שיחת משתמש:Marlboro

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Marlboro, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, צהוב עולה 17:32, 8 מרץ 2006 (UTC)

הצבעת פרלמנט[עריכת קוד מקור]

שלום רוני,

גם אם זה לא נראה כך עכשיו, אני מעריך שאפשרות 3C תזכה במירב הקולות. לצערי, לאפשרות 3B שאתה ואני בחרנו אין סיכוי לזכות. בבקשה שקול להעביר את קולך כפשרה מאפשרות 3B לאפשרות 3C.

ההודעה הזו נשלחה לכל מי שבחר עד כה 3B.


דרך אגב, אני ממליץ מאוד שתתרום 30 עריכות נוספות לויקיפדיה ב 60 השעות הקרובות. אחרת ייתכן שלא יסכימו לקבל את הקול שלך כתקף בהצבעה. אוהד ל 00:54, 6 אפריל 2006 (UTC)


רציתי לעדכן אותך שההצבעה שלך בפרלמנט נמחקה ע"י משתמש:Yonidebest. עדיין איני יודע מדוע. בכל מקרה, אני מקווה שתשלים לפחות עוד 20 עריכות ב 24 השעות הקרובות. בבקשה אל תסתמך על כך שכבר כתבת פה בעבר. עדיף להיות חכם מאשר צודק ולא חכם. אוהד ל 11:20, 7 אפריל 2006 (UTC)

זה בגלל שהוא מזהה אותי כ"יידיש", אבל קיבלתי המלצה מכל מפעילי המערכת (כולל דוד שי) לפתוח שם משתמש חדש ולא יראו אותי כ"טרול". דוד שי גם אמר שאם אכתוב 100 עריכות בלי להיות בעייתי הוא ישחרר לי את השם Jiddisch, כמו"כ הוא התחייב לכתוב ערך מסויים (לא זוכר איזה בדיוק) אם אחזור למוטב. אני מקווה שגם יוני יסיר את הטינה מעלי. רוני 11:23, 7 אפריל 2006 (UTC)
אני מקווה שהכל יסתדר לטובה. בינתיים בבקשה כתוב את 20 העריכות החסרות, כיוון שההצבעה הזו חשובה והיא מסתיימת בעוד יממה בערך. תודה רבה. אוהד ל 11:28, 7 אפריל 2006 (UTC)
אם אני כותב הפניה לשפה אחרת זה נחשב לעריכה? רוני 11:31, 7 אפריל 2006 (UTC)
צריך לוודא את זה עם משתמש:טרול רפאים. עד כמה שאני יודע גם עריכה קטנה כמו הפניה לשפה אחרת היא מספיקה לצורך העניין. למען האמת, הנוהל שדורש 100 עריכות נוצר כדי למנוע בובות קש בהצבעות וברור שהמשתמש שלך הוא אינו בובת קש. תשובה סופית ומוחלטת רק טרול רפאים יוכל לתת לך. מצטער על הבירוקרטיה. אוהד ל 11:39, 7 אפריל 2006 (UTC)
נראה לי שיוני סבור שרוני הוכרז כטרול, זאת טעות (למרות שיש לציין כי יידיש עשה לא מעט לכיוון הזה). כרגע חסרים ל-Marlboro מספר זניח של עריכות (3 ליתר דיוק) על מנת להצביע. אני מציע כי יבצע אותן במקומות קצת יותר משמעותיים מאשר דפי שיחה ובכך יפתור את הבעיה. טרול רפאים 13:13, 7 אפריל 2006 (UTC)

אני צריך להצביע מחדש או שתשחזרו את ההצבעה שלי? רוני 13:21, 7 אפריל 2006 (UTC)

