 2005 (UTC)

אכן , אך המיקרים הנפוצים הם סוגי A ו B . לגבי שאר נגיפי המחלה אתה תוכל להרחיב ?

קארין היי![עריכת קוד מקור]

שלום קובי. בווקיפדיה לא נוהגים לחלק ציונים לחיוב או לשלילה. אפשר להשאיר את הרך קארין איי גם ללא ציון הקביעה כי המבצע היה נועז. בברכה, ערןב 19:31, 19 מרץ 2005 (UTC)


זה לא חיוב או שלילה לגבי המבצע אלא ציון של עובדה כלשהי

עצם המבצע התרחש באופן נועז

אכן לגבי יכולת מרשימה של ישראל במלחמה בטרור יכלתי להוריד כי זאת הבעת עמדה. אני זוקף לזכותי שזאת טענה שעמוד עליה

זה לא קשור האם המבצע נועז או לא, הביטוי פשוט לא מתאים לויקיפדיה, מבלי קשר למידת נכונותו. טרול רפאים 19:37, 19 מרץ 2005 (UTC)
אני לא מאמין ()*)&*^&!#&%!^#^!$# פשוט לא מאמין איזה הערכה יש פה לאנשים שמשקיעים הבן אדם פשוט תותחחחחחחח עושה בשביל ויקפדיה כל כך הרבה וכל זה מבלי לקבל אף שקל מכל התרומה של ה90 אלף דולר שויקפדיה קיבלו וחילקו למשתמשים לא לא הוא לא קיבל כלום הוא לא רצה הוא פשוט עושה את זה בתרומה ופההההההההההההההההה אתם באים מתווכחים איתו על מילה אחת? ואיייייייי אתם קרועים אני מתלונן בוואלה וביאהו אני מכיר שם אנשים++++++++++++++


קודם כל , באופן כלשהו זה אכן קשור . הפעולה בוצעה באופן נועז אין זה ציון של דעה או נקיטת עמדה כלשהי שזה אינו חלק מוויקפדיה , עדיין ציון של אופן הפעולה אין זה משנה את מידת דעתי או הדעה על הכתיבה שמוצגת בערך (אגב איך עושים חתימה בסוף כל שיחה )


בכפתור האחרון תלחץ הינה דוגמא שכולם יראו !!!!!!!!!!

דעתי בנושא קארין היי~~ כולם להכנס[עריכת קוד מקור]

יעקב(קובי)צודק המבצע היה מרשים והוא היה שותף למבצע אז הוא יודע.

אסון המסוקים[עריכת קוד מקור]

קובי שלום,
כנראה שאתה צודק לגבי הצורך לבדוק במקורות לפני ביצוע מחיקות נחפזות מהסוג שעשיתי בערך האמור, על אף היות השורות שמחקתי לא מדוייקות, איני יודע האם הן מופיעות בדו"ח הוועדה והאם לאו.
בכל מקרה, אני אשמח לדעת היכן מצאת את הפרוטוקולים של ועדת החקירה, סתם מתוך עניין לעיין בהם.
חג שמח, אסף.צ 15:33, 24 מרץ 2005 (UTC).

הציבור יכול לצפות במסקנות הוועדה הללו מכיון שזו חשופה לציבור , אך רובם בדר"כ אינם כאלו. אפשר לפנות לדו"צ בנושא.

koby12345 19:44, 4 אפר' 2005 (UTC)

כתיבה נייטרלית[עריכת קוד מקור]

שלום קובי,
הקפד בבקשה על כתיבה נייטרלית. הצלחותיה של מדינת ישראל הוא דבר סובייקטיבי. בעיניך המבצע הוא נועז שמפגין יכולת רבה בעיני מישהו אחר מדובר בפשע מתועב. אל תכניס תיאורים משבחים או ביקורתיים לערכיך. תודה. גילגמש שיחה 20:15, 4 אפר' 2005 (UTC)


אכן אתה צודק בדבריך. אך בלי קשר רצוי שתחכה דקה אחת או שתיים לפעמיים לפני עריכה ולא תתפוס משתמש שעסוק באמצע כתיבת דבריו או ערכיתם .

koby12345 20:24, 4 אפר' 2005 (UTC)

אני לא יכול לדעת אם אתה עורך את המאמר או לא. יש תבנית מיוחדת בשביל זה {{בעבודה}}. גילגמש שיחה 20:35, 4 אפר' 2005 (UTC)

