שיחת משתמש:MA1988/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום MA1988, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, • עודד (Damzow)שיחה!For King and Country‏ • 20:50, 21 במאי 2010 (IDT)

התוספת לערך על הק.ג.ב.[עריכת קוד מקור]

ברוך הבא, מקסים,

תודה על עריכותיך. אנא הסבר את התוספת לערך על הק.ג.ב. - בדף השיחה של הערך. על פניה, היא לא נראית קשורה לערך, ולכן שוחזרה. אלדדשיחה 14:37, 12 באפריל 2010 (IDT)

אנחנו לא עוסקים בצנזורה. אנדר-ויק16:08, 12 באפריל 2010 (IDT)

הוועדה לביטחון המדינה של רפובליקת בלרוס[עריכת קוד מקור]

שלום MA1988,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "הוועדה לביטחון המדינה של רפובליקת בלרוס" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:MA1988/‏הוועדה לביטחון המדינה של רפובליקת בלרוס". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! איתי פ.שיחה 16:25, 12 באפריל 2010 (IDT)

קובץ:GRU emblem.svg[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, דורית 22:37, 12 באפריל 2010 (IDT)

נאלצתי למחוק גם את Gerb FSKN RF.png שהיה ריק. בברכה, דורית 02:24, 13 באפריל 2010 (IDT)
על מנת להוסיף קבצים צריך להעלות אותם דרך הטופס מיוחד:העלאה. אליסףשיחה02:26, 13 באפריל 2010 (IDT)

תבנית:בעבודה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, מקסים,
כשאתה עובד על ערך חדש, ועד שאתה מרגיש הוא הושלם, עדיף להציב עליו את התבנית {{בעבודה}}. כאשר תסיים את העבודה עליו, תוכל להסיר את התבנית. אלדדשיחה 23:17, 12 באפריל 2010 (IDT)

הוספת בינוויקי[עריכת קוד מקור]

כשאתה מסיים לעבוד על הערך, כדאי שתעתיק את ערכי הבינוויקי המתייחסים אליו בוויקיפדיות המקבילות (לפחות ברוסית). חסרים הקישורים הרלוונטיים הללו לפחות בערך על קד"ב ועל שירות הביטחון של נשיא בלארוס. דרך אגב, בערך האחרון כתבת את שם השירות ברוסית - אין לו שם בשפתה של בלארוס? אלדדשיחה 00:24, 13 באפריל 2010 (IDT)

שלום וברכה,
העברתי את הערך שכתבת, חוק הרשות למלחמה בסמים, התשמ"ח-1988‎, לדף משתמש פרטי משתמש:מקסיםפ/חוק הרשות למלחמה בסמים, התשמ"ח-1988, מכיוון שהוא עדיין אינו מתאים למרחב הערכים. אם תמשיך לעבוד עליו ותביא אותו למצב טוב יותר תוכל להעבירו חזרה למרחב הערכים. בהצלחה! גוונא + שיחה + התגלה פרק חדש ברמב"ם זרעים! 03:21, 13 באפריל 2010 (IDT)

גם הערך רשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול הועבר למרחב פרטי שלך, משתמש:מקסיםפ/רשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול, מכיוון שיש לנו כבר ערך בשם הרשות הלאומית למלחמה בסמים. אם תרצה תוכל להוסיף לשם את המידע.
הרשה לי לומר לך משהו: כל הכבוד על הרצון לתרום ולהעלות ערכים, אבל שים לב שהערכים צריכים להיות טובים ומתאימים למרחב הערכים. אין לך שום בעיה, אתה לא פחות טוב או מוכשר מאף אחד אחר, אבל אתה עדיין חדש ולא לגמרי מכיר את הנהלים. צריך קצת זמן כדי להכיר.
בהצלחה, וכל עזרה שתצטרך אתה מוזמן לפנות אלי. גוונא + שיחה + התגלה פרק חדש ברמב"ם זרעים! 03:25, 13 באפריל 2010 (IDT)

שלום לך,
שים לב בבקשה לתיקונים שעשיתי בתבנית. עמרישיחה 17:29, 13 באפריל 2010 (IDT)