תצביע מחדש, אני אשאיר הודעה אצל יוני למניעת אי הבנות. אוהד ל 13:30, 7 אפריל 2006 (UTC)
אני לא מכיר את הסיפור של Marlboro. ראיתי משתמש שאין לו 100 עריכות שאף נראה כי רוב העריכות הן אינן עריכות שמטיבות עם הוויקיפדיה (דפי משתמש, שיחה ופרלמנט) ואי לכך מחקתי את הצבעתו. המטרה של ההגבלה היא למנוע שימוש בבובות קש ולמנוע מאנשים שאין אנו בטוחים בכוונתם. מקריאת הדיון הזה עולה ש-Marlboro הוא יידש, אחד המפריענים הגדולים, אז איתו לא אנהג לפנים משורת הדין. עוד עולה מהדיון הוא שדוד שי אמר שהוא רוצה לראות 100 עריכות לפני שיפתח לו את החשבון הישן (משמע שהמשמש הזה הוא אכן בעייתי) דבר בו Marlboro עדיין לא עמד. אל תבציע מחדש עד שאין לך 100 עריכות כמו שצריך, ואני לא רוצה לראות עריכות של ספיק ונקודה. במקרה שלך, אחמיר עם הדין - תן לי 7 ערכים ערוכים כמו שצריך ורשימת הערכים לעריכה כדי לוודא שתאה אכן רוצה בטובתה של וויקיפדיה ולא מופיע כדי להצביע בהצבעות ולנטור טינה נגד מפעילים. בקיצור, אתה צריך להוכיח את עצמך. Yonidebest Ω Talk 14:10, 7 אפריל 2006 (UTC)
אני לא נוטר שום טינה (יש לי פה ערכים שלמים שכתבתי (כדוגמה CRT, דיסק קשיח, קצב רענון, קמין, צמר סלעים, אומן (עיר), נחמן מהורדנקא, אליעזר ברלנד, ברדיצ'ב, ועוד המון) בתקופה בו הייתי חסום אמנם תרמתי פחות, אבל כעת אם לא יפריעו לי אמשיך לתרום המון (כמו שאני עושה בויקיספר ועוד...) רוני 14:17, 7 אפריל 2006 (UTC)
יוני, שחזר בבקשה את ההצבעות של רוני. אין לך סמכות למחוק אותם כיוון שרוני אינו מוכרז כטרול ,כיוון שהוא עומד בקריטריון של 100 עריכות וכיוון שברור שהמשתמש שהוא מפעיל אינו בובת קש.
אין לך סמכות להחמיר איתו את הדין מעבר לכללים הכתובים.
אני מבקש גם שתתייחס להודעה הזו שלי, אחרת לא תהיה לי ברירה אלא לפתוח במלחמת עריכה. אוהד ל 14:41, 7 אפריל 2006 (UTC)
אני לא מצטער, אני מקווה שאתה לא מצפה ממני להיות מול המחשב 24/7 ולכן אני גם מצפה שלא תניח שאני מתעלם ממך מהודעה זו שלך, אלא שאני פשוט לא הספקתי לענות. אי לכך, אם כן תפתח במלחמת עריכה מסיבה זו, תחסם על פי כללי הוויקיפדיה שאותה אתה כל כך מעריץ.
יש לי סמכות למחוק את הצבעותיו של Marlboro כיוון שלרשותי עומד שיקול דעת ואני סבור שאין לו זכות הצבעה כרגע. יש לו מעל 100 עריכות, אבל הרוב זה דפי שיחה, משתמש, פרלמנט, פיסוק, וקישורים לוויקיפדיה ביידיש, שעם כל הכבוד לוויקיפדיה זו, אינן מספיקות כדי להוכיח את עצמו. ייתכן שכתב אלפי ערכים בשמו האחר, איני יודע, אבל אני כן יודע שיש לו בעיית התנהגות שמפריעה לקהילה (ולכן נחסם וקיבל "תנאים מיוחדים" מדוד שי). יש לי סמכות להחמיר איתו את הדין מעבר לכללים הכתובים כיוון שמותר לי להפעיל שיקול דעת פשוט: מפריענים צריכים להוכיח את עצמם.
אני לא רואה מה אתה יכול להוסיף בעניין זה. אני מציע שתמליץ ל-Marlboro לא להכניס אינטרוויקי ל-100 ערכים, אלא לערוך אותם. יש לנו מספיק ערכים שצריכים עריכה בסיסית. Yonidebest Ω Talk 20:07, 7 אפריל 2006 (UTC)
אוהד - אם תפתח במלחמת עריכה תחסם. מלחמת עריכה היא דבר אסור. איום במלחמת עריכה - על אחת כמה וכמה. מדובר בהצהרה כגון: "אם לא תצייתו לי אתחיל להשחית". [
רוני - 100 העריכות נועדו למנוע בובות קש. אין מדובר ה"פרוצדורה" אלא ב"מהות" - אם תכתוב ערך אחד או שנים באורך הולם שיהיו ערכים מומלצים גם אחרי 20 עריכות תוכל להצביע כי ברור שאתה תורם מהותית לויקיפדיה. אם תעשה 1000 עריכות של הוספת פסיק ועוד 1000 עריכות של מחיקת אותו פסיק לא תוכל להצביע. אני משחזר את ההצבעה שלך כיוון שברור שתחת משתמש אחר היית פה זמן רב, וכי חסר לך מספר עריכות זניח תחת משתמש זה. אמנם מרבית עריכותיך הם הוספת בינוויקי לידיש אולם גם בכך מדובר בתרומה לויקיפדיה (אף כי לא תרומה מהותית) - ומשלא נקבע אחרת אנו רואים הוספות אלה כעריכות הזהות לכל עריכה אחרת. דרור 20:10, 7 אפריל 2006 (UTC)