שלום,
ראית ששמרת בכמה מקרים הערכים שאתה עורך פעמיים. זה יוצר כפילות. די בלחיצה אחת על "שמור". על מנת להיות בטוח שהשינוי שלך נקלט, אתה יכול לפתוח את השינויים האחרונים ולבדוק את זה. על מנת לא להסתכן באיבוד העריכה, אני מציע לעשות את זה מחלון נפרד. בנוסף לכך, תשים לב בבקשה להצעתי בשיחה:תוכנית ההתנתקות. גילגמש שיחה 11:05, 7 אפר' 2005 (UTC)

הייתה לי בעיה בעריכה מכיון שבפעם הראשונה הופיע לי שגיאה בדפדפן . אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו ואנסה לשמור את השינוים בפעם אחת koby12345 11:19, 7 אפר' 2005 (UTC)
כן, זאת בעיה טכנית ידועה. תתעלם מההודעה ותבדוק בשינויים האחרונים אם השינוי שלך נקלט. אם לא נקלט תוך נניח חצי דקה - דקה, תשמור שוב. רב הסיכויים שאתה מקבל הודעה לא נכונה ולא הייתה בעיה בדפדפן. גילגמש שיחה 11:22, 7 אפר' 2005 (UTC)

שלום,
רציתי לשאול, למה אתה חושב שלא צריך לציין שההצעה לעבור לניצנים "זכתה לתמיכה לא מועטה בקרב מתנחלי גוש קטיף" (ציטוט). האם לדעתך המשפט לא מדויק, לא רלוונטי או משהו אחר? גילגמש שיחה 07:45, 12 אפר' 2005 (UTC)


בנוגע לציון המשפט הזה לטעמי וכעובדה אף מתיישב לא בחר שום מקום להתיישב בו .לא ראיתי בשום מקום שפורסם שיש בקרב המתיישבים אנשים שמסכימים עם התוכנית לעבור לשם על כן אין זה משפט מדויק מכיוון שהוא לא מציין עובדה קיימת שראויה פירסום כאן koby12345 10:14, 12 אפר' 2005 (UTC)
כרצונך. גילגמש שיחה

קטלוג כפול בקטגוריות[עריכת קוד מקור]

בעצתו של גילגמש ובשל חשיבותה של ההחלטה\סקר אני פונה אליך בעניין ומבקש להבהיר שההצעה אינה מתייחסת לאיסור כולל על קטלוג כפול אלא על שילוב בין קטלוג כפול במאמרים לקטלוג תקני בקטגוריות עצמן (ראה הודעתי בעניין בסוף הדיון בויקיפדיה:מזנון#קיטלוג כפול בקטגוריות). האם תסכים כעת לשקול שוב את עמדתך? Apollo 11 16:36, 14 אפר' 2005 (UTC)

אני נגד כל איסור כלשהו על קיטלוג כפול ולכן אני נימנע מהלצביע בעד האיסור ועל כן אם תוצע הצעה חלופית כמו מיון יותר יסודי של קטגרויות אשמח לשנות את עמדתי אם היא תוטעם לדעותי שהם בסה"כ לעזור לגולשים להתמצא koby12345 13:27, 15 אפר' 2005 (UTC)

אכן, אתה צודק, היו פייפרים והפציצו. אבקש את סליחתך. למרות זאת, המונח "פרימוס" מתייחס בעיקר לאוסטר, ולא לפייפר- מתוך "לקסיקון לביטחון ישראל": "פרימוס- כינוי שניתן במלחמת העצמאות לכמה מטוסים, ובמיוחד ל"אוסטר", בשל השאון הרב שהקים מנועו" --נחמן 11:43, 16 אפר' 2005 (UTC)

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Competitions.gif ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, גילגמש שיחה 13:36, 6 מאי 2005 (UTC)