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏Ori‏ • PTT20:53, 14 באפריל 2010 (IDT)

שירות הביטחון של נשיא בלארוס[עריכת קוד מקור]

ככותב הערך אתה אינך רשאי להסיר ממנו את תבנית החשיבות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:07, 16 באפריל 2010 (IDT)

התבנית הוצבה ב-13 באפריל. כרגע יש די מנמקי חשיבות, כך שצריך להמתין שבוע ימים (קרי, עוד ארבעה ימים) והתבנית תוסר. גם אני רציתי לנמק שם את חשיבותו של הערך, אבל ראיתי שיש כבר לא מעט תגובות. אלדדשיחה 13:34, 16 באפריל 2010 (IDT)

הפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

שלום,

ויקיפדיה מקפידה על זכויות היוצרים של החומר הכתוב בה. אל תשחזר בבקשה ערכים החשודים כמפרים זכויות יוצרים. אם יש לך הרשאה להשתמש בחומר, עליך להציג אותה. כמו כן, האם כתבת מלל נוסף החשוד כמפר זכויות יוצרים? גילגמש שיחה 15:46, 17 באפריל 2010 (IDT)

ערך ריק. מה עושים עם זה, הוא נפתח בטעות? צריך להימחק? אלדדשיחה 21:31, 18 באפריל 2010 (IDT)

(וגם, אני מזכיר - אם אתה עובד על ערך חדש, שים עליו בשורה הראשונה את התבנית {{בעבודה}}). אלדדשיחה 21:35, 18 באפריל 2010 (IDT)
מחקתי ואני מבקש שלא תפתח ערכים ריקים שוב. אם משהו השתבש לך, אתה מוזמן לבקש עזרה בויקיפדיה:דלפק הייעוץ או בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 23:12, 18 באפריל 2010 (IDT)
אני חייב לציין שלמרות מה שכתוב בראש דף השיחה שלך אני לא רואה שענית לאף אחת מהפניות בדף השיחה שלך. זה טיפה מטריד. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 23:14, 18 באפריל 2010 (IDT)

באמת הגיע הזמן. ערך חשוב ומעניין. אם תרצה עזרה וסיוע, ובמיוחד בכל הקשור לגרמנית ולתעתיקים ממנה, בשמחה. ‏Harel‏ • שיחה 00:59, 19 באפריל 2010 (IDT)

ערכים רבים בעבודה[עריכת קוד מקור]

שבת שלום לך,

אני ממליץ לך לא לפתוח ערכים רבים ולהציב עלכל אחד מהם תבנית בעבודה, אלא לסיים לכתוב ערך ואז לעבור לערך הבא. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • ט' בסיוון ה'תש"ע • 17:37, 22 במאי 2010 (IDT)

לכבוד MA1988[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד לך על העבודה הגדולה שביצעת (ואתה מבצע)פואנקרה - שיחה 18:19, 22 במאי 2010 (IDT)

קטלוג ערכים[עריכת קוד מקור]

אהלן,

שים לב שקטלוג ערכים מתבצע בערכים עצמם באמצעות הוספת [[קטגוריה:XXXX]] לערך (לקראת סופו לפני הבינוויקי - הקישורים לשפות הזרות), ולא באמצעות הוספתם לקטגוריה עצמה ידנית. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • י"ב בסיוון ה'תש"ע • 01:00, 25 במאי 2010 (IDT)

עוד דבר, בטרם תוסיף את הערכים שקטגוריה:משטרות לקטגוריה:ארגוני אכיפת חוק, אפנה אותך לדיון לגבי העברת תכולתה של הקטגוריה בשיחת קטגוריה:משטרות. כמו כן, נהוג שלא לקטלג קטלוג כפול, קטלוג של ערך לקטגוריה וכן לתת-קטגוריה שלה, אלא אם הוא הערך הראשי של הקטגוריה (למשל, איטליה תקוטלג גם בקטגוריה של מדינות וגם בקטגוריה של צרפת). Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • י"ב בסיוון ה'תש"ע • 01:17, 25 במאי 2010 (IDT)