ליוני - בוררות[עריכת קוד מקור]

אני לחלוטין לא מסכים עם דבריך ועם דבריו של דרור. ניתן להציע מגשר, אבל כדי לחסוך זמן אני מציע לעבור מיד לבוררות. טרול רפאים מוסכם עלי כבורר, אני מוכן לשמוע גם הצעות לבוררים אחרים.
אל דוד שי אני מציע שנגיע רק במידה ולא תהיה ברירה \ הסכמה על בורר ביננו.
מצפת לתשובתך. אוהד ל 20:45, 7 אפריל 2006 (UTC)

לאוהד - למה אתה לא מסכים איתי - אני סבור שרוני רשאי להצביע. דרור 20:46, 7 אפריל 2006 (UTC)
אם כך ,אני מבקש את סליחתך. נראה שלא הבנתי אותך. אתה סבור שרוני רשאי להציע, ובאילו תנאים עליו עוד לעמוד כדי שיוכל להצביע? תודה. אוהד ל 20:49, 7 אפריל 2006 (UTC)
אה, סליחה פעמיים. עכשיו הבחנתי ששיחזרת את ההצבעה שלו. ככה זה כשמתעצבנים, קשה לראות כשכתוב משהו אחר משאתה חושב שכתוב. אני מאוד רגיש לפגיעה של משתמשים ותיקים במשתמשים חדשים כיוון שלקחתי על עצמי לטפל בנושא הזה ואני עוסק בו רבות בזמן האחרון.

:::מהכרותי את פועלו של רוני אני מאמין שהוא יוכל לתרום רבות לויקיפדיה. תרומתו לויקיפדיה היידית היא גדולה מאוד, ואין סיבה שהוא לא יוכל לתרום גם כאן. אוהד ל 20:55, 7 אפריל 2006 (UTC) <s<.

עד כמה שידוע לי, רוני תרם עד כה לפרויקטים של הויקימדיה יותר מרוב המשתמשים, כולל הותיקים, של הויקיפדיה העברית. אבל גם אם לא היה תורם כל כך הרבה, מכיוון שהוא לא מוכרז כטרול, צריך להיות לו חופש כמו לכל משתמש אחר בויקיפדיה והוא לא חייב להוכיח את עצמו לאף אחד. אוהד ל 16:29, 8 אפריל 2006 (UTC)

שלום רוני, בעת הצבעתי בפרלמנט בטעות מחקתי את ההצבעה שלך - אין לי מושג מדוע. ייתכן שערכתי בטעות גרסה ישנה. הצבעה שוחזרה (בצדק) על-ידי דרור - אולם השחזור שוחזר על-ידי טרול רפאים, אינני יודע מדוע. אני מתנצל על המחיקה, ואבדוק מה אפשר לעשות כדי להכליל אותה. בברכה, אבינעם 20:48, 8 אפריל 2006 (UTC)

תרגום הקובץ MessagesYi.php[עריכת קוד מקור]

שלום, הגבתי להודעתך בשיחת משתמש:Rotemliss#בעייה ביידיש. אנא הגב שם, אם צריך. ‏– rotemlissשיחה 13:23, 10 אפריל 2006 (UTC)

שיחזרתי את עריכתך. בתור בירוקרט של ויקיפדיה אחרת הייתי מצפה שתדע כי איננו כותבים בגוף הערך הערות על בורות ונכונות או אי נכונות חלק ממנו, כפי שעשית, וגם איננו חותמים בגוף הערך. גם מחיקת פרטים ביבליוגרפיים איננה מקובלת כלל. שים לב מה אתה עושה כשאתה עורך! odedee שיחה‏ 05:20, 11 אפריל 2006 (UTC)

אם כתבתי בגוף הערך זה בטח היה טעות בגלל השעה המאוחרת. אשמח אם תעביר את הערתי לדף השיחה של הערך. לגבי מחיקת ספרים, לא מחקתי ח"ו אלא הוספתי את הספר פעולת הצדיק. אהה לגבי חיי מוהר"ן, למה כתוב בהוצאות קרן ישראל בער אודסר? הרי הספר לא שייך להם כלל? רוני 12:46, 11 אפריל 2006 (UTC)