מקורן של התמונות באתר היורליג. בדר"כ אני אינני נוהג לקחת תמונות מלבד מויקי האנגלית . התמונות מקורם באיקונים וסמלים של המפעל ולא בתמונות בעלי זכויות יוצרים למינהם. אם יש בעיה בעניין זכויות היוצרים אני אוריד אותם ותוכל למחוק אותם מהשרת koby12345 13:39, 6 מאי 2005 (UTC)
אני מניח שמדובר בשימוש הוגן. אנא ציין את מקור התמונות ותמחק את התבנית "תמונה חשודה" אחרי שתעשה את זה. חובה לציין את מקור התמונה בכל פעם שאתה מעלה אחת לשרת. תודה. גילגמש שיחה 19:27, 6 מאי 2005 (UTC)
יבוצע koby12345 23:36, 6 מאי 2005 (UTC)

שלום, ראיתי שהוספת מחדש את ערכי האיים ברשימת בקשת ערך. שם לב שהאיים שחף תכלת ונחלניאלי הם עכשיו הפניות לערך איי ראש הנקרה, כמו כן כאתה כותב ערך עם סוגרים הדרך הנכונה היא שחף (אי) ולא שחף(אי).--יום טוב 00:26, 25 מאי 2005 (UTC)

תודה על ההסבר , לא הבחנתי בכך . koby12345 11:55, 25 מאי 2005 (UTC)

גוגל אדסנס[עריכת קוד מקור]

שלום קובי,
מה זה הקישור הזה?
"* גוגל אדסנס - הדרך הקלה להשתמש במערכת גוגל אדסנס באתרך"
זה נראה כמ פרסומת
אוהד ל 23:02, 8 פברואר 2006 (UTC)

שלום קובי 2[עריכת קוד מקור]

אני מזמין אותך לדף השיחה שלי להתרשם מהמאורעות ולתת לי יעוץ משפטי כלפי הנוגעים בדבר. תודה!

תבנית בעבודה בערך מג'די חלבי[עריכת קוד מקור]

הוסיפו בשבילך תבנית בעבודה בערך, ולא עבדת עליו מה11 בספטמבר אנא הורד את התבנית או המשך לעבוד על הערך. אם לא תגיב בזמן הקרוב הוריד את התבנית מהערך, בתודה מראש Nir90920:00, 15 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

אני מעדכן עכשיו את הערך על הבריגדה העברית. יש לי חומר על הרבנות הצבאית בגדודים הארץ ישראליים בצבא הבריטי. האם לדעתך יש מקום להוסיף פרק בערך הרבנות הצבאית על הרבנים הצבאיים בצבא הבריטי בגדודים העבריים. לערך נפרד אין מקום. בערך הבריגדה כתבתי עליהם אבל רק ישירות מה שנוגע ובקצרה. גם כאן איני מתכוון לכתוב יותר מ-20 משפטים. מה דעתך ? ‏Daniel Ventura01:41, 2 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

אני בעד , תמיד טוב להוסיף על העבר שמאחורי החיל koby12345 00:30, 3 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]
בינתיים שיניתי מעט את דעתי. התחלתי לכתוב על הנושא, שהגדרתי אותו הרבנים הצבאים בצבא הבריטי ומצאתי כי לתוכנו כמעט ואין קשר לרבנות הצבאית בצהל. למזלנו הרב שלמה גורן בנה זאת בצורה שונה. תודה על ההתיחסות. תוכל לראות את התחלת הכתיבה כאן. משתמש:Daniel Ventura/ ארכיב 6) ‏Daniel Ventura00:56, 3 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:אלכסנדר גאידמק". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk16:03, 31 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

חבל זכות ההצבעה נשללה ממני למרות הפז'מ הרב. עד מתי צעירים יעלוזו?בכל אופן חבל שכך. koby12345 - שיחה 16:06, 31 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

איתי מגידי[עריכת קוד מקור]

שלום !

הוא אמנם קבע תוצאה טובה מספיק, אך הוא עדיין לא צורף למשלחת באופן רשמי. Shefshef - שיחה 16:30, 5 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

כשכתבתי את הידיעה היא הייתה נכונה ורישמית וכך גם היא התברה מאוחר יותר. חבל שלא הייתי כאן כדי להגיב על דבריך koby12345 - שיחה 19:03, 13 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

ישראל באולימפיאדת בייג'ינג[עריכת קוד מקור]

שחזרתי את עריכתך בערך. לגבי אלון מנדל טרם התקבלה החלטה סופית, וניקי פאלי קיבל הזדמנות נוספת להשיג את הקריטריון בטורני בירושלים, אבל טרם עשה זאת. אנא אל תעדכן לפני שיש מידע ודאי. עידושיחהמשיגים את הקריטריון האולימפי! 18:57, 13 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