דף המשתמש[עריכת קוד מקור]

שלום MA1988,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:MA1988/ארכיון 1". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, אנדר-ויק05:34, 25 במאי 2010 (IDT)

הוקי בישראל[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך. הערכים שכתבת - מ.ה. בת ים, מ.ה. הרצליה ונצים חיפה - קצרים מדי על מנת להישאר בויקיפדיה, ועל כן יימחקו. אם בכוונתך להרחיב אותם אנא הצב בראשם את התבנית {{בעבודה}}, אם לא, אנא הצב בראשם את התבנית {{למחוק}}. הצעה: למה שלא תכתוב את הערך הוקי בישראל ותכניס את הכל שם? בברכה, אנדר-ויק01:19, 5 ביוני 2010 (IDT)

מספיק ליצור ערכים[עריכת קוד מקור]

אני מבקש ממך: אל תיצור ערכים חדשים בני שורה או שתיים, בטרם אתה מסיים את העבודה על הקודמים שיצרת. זה לא מקובל, ואני אאלץ למחוק את כולם. חבל שתעבוד סתם. אשמח אם תגיב בדף השחה שלך כדי שאדע שאתה אכן קורא אותו. אנדר-ויק01:44, 5 ביוני 2010 (IDT)

אשתדל להרחיב את הערכים מבלי שיהיה צורך למוחקם[עריכת קוד מקור]


הערכים שיצרתי בעניין קבוצות ההוקי הישראליות מועמדים מבחינתי להרחבה, לכן כפי שייעצת הצבתי תבניות בעבודה, כי הם אכן בעבודה. אינני מתעלם ממה שאתה כותב בדף השיחה, אני קורא בתשומת לב ומיישם - אין צורך לכתוב בנימה כעוסה כל כך, הערכים יורחבו מבלי שיהא צורך לגעת בהם, חבל שאתה ממהר למחוק את הערכים המסקרנים הללו, כמעט שאף אחד לא יודע כלום על ההוקי בישראל ואני משתדל תרום מהידע שברשותי. תודה :) MA1988 - שיחה 01:50, 5 ביוני 2010 (IDT)

אינני ממהר למחוק את הערכים, ולכן לא עשיתי זאת עדיין. אני שמח לשמוע שאתה קורא את דף השיחה ומתכוון להרחיב אותם, למרות שאני חושב שניתן לרכז את כולם לכדי ערך אחד על ההוקי בישראל. יישר כח ושיהיה בהצלחה. אנדר-ויק02:11, 5 ביוני 2010 (IDT)

תראה בבקשה את התיקונים שעשיתי בהדרקונים מגדרה: כיצד מציבים תמונה, כיצד עושים קישור חיצוני, הוספת תבנית של קצרמר ספורט. אנדר-ויק16:29, 5 ביוני 2010 (IDT)

רשיונות לתמונות[עריכת קוד מקור]

  • הרישיונות של התמונות שהעלית לא טובים. מכיוון שמדובר בלוגו, אתה צריך לשנות אותם ל: {{לוגו|שם הערך}}. לא מדובר בשימוש חופשי. ראה את השינוי הזה לדוגמא.
  • בתיאור הקובץ, תעשה קישור פנימי לערך הרלוונטי.
  • אם יש לך אפשרות לחתוך את השוליים הלבנים של הקובץ - אז עדיף.
  • בעמודה "מקור" תשים קישור למקום ממנו הורדת את הלוגו. אתה לא יכול להיות המקור, אלא אם כן אתה יוצר הקובץ.

