שיחת משתמש:MAN

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום MAN, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

אור 13:49, 20 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה,--שומבלע שיחה 09:09, 18 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
אתה משחית, זו הפעם השנייה, את הערך אברהם שטרן (יאיר). אלדדשיחה 09:32, 18 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

ניסויים בארגז חול[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
אם ברצונך לבצע ניסויים על ערכים בוויקיפדיה. תוכל לעשות זאת בארגז החול, שלך, כאן: משתמש:MAN/ארגז חול. אלדדשיחה 09:37, 18 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

חיל הים במלחמת ההתשה[עריכת קוד מקור]

שלום, אין להעתיק תוכן של ערכים אחרים. בברכה, ‏pacmanשיחה 19:20, 3 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

משפט כמו "והיה לאחד מגדולי וחשובי המדינה" הוא סובייקטיבי, אנחנו משתדלים לכתוב אנציקלופדיה עם מידע אובייקטיבי בלבד, ואני חושב שכל בר דעת יבין מקריאת העובדות את מידת השפעתו של השופט כהן ז"ל. אליבאבא 16:22, 13 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

הכנסת לערך מידע מוטל בספק. אל תכניס מידע שכזה אם אין ביכולתך להציג מקור מהימן לנתון. תודה. שנילישיחה 19:06, 9 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]

אנחנו לא יודעים עליך כלום[עריכת קוד מקור]

שלום MAN,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:MAN". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה,פואנקרה - שיחה 19:09, 9 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "קשר העשרים ביולי‏". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.