חבל שאתה ישר שולל, זה מנהג שהפך לקבע בויקיפדיה וזאת שוב הוכחה למה לאחרונה אינני ממלא תפקידי חיוני בעידכונה וכך גם אחרים עשו. ניקי בביג'ינג (עבר לפני שעה את 2.27), אלון מנדל קיבל אישור מיוחד גם כן לפני כשעה והוא בסגל לבייג'ינג בעקבות ההחלטה להדיח את הזוכה במקום הראשון באליפות אירופה שהתקיימה השנהkoby12345 - שיחה 18:59, 13 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]
בשעה שבה הוספת את הדברים לא היה מידע על כך לא באתר הוועד האולימפי ולא בכמה אתרי ספורט שבדקתי בהם. מאחר שכבר נכווינו לא פעם מעדכונים חפוזים שהתבררו כשגויים, אנחנו זהירים. כדאי, להבא, אם אתה מעדכן מידע "טרי" לכתוב בתקציר העריכה על מה אתה מתבסס, וזה יפתור בעיות דומות בעתיד. עידושיחהמשיגים את הקריטריון האולימפי! 19:45, 13 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

מידע מסווג[עריכת קוד מקור]

ראיתי את זה וכל מיני תוספות שלך ללא מקורות לערכים בעניינים ביטחוניים. אני מקווה שאינך מכניס לוויקיפדיה חומרים מסווגים שלא פורסמו ואינם עומדים בדרישת אמינות המקורות שלנו. שניונת - שיחה 02:40, 7 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]

הנ"ל דבר גלוי ושמחתי להוסיף אותו לויקיפדיה. לגבי שאר הדברים, אינני עובר על החוק הישראלי ולא מתכון לעשות כן. koby12345 - שיחה 15:47, 23 בינואר 2010 (IST)[תגובה]
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, סקרלטשיחה 06:53, 30 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

הוא היה בדיוק בעבודה, שכחתי לשים את התג "בבניה". כיצד משחזרים? koby12345 - שיחה 19:31, 31 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

שלום Koby12345,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "מקס ומוריס" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 14:51, 9 במרץ 2010 (IST)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף כפר קדום. הסיבה לכך היא: הסרת מידע, נא לדון בדף השיחה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, יוסאריאןשיחה 10:06, 14 במאי 2012 (IDT)[תגובה]

היי קובי,

העלית לערך הנ"ל את התמונה קובץ:Oved tzur pic.jpg. התמונה נלקחה מכתבה זו. האם הזכויות עליה שייכות לך? האם שייכות למישהו אחר? יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק. Botend - שיחה 11:15, 26 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]

כן שייכות לי. התמונה צולמה ע"י צור עובד עצמו. מה נדרש ממני לעשות? לשלוח אימייל לאחר החתימות והאישרורים? koby12345 - שיחה 11:18, 26 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]
נדרש לשלוח מייל עם הנוסח המופיע בויקיפדיה:OTRS אל המייל שכתבתי לך. ואחד ממתנדבי ה-OTRS יאשר את הבקשה. ובהקשר זה, הקובץ שהועלה קטן מאוד, ודאי יש לך גרסה טובה יותר שלה להעלות. Botend - שיחה 11:26, 26 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]
כן אני אטפל בזה. תודה על ההבהרות. koby12345 - שיחה 11:52, 26 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]
לא הבנתי. מדובר בסלפי? אם כן אני מניח שיש לך את התמונה באיכות מקור. Geagea - שיחה 14:02, 26 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]

נדב דואני[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך נדב דואני שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, Lostam - שיחה 22:08, 10 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

החזרתי את הפסקה על הנהר הסודי בעקבות תוספת שהוספתי לערך על כך שהנחל נשפך כיום אל האגן הצפוני. מה דעתך? דג קטן - שיחה 18:44, 28 בספטמבר 2022 (IDT)[תגובה]