אנדר-ויק16:49, 5 ביוני 2010 (IDT)

אזהרת השחתה[עריכת קוד מקור]

{{אזהרה}} הידרו - שיחה 15:37, 6 ביוני 2010 (IDT)

מדוע רוקנת את תבנית:קבוצת כדורגל/תלבושות? הידרו - שיחה 17:02, 6 ביוני 2010 (IDT)
הבהרה בתבנית:קבוצת כדורגל/תלבושות מופיעה תלבושת ומדים שחורים לקבוצה שאליה הוצמדו, כאשר אלה אינם צבעי הקבוצה. זו הסיבה לריקון התבנית, יש לך הצעות לעריכה טובה יותר?--MA1988 - שיחה 17:04, 6 ביוני 2010 (IDT)--MA1988 - שיחה 17:04, 6 ביוני 2010 (IDT)
כן. אל תרוקן דפים. אם יש לך שאלות על התבנית שאל אותם בדף השיחה שלה. הידרו - שיחה 18:30, 6 ביוני 2010 (IDT)
MA1988, למקרה שלא הבנת, ריקון התבנית מהתוכן שלה, העלים את תלבושות הכדורגל ממאות ערכי קבוצות הכדורגל בהם היא נמצאת. להבא, כפי שהציע הידרו, השתמש בדף השיחה של התבנית. עמרישיחה 19:03, 6 ביוני 2010 (IDT)

תצוגה מקדימה[עריכת קוד מקור]

השתמש בבקשה בכפתור תצוגה מקדימה לפני שאתה שומר שינויים בדף, על מנת שלא להציף את דף השינויים האחרונים. אנדר-ויק02:41, 7 ביוני 2010 (IDT)

הוקי בישראל II[עריכת קוד מקור]

מדוע יש צורך לציין בערכי קבוצות ההוקי המקומיות שיצרת את שמות הקבוצות באנגלית? הקבוצות הינן קבוצות ישראליות ולפיכך יש צורך רק בשמן העברי על פי הבנתי. Botend - שיחה 02:23, 8 ביוני 2010 (IDT)

לדעתי צריך לשנות ליחידת וימפל או אף לוימפל (יחידה צבאית). כנ"ל לגבי אלפה. דוד א. - שיחה 10:40, 11 ביוני 2010 (IDT)

יצרת הפניה מהערך לעצמו. אתה צריך לעדכן את ההפניה או למחוק את הדף. -יונה בנדלאק - שיחה 15:04, 11 ביוני 2010 (IDT)

היי. שיחזרתי את עריכתך בערך כי הוספת רשימה ארוכה של שמות הקורבנות זה דבר לא מקובל בויקיפדיה. יורי - שיחה 05:32, 12 ביוני 2010 (IDT)

הקובץ לא שוחרר בעל זכויות היוצרים. התבנית ששמת היא לא נכונה, ואתה צריך להחליף אותב בתבנית {{לוגו}} אנדר-ויק17:24, 12 ביוני 2010 (IDT)

טבריה סימפרופולodedee שיחה 18:21, 12 ביוני 2010 (IDT)

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך חימקי שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏Ori‏ • PTT02:58, 13 ביוני 2010 (IDT)

שלום! ראיתי את הערך "בית העלמין הצבאי הפדרלי לזכר הנופלים", שכתבת.

רצוי לשים לב לכך שכעת הערך הזה "יתום", כלומר אין אף ערך אחר בוויקיפדיה שמקשר אליו.

  • אפשר לבדוק אילו ערכים מקושרים לערך, על ידי לחיצה על "דפים המקושרים לכאן" בתיבת הכלים מצד ימין בזמן הצפייה בערך, או על ידי לחיצה על הקישור הזה: מיוחד:דפים המקושרים לכאן/בית העלמין הצבאי הפדרלי לזכר הנופלים.
  • אם ידוע לך על ערך "מאמֵץ" שממנו ניתן לקשר לערך שכתבת, כדאי לעדכן זאת שם.
  • כדי למצוא ערך מאמץ, אפשר לחפש את שם הערך בערכים אחרים על ידי כתיבת השם בתיבת החיפוש ולחיצה על הכפתור "חיפוש".

תודה רבה! Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 11:36, 13 ביוני 2010 (IDT)

שלום,

ראיתי שכתבת כמה ערכים על יחידות צבאיות וקראת להן "קבוצות". ובכן, קבוצה אינו שם שיכול לתאר יחידה צבאית קבועה בעברית. המונח היחיד שמשתמש במילה "קבוצה" הוא "קבוצת משימה" (task forse), אך מדובר בארגון אד הוק שנוצר למטרה מסוימת. לכן, שם זה אינו מתאים לתיאור הערך. אם אין שם ברור שבו ניתן להשתמש (למשל חטיבת X או גדוד Y כמו "חטיבת גולני" או "הדיביזיה המשוריינת השביעית") עדיף לקרוא לערך "יחידת X" (למשל - יחידת אלפא). בגלל מדיניות מתן השמות בוויקיפדיה, השם הנכון הוא "אלפא (יחידה)" ולא "יחידת אלפא". תיקנתי שני ערכים בהתאם (וימפל ואלפא). גילגמש שיחה 09:59, 14 ביוני 2010 (IDT)

משטרות פדרליות[עריכת קוד מקור]

  1. אנא הקפד על הסגנון המקובל כאן בערכיך.
  2. מוטב, כפי שכבר נאמר לך, שתץכתוב ערך אחד טוב, מאשר חבילת ערכים קצרצרים הכתובים בצורה גרועה.
  3. הקפד להוסיף את {{קצרמר}} לערכים הקצרים שאתה כן מעלה.

בברכה, ויקיפד ~ התא הקולי 00:54, 21 ביוני 2010 (IDT)

שלום MA, האם אתה צילמת את התמונה הזאת באופן אישי? אם זו תמונה שנסרקה מספר או ממקור אחר אז מותר לך להעלותה רק בשימוש הוגן לציין את המקור (סריקה מספר לא נחשב ליצירה של הסורק). גם בשימוש הוגן מותר לעלות תמונות של אנשים שמתו או אנשים שהסיכוי לצלמם שואף לאפס כמו במקרה הזה. אבל רק לערך על האיש עצמו. נראה לי שיש בעיה עם התמונה הזאת. למה שלא תבדוק בויקישיתוף בקטגוריה של קירגיסטאן, אולי תמצא שם תמונה אחרת מתאימה? Hanay שיחה 11:50, 25 ביוני 2010 (IDT)

שלום MA1988,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "מועדון ההוקי מרכז" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:MA1988/‏מועדון ההוקי מרכז". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! --גרגור סמסא - שיחה 21:46, 4 ביולי 2010 (IDT)

שלום! ראיתי את הערך "מועדון כדורעף נווה שאנן", שכתבת.

רצוי לשים לב לכך שכעת הערך הזה "יתום", כלומר אין אף ערך אחר בוויקיפדיה שמקשר אליו.

  • אפשר לבדוק אילו ערכים מקושרים לערך, על ידי לחיצה על "דפים המקושרים לכאן" בתיבת הכלים מצד ימין בזמן הצפייה בערך, או על ידי לחיצה על הקישור הזה: מיוחד:דפים המקושרים לכאן/מועדון כדורעף נווה שאנן.
  • אם ידוע לך על ערך "מאמֵץ" שממנו ניתן לקשר לערך שכתבת, כדאי לעדכן זאת שם.
  • כדי למצוא ערך מאמץ, אפשר לחפש את שם הערך בערכים אחרים על ידי כתיבת השם בתיבת החיפוש ולחיצה על הכפתור "חיפוש".

תודה רבה! Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 09:42, 7 ביולי 2010 (IDT)

כל הפס"בים[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
ראשית כל הכבוד על כתיבת הערכים, סחתיין. דבר שני, אני חושב שלא כל מחלקה בפס"ב הזה צריכה ערך, סך הכל הערכים הללו קצרים. אולי תאחד את כולם לערך מרכזי שיעסוק במחלקות הללו? גוונא שיחה ביבליוגרפיה של מקורות יהודיים 12:12, 7 ביולי 2010 (IDT)