הנחל הסודי לא קשור בכלל לנחל ערבה. מדובר בתוואי מלאכותי במיצר לינץ (שכבר לא קיים בגלל ירידת המפלס). המיקום הוא ממערב ללשון ים המלח.
נחל הערבה למיטב בדיקתי כלל לא קשור בשום צורה לנחל הסודי. תוואי נחל הערבה מעולם לא עבר בלשון ים המלח -לכן לא קשור.
הוספתי את הערך הרלוונטי בלשון ים המלח. אפשר לעשות שם את ההתאמות koby12345 - שיחה 18:46, 28 בספטמבר 2022 (IDT)[תגובה]
היי שוב דג קטן, קראתי את המחקר של החוקרת:
https://agupubs.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/2016JF004081
אני מצר מראש על הטעות שקיימת שם ומצטער על כך.
צריך לעשות את ההפרדה. הנהר הסודי הוא במקטע מלאכותי שלא קשור לנחל הערבה (קו הזרימה המסומן באות B במפה של החוקרת), המשכו (קו מלאכותי בין בריכות האידוי) מתחברות לאגן השפך של נחל ערבה ויוצרות זרימה הפוכה(מזרימת המים המקורית של אגן הניקוז של נחל ערבה) צריך לעשות את כל ההתאמות. על כל מקרה, המקטע המדובר של הנהר הסודי אינו חלק מנחל הערבה ההיסטורי - אגן הניקוז ההפוך שלו כן. לגבי החיבור שלו באגן הניקוז של נחל ערבה (זרימה הפוכה) צריך לבדוק אם החוקרים רואים עין בעין את זה עם המחקר. אין לי תשובות.

koby12345 - שיחה 18:59, 28 בספטמבר 2022 (IDT)[תגובה]

החיבור של נחל זרד עם נחל ערבה
https://www.google.com/maps/place/%D7%A0%D7%97%D7%9C+%D7%96%D7%A8%D7%93%E2%80%AD/@31.0864772,35.4509101,762m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x150393c3eea498b1:0x6005699b76f11237!8m2!3d30.8795674!4d35.6927575 koby12345 - שיחה 19:49, 28 בספטמבר 2022 (IDT)[תגובה]
לדעתי קשה לומר שאין קשר בין הנהר הסודי לנחל הערבה:
  • החוקרים מכנים את הקטע של הנהר הסודי בשם נחל הערבה, למשל כאן.
  • התוואי של הנחל מסומן במפות, למשל כאן ונראה בצילומי הלוויין של גוגל מפות.
לא קראתי את המחקר, אך במפה של החוקר, רשום שהקו הצהוב הוא נחל הערבה (ומסומן גם ואדי חסה - נחל זרד), כלומר התוואי ממשיך בין בריכות האידוי עד לאגן הצפוני. מכאן שגם הקטע B הוא נחל הערבה על פי המפה.
לא הבנתי למה התכוונת בזרימה הפוכה: גם נחל הערבה וגם "הנהר הסודי" זורמים שניהם מדרום לצפון.
אם תמשיך על תוואי נחל הערבה מ"החיבור של נחל זרד עם נחל ערבה" שצירפת לעיל, תגיע לאגן הצפוני, דרך המקטע המכונה הנהר הסודי. דג קטן - שיחה 20:25, 28 בספטמבר 2022 (IDT)[תגובה]
נכון, זו טעות הייתה לומר שאין קשר. שוב, רק מציין כי מדובר במקטע מלאכותי של פלגי נחלים, ביניהם נחל ערבה ונחל זרד/ואדי חסה יחד עם זרימות ממימי ים המלח ופלגי נביעות בהמשך, ליד לשון ים המלח. השאלה היא האם הקטע של הנהר הסודי למעשה נחל ערבה - אין לי תשובה, יש בוודאי חוקרים שטוענים שכן. אבל וודאי ובהחלט שהוא יובל המזין אותו. 08:34, 29 בספטמבר 2022 (IDT)
אני חושבת שעלינו להסתמך על מקורות ולא להחליט בעצמנו האם הנהר הסודי הוא המשך של נחל הערבה. ואכן, המקורות מציינים שזה נחל הערבה:
לגבי מה שכתבת שהנהר הסודי הוא יובל של נחל הערבה, זה לא ממש מסתדר עם כל המקורות הנ"ל. בתצלומי הלוויין, באמת נראים שני נחלים שזורמים מהאגן הדרומי לצפוני שאחד מהם הוא נחל הערבה. (ראה כאן). גם כאן, בפסקה מה הרכב המים הזורמים? מדברים על שני נחלים. 21:22, 29 בספטמבר 2022 (IDT)