כל מחלקה בפס"ב אוגרת בתוכה היסטוריה של מחלקות בקג"ב הנחשבות לארגונים בפני עצמם בשל התחומים הרבים שעסקו בהם. ערך אחד שיאחד את כולם לא יספיק להכיל את המידע הרב שיש אודותיהם. לדעתי, על מנת להבין את הלך הרוח ברוסיה המודרנית ראוי שכל מחלקה בפס"ב תקבל ערך משלה משום שכל מחללקה כוללת היסטוריה נפרדת. ערך מאוחד אינו מספיק לדעתי וכאשר כל מחלקה בפס"ב מקבלת ערך משלה, קל יותר להבהיר את תחומי עיסוקה ותולדותיה. MA1988 שיחה 15:24, 7 ביולי 2010 (IDT)
אני מוכרח לומר שמצורת הערכים כרגע לא נראה כאילו יש מידע רב כל כך אודות כל מחלקה ומחלקה. האם אתה מתעתד להרחיב כל ערך כזה באופן משמעותי? גוונא שיחה ביבליוגרפיה של מקורות יהודיים 16:01, 7 ביולי 2010 (IDT)
אני מתעתד להרחיב כל ערך באופן משמעותי למדי ואכן חיוני שכל מחלקה תישא ערך בפני עצמה MA1988 שיחה 16:02, 7 ביולי 2010 (IDT)
אוקיי, שתהיה לך הרבה הצלחה!
הערה נוספת: בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. גוונא שיחה ביבליוגרפיה של מקורות יהודיים 16:03, 7 ביולי 2010 (IDT)
MA , אני גם ממליצה להרחיב את הערכים לפני שמייצרים שפע קצרמרים נוספים. כל המסתכל בערכים כבר לא מבין בין ימינו לשמאלו. כל הקיצורים האלה בשמות הערכים. בחלק מהערכים בכלל לא ברור שמדובר בשירות הבטחון הרוסי. המטרה בכתיבת הערכים האלה הוא לתת מידע גם לאנשים שלא מתמצאים בנושא, היום לצערי המצב אינו כך. הכנסתי גם הצעה לשנות את שם הקטגוריה לשירות הבטחון הפדרלי הרוסי. Hanay שיחה 18:57, 7 ביולי 2010 (IDT)
אני מתקשה לראות את הקצרמרים האלה "מורחבים באופן משמעותי למדי", כמו שמנהלת הביון הכללי (קובה) או המשטרה הפדרלית של אוסטריה ועוד כמה עשרות לא הורחבו מאז שיצרת אותם. בסופו של דבר הם כנראה יאוחדו לערך אחד, אני רק מקווה שיהיה מי שיעשה את העבודה השחורה.
אגב, דע לך שיצירת עשרות ערכים מסוג זה רק מרחיקה את הקוראים ממבוקשם, עוד הרבה יותר מאשר אם היית יוצר ערך אחד מסודר על מבנה המנגנונים הללו בכל מדינה. גוונא שיחה ביבליוגרפיה של מקורות יהודיים 00:24, 8 ביולי 2010 (IDT)

תבנית בעבודה[עריכת קוד מקור]

שלום MA תה מתבקש לשים תבנית בעבודה על ערכים שאתה עובד עליהם. בכל מקרה אסור להוריד את תבנית החשיבות שויקיפד אחר שם. לתשומת לבך Hanay שיחה 17:15, 7 ביולי 2010 (IDT)

בכל התמונות שהעלית הרשיונות FSB.RU ודומיו אינם מוכרים בוויקיפדיה העברית, ולכן התמונות נעדרות רשיון. נא להסדיר - אם זה לוגו, אז תבנית לוגו ואם משהו חופשי, אז בהתאם. ראה בעזרה:תמונות. הרבה תודה ‏Ori‏ • PTT01:17, 8 ביולי 2010 (IDT)

נפתח דיון במזנון אודות הערכים שלך. גוונא שיחה ביבליוגרפיה של מקורות יהודיים 13:43, 8 ביולי 2010 (IDT)

ראיתי שניסית ליצור לעצמך את הארגז כלים ההוא ולא הלך לך, אז הנה: תבנית:משתמש:MA1988/ארגז כלים. תוכל למלא או לשנות כפי שתרצה. גוונא שיחה ביבליוגרפיה של מקורות יהודיים 14:47, 8 ביולי 2010 (IDT)